eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kołbaskowo › Usługi w zakresie sprzątania przystanków autobusowych i wywozu śmieci z koszy przystankowych na terenie gminy Kołbaskowo

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-06-08

Kołbaskowo: Usługi w zakresie sprzątania przystanków autobusowych i wywozu śmieci z koszy przystankowych na terenie gminy Kołbaskowo
Numer ogłoszenia: 146101 - 2010; data zamieszczenia: 08.06.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 125743 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kołbaskowo, Kołbaskowo 106, 72-001 Kołbaskowo, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 3119521, faks 091 3119510 w. 22.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi w zakresie sprzątania przystanków autobusowych i wywozu śmieci z koszy przystankowych na terenie gminy Kołbaskowo.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie w czystości przystanków komunikacji na terenie gminy Kołbaskowo wraz z opróżnianiem i serwisowaniem koszy przystankowych. 2. Kod CPV: 90610000-6 Usługi sprzątania i zamiatania ulic, 90620000-9 Usługi odśnieżania, 90630000-2 Usługi usuwania oblodzeń, 90500000-2 Usługi związane z odpadami; 3. Zakres zamówienia obejmuje: SPOSÓB UTRZYMANIA W CZYSTOŚCI PRZYSTANKÓW 1. W dni, w których nie występują opady śniegu lub gołoledź: Sprzątanie przystanków polega na oczyszczaniu (zamiatanie powierzchni przystanków z piasku, liści, opadłych kwiatostanów z drzew i innych nieczystości, zbieranie i usuwanie nieczystości (luźnych): papiery, folie, butelki, gałęzie, niedopałki papierosów, odchody zwierzęce, kapsle, korki od butelek, kamienie, gruz , mycie ławek, itp.) ich na całej długości również wewnątrz wiaty: 1) na przystankach autobusowych z zatoką: na całej długości i szerokości zatoki wraz z zatoką w przypadku, gdy jest to przystanek z wiatą także dwa metry za wiatą lub do granicy posesji jeśli ona znajduje się mniej niż dwa metry za wiatą; 2) na przystankach bez zatoki na długości 15 metrów od słupka przystankowego (w obu kierunkach i całej szerokości chodnika) w przypadku, gdy jest to przystanek z wiatą także dwa metry za wiatą lub do granicy posesji jeśli ona znajduje się mniej niż dwa metry za wiatą; 3) bieżącym odchwaszczaniu peronów przystankowych i usuwaniu z nich wyrastających traw, darni, wykaszanie zieleni bezpośrednio (1m) przy wiatach i słupkach przystankowych; 4) pielęgnacji trawników zlokalizowanych na przystankach poprzez zbieranie wszelkich zanieczyszczeń z trawników, koszenie i grabienie trawy co najmniej 1 x w miesiącu . Trawa ze skoszonych trawników winna być zgrabiona i zebrana w tym samym dniu, w którym odbywało się koszenie; 5) opróżnianiu koszy przystankowych tj. usuwaniu z wnętrza kosza wszelkich zanieczyszczeń, z częstotliwością wymieniona w załączniku nr 5 do SIWZ. Za przepełniony kosz uznaje się taki, do którego nie ma możliwości włożenia jakichkolwiek zanieczyszczeń. Utrzymywaniu przez czas trwania umowy stałego stanu koszy tj. w ilości 38 sztuk. 2. W dni z opadami śniegu lub gołoledzią: 1) Likwidacja śliskości nawierzchni przystanków i gołoledzi: powinna odbywać się z wykorzystaniem środków uszorstniających na całej powierzchni przystanków. Rozpoczęcie prac powinno rozpocząć się niezwłocznie po wystąpieniu gołoledzi. Usunięcie jej skutków nie może zakończyć się później niż: - nie później niż 4 godziny od jej wystąpienia; Wykonawca winien na okres zimowy być zaopatrzony w taką ilość środków uszorstniających, które umożliwią sprawną realizację zadania. 2) Usuwanie śniegu z przystanków: przystanki powinny być oczyszczane wg następującego schematu: a) na przystankach autobusowych z zatoką: na całej długości i szerokości zatoki wraz z zatoką w przypadku, gdy jest to przystanek z wiatą do tylnej krawędzi wiaty; b) na przystankach bez zatoki na długości 15 metrów od słupka przystankowego (w obu kierunkach i całej szerokości chodnika) w przypadku, gdy jest to przystanek z wiatą do tylnej krawędzi wiaty; c) oczyszczanie przystanków powinno rozpocząć się w trakcie opadów, a prace mają spowodować, że wsiadanie do pojazdów i wysiadanie z nich powinno być bezpieczne. Usuniecie śniegu z przystanków nie może zakończyć się później niż: - nie później niż 4 godziny od zaprzestania opadów; e) śnieg powinien być pryzmowany i gromadzony w sposób, który nie będzie utrudniał wsiadania do pojazdów i wysiadania z pojazdów, przemieszczanie się po przystanku oraz odczytywanie informacji przystankowych przez pasażerów; 4) Harmonogram zimowego utrzymania przystanków powinien być dostarczony przez Wykonawcę do 30 dni po podpisaniu umowy ale nie później niż do 30,07.2010 r. 5) W czasie, gdy nie występują zimowe zjawiska pogodowe (gołoledź, opady śniegu) wykonawca zobowiązany jest do oczyszczania przystanków jak w okresie letnim. SEWRISOWANIE KOSZY PRZYSTANKOWYCH 1. Serwis koszy będzie obejmował wszelkie naprawy koszy powstałe podczas ich eksploatacji m.in.: - ponowne zamontowanie np. wyrwanego kosza (z podłożem lub bez); - wyprostowanie przechylonego (wygiętego) kosza; - usuwanie wszelkich wgnieceń; - naprawa popielniczki; - usuwanie graffiti oraz naklejek; - uzupełnianie brakujących koszy oraz koszy, których naprawa jest nieopłacalna lub z przyczyn technicznych niewykonalna, po uzgodnieniu z zamawiającym; - przestawianie koszy w miejsca wskazane przez Zamawiającego; 2. Wykonawca dwa razy w miesiącu będzie dokonywał przeglądu koszy umieszczonych na przystankach. 3. Szczegółowy wykaz stwierdzonych usterek przekaże w formie pisemnej Zamawiającemu w pierwszy poniedziałek po przeglądzie do godz. 12:00. 5. W celu konieczności zabrania kosza na warsztat w celu wykonania naprawy, Wykonawca winien powiadomić o powyższym Zleceniodawcę, a w to miejsce ustawić kosz rezerwowy. WARUNKI STAWIANE WYKONAWCOM, PODCZAS REALIZACJI ZAMÓWIENIA 1. Wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia środków transportu do przewozu osób, zebranych nieczystości i serwisowanych koszy oraz odpowiedniej ilości sprzętu służącego do utrzymania czystości. Pojazdy przeznaczone do przewozu nieczystości winny posiadać zamknięte nadwozie uniemożliwiające wydostanie się zanieczyszczeń na zewnątrz. 2. Wykonawca zobowiązany będzie do dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do prawidłowego wykonania zamówienia. 3. Wykonawca zobowiązany będzie do stosowania środków ekologicznych przy realizacji przedmiotu zamówienia. 4. Wykonawca musi posiadać zezwolenie na zbieranie i transport odpadów komunalnych na terenie powiatu polickiego (Ustawa o odpadach). 5. Urządzenia i narzędzia stosowane przy realizacji zamówienia muszą być estetycznie oznakowane i wskazywać na rodzaj wykonywanej pracy, pracownik wykonujący usługę musi być estetycznie ubrany w oznakowana odzież roboczą, nawiązującą do oznakowania pojazdu. 6. Wykonawca w rozumieniu ustawy o odpadach z dnia 27.04.2001 r. ( tekst jednolity DZ.U. z 2007 r. Nr 39 poz.251, Nr 88 poz. 587) jest (Wytwórcą Odpadów) w wyniku świadczenia usługi. 7. Wykonawca ma obowiązek przekazać zebrane odpady do właściwych miejsc ich zagospodarowania zgodnie z posiadanym zezwoleniem na zbieranie odpadów komunalnych. 8. Wykonawca wyłoniony w czasie przetargu dostarczy w terminie 7 dni licząc od daty podpisania umowy, godzinowy harmonogram realizacji zamówienia (oczyszczanie pętli i przystanków), zgodny z zakresem przedstawionym w załącznikach, celem jego akceptacji przez Zamawiającego..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.61.00.00-6, 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2, 90.50.00.00-2.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.06.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Firma Usługowo Handlowo Produkcyjna JANTRA, ul. Księżnej Anny 11, 70-671 Szczecin, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 85000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 78115,70

  • Oferta z najniższą ceną: 65270,00 / Oferta z najwyższą ceną: 78115,70

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.