eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Iława › Przedmiotem zamówienia jest dostawa endoprotezy stawu biodrowego oraz zestawu do rekonstrukcji ACL dla Powiatowego Szpitala im. Władysława Biegańskiego w Iławie (nr sprawy 23/2016)

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-07-20

Iława: Przedmiotem zamówienia jest dostawa endoprotezy stawu biodrowego oraz zestawu do rekonstrukcji ACL dla Powiatowego Szpitala im. Władysława Biegańskiego w Iławie (nr sprawy 23/2016)
Numer ogłoszenia: 146531 - 2016; data zamieszczenia: 20.07.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Szpital im. Władysława Biegańskiego w Iławie , ul. Gen. Wł. Andersa 3, 14-200 Iława, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 89 6449601, faks 89 6492425.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: szpital.ilawa.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest dostawa endoprotezy stawu biodrowego oraz zestawu do rekonstrukcji ACL dla Powiatowego Szpitala im. Władysława Biegańskiego w Iławie (nr sprawy 23/2016).

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa endoprotezy stawu biodrowego oraz zestawu do rekonstrukcji ACL dla Powiatowego Szpitala im. Władysława Biegańskiego w Iławie (nr sprawy 23/2016) Zadanie nr 1 Endoprotezy stawu biodrowego cementowe i short tem Zadanie nr 2 Zestaw do rekonstrukcji ACL 2. Informacje dodatkowe 1) dostawa i transport 2) rozładunek i wnoszenie do pomieszczeń Zadanie nr 1 Endoprotezy stawu biodrowego cementowe i short tem Wymagania konieczne: 1.Wypożyczenie na czas trwania umowy instrumentarium do implantacji endoprotez (koszt wypożyczenia, naprawa i ostrzenie wypożyczonego instrumentarium oraz wymiana zużytych lub uszkodzonych elementów instrumentarium w czasie nieprzekraczającym 48 godz. od zgłoszenia, wliczone w cenę endoprotez). 2.Wypożyczenie na czas trwania umowy wiertarki akumulatorowej, niezbędnej do implantacji n/w endoprotez (koszt wypożyczenia, naprawa i ostrzenie oraz wymiana zużytych lub uszkodzonych elementów w czasie nieprzekraczającym 48 godzin, wliczone w cenę endoprotez). 3.Utworzenie depozytu u zamawiającego, w skład którego wchodzi po 2 typoszeregi (pełny zakres rozmiarów wymaganych przez zamawiającego) wszystkich elementów składowych endoprotezy. 4. Uzupełnienie depozytu o elementy wykorzystane do zabiegów oraz wymiana elementów, którym minie termin ważności nastąpi w czasie nieprzekraczającym 48 godzin od zgłoszenia. 5.Szkolenie personelu w zakresie procedur medycznych i technik operacyjnych związanych z protezoplastyką stawów 6.Wykonawca dostarczy elementy składowe depozytu oraz instrumentarium w terminie do 14 dni od dnia podpisania umowy. Zadanie nr 2 Zestaw do rekonstrukcji ACL Wymagania konieczne: 1.Utworzenie u Zamawiającego depozytu, w skład którego wchodzi 1 typoszereg (pełny zakres rozmiarów wymaganych przez Zamawiającego) wszystkich elementów składowych zestawów, uzupełnienie depozytu w czasie nieprzekraczającym 48 godzin 2.wypożyczenie narzędzi do implantacji na czas trwania umowy (koszt wypożyczenia, naprawa i ostrzenie wypożyczonego instrumentarium oraz wymiana zużytych lub uszkodzonych elementów instrumentarium w czasie nieprzekraczającym 48 godzin od zgłoszenia wliczone w cenę implantów), 3.przeszkolenie personelu w zakresie implantacji i instrumentowania 1) dostawa i transport 2) rozładunek i wnoszenie do pomieszczeń.

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.90.00-2, 33.16.20.00-3, 33.18.32.00-8.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 2.2.1 W zakresie warunku wskazanego w części III SIWZ ust. 2 pkt. 2.1 ppkt 2.1.1 SIWZ posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania Wykonawca składa oświadczenie o spełnieniu warunku zgodnie z wzorem- Załącznik nr 2. Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 2.2.2. W zakresie warunku wskazanego w części III SIWZ ust. 2 pkt. 2.1 ppkt 2.1.2 posiadania wiedzy i doświadczenia, dla uznania, że wykonawca spełnia warunek zamawiający żąda, by wykonawca złożył oświadczenie o spełnieniu warunku zgodnie z wzorem - Załącznik nr 2 do SIWZ, dysponuje wiedzą i doświadczeniem potrzebnym do wykonania zamówienia. Ocena spełniania warunku nastąpi na podstawie załączonego do oferty w/w wymienionego oświadczenia. Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 2.2.3 W zakresie warunku wskazanego w części III SIWZ ust. 2 pkt. 2.1 ppkt 2.1.3 dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia dla uznania, że wykonawca spełnia warunek zamawiający żąda, by wykonawca złożył oświadczenie o spełnieniu warunku zgodnie z wzorem - Załącznik nr 2 do SIWZ, że dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Ocena spełniania warunku nastąpi na podstawie załączonego do oferty w/w wymienionego oświadczenia. Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 2.2.3 W zakresie warunku wskazanego w części III SIWZ ust. 2 pkt. 2.1 ppkt 2.1.3 dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia dla uznania, że wykonawca spełnia warunek zamawiający żąda, by wykonawca złożył oświadczenie o spełnieniu warunku zgodnie z wzorem - Załącznik nr 2 do SIWZ, że dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Ocena spełniania warunku nastąpi na podstawie załączonego do oferty w/w wymienionego oświadczenia. Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 2.2.4. W zakresie warunku wskazanego w części III SIWZ ust. 2 pkt. 2.1 ppkt 2.1.4 znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia dla uznania, że wykonawca spełnia warunek zamawiający żąda, by wykonawca złożył oświadczenie o spełnieniu warunku zgodnie z wzorem - Załącznik nr 2 do SIWZ, że znajduje się sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie Zamówienia. Ocena spełniania warunku nastąpi na podstawie załączonego do oferty w/w wymienionego oświadczenia. Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

3.1. Wypełniony formularz ofertowy (wg wzoru załącznika nr 1 do SIWZ), 3.4. Wypełniony i podpisany formularz Specyfikacji przedmiotowej formularz cenowy (Załącznik nr 4)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 97
  • 2 - Termin uzupełnienia depozytu - 3

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Umowa może być zmieniona w stosunku do złożonej oferty gdy: 1.1. zmiana dotyczy nieistotnych postanowień zawartej umowy, 1.2. podczas realizacji umowy wystąpią nieprzewidywalne zdarzenia lub okoliczności, jak w szczególności klęski żywiołowe, strajki, zamieszki, konflikty zbrojne, które uniemożliwiają zrealizowanie przedmiotu zamówienia w sposób, w zakresie i w terminie przewidzianym w ofercie. 1.3.w wyniku istotnej zmiany stosunków spełnianie świadczenia byłoby połączone z nadmiernymi trudnościami lub groziłoby, co najmniej jednej ze stron znaczną stratą, a czego strony nie mogły przewidzieć przy zawarciu umowy - w przypadku istotnej zmiany stosunków takiej jak znaczny wzrost cen surowców, nośników energii itp. 1.4.zmiana dotyczy obniżenia cen jednostkowych poszczególnych elementów przedmiotu zamówienia - w przypadku promocji, ogólnej obniżki cen na dany asortyment itp. 1.5.dotyczy zmian koniecznych ze względu na zmianę powszechnie obowiązujących przepisów prawa, w szczególności stawek podatku VAT, stawek celnych - w przypadku zaistnienia takich zmian. W przypadku zmiany podatku VAT cena brutto pozostaje bez zmian zmianie ulega cena netto. 1.6.konieczność wprowadzenia zmiany wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w ogłoszeniu o zamówieniu lub specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 2. Wprowadzenie zmian określonych w ust. 1 wymaga uzasadnienia konieczności zmiany i porozumienia stron oraz sporządzenia aneksu do umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.ilawa.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Szpital im. Władysława Biegańskiego w Iławie ul. Gen. Wł. Andersa 3 14-200 Iława Pokój nr 210.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.07.2016 godzina 10:00, miejsce: Powiatowy Szpital im. Władysława Biegańskiego w Iławie ul. Gen. Wł. Andersa 3 14-200 Iława Kancelaria.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Endoprotezy stawu biodrowego cementowe i short tem.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wymagania konieczne: 1.Wypożyczenie na czas trwania umowy instrumentarium do implantacji endoprotez (koszt wypożyczenia, naprawa i ostrzenie wypożyczonego instrumentarium oraz wymiana zużytych lub uszkodzonych elementów instrumentarium w czasie nieprzekraczającym 48 godz. od zgłoszenia, wliczone w cenę endoprotez). 2.Wypożyczenie na czas trwania umowy wiertarki akumulatorowej, niezbędnej do implantacji n/w endoprotez (koszt wypożyczenia, naprawa i ostrzenie oraz wymiana zużytych lub uszkodzonych elementów w czasie nieprzekraczającym 48 godzin, wliczone w cenę endoprotez). 3.Utworzenie depozytu u zamawiającego, w skład którego wchodzi po 2 typoszeregi (pełny zakres rozmiarów wymaganych przez zamawiającego) wszystkich elementów składowych endoprotezy. 4. Uzupełnienie depozytu o elementy wykorzystane do zabiegów oraz wymiana elementów, którym minie termin ważności nastąpi w czasie nieprzekraczającym 48 godzin od zgłoszenia. 5.Szkolenie personelu w zakresie procedur medycznych i technik operacyjnych związanych z protezoplastyką stawów 6.Wykonawca dostarczy elementy składowe depozytu oraz instrumentarium w terminie do 14 dni od dnia podpisania umowy. 1. Trzpień cementowy, stalowy, prosty, uniwersalny, wyposażony w mechanizm stabilizacji derotacyjnej, bezkołnierzowy, przynajmniej w 5 różnych rozmiarach. Eurokonus 12/14. Szt. 10 2. Trzpień bezcementowy, tytanowy, prosty, bezkołnierzowy, uniwersalny, wyposażony w mechanizm stabilitacji derotacyjnej, w minimum 10 rozmiarach. W 1/3 części bliższej napylony porowatą okładziną tytanową oraz warstwą hydroksyapatytu. Eurokonus 12/14. Trzpień w wersji standard i high ofset. Szt. 40 3. Trzpień rewizyjny modularny, część krętażowa napylona porowatą okładziną tytanową i hydroksyapatytem w wersji standard i high offset, z otworami umożliwiającymi doszycie tkanek miękkich, część dystalna umożliwiająca blokowanie śrubami w wersji cylindrycznej oraz typu Wagner. Połączenie części krętażowej i trzpienia przy pomocy śruby. Eurokonus 12/14 Kpl. 5 4. Trzpień bezcementowy, tytanowy, prosty przynasadowy dostępny w minimum 10 rozmiarach, samocentrujący się w kanale, w części bliższej z okładziną porowatą,tytanową plasma spray.Trzpień w wersji standard i high ofset, eurokonus 12/14. szt. 50 5. Panewka antyluksacyjna typu Press-fit, stalowa pokryta hydroksyapatytem. Wymagana dostępność wersji rewizyjnej z uchwytami na śruby, rewizyjnej z bolcami stabilizującymi oraz uchwytem na śrubę i wersji cementowej, wkładka polietylenowa nie zatrzaskująca się w czaszy, umożliwiająca zatrzaśniecie głowy 22,2mm oraz 28mm. Kpl. 15 6. Panewka bezcementowa, tytanowa typu press-fit pokryta porowatą okładziną tytanową i hydroksyapatytem w rozmiarach od 44-64mm. W komplecie dwue sruby do stabilizacji i zatyczki do wszystkich otworów. Dodatkowo wymagana dostępność panewki wkręcanej z gwintem na obrzeżu. Kpl. 50 7. Kosz tytanowy porowaty o strukturze gąbczastej umożliwiającej przerastanie kości. Średnica od minimum 54-76. W komplecie dwa uzupełnienia stropu z analogicznego materiału, 2 śruby mocujące. Kpl. 4 8. Panewka cementowa, polietylenowa typu Muller Szt. 10 9. Wkładki panewkowe z polietylenu nasyconego witaminą E z kapą antyluksacyjną. Wkładki pasujące do głów 22,2;28;32;36mm. Szt. 45 10. Wkładka polietylenowa z zabezpieczającym pierscieniem metalowym na obrąbku umożliwiająca zatrzasnięcie dedykowanej głowy 36mm, kompatybilna z panewką typu press-fit, oferowaną dla endoprotezy bezcementowej. Głowa metalowa 36mm Kpl. 10 11. Wkładka ceramiczna pod głowę 28,32, i 36mm Szt. 35 12. Głowa metalowa o średnicy 22,2; 28; 32; Szt. 35 13. Głowa ceramiczna z ceramiki typu Biolox Delta o średnicy 28; 32; 36 Szt. 40 14. Korki śródszpikowe Szt. 10 15. System do płukania Szt. 30 16. Stalowy kosz wzmacniający dno panewki Szt. 2 17. Zestaw pętli stalowych do złamań okołoprotezowych Szt. 20 18. Płytka do złamań okołoprotezowych Szt. 5 19. Cement kostny z gentamycyną 1x40g Szt. 30 20. Cement kostny z gentamycyną 2x40g Szt. 20 21. Cement kostny z gentamycyną i clindamycyną 1x40g Szt. 5 22. Zestaw do mieszania próżniowego pojedynczy Szt. 20 23. Zestaw do mieszania próżniowego podwójny Szt. 20 24. Ostrza do napędu Szt. 50 25. Szczotki kanałowe i panewkowe Szt. 5 26. Głowa metalowa o średnicy Szt. 30.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.32.00-8, 33.16.90.00-2, 33.16.20.00-3.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zestaw do rekonstrukcji ACL.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wymagania konieczne: 1.Utworzenie u Zamawiającego depozytu, w skład którego wchodzi 1 typoszereg (pełny zakres rozmiarów wymaganych przez Zamawiającego) wszystkich elementów składowych zestawów, uzupełnienie depozytu w ciągu 48 godzin 2.wypożyczenie narzędzi do implantacji na czas trwania umowy (koszt wypożyczenia, naprawa i ostrzenie wypożyczonego instrumentarium oraz wymiana zużytych lub uszkodzonych elementów instrumentarium w czasie nieprzekraczającym 48 godzin od zgłoszenia wliczone w cenę implantów), 3.przeszkolenie personelu w zakresie implantacji i instrumentowania 1. Mocowanie w części udowej systemem rozpierająco-mocującym za pomocą 2 biowchłanialnych pinów o średnicy3,3mm wykonanych z PLA, zapewniający 360o powierzchnię styku przeszczepu z kością, mocowanie blisko linii stawu 8-13mm, wchłanianie 2-4 lat. Możliwość wykonania rekonstrukcji ACL techniką jedno- i dwu-pęczkową Szt. 40 2. Mocowanie przeszczepu za pomocą śruby interferencyjnej o gładkim gwincie w pełnym zakresie rozmiarów, system biowchłanialny, wchłanianie 2-4 lata, zapewnia mocowanie blisko linii stawu. Śruba posiada silny press fit oraz przerastanie implantu kością. Szt. 40 3. Mocowanie w części piszczelowej za pomocą 4-kanałowej osłonki przeszczepu do śruby stożkowej w 3 różnych rozmiarach, system biowchłanialny, wchłanianie 2-4 lata, zapewniający 360o powierzchnię styku przeszczepu z kością, fiksację beleczkową oraz korówkową. Szt. 20 4. Biowchłanialna śruba stożkowa do 4-kanałowej osłonki przeszczepu. Szt. 20 5. Zestaw składajacy się z 3 nici wzmocnionych plecionych(PDS i PE) oraz długiej prostej elastycznej igły z oczkiem wykonany z drutu nitinolowego Szt. 5.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.32.00-8, 33.16.90.00-2, 33.16.20.00-3.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.