To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2010-06-08
Knurów: Bieżące utrzymanie, naprawa, montaż i konserwacja urządzeń zabawowych na gminnych placach zabaw
Numer ogłoszenia: 146199 - 2010; data zamieszczenia: 08.06.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 107283 - 2010r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta Knurów, ul. dr. Floriana Ogana 5, 44-190 Knurów, woj. śląskie, tel. 032 3392308, faks 032 2351521.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Bieżące utrzymanie, naprawa, montaż i konserwacja urządzeń zabawowych na gminnych placach zabaw.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiot zamówienia obejmuje bieżące utrzymanie, naprawę, montaż i konserwację urządzeń zabawowych na gminnych placach zabaw. 2.Urządzenia zabawowe, w łącznej ilości 77 szt. znajdują się na ogólnodostępnych placach zabaw zlokalizowanych na terenie zieleni miejskiej i obejmują następujące obiekty: 2.1.Plac zabaw przy ul. Dworcowej; 2.2.Plac zabaw przy ul. Ogana; 2.3.Plac zabaw przy ul. Krasickiego-Szpitalna; 2.4.Plac zabaw przy ul. Kazimierza Wielkiego 2; 2.5.Plac zabaw Chrobrego; 2.6.Plac zabaw Mieszka I; 2.7.Plac zabaw Ułanów; 2.8.Plac zabaw Armii Krajowej; 2.9.Plac zabaw przy ul. Kosmonautów 1-11; 2.10.Plac zabaw przy ul. Kopalnianej; 2.11.Plac zabaw przy ul. Staszica; 2.12.Plac zabaw przy ul. Parkowej NOT. 3.Wykaz urządzeń zabawowych na poszczególnych placach zabaw stanowi załącznik nr 1 do wzoru umowy. 4.Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 4.1.Bieżące utrzymanie, naprawa i konserwacja urządzeń zabawowych: a)przeprowadzenie okresowej kontroli polegającej na sprawdzeniu stanu technicznego urządzeń zabawowych, przydatności do użytkowania obiektu, estetyki obiektu oraz jego otoczenia. Kontrola przeprowadzona zostanie przez osobę posiadającą uprawnienia budowlane (zgodnie z art.62 ust.1 pkt 4 ustawy Prawo budowlane) i zakończona wydaniem świadectwa przeprowadzenia kontroli technicznej i dopuszczenia urządzeń do dalszej eksploatacji. b)bieżący nadzór placów zabaw w tym: -codzienna kontrola stanu technicznego i sprawności urządzeń zabawowych -codzienne kontrole przez oględziny dla ujawnienia zniszczeń i zagrożeń będących wynikiem wandalizmu, zużycia lub warunków pogodowych, -codzienne oczyszczanie piasku w piaskownicach, na placach piaskowych i żwirowych, -codzienne zamiatanie następujących powierzchni bezpiecznych dookoła piaskownic i pod urządzeniami zabawowymi: plac zabaw ul. Armii Krajowej - nawierzchnia z płyt gumowych - 82m2; plac zabaw ul. Kopalniana -nawierzchnia z płyt gumowych - 104m2, -codzienne zamiatanie chodników i powierzchni utwardzonych dookoła placów piaskowych i żwirowych: plac zabaw ul. Ułanów - nawierzchnia z kostki dookoła placu piaskowego- 140m2; plac zabaw ul. Parkowa -nawierzchnia z kostki dookoła i na placu zabaw - 843m2; -utrzymywanie porządku na placach - zbieranie papierów i nieczystości, -raz w tygodniu szczegółowe sprawdzenie funkcjonalności, stabilności i poziomu bezpieczeństwa urządzeń zabawowych. -wyrównanie powierzchni przy i pod urządzeniami zabawowymi, ścięcie nagromadzonej ziemi, piasku, porostu trawy i chwastów. c)Prowadzenie Dziennika Obsługi dla każdego placu zabaw oddzielnie i zapisywanie w nim wykonanych przeglądów i kontroli oraz wszelkich prac. Wykonawca będzie prowadził Dzienniki obsługi, dla każdego placu zabaw oddzielnie, w których będzie rejestrował przeglądy oraz codzienne kontrole i wykonane prace. Będą one przechowywane u Wykonawcy i okazywane do kontroli przedstawicielowi Zamawiającego i innym osobom upoważnionym przez Zamawiającego, a po zakończeniu realizacji przedmiotu zamówienia przekazane zostaną Zamawiającemu. d)Wskazanie oraz skuteczne zabezpieczenie przed dalszym użytkowaniem urządzeń uszkodzonych, stwarzających zagrożenie dla bezpieczeństwa życia i zdrowia użytkowników (łącznie z ich ewentualnym rozebraniem). e)Bieżące naprawy urządzeń zabawowych (przykręcanie desek,łańcuchów, smarowanie, usuwanie drzazg i zadziorów elementów drewnianych, uzupełnianie śrub, nakrętek, zaślepek, usuwanie luzów w połączeniach śrubowych) a także inne, nie wymagające zakupu części zamiennych. f)1 raz w okresie trwania umowy przemalowanie elementów drewnianych urządzeń impregnatem i pomalowanie elementów metalowych z zachowaniem istniejącej kolorystyki, przy użyciu podkładów i farb dopuszczonych do stosowania w urządzeniach zabawowych (nie dotyczy zamontowanych na placu zabaw w parku NOT urządzeń stalowych). g)Naprawę tablic informacyjnych i ostrzegawczych (na bieżąco). h)Zapewnienie łączności telefonicznej do przyjmowania zgłoszeń Zamawiającego lub innych służb (Straż Miejska) dotyczących placów zabaw i podejmowanie odpowiedniej interwencji (w szczególności usunięcie lub zabezpieczenie elementu stwarzającego zagrożenie bezpieczeństwa użytkowników placu zabaw ) w ciągu najpóźniej 60 minut od przyjęcia zgłoszenia. i)Wymianę (demontaż i montaż) zużytych lub zniszczonych elementów urządzeń zabawowych na nowe oryginalne pochodzące od producenta urządzeń, po uzgodnieniu z Zamawiającym na podstawie zleceń wg załącznika nr 3 (do wzoru umowy). j)Zakup nowych elementów urządzeń zabawowych, o których mowa w punkcie i, u producenta urządzeń, na podstawie zleceń wg załącznika nr 3 (do wzoru umowy). 4.2.Wymianę piasku w piaskownicach, uzupełnienie piasku na placach piaskowych i żwiru na placu żwirowym - zgodnie z załącznikiem nr 2 (do wzoru umowy). 4.3.Montaż nowej piaskownicy na placu zabaw przy ul. Krasickiego - Szpitalnej a)demontaż piaskownicy kwadratowej drewnianej o wymiarach 3,60mx3,60m, b)wybranie i utylizacja piasku z piaskownicy - 6,48m3 c)zebranie i wywóz nagromadzonego piasku dookoła piaskownicy, d)wyrównanie terenu, e)zabudowa nowej piaskownicy - 1 szt - kwadratowej o wym. 3,0mx3,0m ze sklejki wodoodpornej 18 mm, w górnej części wykończonej elementami z tworzywa sztucznego, f)wypełnienie piaskownicy piaskiem płukanym o uziarnieniu 0,2-2mm, g)wyprofilowanie terenu wokół piaskownicy. 4.4.Demontaż podestów drewnianych z połowic na placu zabaw przy ul. Ogana - 3 szt a)2 szt - o wymiarach 1,0mx0,50m (pod huśtawką podwójną), b)1 szt - o wym 1,0mx1,0m (pod zjeżdżalnią), c)wyrównanie nawierzchni ziemią i piaskiem.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.87.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji wyposażenia placów zabaw .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.05.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
USŁUGOWY ZAKŁAD GOSPODARCZY ELŻBIETA MARQUARDT
jakie przetargi wygrała firma
USŁUGOWY ZAKŁAD GOSPODARCZY ELŻBIETA MARQUARDT
- Usługowy Zakład Gospodarczy Elżbieta Marquardt, ul. Lotników 14B/10, 44-196 Knurów, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 122950,82 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 73383,00
Oferta z najniższą ceną: 73383,00 / Oferta z najwyższą ceną: 91745,22
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z KNUROWA
- Budowa obwodnicy od ul. Szpitalnej do ul. Rybnickiej w Knurowie - II Etap: Budowa odcinka drogi łączącej KSSE z ul. Rakoniewskiego
- Dostawa materiałów szewnych
- "Remont konstrukcji stalowej dachu, sufitu podwieszanego oraz malowanie hali basenowej pływalni krytej przy ul. Szpitalnej 23" - w formule zaprojektuj i wybuduj.
- Przebudowa zabytkowego budynku przy ul. Poniatowskiego 6 w Knurowie - zaprojektuj i wybuduj
więcej: przetargi w Knurowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Zagospodarowanie Rodzinnego Parku bł. K. Kózkówny w Tychach" - Zadanie nr 1 - Zagospodarowanie małą architekturą; Zadanie nr 2 - Remont ławek - gabionów na terenie placu zabaw i siłowni plenerowej.
- "Naprawa urządzeń placów zabaw na terenach Zarządu Zieleni Miejskiej - Zadanie 1, 2, 3, 4".
- Przeglądy i konserwacja placów zabaw i innych obiektów małej architektury
więcej: Usługi w zakresie napraw i konserwacji wyposażenia placów zabaw »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.