eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rzeszów › Wykonywanie serwisu i napraw central telefonicznych w O/ZUS w Rzeszowie i podległych Inspektoratach

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-07-01

Rzeszów: Wykonywanie serwisu i napraw central telefonicznych w O/ZUS w Rzeszowie i podległych Inspektoratach
Numer ogłoszenia: 145481 - 2008; data zamieszczenia: 01.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Rzeszowie, Al. Piłsudskiego 12, 35-075 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 017 8675000, fax 017 8523638.

    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego.

    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

    II.1) OPIS

    II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonywanie serwisu i napraw central telefonicznych w O/ZUS w Rzeszowie i podległych Inspektoratach.

    II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

    II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: CPV 50334100-6 Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu telefonii kablowej Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych - liczba zadań 3 - opis części został określony w ust. IV. I. Opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie konserwacji , przeglądów i serwisu central telefonicznych znajdujących się na wyposażeniu O/ZUS w Rzeszowie oraz podległych mu Inspektoratach i Biura Terenowego wg wykazu zamieszczonego poniżej, wraz z instalacją teletechniczną wewnętrzną na odcinku do centrali i aparatami telefonicznymi cyfrowymi. 1. O/ZUS Rzeszów Al. Piłsudskiego 12 - Ericson Busines Phone 250 2. O/ZUS w Rzeszowie ul. 8-go Marca 3 - Mikrotel 6/2 3. O/ZUS w Rzeszowie ul. 8-go Marca 3 - EACA 16/4 4. O/ZUS w Rzeszowie Al. Niepodległości 3 - EACA 16/3 5. Inspektorat ZUS w Przeworsku ul. Dworcowa 1 - Alcatel 4400 6. Inspektorat ZUS w Jarosławiu ul. Słowackiego 21 - Alcatel 4100 7. Inspektorat ZUS w Przemyślu ul. Brodzińskiego 6 - Mikrotel 150 8. Inspektorat ZUS w Mielcu ul. Sikorskiego 4 - Hicom 130 9. Inspektorat ZUS w Stalowej Woli ul. Popiełuszki 8 - Slican CCA 2720 10. Inspektorat ZUS w Tarnobrzegu ul. Sienkiewicza 145D - Slican CCA 2720 11. Inspektorat ZUS w Leżajsku ul. Mickiewicza 24 - Alcatel 4200 12. Biuro Terenowe w Lubaczowie ul. Legionów 4 - Digitex DCT 80 II. Warunki konserwacji i serwisu 1. Czynności określone w ust. I obejmują w szczególności: a) utrzymanie w stałej sprawności całego systemu telekomunikacyjnego, b) przeglądy i konserwacje wykonywane z częstotliwością gwarantującą zachowanie stałej sprawności systemu - minimum jeden raz na kwartał, c) naprawę lub wymianę uszkodzonych podzespołów gwarantujących prawidłowe działanie łączności telefonicznej, d) w razie potrzeby dostarczanie części zamiennych, e) aktualizację bądź zmianę oprogramowania centrali w przypadku zestawienia nowych przyłączy lub w innych przypadkach zgłoszonych przez Zamawiającego, f) doradztwo w zakresie rozwiązań telekomunikacyjnych, g) testowanie sprawności pracy centrali telefonicznej poprzez sprawdzenie połączeń wewnętrznych między aparatami, połączeń przychodzących miejskich z udziałem awiz po wszystkich łączach miejskich, połączeń wychodzących miejskich po wszystkich liniach miejskich, h) nadzorowanie poprawności wydruków z programów taryfikujących i poprawności rejestrowania połączeń, i) w przypadku występowania w danej jednostce ZUS aparatów cyfrowych sprawdzenie stanu ich oprogramowania i ich przeprogramowanie zgodnie z potrzebami Zamawiającego, j) aktualizacja oprogramowania taryfikującego w przypadku zmiany Operatora, zmian stawek za połączenia lub zmian numeracji. 2. Ewentualne awarie centrali telefonicznych i instalacji teletechnicznej będą usuwane przez Wykonawcę do 24 godzin od chwili zgłoszenia awarii. Do czasu naprawy nie wlicza się dni wolnych od pracy u Zamawiającego, niedziel i świąt. Zamawiający dopuszcza zwiększenie czasu naprawy do 7 dni w przypadku awarii uznanych przez Zamawiającego za nie mające dużego wpływu na łączność telekomunikacyjną w ZUS. 3. Po usunięciu awarii Wykonawca gwarantuje prawidłowe parametry jakościowe działania całego systemu. 4. Wykonawca wykonanie czynności określonych w ust. 1 oraz wykonanie przeglądu lub konserwacji potwierdzi raportem serwisowym . 5. Przeglądy i konserwacje wykonywane będą przez Wykonawcę (osobiście lub przez jego jednostkę organizacyjną /oddział, filię/ w dni powszednie ( poniedziałek - piątek ) w godzinach pracy Zamawiającego, bez konieczności otrzymania zgłoszenia od Zamawiającego A/ datę wykonania przeglądu Wykonawca uzgodni z pracownikami komórek Administracyjno Gospodarczych Oddziału ZUS w Rzeszowie , Inspektoratów ZUS w Przeworsku, Jarosławiu, Przemyślu, Leżajsku, Tarnobrzegu, Stalowej Woli, Mielcu oraz Biura Terenowego w Lubaczowie B/ Zamawiający zapewni obecność swego pracownika podczas przeglądu, 6. W przypadku wykrycia usterek podczas przeglądu Wykonawca rozpocznie ich usuwanie w tym samym czasie co dokonuje przeglądu, 7. Zamawiający dokona zapłaty za wszystkie wykonane na podstawie niniejszej umowy prace na konto Wykonawcy w terminie 30 dni od daty otrzymania faktury VAT. Za datę zapłaty uważa się datę obciążenia rachunku Zamawiającego. 8. Faktury będą wystawiane raz na trzy miesiące po wykonaniu przeglądu i konserwacji lub naprawy. 9. Podstawą wystawienia faktury przez Wykonawcę będzie podpisany przez przedstawiciela Zamawiającego protokół naprawy , wykonania przeglądu i konserwacji. 10. Na wykonane naprawy Wykonawca udziela 12 miesięcznej gwarancji na zasadach określonych przepisami kodeksu cywilnego. W przypadku wykorzystania do naprawy centrali telefonicznej używanego podzespołu, lub pochodzącego z naprawy okres gwarancji zostanie ustalony przez obydwie strony umowy. Jeżeli strony nie dojdą do porozumienia okres gwarancji wynosi 12 miesięcy. 11. W przypadku wymiany centrali telefonicznej na nową Zamawiający zastrzega sobie prawo do rezygnacji z postanowień umowy dotyczących wymienionej centrali. 12. Wykonawca może dokonać oględzin central telefonicznych w miejscu ich użytkowania, tak aby mógł właściwie określić cenę oferty, po wcześniejszym uzgodnieniu terminu z Naczelnikiem lub Zastępcą Naczelnika Wydziału Administracyjno Gospodarczego O/ZUS w Rzeszowie III. Opis sposobu obliczenia ceny oferty 1. Cena oferty jest ceną ryczałtową płatną raz na kwartał. 2. W cenę oferty należy wliczyć wszystkie koszty Wykonawcy związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia, w tym koszty dojazdu w celu wykonania przeglądu i konserwacji centrali telefonicznych a także koszty robocizny związane z wykonywaniem napraw poza czynnościami związanymi z przeglądami i konserwacjami, koszty robocizny podczas montażu nowych podzespołów, demontażu istniejących, koszty robocizny związane z przeprogramowaniem central i aparatów telefonicznych cyfrowych. Powyższa kwota nie powinna uwzględniać kosztów zakupu nowych podzespołów , nowych wersji oprogramowania oraz napraw podzespołów w przypadku gdy brak jest na rynku nowego, lub jego naprawa jest ze względów ekonomicznych bardziej opłacalna niż zakup nowego. Koszt wykonania napraw należy każdorazowo uzgodnić ze Zamawiającym. Ceny nowych (używanych) podzespołów, części zamiennych, nowych wersji oprogramowania będą ustalane każdorazowo pomiędzy przedstawicielami stron. 3. Koszty dojazdu w celu wykonania napraw ( poza dojazdami na przeglądy okresowe) będą naliczane na podstawie aktualnie obowiązujących w chwili dokonywania naprawy stawek określonych w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 25.03.2002 w sprawie warunków ustalania oraz sposobu dokonywania zwrotu kosztów używania do celów służbowych samochodów, motocykli i motorowerów nie będących własnością pracodawcy (Dz. U Nr 27 poz. 271) IV. Określenie części zamówienia Część I zamówienia obejmuje serwisowanie centrali Ericson Busines Phone 250 zlokalizowanej w Rzeszowie przy Al. Piłsudskiego 12 Część II zamówienia obejmuje serwisowanie centrali Alcatel 4400 zlokalizowanej w Przeworsku przy ul. Dworcowej 1 Część III zamówienia obejmuje serwisowanie pozostałych central.

    II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 50.33.41.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu telefonii kablowej Kod CPV wg słownika 2008: 50.33.41.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu telefonii kablowej .

    II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 3.

    II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


    II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.09.2010.

    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

    III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

    • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy.

    III.2) WARUNKI UDZIAŁU

    • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.1. spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych, tzn: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego 2. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków metodą O (nie spełnia) - 1 (spełnia) na podstawie złożonych dokumentów.
    • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta musi zawierać następujące dokumenty: 1.1. oferta (załącznik nr 1 do SIWZ), 1.2. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 1.3. zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat , lub zaświadczenie , że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 1.4. zaświadczenie właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne , lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 1.5. oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 2 do SIWZ), 1.6. oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z ubiegania się o udzielenie zamówienia w myśl art. 24 ust. 1 ustawy -Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 3 do SIWZ), 1.7. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów określonych w pkt. 1.2., 1.3., 1.4. składa dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 1.7.1. Dokument, o którym mowa w pkt. 1.7. lit. a) powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.7.2. Dokument, o którym mowa w pkt. 1.7. lit. b) powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 1.7. lit. a) i b), Wykonawca składa dokument zawierający oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Terminy określone w pkt. 1.7.1. i 1.7.2. stosuje się odpowiednio.

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


    IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zus.pl

    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Rzeszowie, Al. Piłsudskiego 12, 35-075 Rzeszów, pok. nr 2 (ul. Siemiradzkiego 8).

    IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.07.2008 godzina 10:00, miejsce: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Rzeszowie Al.Piłsudskiego 12, 35-075 Rzeszów pok. nr 23 - Dziennik podawczy.

    IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

    CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Serwis centrali Ericson Busines Phone 250.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Cześć I zamówienia obejmuje serwisowanie centrali Ericson Busines Phone 250 zlokalizowanej w Rzeszowie przy Al. Piłsudskiego 12.
    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.33.41.00-6.
    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2010.
    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: serwisowanie centrali Alcatel 4400.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część II zamówienia obejmuje serwisowanie centrali Alcatel 4400 zlokalizowanej w Przeworsku przy ul. Dworcowej 1.
    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.33.41.00-6.
    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2010.
    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Serwisowanie pozostałych central.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część III zamówienia obejmuje serwisowanie pozostałych central 1. O/ZUS w Rzeszowie ul. 8-go Marca 3 - Mikrotel 6/2 2. O/ZUS w Rzeszowie ul. 8-go Marca 3 - EACA 16/4 3. O/ZUS w Rzeszowie Al. Niepodległości 3 - EACA 16/3 4. Inspektorat ZUS w Jarosławiu ul. Słowackiego 21 - Alcatel 4100 5. Inspektorat ZUS w Przemyślu ul. Brodzińskiego 6 - Mikrotel 150 6. Inspektorat ZUS w Mielcu ul. Sikorskiego 4 - Hicom 130 7. Inspektorat ZUS w Stalowej Woli ul. Popiełuszki 8 - Slican CCA 2720 8. Inspektorat ZUS w Tarnobrzegu ul. Sienkiewicza 145D - Slican CCA 2720 9. Inspektorat ZUS w Leżajsku ul. Mickiewicza 24 - Alcatel 4200 10. Biuro Terenowe w Lubaczowie ul. Legionów 4 - Digitex DCT 80.
    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.33.41.00-6.
    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2010.
    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.