eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › Dostawa materiałów promocyjnych dla sieci Punktów Informacyjnych Funduszy Europejskich na lata 2007-2013 w Województwie Łódzkim

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-09-02

Łódź: Dostawa materiałów promocyjnych dla sieci Punktów Informacyjnych Funduszy Europejskich na lata 2007-2013 w Województwie Łódzkim
Numer ogłoszenia: 146045 - 2009; data zamieszczenia: 02.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Województwo Łódzkie , al. Piłsudskiego 8, 90-051 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6633385, 6633384, faks 042 6633391.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lodzkie.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów promocyjnych dla sieci Punktów Informacyjnych Funduszy Europejskich na lata 2007-2013 w Województwie Łódzkim.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie materiałów promocyjnych dla sieci Punktów Informacyjnych Funduszy Europejskich na lata 2007-2013 w Województwie Łódzkim, z podziałem na dwa Zadania. 2. Zakres zamówienia obejmuje: - opracowanie projektów graficznych materiałów promocyjnych nt. Funduszy Europejskich na lata 2007-2013, - uwzględnienie w projekcie graficznym następujących stałych elementów graficznych: logotyp Punktu Informacyjnego Funduszy Europejskich na lata 2007-2013, logotyp Ministerstwa Rozwoju Regionalnego, logotyp Województwa Łódzkiego oraz flagę Unii Europejskiej, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia (załącznik nr 7A i 7B do SIWZ), - wykonanie materiałów promocyjnych nt. Funduszy Europejskich na lata 2007-2013 zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik 7A i 7B do SIWZ, - dostarczenie przedmiotu zamówienia do siedziby Punktu Informacyjnego Funduszy Europejskich na lata 2007-2013 mieszczącego się w Łodzi przy ulicy Roosevelta 15, 3. Zamawiający udostępni system identyfikacji wizualnej Województwa Łódzkiego oraz Księgę Znaku stanowiącą załącznik do Strategii Komunikacji Funduszy Europejskich na lata 2007-2013 niezwłocznie po podpisaniu umowy. 4. Oferowane materiały muszą być zgodne ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia, które stanowią Załączniki Nr 7A i 7B do SIWZ. 5. Wszystkie zaoferowane towary muszą być pierwszego gatunku, fabrycznie nowe i wolne od wad oraz spełniać warunki określone dla produktów bezpiecznych w rozumieniu art. 4 ustawy z dnia 12 grudnia 2003 r. o ogólnym bezpieczeństwie produktów (Dz. U. Nr 229, poz. 2275 z późn. zm.). Oferowane wyroby muszą ściśle odpowiadać cechom i parametrom określonym w Załącznikach Nr 7A i 7B do SIWZ, posiadać określone przez Zamawiającego właściwości użytkowe i przyjęte standardy jakości. 6. Wszystkie towary muszą posiadać oryginalne opakowania producenta, opatrzone w etykiety identyfikujące dany produkt. Materiały, w stosunku do których istnieje obowiązek posiadania certyfikatu na znak B lub deklaracji producenta / Wykonawcy na zgodność z PN - mają być odpowiednio w nie zaopatrzone. 7. Wszystkie zaoferowane materiały i materiały (np. farby) użyte do ich znakowania oraz użyte podczas procesu produkcji i znakowania oraz technika użyta do produkcji finalnego wyrobu, który z racji swej funkcji ma kontakt z żywnością winny być nie toksyczne, posiadać atesty zezwalające na kontakt z żywnością oraz być zgodne z ustawą o materiałach i wyrobach przeznaczonych do kontaktu z żywnością z dnia 6 września 2001 r. (Dz.U. Nr 128, poz. 1408 z późn. zm) oraz ustawą o zmianie ustawy o materiałach i wyrobach przeznaczonych do kontaktu z żywnością z dnia 27 sierpnia 2003 r. (Dz.U. Nr 171, poz. 1662 z późn. zm.). 8. Wykonawca w cenie oferty musi uwzględnić koszt transportu oraz rozładunku dostarczonych materiałów. 9. Na materiały, dla których producent określa termin gwarancji, Wykonawca zobowiązany jest udzielić takiego samego terminu gwarancji liczonego od daty dostawy..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.41.00 - Artykuły informacyjne i promocyjne 30.19.20.00 - Wyroby biurowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 43.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1.1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 1.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. Powyższy warunek spełnią wykonawcy, którzy wykażą, że w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - wykonali (zakończyli) dostawy odpowiadające swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia tj.: a) w Zadaniu Nr 1 wykażą, że wykonał po jednej dostawie notesów, długopisów metalowych oraz teczek papierowych, o łącznej wartości min. 60.000,00 zł brutto. Wykonawca musi także wykazać, że dostawy te zostały wykonane należycie, b) w Zadaniu Nr 2 wykażą, że wykonał po jednej dostawie toreb papierowych oraz wizytówek o łącznej wartości min. 15.000,00 zł brutto. Wykonawca musi także wykazać, że dostawy te zostały wykonane należycie; 1.3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 1.4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp. 2. Ocena spełniania ww. warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie przedstawionych przez wykonawcę oświadczeń i dokumentów metodą spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Pzp, Zamawiający wymaga dołączenia do oferty w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę następujących dokumentów: a) aktualny odpis z właściwego rejestru, albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu warunków z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp według Załącznika do SIWZ Nr 3, c) oświadczenia Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania według Załącznika do SIWZ Nr 4. 2. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie, Zamawiający żąda w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę następujących dokumentów: 2.1. Wykazu wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie dostaw odpowiadających swoim rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, tj.: a) w Zadaniu Nr 1 wykazać należy wykonanie po jednej dostawie notesów, długopisów metalowych oraz teczek papierowych, o łącznej wartości min. 60.000,00 zł brutto, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, według Załącznika Nr 5A do SIWZ, b) w Zadaniu Nr 2 wykazać należy wykonanie po jednej dostawie toreb papierowych oraz wizytówek o łącznej wartości min. 15.000,00 zł brutto, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, według Załącznika Nr 5B do SIWZ. 2.2. Dokumentów potwierdzających, że w/w dostawy zostały wykonane należycie (np. referencje). 3. Wykonawca, który ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej dokumenty składa zgodnie z § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. 2006 r. Nr 87, poz. 605 ze zm.). 4. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (np. w konsorcjum). W takim przypadku ich oferta musi spełniać następujące wymagania: a) Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia lub do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarcia umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego. Uwaga: treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania, b) formularz stanowiący Załącznik do SIWZ Nr 3 (Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 Ustawy) podpisuje pełnomocnik, (uwaga: treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania); c) formularz stanowiący Załącznik do SIWZ Nr 4 (Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania) każdy z Wykonawców podpisuje oddzielnie; d) wykaz wykonanych dostaw, stanowiący Załącznik Nr 5A-B do SIWZ, Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia składają łącznie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lodzkie.pl..
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Marszałkowski w Łodzi, al. Piłsudskiego 8, Departament Organizacyjny, Wydział ds. Zamówień Publicznych, pok. 407, piętro IV.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.09.2009 godzina 11:00, miejsce: Urząd Marszałkowski w Łodzi, al. Piłsudskiego 8, 90-051 Łódź, Biuro Podawcze (Kancelaria) pok. 403, piętro IV.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt, którego dotyczy umowa, jest współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Pomoc Techniczna 2007-2013 oraz budżetu państwa.

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Materiały promocyjne piśmienne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie materiałów promocyjnych dla sieci Punktów Informacyjnych Funduszy Europejskich na lata 2007-2013 w Województwie Łódzkim, według poniższego zestawienia: 1. Notesy - 2 rodzaje - 10.000 szt.; 2. Teczki papierowe z gumką - 5.000 szt.; 3. Długopisy metalowe - 10.000 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.41.00-0, 30.19.20.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 43.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Materiały promocyjne pozostałe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie materiałów promocyjnych dla sieci Punktów Informacyjnych Funduszy Europejskich na lata 2007-2013 w Województwie Łódzkim, według poniższego zestawienia: 1. Torby papierowe - 5.000 szt.; 2. Wizytówki - 2.000 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.41.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 43.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.