eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lębork › Usługi ochrony fizycznej osób i mienia realizowanej przez Specjalistyczną Uzbrojoną Formację Ochronną (SUFO)

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-07-01

Lębork: Usługi ochrony fizycznej osób i mienia realizowanej przez Specjalistyczną Uzbrojoną Formację Ochronną (SUFO)
Numer ogłoszenia: 145998 - 2008; data zamieszczenia: 01.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 1889, Obrońców Wybrzeża 1, 84-300 Lębork, woj. pomorskie, tel. 059 8629700, fax 059 8629719.

  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: NIE DOTYCZY

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: wojskowa jednostka budżetowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi ochrony fizycznej osób i mienia realizowanej przez Specjalistyczną Uzbrojoną Formację Ochronną (SUFO).

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi ochrony fizycznej osób i mienia realizowanej przez Specjalistyczną Uzbrojoną Formację Ochronną (SUFO) Wartość mniejsza od kwot określonych w art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.61.00.00 - Usługi ochroniarskie Kod CPV wg słownika 2008: 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 4.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: NIE DOTYCZY.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) spełniają warunki określone w art. 22 Pzp, 2) nie są wykluczeni na podstawie art.24 Pzp, 3) spełniają wymagania określone w niniejszej SIWZ. 2. Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunki określone w ust.1, jeżeli złoży oświadczenia i dokumenty wymienione w pkt. VII. SIWZ
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Aktualny odpis z właściwego rejestru sądowego albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione przez właściwy organ potwierdzające, że profil działalności wykonawcy odpowiada przedmiotowi zamówienia (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert); Aktualna informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 oraz pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; Zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie/odroczenie/ lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; Aktualną koncesję MSW i A na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie ochrony osób i mienia wydaną na podstawie ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (Dz. U. nr 114 poz. 740 z późn. zmianami). Koncesja musi być ważna co najmniej przez okres wykonywania umowy; Kserokopię posiadanego certyfikatu jakości na wykonywanie usługi w zakresie ochrony osób i mienia; Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług w okresie ostatnich trzech latach przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie - załącznik nr 4; Wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (należy przedstawić dokumenty poświadczające posiadanie odpowiednich kwalifikacji dla każdego z pracowników przewidzianych do realizacji przedmiotu zamówienia: licencja I lub II stopnia, poświadczenie bezpieczeństwa osobowego o klauzuli zgodnej z przewidzianym stanowiskiem oraz zaświadczenie o odbytym szkoleniu z zakresu ochrony informacji niejawnych, kserokopię legitymacji osoby dopuszczonej do posiadania broni ) - załącznik nr 5; Polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę co najmniej 1 mln zł; Oświadczenie o posiadaniu broni, wymaganej do ochrony w/w obiektów zgodnie z instrukcją o ochronie obiektów wojskowych Sztabu Generalnego (1569/2004 par. 12.1) - załącznik nr 6; Oświadczenie, że wykonawca ma do dyspozycji zatrudnionych na podstawie umowy o pracę, od co najmniej 6 miesięcy, licząc wstecz od upływu terminu składania oferty - personel mający kwalifikacje dla wykonania zamówienia - załącznik nr 7; Oświadczenie, że wykonawca posiada pełnomocnika ds. ochrony informacji niejawnych, przeszkolonego w zakresie ochrony informacji niejawnych przez służby ochrony państwa (SKW lub ABW), załącznik nr 8; Oświadczenie, że wykonawca posiada kancelarię tajną oraz pomieszczenie do pracy na dokumentach niejawnych, które spełniają wymagania określone w Rozporządzeniu Rady Ministrów z dnia 18.10.2005 r. w sprawie organizacji i funkcjonowania kancelarii tajnych (Dz.U.2005.208.1741) - załącznik nr 9; Oświadczenie, o posiadaniu minimum dwuosobowej Grupy Interwencyjnej, która w czasie do 20 min. od wezwania, podejmie działania, w celu wsparcia posterunków ochronnych, w przypadku ich zagrożenia - załącznik nr 10; Oświadczenie o wyposażeniu planowanych do realizacji zamówienia pracowników ochrony w jednolite umundurowanie oraz w środki łączności radiowej działającej na wydzielonym paśmie wykonawcy oraz niezbędny sprzęt i indywidualne wyposażenie (pałkę wielofunkcyjną, kajdanki, gaz lub paralizator i opatrunek osobisty) - załącznik nr 11; Oświadczenie o prowadzeniu bieżących szkoleń pracowników ochrony w zakresie eksploatacji uzbrojenia oraz strzelania (co najmniej raz na dwa miesiące) - załącznik nr 12; Oświadczenie o zobowiązaniu Wykonawcy do przechowywania wszystkich dokumentów dotyczących przedmiotowego zamówienia w ograniczonej dostępności tj.: nie udostępniania i rozpowszechniania osobom nieuprawnionym informacji stanowiących tajemnicę służbową lub informacji, którą uzyskał w związku z wykonywaniem czynności służbowych, a której ujawnienie może narazić na szkodę prawnie chroniony interes Zamawiającego w myśl obowiązujących przepisów: Ustawy z dnia 22 stycznia 1999 r. o ochronie informacji niejawnych (tekst jednolity Dz. U. 2005.196.1631). Ustawy z dnia 26 czerwca 1974 (Dz. U. 98.21.94 z późn. zm.) Kodeks pracy Art. 100. par. 2, pkt 4. Ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (tekst jednolity Dz .U. 03.153.1503 z późn. zm.), Art. 11 - załącznik nr 13. wypełnioną instrukcję bezpieczeństwa przemysłowego (pkt 6, 27 i 28) - instrukcja będzie stanowić załącznik do umowy - załącznik nr 14.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.mil.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Jednostka Wojskowa Nr 1889 Obrońców Wybrzeża 1, 84-300 Lębork woj. pomorskie.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: NIE DOTYCZY

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: NIE DOTYCZY

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.07.2008 godzina 10:00, miejsce: Jednostka Wojskowa Nr 1889 Obrońców Wybrzeża 1, 84-300 Lębork woj. pomorskie kancelaria jawna.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: NIE DOTYCZY

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.