Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-09-02
Sopot: Modernizacja laboratorium mikroskopowego
(dostawa mikroskopów z oprzyrządowaniem)
Numer ogłoszenia: 146043 - 2009; data zamieszczenia: 02.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Oceanologii PAN , ul. Powstańców Warszawy 55, 81-712 Sopot, woj. pomorskie, tel. 058 5517281, faks 058 5512130.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.iopan.gda.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Instytut Polskiej Akademii Nauk.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja laboratorium mikroskopowego (dostawa mikroskopów z oprzyrządowaniem).
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA 1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa: Modernizacja laboratorium mikroskopowego (Kod CPV: 33261000-7 Mikroskopy) dla Instytutu Oceanologii Polskiej Akademii Nauk w Sopocie, ul. Powstańców Warszawy 55, 81-712 Sopot. 2.W skład dostawy wchodzą następujące elementy: 1.Mikroskop stereoskopowy spełniający następujące wymagania: - układ ciągłej zmiany powiększenia (układ zoom) o krotności min.10x, - układ optyczny z obiektywem głównym (centralnym), wymiennym, - obiektyw typu P-Plan 1x, odległość robocza min.70mm, - okulary 10x, średnica diafragmy pola min.22mm, - zakres powiększeń min.8-80x, - oświetlacz 2-światłowodowy z zasilaczem i żarówką halogenową 150W. 2.Kolorowa kamera cyfrowa, - z matrycą 2/3 o rozdzielczości 5 mnl pikseli, - wyposażona w sterownik typu DS-U2 (Nikon) lub równoważny, - ze złączem USB, - zapewniającym akwizycję obrazu i transmisję do komputera. 3.Adapter optyczny - o powiększeniu 0.7x do kamery. 4.Program komputerowy, np. NIS Elements-D firmy Nikon, lub równoważny, kompatybilny ze sterownikiem DS-U2 kamery (lub równoważnym), umożliwiający pełne sterowanie kamerą z komputera użytkownika. Program ma zapewnić akwizycję i obróbkę obrazów on line, podstawową analizę komputerową, np. zliczanie i segregacja obiektów, tworzenie histogramów, magazynowanie i opracowanie wyników badań. 5.Mikroskop badawczy, biologiczny o charakterystyce jn: - regulowany układ oświetlający dia z żarówką halogenową min.20W, spełniający warunki oświetlenia Koehlera, tzn. wyposażony w regulowaną przysłonę polową i kondensor typu Abbego z regulacją ogniskowania i regulowaną przysłoną aperturową, oznaczoną odpowiednio do powiększeń obiektywów, - stolik x,y z uchwytem na 2 preparaty i usytuowanymi z prawej strony, współosiowymi pokrętkami, -precyzyjny mechanizm ogniskujący mikro/makro, czułość przesuwu mikro min. 2mikrometry, wyposażony w funkcję, refocusing ułatwiającą wymianę preparatu i szybki powrót do pozycji zogniskowania, - obiektywy typu CFI E Plan Achromat skorygowane na nieskończoą długość tubusa (układ CFI), o długości parafokalnej min.60mm i parametrach nie gorszych niż: 4x, N.A.0.10, W.D.30mm 10x, N.A.0.25, W.D.7.0mm 40x, N.A.0.65, W.D.0.65mm 100x, N.A.1.25, W.D.0.23mm - nasadka trinokularowa, zapewniająca podział światła: 100/0 i 0/100, - okulary 10x, z diafragmą pola o średnicy min.20mm. 6.Mikroskop stereoskopowy, charakteryzujący się parametrami jn: - z układem ciągłej zmiany powiększenia (układ zoom) o krotności min.15x, - 2-stopniowy, bezluzowy mechanizm ogniskujący, ze współosiowymi pokrętkami, do przesuwu ogniskującego makro/mikro, - ocechowana pokrętka zmiany powiększenia, wyposażona w mechanizm zapadkowy, - wbudowana przysłona aperturowa, - podstawa z wbudowanym układem oświetlenia dia 30W, wyposażona w unikalny układ OCC (Obligue Coherent Contrast), zapewniający doskonałą wizualizację słabo - kontrastowych preparatów, - wbudowany w podstawie dodatkowy przesuw ogniskujący mikro, działający na płytkę przedmiotową, - okulary o powiększeniach: 10x, 15x i 20x, - płytka ogniskowa z podziałką do okulara 10x, - nasadka okularowa z pochylanymi tubusami w zakresie 0-30 st. - obiektyw centralny (główny), wymienny, typu HR Plan apo 1x, o parametrach minimum: N.A.0.131, odl. robocza W.D. min.54mm, - zespół rozdzielacza wiązki z tubusem pionowym umożliwiającym jednoczesną obserwację i przesyłanie obrazu do kamery TV, - złącze mechaniczne, umożliwiające przyłączenie adapera 0.7x do kamery. - oświetlacz 2-światłowodowy z żarówką halogenową 150W. 7.Nasadka do rysowania, dopasowana do mikroskopu stereoskopowego wg pkt. (1) i pkt.(6)...
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.26.10.00-7.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie dotyczyIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca spełniający warunki wynikające z niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz warunki wynikające z art. 22 ustawy z 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (j.t. Dz.U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 ze zm.), tj. Wykonawca, który: a)posiada wymagane przepisami uprawnienia niezbędne do wykonywania działalności i czynności określonych zakresem niniejszego zamówienia publicznego, tj. zezwolenie na prowadzenie działalności objętej przedmiotem zamówienia, b)posiada niezbędną wiedzą i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonywania zamówienia, c)znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej należyte wykonanie zamówienia, d)nie podlega wykluczeniu w myśl postanowień art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (j.t. Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 ze zm.). 2.Oceny spełnienia warunków Zamawiający przeprowadzi na podstawie złożonych przez Wykonawców oświadczeń i zobowiązań o spełnianiu tych warunków - zgodnie z załączonymi do SIWZ formularzami oświadczeń oraz w oparciu o wymagane niniejszą SIWZ dokumenty: a)w zakresie warunku wskazanego w punkcie III.1.a. wyszczególnione w punkcie IV.1.1. i IV.1.2., b)w zakresie warunku posiadanego doświadczenia wskazanego w punkcie II.1.b. wymagane jest realizowanie dostaw zbliżonych co do zakresu niniejszego postępowania przetargowego, w zakresie tegoż warunku oraz w pozostałym zakresie warunku opisanego w punkcie III.1.b. - ocena w oparciu o dokumenty i oświadczenia wyszczególnione w punkcie IV.1.1. i IV.1.3. c)w zakresie warunku wskazanego w punkcie III.1.c. wyszczególnione w punkcie IV.1.1. d)w zakresie warunku wskazanego w punkcie III.1.d. wyszczególnionych w punkcie IV.1.1., IV.1.2., IV.1.4. i IV.1.5. 3.W przypadku braku wymaganych oświadczeń o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnienie tych warunków lub ich nieuzupełnienia lub w przypadku złożenia oświadczeń lub dokumentów świadczących o braku spełnienia warunków Zamawiający wykluczy Wykonawcę z postępowania o udzielenie zamówienia, z zastrzeżeniem możliwości uzupełnienia przewidzianej w art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych. 4.Przy ocenie spełnienia warunków udziału, o których mowa w pkt III.1. lit b) - c) przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (np. konsorcjum) wielkości stanowiące o spełnieniu warunków będą zsumowane. Nie spełnienie powyższych wymagań spowoduje wykluczenie oferty podmiotów występujących wspólnie (konsorcjum). Doświadczenia podwykonawców oraz ich zasoby nie będą brane pod uwagę przy określaniu czy Wykonawca spełnia warunki udziału..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Do oferty Wykonawcy powinni złożyć następujące dokumenty w celu potwierdzenia spełniania warunków wymienionych w punkcie III: 1. oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki zawarte w SIWZ oraz nie podlega wykluczeniu zgodnie z art. 22 i 24 ustawy Prawo zamówień publicznych - zgodnie z załącznikiem Nr 3 do SIWZ, 2. aktualny (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, 3. wykaz co najmniej trzech wykonanych, przez Wykonawcę dostaw odpowiadających swoim rodzajem dostawie stanowiącej przedmiot niniejszego zamówienia, w ostatnich trzech latach przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie, wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te wykonano należycie - zgodnie z załącznikiem Nr 4 do SIWZ, 4. aktualne (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert) zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub aktualne zaświadczenie potwierdzające uzyskanie prawem przewidzianej zgody na zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, 5. aktualne (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert) zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne lub aktualne zaświadczenie potwierdzające uzyskanie prawem przewidzianej zgody na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, 2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 1.2, 1.4 i 1.5, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1. nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; 2. nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 3. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 2, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 4. Dokumenty, o których mowa w ust. 2 i ust. 3, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, z wyjątkiem dokumentów wymienionych w ust. 2 pkt. 2, które powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych przez Zamawiającego oświadczeń lub dokumentów lub którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo którzy złożyli wymagane przez Zamawiającego oświadczenia i dokumenty zawierające błędy, lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich złożenia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie Zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnienie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnienie przez oferowane dostawy wymagań określonych przez Zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.iopan.gda.pl/bip.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Instytut Oceanologii PAN
ul. Powstańców Warszawy 55
81-712 SOPOT.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.09.2009 godzina 09:30, miejsce: Instytut Oceanologii PAN ul. Powstańców Warszawy 55 81-712 SOPOT pok. 120.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
INNE PRZETARGI Z SOPOTU
- Zakup systemu obsługi obrad Rady Miasta Sopotu
- 24/2024 Wykonanie wielobranżowej dokumentacji projektowo - kosztorysowej zamiennej dla budynku Ratusza w Sopocie - drugie postępowanie
- Dostawa samochodu elektrycznego do przewozu pacjentów dla Pomorskiego Centrum Reumatologicznego im. dr Jadwigi Titz-Kosko w Sopocie Sp. z o.o.
- Remontu Alei Niepodległości w Sopocie na odcinku od skrzyżowania z ulicą 23 Marca do skrzyżowania z ulicą Andersa
- Przebudowa pomieszczenia w dziale żywienia wraz z modernizacją i wymianą na nowe, skorodowanych poziomów kanalizacji sanitarnej w budynku SP ZOZ Sanatorium Uzdrowiskowego MSWiA w Sopocie
więcej: przetargi w Sopocie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.