Olsztyn: Przebudowa niebezpiecznych odcinków dróg powiatowych w powiecie olsztyńskim (drogi powiatowe nr 1435N, 1486N, 1449N, 1495N, 1407N)- ZADANIE NR 1- Przebudowa drogi powiatowej Nr 1435N w m. Olsztynek, polegająca na wykonaniu i położeniu nowej nawierzchni do m. Jemiołowo (1700m) oraz wybudowaniu chodnika w granicach administracyjnych m. Olsztynek (700m)- Etap II Przebudowa DP Nr 1435N na odcinku od Olsztynka do Jemiołowa
Numer ogłoszenia: 145838 - 2015; data zamieszczenia: 16.06.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowa Służba Drogowa w Olsztynie , ul. Cementowa 3, 10-429 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 89 535 66 30, faks 89 535 66 40.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa niebezpiecznych odcinków dróg powiatowych w powiecie olsztyńskim (drogi powiatowe nr 1435N, 1486N, 1449N, 1495N, 1407N)- ZADANIE NR 1- Przebudowa drogi powiatowej Nr 1435N w m. Olsztynek, polegająca na wykonaniu i położeniu nowej nawierzchni do m. Jemiołowo (1700m) oraz wybudowaniu chodnika w granicach administracyjnych m. Olsztynek (700m)- Etap II Przebudowa DP Nr 1435N na odcinku od Olsztynka do Jemiołowa.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia w ZADANIU Nr 1 są roboty budowlano - montażowe pn. - ZADANIE NR 1- Przebudowa drogi powiatowej Nr 1435N w m. Olsztynek, polegająca na wykonaniu i położeniu nowej nawierzchni do m. Jemiołowo (1700m) oraz wybudowaniu chodnika w granicach administracyjnych m. Olsztynek (700m)- Etap II Przebudowa DP Nr 1435N na odcinku od Olsztynka do Jemiołowa 1.1Inwestycja realizowana będzie w ramach Programu Wieloletniego pn. Narodowy Program Przebudowy Dróg lokalnych - Etap II Bezpieczeństwo - Dostępność - Rozwój 1.2Roboty będą realizowane na podstawie zgłoszenia robót budowlanych Nr IB-II.6743.14.63.2014.EJ6 przez Wydział Infrastruktury i Budownictwa Starostwa Powiatowego w Olsztynie oraz na podstawie dokumentacji projektowej - projektu budowlano-wykonawczego, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót, ustaleń SIWZ, zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami i sztuką budowlaną. 2.Opis stanu istniejącego. Konstrukcja istniejącej nawierzchni zbudowana jest z warstw bitumicznych gr. 8-12 cm na podbudowie z tłucznia kamiennego. Wzdłuż drogi występują zjazdy do obsługi terenów przyległych o nawierzchni wykonanej z kostki betonowej, płyt betonowych i gruntowej oraz zjazdy na drogi gminne o nawierzchni bitumicznej i gruntowej. 3.Zakres prac. Przedmiot zamówienia obejmuje roboty związane z przebudową istniejącej nawierzchni. 3.1. W ramach przebudowy należy wykonać: a)frezowanie istniejącej nawierzchni śr. gr. 4 cm; b)rozbiórkę nawierzchni skrzyżowania z drogą gminną i zjazdów. c)koryto pod pobocza i zjazdy, d)wykop pod rowy i przepusty, e)wzmocnienie nawierzchni warstwą wyrównawczą z betonu asfaltowego śr. gr. 3 cm, f)warstwę ścieralną z betonu asfaltowego gr. 5 cm, g)pobocza gruntowe szer. 1,0 m- strona prawa i 0,75 m- strona lewa, h)ściek z brukowca, i)rowy trapezowe o szer. 0,4 m po obu stronach drogi, j)montaż barier ochronnych, k)oznakowania pionowego i poziomego z wyznaczeniem 2 miejsc przystankowych dla autobusów szkolnych poprzez namalowanie znaku P-17 l)projekt stałej organizacji ruchu dla przedmiotowego odcinka wraz z niezbędnymi uzgodnieniami. 3.2.Ponadto należy istniejące przepusty (4 szt.) oczyścić, udrożnić i wzmocnić ich wloty i wyloty poprzez wymianę uszkodzonych kręgów i ich obrokowanie. 3.3Na terenie przeznaczonym pod przebudowę nie będzie prowadzona wycinka drzew..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40 - Roboty drogowe 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 15 000 PLN (słownie: piętnaście tysięcy złotych)
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia w zakresie art. 22 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu potwierdzenia dysponowania wiedzą i doświadczeniem Wykonawcy winni udokumentować zrealizowanie w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, dwóch robót polegających na budowie/przebudowie dróg klasy min. L, o wartości każdej roboty minimum 700 000 zł brutto; Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie przedstawionych dokumentów, o których mowa w rozdziale VI ust 4 pkt 2 i 3 niniejszej specyfikacji. W przypadku oferty wspólnej warunek zostanie uznany przez Zamawiającego za spełniony, jeżeli Wykonawcy składający wspólną ofertę będą spełniać go łącznie.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia w zakresie art. 22 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Za spełnienie warunku dotyczącego dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiający uzna dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, posiadającymi doświadczenie, wykształcenie i kwalifikacje odpowiednie do stanowisk, jakie zostaną im powierzone, tj.: a)1 osobę na stanowisko kierownika budowy, posiadającą: - uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności drogowej (lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów). Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie przedstawionych dokumentów, o których mowa w rozdziale VI ust 4 pkt 4 i 5 niniejszej specyfikacji. W przypadku oferty wspólnej warunek zostanie uznany przez Zamawiającego za spełniony, jeżeli Wykonawcy składający wspólną ofertę będą spełniać go łącznie.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia w zakresie art. 22 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Wypełniony formularz oferty wraz z kosztorysem ofertowym; pełnomocnictwo, jeżeli dotyczy
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 98.00
- 2 - Okres gwarancji - 2.00
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający określa następujące okoliczności, które mogą powodować konieczność wprowadzenia zmian w treści zawartej umowy w stosunku do treści złożonej oferty: 1.zmiana terminu realizacji zamówienia - wydłużenie terminu realizacji zamówienia - z przyczyn nie leżących po stronie Wykonawcy, w szczególności z powodu panowania niekorzystnych warunków atmosferycznych, które uniemożliwiają prowadzenie robót zgodnie z warunkami umowy. 2.zmiana osób odpowiedzialnych za kontakty i nadzór nad realizacją przedmiotu umowy; 3.wystąpienie oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych w treści umowy. 4.Zwiększenie zakresu robót, tj zwiększenie ilości pozycji kosztorysowych, zmniejszenie i zakresu robót tj. zmniejszenie ilości pozycji kosztorysowych. 5.Zwiększenie wynagrodzenia, w przypadku zwiększenia zakresu robót, zmniejszenie wynagrodzenia, w przypadku zmniejszenia zakresu.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.warmia.mazury.pl/powiat_olsztynski/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowa Służba Drogowa w Olsztynie
ul. Cementowa 3
10-429 Olsztyn.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.07.2015 godzina 09:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego: Olsztyn, ul. Cementowa 3, sekretariat IV piętro, pokój 407.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z OLSZTYNA
- Remont drogi powiatowej Nr 1509N relacji Popowa Wola- Choszczewo, od km 6+880 do km 7+080
- Likwidacja przełomu w ciągu drogi powiatowej Nr 1499N relacji Samławki-Troksy od km 8+060 do 8+080km.
- Remont drogi powiatowej Nr 1630N relacji Szymanowo- Gązwa, od km 0+280 do km 0+450
- Przebudowa budynku obory na stajnię w ramach projektu "Centrum badań nad behawiorem, bioróżnorodnością i zdrowotnością konika polskiego"
- Dostawa nawozów sztucznych na potrzeby Stacji Badawczej w Popielnie IRZiBŻ PAN w Olsztynie
- Dostawa paliw do pojazdów służbowych
więcej: przetargi w Olsztynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Budowa, remonty i przebudowa dróg gminnych w miejscowościach Rokitki, Biskupin". Zadanie realizowane w ramach Polskiego Ładu.
- Przebudowa drogi powiatowej nr 2602W granica województwa - Przeździecko-Lenarty - Przeździecko-Grzymki - etap II
- KONSERWACJA NAWIERZCHNI W CIĄGU DROGI POWIATOWEJ 1527C PROSPEROWO-WOJNOWO POPRZEZ UŁOŻENIE MIKRODYWANIKA Z MIESZANKI MINERALNO - EMULSYJNEJ NA ZIMNO
- Remont płyt betonowych, nawierzchni drogi celnej oraz nawierzchni betonowej na DPG w Kukurykach i Terminalu Samochodowym w Koroszczynie
- Przebudowa zbiornika wodnego małej retencji w Pyszkowie
- "Modernizacja (remont) drogi dojazdowej do gruntów rolnych w miejscowości Swaty"
więcej: Roboty drogowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.