eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Dostawa środków czystości, higienicznych i dezynfekcyjnych oraz różnego sprzętu do utrzymania czystości w okresie 12 m-cy od daty podpisania umowy

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-05-13

Wrocław: Dostawa środków czystości, higienicznych i dezynfekcyjnych oraz różnego sprzętu do utrzymania czystości w okresie 12 m-cy od daty podpisania umowy
Numer ogłoszenia: 146484 - 2009; data zamieszczenia: 13.05.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Zespół Specjalistycznej Opieki Zdrowotnej we Wrocławiu , ul. Dobrzyńska 21/23, 50-403 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 7747790, faks 071 7747790.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dobrzynska.wroc.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa środków czystości, higienicznych i dezynfekcyjnych oraz różnego sprzętu do utrzymania czystości w okresie 12 m-cy od daty podpisania umowy.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa, wg potrzeb Zamawiającego środków czystości, higienicznych i dezynfekcyjnych oraz różnego sprzętu do utrzymania czystości w okresie 12 m-cy od daty podpisania umowy dla Wojewódzkiego Zespołu Specjalistycznej Opieki Zdrowotnej. Szczegółowy opis określają zał. nr 1.1 - 1.6 do niniejszej SIWZ.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.76.00.00 - Papier toaletowy, chusteczki higieniczne, ręczniki do rąk i serwety 33.63.16.00 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne 39.80.00.00 - Środki czyszczące i polerujące 39.83.12.40 - Preparaty czyszczące 39.83.12.50 - Roztwory myjące 39.83.00.00 - Środki czyszczące 39.83.10.00 - Preparaty piorące 39.22.21.10 - Sztućce i talerze jednorazowe 39.22.21.20 - Kubki jednorazowe 18.14.10.00 - Rękawice robocze 19.52.00.00 - Produkty z tworzyw sztucznych 39.22.40.00 - Miotły i szczotki i inne artykuły różnego rodzaju 39.22.43.20 - Gąbki 39.22.43.30 - Wiadra 34.91.11.00 - Wózki .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp i spełniają warunki, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp 2. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie oświadczeń lub dokumentów załączonych do oferty. Wykonawcy zgodnie z art. 23 ustawy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku wymagane jest: a) ustanowienie pełnomocnika (lidera) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (do oferty należy załączyć oryginał pełnomocnictwa). b) złożenie wraz z ofertą, przez każdego Wykonawcę występującego wspólnie, oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania wraz z dokumentem rejestrowym. c) złożenie kompletu dokumentów potwierdzających łącznie spełnienie warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z zapisem w rozdz. IV oraz udokumentowanie, że razem spełniają wymagania art. 22 ust. 1 dotyczące wiedzy, doświadczenia, potencjału technicznego. Wykonawcy występujący wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy (art. 141 ustawy Pzp). Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich wykonawców występujących wspólnie. Wszelka korespondencja prowadzona będzie z Wykonawcą występującym jako pełnomocnik pozostałych (lider)..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Należy dołączyć następujące dokumenty, potwierdzające spełnienie przez Wykonawcę wymaganych warunków: 1) Wypełnioną i podpisaną OFERTĘ stanowiącą załącznik nr 2 do SIWZ wraz z wypełnionym i podpisanym załącznikiem nr 1 do niniejszej SIWZ. 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej. Profil działania Wykonawcy musi odpowiadać przedmiotowi zamówienia. Odpis musi zawierać aktualny wykaz osób uprawnionych do reprezentowania Wykonawcy. Wykonawcy, którzy złożyli wnioski o dokonanie wpisu do Krajowego Rejestru Sądowego winni załączyć potwierdzoną kserokopię wniosku. Dokument musi być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3) Oświadczenie o nie zaleganiu z opłacaniem składek na ubezpieczenie społeczne we właściwym oddziale ZUS (zał. nr 2). 4) Oświadczenie o nie zaleganiu z opłacaniem podatków we właściwym terytorialnie Urzędzie Skarbowym (zał. nr 2). 5) Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy - prawo zamówień publicznych (zał. nr 3). 6) Pełnomocnictwo w oryginale do podpisania oferty (zał. nr 5 do SIWZ). Pełnomocnictwo nie jest wymagane, jeżeli podpisujący jest lub są właścicielami firmy lub jeżeli są oni wymienieni z imienia i nazwiska w odnośnym dokumencie rejestracyjnym. 7) Oświadczenie o zobowiązaniu dostarczenia przedmiotu zamówienia własnym transportem i na własny koszt i ryzyko do siedziby Zamawiającego (zał. nr 2). 8) Oświadczenie, że Wykonawca zapoznał się ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia oraz wzorem umowy i nie wnosi do nich żadnych zastrzeżeń (zał. nr 2). 9) W przypadku zaoferowania towarów równoważnych, należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że zamienne produkty są równoważne (karty charakterystyki produktu, dodatkowo można dołączyć ekspertyzy rzeczoznawcy pod kątem równoważności proponowanego zamiennika). 10) Zamawiający wymaga dołączenia do ofert karty charakterystyk zaoferowanych środków. 11) Zamawiający wymaga dołączenie ulotek informacyjnych o zaoferowanych środkach. 12) Pisemne zobowiązanie Wykonawcy do nieodpłatnego przeszkolenia personelu w zakresie utrzymania czystości za pomocą proponowanych preparatów oraz do nieodpłatnego zainstalowania - na czas trwania umowy - w siedzibie Zamawiającego, minimum 5 dozowników na zaoferowane preparaty (dotyczy pakietu zamkniętego nr 2)..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dobrzynska.wroc.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dział logistyki Wojewódzkiego Zespołu Specjalistycznej Opieki Zdrowotnej we Wrocławiu przy ul. Dobrzyńskiej 21/23, pok. nr 421 (IV p.).

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.05.2009 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat Wojewódzkiego Zespołu Specjalistycznej Opieki Zdrowotnej we Wrocławiu przy ul. Dobrzyńskiej 21/23, pok. nr 411 (IV p.).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet zamknięty nr 1: papier toaletowy, ręczniki papierowe, pieluchy tetrowe, czyściwo.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa, wg potrzeb Zamawiającego asortymentu wyszczególnionego w zał. nr 1.1 do SIWZ.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.76.00.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet zamknięty nr 2 - specjalne super koncentraty, środki myjące, środki do szorowania i dezynfekowania.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna, wg potrzeb Zamawiającego dostawa asortymentu wyszczególnionego w zał. nr 1.2. do SIWZ..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8, 39.80.00.00-0, 39.83.12.40-0, 39.83.12.50-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet zamknięty nr 3 - pozostałe środki czystości, higieniczne, dezynfekcyjne, rękawice gospodarcze, naczynia jednorazowego użytku.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna, wg potrzeb Zamawiającego dostawa asortymentu wyszczególnionego w zał. nr 1.3 do SIWZ..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.83.00.00-9, 39.83.10.00-6, 39.22.21.10-8, 39.22.21.20-1, 18.14.10.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet zamknięty nr 4 - worki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna, wg potrzeb Zamawiającego dostawa asortymentu wyszczególnionego w zał. nr 1.4 do SIWZ..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 19.52.00.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet zamknięty nr 5 - różny sprzęt do utrzymania czystości, wózki, mopy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna, wg potrzeb Zamawiającego dostawa asortymentu wyszczególnionego w zał. nr 1.5 do SIWZ..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.22.40.00-8, 39.22.43.20-7, 39.22.43.30-0, 34.91.11.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Pakiet zamknięty nr 6 - wózek na odpady medyczne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna, wg potrzeb Zamawiającego dostawa asortymentu wyszczególnionego w zał. nr 1.6 do SIWZ..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.91.11.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.