eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › Wykonanie usługi przeprowadzenia dwóch specjalistycznych szkoleń realizowanych w ramach programu szkoleniowego dla projektu Infrastruktura Regionalnego Systemu Informacji Medycznej Województwa Łódzkiego (RSIM-Infrastruktura)

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-09-03

Łódź: Wykonanie usługi przeprowadzenia dwóch specjalistycznych szkoleń realizowanych w ramach programu szkoleniowego dla projektu Infrastruktura Regionalnego Systemu Informacji Medycznej Województwa Łódzkiego (RSIM-Infrastruktura)
Numer ogłoszenia: 146589 - 2009; data zamieszczenia: 03.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Województwo Łódzkie , al. Piłsudskiego 8, 90-051 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6633385, 6633384, faks 042 6633391.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lodzkie.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie usługi przeprowadzenia dwóch specjalistycznych szkoleń realizowanych w ramach programu szkoleniowego dla projektu Infrastruktura Regionalnego Systemu Informacji Medycznej Województwa Łódzkiego (RSIM-Infrastruktura).

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na przeprowadzeniu dwóch specjalistycznych szkoleń: a.Szkolenie nr 1 - Zarządzanie projektem b.Szkolenie nr 2 - Zarządzanie bezpieczeństwem danych. 2.Przedmiot zamówienia został precyzyjnie opisany w Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia (SOPZ), stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.51.00.00 - Usługi szkolenia specjalistycznego .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 3.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje obowiązku wniesienia wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.OPIS WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW 1.1. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 Ustawy, którzy: a.posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, a w szczególności: - wykażą się wykonaniem, w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, co najmniej 2 usług szkoleniowych z zakresu zarządzania projektem zgodnie z zasadami metodyki PRINCE2TM, w ramach których przeszkolili każdorazowo co najmniej 20 osób, - wykażą się wykonaniem w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, co najmniej 2 usług szkoleniowych z zakresu bezpieczeństwa danych lub bezpieczeństwa teleinformatycznego lub bezpieczeństwa informacji, w ramach których przeszkolili każdorazowo co najmniej 20 osób, - dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. minimum 3 osobowym zespołem, w tym: -co najmniej 1 osoba odpowiedzialna za sprawy organizacyjne i za kontakty bieżące z Zamawiającym, posiadająca doświadczenie w organizacji co najmniej 2 szkoleń, w tym co najmniej jednego szkolenia współfinansowanego ze środków unijnych, -co najmniej 1 osoba, która przeprowadzi szkolenie z zakresu zarządzania projektami zgodnie z metodyką PRINCE2TM, posiadająca niezbędne kwalifikacje w postaci certyfikatu PRINCE2TM Approved Trainer, -co najmniej 1 osoba, która przeprowadzi szkolenie z zakresu bezpieczeństwa danych zgodnie ze standardem ISO IEC 27001:2005, ISO IEC 27002:2005, posiadająca niezbędne kwalifikacje w postaci certyfikatu CISM (Certified Information Security Manager) lub certyfikatu TISM (Total Information Security Management) lub równoważnego. c.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d.nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 Ustawy. 1.2.Ocena spełniania ww warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w rozdziale 8 SIWZ. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, warunki określone w pkt 1.1 lit a-c powinny być spełnione łącznie, warunek określony w pkt 1.1 lit d powinien spełniać każdy z Wykonawców..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 2. INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH I DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY WRAZ Z OFERTĄ W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIENIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU 2.1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Ustawy, Zamawiający żąda w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub osobę upoważnioną, następujących dokumentów: a.Oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu warunków z art. 22 ust. 1 Ustawy według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 3 do SIWZ, b.Oświadczenia Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 4 do SIWZ, c.Aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.2.W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje lub będzie dysponował potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający żąda w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub osobę upoważnioną, następujących dokumentów: a.Wykazu usług wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, co najmniej co najmniej 2 usług szkoleniowych z zakresu bezpieczeństwa danych lub bezpieczeństwa teleinformatycznego lub bezpieczeństwa informacji, w ramach których przeszkolili każdorazowo co najmniej 20 osób, oraz co najmniej 2 usług szkoleniowych z zakresu zarządzania projektem zgodnie z zasadami metodyki PRINCE2TM, w ramach których przeszkolili każdorazowo co najmniej 20 osób, sporządzony zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 5 do SIWZ oraz dokumentów potwierdzających, że przedmiotowe usługi zostały wykonane należycie. b. Wykazu osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca, i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat doświadczenia niezbędnego do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności sporządzony zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 6 do SIWZ. Wykaz musi zawierać informacje niezbędne do stwierdzenia czy został spełniony warunek określony w rozdziale 1 pkt 1.1 lit. b. Jeśli Wykonawca w powyższym wykazie wskaże osoby, którymi będzie dysponował, Zamawiający żąda dodatkowo pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępniania osób zdolnych do wykonania zamówienia. 2.2. W przypadku oferty składanej przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego, dokumenty wymienione w pkt. 2.1 lit. b i c mają potwierdzać spełnienie warunku określonego w rozdziale 1 pkt 1.1 lit d przez każdego z Wykonawców. Dokumenty określone w pkt 2.2 lit a (wykaz usług) i b (wykaz osób) oraz oświadczenie z pkt. 2.1. lit a mają potwierdzać łączne spełnianie warunków określonych w rozdziale 1 pkt 1.1 lit. a-c SIWZ. Ponadto w przypadku, gdy Wykonawcy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia, muszą dołączyć pełnomocnictwo podpisane przez upoważnionych przedstawicieli wszystkich pozostałych Wykonawców, gdyż wszelka korespondencja oraz rozliczenia będą w takim wypadku dokonywane z Wykonawcą wskazanym i upoważnionym w pełnomocnictwie przez pozostałych Wykonawców. 2.3. Wykonawca, który ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej dokumenty składa zgodnie z § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605)..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lodzkie.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Marszałkowski w Łodzi Departament Organizacyjny Wydział ds. Zamówień Publicznych, pok. 404, 405 al. Piłsudskiego 8 90-051 Łódź.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.09.2009 godzina 09:30, miejsce: Urząd Marszałkowski w Łodzi Departament Organizacyjny Wydział ds. Zamówień Publicznych, pok. 403 (kancelaria) al. Piłsudskiego 8 90-051 Łódź.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Rgionalny System Informacji Medycznej Województwa Łódzkiego (Akronim projektu:RSIM) jest zintegrowanym indywidualnym projektem kluczowym Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego i znajduje się w Indykatywnym Wykazie Indywidualnych Projektów KluczowychRegionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2007-2013. Projekt przeszedł pozytywnie ocenę formalną i merytoryczną oraz został wyłoniony do dofinansowania. Projekt RSIM-Infrastruktura będzie realizowany w ramach IV Osi Priorytetowej, Działania IV.1 Infrastruktura społeczeństwa informacyjnego, kategoria interwencji: 11 - technologie informacyjne i komunikacyjne (dostęp, bezpieczeństwo, interoperacyjność, zapobieganie zagrożeniom, badania, innowacje, treści cyfrowe, itp.)..

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.