eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › 38/WNoŻCziK/SGGW/2016 Dostawa różnych mebli oraz sprzętu biurowego do pracowni zaawansowanych analiz epidemiologii żywieniowej.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-09-16

Warszawa: 38/WNoŻCziK/SGGW/2016 Dostawa różnych mebli oraz sprzętu biurowego do pracowni zaawansowanych analiz epidemiologii żywieniowej.
Numer ogłoszenia: 146406 - 2016; data zamieszczenia: 16.09.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 91725 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego - SZP, ul. Nowoursynowska 166, 02-787 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5931390, faks 022 5931391.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: 38/WNoŻCziK/SGGW/2016 Dostawa różnych mebli oraz sprzętu biurowego do pracowni zaawansowanych analiz epidemiologii żywieniowej..

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Dostawa różnych mebli oraz drobnego sprzętu biurowego w celu utworzenia stanowisk do pracowni zaawansowanych analiz epidemiologii żywieniowej w ramach dotacji celowej na pokrycie kosztów restrukturyzacji Wydziału Nauk o Żywieniu Człowieka i Konsumpcji. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia opisany jest w załączniku 4a i 4b do SIWZ. CPV: 39111100-4, 39121200-8, 39132100-7, 30191000-4, 30191400-8 OPIS CZĘŚCI ZAMÓWIENIA Dopuszcza się złożenie ofert częściowych TAK Oznaczenie części zamówienia: Zadanie 1 - Fotele obrotowe, stoły konferencyjne składane, szafy biurowe na dokumenty, szafa metalowa na akta poufne CPV: 39111100-4, 39121200-8, 39132100-7 Krótki opis części zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup 5 foteli obrotowych, 6 stołów konferencyjnych składanych, 2 szaf biurowych na dokumenty oraz 1 szafy metalowej na akta poufne do pracowni zaawansowanych analiz epidemiologii żywieniowej, opisane szczegółowo w załączniku nr 4a do SIWZ stanowiącym opis przedmiotu zamówienia wraz z kalkulacją ceny ofertowej. Miejsce wykonania części przedmiotu zamówienia: Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie, Wydział Nauk o Żywieniu Człowieka i Konsumpcji, Katedra Żywienia Człowieka, ul. Nowoursynowska 159C, 02-776 Warszawa. Oznaczenie części zamówienia: Zadanie 2 - Niszczarka, gilotyna do papieru, bindownica CPV: 30191400-8, 30191000-4 Krótki opis części zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup niszczarki, gilotyny do papieru oraz bindownicy do pracowni zaawansowanych analiz epidemiologii żywieniowej, opisany szczegółowo w załączniku nr 4b do SIWZ stanowiącym opis przedmiotu zamówienia wraz z kalkulacją ceny ofertowej. Miejsce wykonania części przedmiotu zamówienia: Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie, Wydział Nauk o Żywieniu Człowieka i Konsumpcji, Katedra Żywienia Człowieka, ul. Nowoursynowska 159C, 02-776 Warszawa...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.11.11.00-4, 39.12.12.00-8, 39.13.21.00-7, 30.19.10.00-4, 30.19.14.00-8.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Dostawa różnych mebli oraz sprzętu biurowego do pracowni zaawansowanych analiz epidemiologii żywieniowej. Zadanie 1 - Fotele obrotowe, stoły konferencyjne składane, szafy biurowe na dokumenty, szafa metalowa na akta poufne

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.08.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • GREGORJAN PAULINA KILIAN, ul. Fabryczna 11, 05-500 Łoziska, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 8329,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 11623,50

  • Oferta z najniższą ceną: 6752,70 / Oferta z najwyższą ceną: 19920,00

  • Waluta: PLN .


Część NR: 2   

Nazwa: Dostawa różnych mebli oraz sprzętu biurowego do pracowni zaawansowanych analiz epidemiologii żywieniowej. Zadanie 2 - Niszczarka, gilotyna do papieru, bindownica

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.08.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • DIRECT K. Kosson, M. Bogiel, J. Praga SJ, ul. Lubelska 12/14, 03-802 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1977,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 2792,10

  • Oferta z najniższą ceną: 1180,80 / Oferta z najwyższą ceną: 5535,00

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.