eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Przebudowa ul. Radarowej odc. Ul. 17-go Stycznia - Hynka

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-07-01

Warszawa: Przebudowa ul. Radarowej odc. Ul. 17-go Stycznia - Hynka
Numer ogłoszenia: 146636 - 2008; data zamieszczenia: 01.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Stołeczne Warszawa - Dzielnica Włochy, al. Krakowska 257, 02-133 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5758806, fax 022 575 89 24.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.ud-wlochy.waw.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa ul. Radarowej odc. Ul. 17-go Stycznia - Hynka.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres robót objętych zadaniem obejmuje: - wymianę nawierzchni jezdni na dł. 446 m łącznie z odcinkiem włączenia do ul. 17- go Stycznia a bez wejścia w pas ul. Hynka; - wymianę nawierzchni wjazdów do posesji po stronie zachodniej ulicy; - wymianę nawierzchni miejsc parkingowych mających nawierzchnię utwardzoną oraz ułożenie nowej nawierzchni na miejscach o nawierzchni gruntowej po stronie wschodniej ulicy; - budowę nowego chodnika po stronie wschodniej na całej długości ulicy; - odwodnienie jezdni i chodników z odprowadzeniem wody do gruntu poprzez system rozsączający AZURA firmy Wavin.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.40 - Roboty drogowe Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.40 - Roboty drogowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.11.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: 30 000,00 zł.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki udziału w postępowaniu: 1) złożą oświadczenie, że spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-4 Prawa zamówień publicznych; 2) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 3) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie w wykonaniu: - min.2 zamówień obejmujących roboty drogowe (bitumiczne i brukarskie łącznie w jednym zamówieniu) o wartości nie mniejszej niż 1 000 000 zł brutto każde; 4) dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w tym: - kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia budowlane w specjalności drogowej; 5) dysponują potencjałem technicznym niezbędnym do wykonania zamówienia; 6) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: 6a) posiadają polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności o wartości nie mniejszej niż 300 000,00 zł; 6b) posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową o wartości nie mniejszej niż 500 000,00 zł w postaci: - środków finansowych w banku lub w spółdzielczej kasie oszczędnościowo - kredytowej (potwierdzenie salda) lub/i - promesy kredytowej, z której wynika, zdolność kredytowa Wykonawcy lub/i - opinii bankowej lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z której wynika, że Wykonawca posiada do wykorzystania środki w postaci kredytu odnawialnego. Spełnienie warunków udziału w postępowaniu określonych powyżej, Komisja będzie oceniała według zasady: spełnia / nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty na potwierdzenie spełnienia warunków: 1a) Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust.1 pkt 1-4 ustawy Prawo zamówień publicznych - wg wzoru określonego w załączniku nr 2 do SIWZ; W przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, oświadczenie to składa każdy z ubiegających się wykonawców lub pełnomocnik działający w imieniu wykonawców składających ofertę wspólną. 1b) Aktualne (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert) zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; W przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, każdy z wykonawców składa w/w dokument odrębnie. 1c) Aktualne (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert ) zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; W przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, każdy z wykonawców składa w/w dokument odrębnie. 1d) Aktualna (wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert ) informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym art. 24 ust. 1 pkt. 4 - 8 ustawy Prawo zamówień publicznych; W przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, każdy z wykonawców składa w/w dokument odrębnie. 1e) Aktualna (wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert ) informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy Prawo zamówień publicznych dla podmiotów zbiorowych; W przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, każdy z wykonawców składa w/w dokument odrębnie. 2) Dokument potwierdzający dopuszczenie wykonawcy do obrotu prawnego - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; W przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, każdy z wykonawców składa w/w dokument odrębnie. 3) Wykaz zamówień wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. W wykazie zamówień należy wskazać min.2 zamówienia obejmujące roboty drogowe (bitumiczne i brukarskie łącznie w jednym zamówieniu) o wartości nie mniejszej niż 1 000 000 zł brutto każde. Wykaz zamówień należy sporządzić wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ. Do wykazu zamówień należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie. W przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego co najmniej 1 Wykonawca musi spełnić warunek. 4) Wykaz osób i podmiotów (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ), które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, w tym: - kierownik budowy posiadający uprawnienia budowlane w specjalności drogowej. Kierownik budowy musi być wpisany na listę członków Okręgowej Izby Samorządu Zawodowego w oparciu o art. 6 ust. 1 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz. U. z 2001 r., Nr 5, poz. 42 ze zm.). Do oferty należy dołączyć kserokopie uprawnień kierownika budowy oraz aktualne na dzień składania oferty zaświadczenie o jego przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego. W przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego - wykaz osób i podmiotów musi spełniać łącznie wymagania zamawiającego. 5) Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje Wykonawca, w tym minimum sprzęt wymieniony poniżej - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ: Rodzaj sprzętu: 1) Rozściełacz o szerokości umożliwiającej ułożenie nawierzchni szerokości min. 6m - wymagana ilość- 1 szt., 2) Walec stalowy - wymagana ilość - 2 szt., 3) Walec ogumiony - wymagana ilość - 2 szt., 4) Zagęszczarki - wymagana ilość - 3 szt., 5) Samochody samowyładowcze - wymagana ilość - 3 szt. 6) Koparko-ładowarka - wymagana ilość - 2 szt. W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego potencjał techniczny będzie oceniany łącznie. 6a) polisa, a w przypadku jej braku inny dokument o wartości nie mniejszej niż 300 000,00 zł potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. W przypadku polisy (innego dokumentu) z kwotą wyrażoną w innej walucie niż PLN wartość ubezpieczenia zostanie przeliczona po średnim kursie waluty obcej ogłoszonym przez NBP w dniu zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego składają wymienione dokumenty o łącznej wartości nie mniejszej niż 300 000,00 zł wspólnie (lub składa je jeden z Wykonawców); 6b) informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy o wartości nie mniejszej niż 500 000,00 zł w postaci: - środków finansowych w banku lub w spółdzielczej kasie oszczędnościowo - kredytowej (potwierdzenie salda) lub/i - promesy kredytowej, z której wynika zdolność kredytowa Wykonawcy lub/i - opinii bankowej lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z której wynika, że Wykonawca posiada do wykorzystania środki w postaci kredytu odnawialnego. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego składają informacje banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, w którym Wykonawcy posiadają rachunki, potwierdzające że Wykonawcy (lub jeden z Wykonawców) posiadają łącznie środki finansowe lub łącznie (albo jeden z Wykonawców) posiadają zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 500 000,00 zł.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.ud-wlochy.waw.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba Zamawiającego pok. nr 213 lub pocztą. Cena SIWZ 45 zł. SIWZ pocztą (cena SIWZ + opłata pocztowa). Płatność za SIWZ - kasa urzędu lub przelew (nr konta - strona internetowa zamawiającego)..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.07.2008 godzina 12:00, miejsce: Siedziba zamawiającego, adres jw. pok. Nr 213, piętro II..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.