eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bełchatów › Remont części sportowej - sali gimnastycznej wraz z zapleczem przy ZSP Nr 3 w Bełchatowie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-09-02

Bełchatów: Remont części sportowej - sali gimnastycznej wraz z zapleczem przy ZSP Nr 3 w Bełchatowie
Numer ogłoszenia: 145465 - 2009; data zamieszczenia: 02.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Powiatu w Bełchatowie , ul. Pabianicka 17/19, 97-400 Bełchatów, woj. łódzkie, tel. 044 6358600, faks 044 6358617.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-belchatowski.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont części sportowej - sali gimnastycznej wraz z zapleczem przy ZSP Nr 3 w Bełchatowie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 3.1. Przedmiotem zamówienia jest remont części sportowej - sali gimnastycznej wraz z zapleczem przy ZSP Nr 3 w Bełchatowie. Budynek wykonany jest w technologii uprzemysłowionej, szkielet prefabrykowany, stropy kanałowe, ściany osłonowe z płyt gazobetonowych. Zakres robót obejmuje: 3.1.1 Sala gimnastyczna - branża budowlana: A. Prace demontażowe i rozbiórkowe: - cyklinowanie parkietu, - demontaż listew przyściennych drewnianych, - demontaż parapetów drewnianych, demontaż obudów grzejników, - demontaż drabinek drewnianych na okres malowania, - wykucie z muru ościeżnic drzwi pomieszczeń przylegających do sali, wejściowych, na trybuny oraz korytarza wyjściowego z hali - demontaż kratek stalowych wywietrzaków dachowych, - wykucie z ścian kratek wentylacji grawitacyjnej, - demontaż ścianki gipsowo-kartonowej w pokoju nauczycielskim-zapleczu, - demontaż boazerii nad trybunami, - demontaż wykładziny PCV ( w pom. nauczycieli + zaplecze), - szlifowanie, frezowanie posadzki z lastrica, - czyszczenie konstrukcji stalowej dachu wraz z zabezpieczeniem folią PCV przed zabrudzeniem parkietu, - czyszczenie z lakieru ławek i barierek trybun, - mycie, odtłuszczenie sufitów i ścian hali oraz pom. przyległych, - demontaż glazury w pom. nauczycieli, - wywóz gruzu z demontażu i rozbiórki. B. Prace montażowe: - naprawa, cyklinowanie, gruntowanie, malowanie parkietu oraz montaż listew przypodłogowych, - malowanie linii boiskowych na parkiecie, - montaż parapetów okien z PCV w kolorze brąz oraz obudowy grzejników, - montaż oraz renowacja istniejących drabinek wcześniej zdemontowanych, - montaż drzwi drewnianych w komplecie z ościeżnicami typu PORTA, drzwi PCV oraz drzwi drewnianych w komplecie z ościeżnicami (łazienkowe), - montaż listew przypodłogowych w drzwiach aluminiowych, - montaż okna uchylnego PCV wraz z żaluzją antywłamaniową, - montaż wywietrzaków dachowych w sali oraz kratek wentylacyjnych w pom. przyległych, - wykonanie -montaż ścianki z płyty gipsowo-kartonowej ognioodpornej w pom. nauczycieli, - gruntowanie, malowanie sufitu oraz ścian hali oraz gipsowanie pomieszczeń przyległych, - wymurowanie ścianki z cegły dziurawki w pom. nauczycieli celem wydzielenia pom. prysznica, tynkowanie ścian, gruntowanie, montaż glazury w miejscu wydzielonym oraz tzw. fartuch umywalki, - gipsowanie, gruntowanie i malowanie ścian pomieszczeń przyległych oraz ścian nad trybunami, - montaż tynku kamyczkowego w miejscu zdemontowanej boazerii, - wykonanie wylewki samopoziomującej, gruntowanie, montaż terakoty (pom. nauczycieli, korytarz) wraz z cokolikiem, - naprawa ławek na trybunach, malowanie kolorowe, - malowanie konstrukcji stalowej dachu w systemie farb np. Sika, Hadrokor, Tikurila. 3.1.2 Pomieszczenia sanitarne z komunikacją przyległą - branża budowlana: A. Prace demontażowe i rozbiórkowe: - wykucie z muru ościeżnic stalowych drzwi, - wykucie z muru kratek wentylacyjnych, - demontaż kratek stalowych w kanałach wentylacji mechanicznej, - wykucie z muru ościeżnic drewnianych okien wewnętrznych w szatniach, - demontaż płytek ściennych i podłogowych, - demontaż kratek ściekowych, - mycie i odtłuszczanie kanałów wentylacji mechanicznej, rur kanalizacji sanitarnej, - mycie i skrobanie ścian i sufitów, - wywóz gruzu z demontażu i rozbiórki, B. Prace montażowe: - montaż drzwi drewnianych w komplecie z ościeżnicami typu PORTA, - montaż okien PCV (okna wewnętrzne, stałe 2-u dzielne w pom. szatni) , - wyrównanie tynkiem ścian po skuciu glazury, gruntowanie, montaż glazury typu OPOCZNO,WŁOSZCZOWA gat. I, - wyrównanie posadzek po skuciu terakoty z wyprofilowaniem do kratek ściekowych, wykonanie izolacji z folii płynnej w pom. prysznicy, wykonanie wylewki samopoziomującej, montaż płytek podłogowych, antypoślizgowych klasa B gat. I, montaż kratek ściekowych aluminiowych, - gruntowanie, gipsowanie ścian powyżej glazury i sufitów wraz z malowaniem 2-krotnym farbą emulsyjną, - dwukrotne malowanie kanałów wentylacji mechanicznej, rur kanalizacji sanitarnej i rur wody, - montaż kratek wentylacji grawitacyjnej PCV i kratek stalowych wentylacji mechanicznej 3.1.3. Remont sali gimnastycznej z zapleczem - branża sanitarna: - montaż wentylatora łazienkowego BF 100, - montaż kanału i kształtek dn 100 Spiro łączących wentylator łazienkowy z przewodem kominowym, - demontaż umywalki z baterią i podejściami, - wykonanie odcinków instalacji wodociągowej i kanalizacji (podejścia do natrysku i umywalki), - montaż umywalki z półpostumentem i baterią stojącą, - montaż brodzika natryskowego z kabiną szklaną 90X90 cm, - montaż baterii natryskowej i zestawu natryskowego, - wykonanie bruzd i przekuć pod instalacje, pom. 7, 8, 9 i 12, 13, 14 - natryski z sanitariatami, - wykonanie wymiany 4 umywalek z bateriami (baterie czasowe), - wymiana podejść wod.- kan. do projektowanych umywalek, - wymiana 4 muszli sedesowych z dolnopłukami na urządzenia kompaktowe, - wymiana 6 kratek ściekowych przy natryskach na syfony posadzkowe z regulowaną wysokością (wandaloodporne), - wymiana 24 baterii natryskowych i zestawów natryskowych na podścienne baterie czasowe i wylewki podtynkowe f-my PRESTO lub DELABIE, - przeróbki lub wymiana rur stalowych ocynkowanych ( w zależności od stwierdzonego stanu technicznego), - wykonanie bruzd i otworów w ścianach, - zabetonowanie bruzd. 3.1.4. Remont sali gimnastycznej z zapleczem - branża elektryczna: A. Instalacja zasilająca: Dla celów zasilania odbiorników w sali gimnastycznej projektuje się wymianę istniejącej rozdzielni RO-7 (wyposażenie rozdzielni zasilające wyremontowane obwody wykorzystać przy wymianie rozdzielni). Rozdzielnie wykonać w obudowie do zabudowy aparatów modułowych w układzie sieciowym TN-S. Przewód PE rozdzielni uziemić. Stopień szczelności rozdz. IP20. Zasilanie pozostaje bez zmian. B. Instalacja oświetleniowa: Zasilanie oświetlenia odbywać się będzie instalacją układaną pod tynkiem przewodami YDYżo 3(5)x1,5 mm2. Zaprojektowano oświetlenie ogólne w oparciu o oprawy świetlówkowe i żarowe. Rozmieszczone równomiernie na stropie. Stosować świetlówki o barwie ciepło-białej. Sterowanie oświetleniem będzie indywidualne dla każdego z pomieszczeń za pomocą łączników klawiszowych. Łączniki oświetleniowe montować na wysokości 1,4m od podłogi. Typy opraw podano na rysunkach planu instalacji elektrycznej. C. Instalacja gniazd wtykowych: Zasilanie gniazd 220V odbywać się będzie instalacją układaną pod tynkiem. Do wykonania instalacji zastosować przewody YDYżo 3x2,5mm2. Rozmieszczenie gniazd wtykowych zaprojektowano zgodnie wymogami funkcjonalnymi. W pomieszczeniach łazienek zamontować gniazda 230V hermetyczne podtynkowe. W pozostałych pomieszczeniach przewidziano gniazda podtynkowe podwójne. Gniazda montować na wysokości 1,2m od podłogi. D. Instalacja wentylacji: System wentylacji szatni i sali gimnastycznej pozostaje bez zmian. Do istniejących wentylatorów zamontowanych w wentylatorni i na dachu należy wymienić przewody zasilające. Sterowanie wykonać z kaset sterowniczych zamontowanych wg wskazań obsługi. E. Ochrona przed porażeniem prądem elektrycznym: Zgodnie z przyjętym systemem ochrony przeciwporażeniowej w instalacjach prądu przemiennego 230/400V, 50Hz zastosowano układ TN-S. Jako środek od porażeń elektrycznych przewidziano samoczynne wyłączenie zasilania w przypadku wystąpienia uszkodzenia izolacji. Dopuszczalne czasy trwania zwarć przyjęto wg aktualnie obowiązującej normy PN-EN 60364-4-41. Dla spełnienia wymogów samoczynnego wyłączenia zasilania przewód PE we wszystkich oprawach podłączyć do obudowy , a w gniazdach 230V do bolca ochronnego. Po wykonaniu instalacji, przed ich oddaniem do eksploatacji należy wykonać pomiary skuteczności działania ochrony przeciwporażeniowej wszystkich odbiorników. Ofertę należy sporządzić w oparciu o dokumentację projektową - przedmiar robót należy traktować jako informacyjny.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.33.12.10 - Instalowanie wentylacji 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.31.12.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 60.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 10.000 zł. (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100); 2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert wskazanym w pkt 12.1 SIWZ. 3. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w Banku Spółdzielczym w Bełchatowie 64 8965 0008 2001 0005 5273 0003 z adnotacją: WADIUM PRZETARGOWE - Remont części sportowej - sali gimnastycznej wraz z zapleczem przy ZSP Nr 3 w Bełchatowie, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( Dz. U. z 2007r. Nr 42, poz. 275 z późn, zm.). 4. Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu, Wykonawca dołączy do oferty kserokopię wpłaty wadium z potwierdzeniem dokonanej wpłaty. W pozostałych przypadkach wymagane jest dołączenie oryginału dokumentu wystawionego na rzecz Zamawiającego. Dokumenty, o których mowa w pkt 3 ppkt 2-5 muszą zachowywać ważność przez cały okres, w którym Wykonawca jest związany ofertą. 5. Wadium udzielone w innej formie niż pieniężna winno być wystawione na: Powiat Bełchatowski reprezentowany przez Zarząd Powiatu, ul. Pabianicka 17/19, 97-400 Bełchatów. 6. Oryginał dokumentu wadium udzielonego w innej formie niż pieniężna należy dołączyć do oferty. 7. Zamawiający będzie dokonywał zwrotu wadium zgodnie z zasadami określonymi w art. 46 ustawy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia, określonego w niniejszym ogłoszeniu mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. spełniają warunki określone przepisami art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych; 2. nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych; 3. wykażą, że dysponują co najmniej jedną osobą posiadającą określone przepisami uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi : - w zakresie robót konstrukcyjno - budowlanych bez ograniczeń lub w ograniczonym zakresie i zaświadczenie o wpisie do właściwej izby samorządu zawodowego, - w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych, bez ograniczeń lub w ograniczonym zakresie i posiadających zaświadczenie o wpisie do właściwej izby samorządu zawodowego, - w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń lub w ograniczonym zakresie i posiadających zaświadczenie o wpisie do właściwej izby samorządu zawodowego, 4. udzielą minimum 5 lat gwarancji a maksymalnie 10 lat gwarancji licząc od daty odbioru końcowego. 5. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie: Wykonawca spełnia lub nie spełnia poszczególnych warunków..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 6. Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu. 6.1. Dokumenty i oświadczenia wymagane w postępowaniu Wykonawca zobowiązany jest złożyć w terminie wskazanym w pkt 12.1 i w formie określonej w pkt 10 SIWZ: 6.1.1. Ofertę składającą się z: 1. wypełnionego formularza ofertowego o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym załącznik Nr 1 do SIWZ, 2. dokumentów wymienionych w pkt 6.1.2 niniejszej specyfikacji, 3. druku wykazu części zamówienia, które Wykonawca zamierza zlecić podwykonawcom - z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ. 6.1.2 Oświadczenia oraz dokumenty potwierdzające spełnianie warunków, o których mowa w pkt 5 SIWZ 1. oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 oraz art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - z wykorzystaniem wzoru określonego w załączniku Nr 2 do SIWZ, 2. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu podatkowego - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 4. aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 5. dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Dokumenty potwierdzające uprawnienia osób wskazanych w pkt 5.3 SIWZ. 6. formularz ofertowy - z wykorzystaniem wzoru określonego w załączniku nr 1 do SIWZ, 7. kosztorysy ofertowe opracowane metodą kalkulacji szczegółowej zgodnie z rozporządzeniem Ministra Rozwoju Regionalnego i Budownictwa z dnia 13 lipca 2001 roku w sprawie metod kosztorysowania obiektów i robót budowlanych (Dz. U. z 2001 r. Nr 80 poz. 867)..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:


  • 1 - Cena - 70
  • 2 - Termin wykonania zamówienia - 20
  • 3 - Gwarancja - 10

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.e-bip.pl / Bełchatów powiat ziemski/zamówienia pbuliczne.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Bełchatowie ul. Pabianicka 17/19 97-400 Bełchatów Wydział Zamówień Publicznych i Inwestycji.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.09.2009 godzina 09:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Bełchatowie ul. Pabianicka 17/19 97- 400 Bełchatów Sekretariat III piętro.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.