eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Budowa Komisariatu Policji w Stanisławowie przy ul. Rynek 32A powiat Mińsk Mazowiecki. Nr. referencyjny WZP - 1627/14/57/IR.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-04-29

Warszawa: Budowa Komisariatu Policji w Stanisławowie przy ul. Rynek 32A powiat Mińsk Mazowiecki. Nr. referencyjny WZP - 1627/14/57/IR.
Numer ogłoszenia: 145446 - 2014; data zamieszczenia: 29.04.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Stołeczna Policji , ul. Nowolipie 2, 00-150 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 6038608. 6037691, faks 22 6037642.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.policja.waw.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa Komisariatu Policji w Stanisławowie przy ul. Rynek 32A powiat Mińsk Mazowiecki. Nr. referencyjny WZP - 1627/14/57/IR..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest budowa budynku Komisariatu Policji wraz z zagospodarowaniem terenu działki nr ew. 2416/8, w Stanisławowie przy ul Rynek 32A, powiat Mińsk Mazowiecki. Szczegółowy opis robót wraz z wymaganiami dotyczącymi materiałów i urządzeń, technologii, standardu wykonania zawarty został w Dokumentacji Projektowej Budowlano - Wykonawczej opracowanej odrębnie dla każdej z branż i zawierającej Projekty Budowlano - Wykonawcze i Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót. Zakres robót obejmuje między innymi: a.rozbiórkę ujęcia wód podziemnych (studni) z otworów czwartorzędowych, istniejącego ogrodzenia, nawierzchni z płyt betonowych i chodnika oraz wycinkę drzew; b.budowę nowego budynku Komisariatu Policji o niżej wymienionych parametrach: b1. powierzchnia zabudowy: 346,00 m2; b2. powierzchnia użytkowa: 550,27 m2; b3. kubatura: 3 200,00 m3; wraz z wewnętrznymi instalacjami elektrycznymi, niskoprądowymi, wod-kan i p-poż, centralnego ogrzewania i kotłowni olejowej, wentylacji mechanicznej i klimatyzacji; c. zagospodarowanie terenu działki Komisariatu Policji (budowa śmietnika, ogrodzenia, parkingów, wjazdów, oświetlenia terenu, monitoringu). d.budowę przyłącza wodociągowego do gminnej sieci wodociągowej, e.budowę przyłącza kanalizacji sanitarnej wraz z włączeniem do studzienki na gminnym kolektorze sanitarnym; f.budowę instalacji zewnętrznej kanalizacji deszczowej na terenie działki..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 15.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia zabezpieczenia wadialnego o wartości 50000,00 zł.

III.2) ZALICZKI

  • przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawcy biorący udział w postępowaniu muszą posiadać doświadczenie w: a1. budowie min. 2 budynków użyteczności publicznej wraz z instalacjami: sanitarnymi, elektrycznymi i teletechnicznymi (z wyłączeniem rozbudowy, nadbudowy, remontu), każda o wartości nie mniejszej niż 3 500 000,00 zł. brutto, zrealizowanych w okresie, o którym mowa w ust. III.4.1. niniejszego ogłoszenia. Przez budynek użyteczności publicznej należy rozumieć budynek przeznaczony w całości lub części na potrzeby administracji publicznej, wymiaru sprawiedliwości, kultury, kultu religijnego, oświaty, szkolnictwa wyższego, nauki, wychowania, opieki zdrowotnej, społecznej lub socjalnej, handlu, turystyki, sportu, obsługi pasażerów w transporcie kolejowym, drogowym, lotniczym, morskim lub wodnym śródlądowym, oraz inny budynek przeznaczony do wykonywania podobnych funkcji; a2. 1 robocie teletechnicznej (z wyłączeniem rozbudowy, remontu, modernizacji) w skład której jednocześnie wchodzą: system teleinformatyczny - okablowanie strukturalne, okablowanie dla potrzeb systemu radiowego, instalacji TV, systemu telewizji dozorowej CCTV IP, systemu sygnalizacji włamania i napadu, systemu kontroli dostępu i wideofony o wartości nie mniejszej niż 500 000,00 zł. brutto, zrealizowanej w okresie, o którym mowa w ust. III.4.1. niniejszego ogłoszenia. Uwaga: Zamawiający uzna spełnienie przez Wykonawcę warunku określonego w ppkt a2, również w przypadku, gdy Wykonawca wykaże, że robota teletechniczna opisana ww. punkcie (co do zakresu i wartości) została zrealizowana w ramach jednej z robót, o których mowa w ppkt a1

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonwcy biorący udział w postępowaniu muszą dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w tym co najmniej 5 osobami posiadającymi uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami, po min. 1 osobie w każdej z n/w specjalności: b1. konstrukcyjno-budowlanej, b2. instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, b3. instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych, b4. drogowej, b.5 telekomunikacyjnej, - wydanymi na podstawie ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2013 r. poz.1409 ze zm.) oraz rozporządzeń lub odpowiadające im równoważne uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawcy biorący udział w postępowaniu muszą pozostawać w sytuacji finansowej pozwalającej na realizację zamówienia, tj. posiadać środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę minimum 1 000 000,00 PLN

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    W celu potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty wykaz urządzeń i materiałów przewidzianych do użycia/wbudowania przy realizacji zamówienia, sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego Załącznik Nr 12 do SIWZ oraz dokumentacji PB-W, ze wskazaniem typu, nazwy handlowej i producenta materiałów/urządzeń. W przypadku zaoferowania urządzeń i materiałów równoważnych pod względem parametrów technicznych do materiałów i urządzeń wymienionych w PB-W, Wykonawca poza wypełnieniem ww. wykazu zobowiązany jest dołączyć do oferty dokumenty potwierdzające parametry techniczne (np. karty katalogowe, DTR-ki) a także zobowiązanie do opracowania zamiennej dokumentacji projektowej wraz z wszelkimi wymaganymi uzgodnieniami międzybranżowymi i rzeczoznawców

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wykonawca wykazując spełnienie warunków, o których mowa w:1) ust.III3.2. niniejszego ogłoszenia może polegać na zasobach innych podmiotów, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b Ustawy. W przypadku, o którym mowa w zdaniu pierwszym, Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą: a) pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia, b) w przypadku gdy podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, w odniesieniu do tych podmiotów - dokumenty, o których mowa w ust. III.4.2. c) oświadczenie Wykonawcy dotyczące wykorzystania zasobów innego podmiotu, a także zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia 2) ust. III3.4. niniejszego ogłoszenia może polegać na zasobach innych podmiotów, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b Ustawy. W przypadku, o którym mowa w zdaniu pierwszym, Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. 3) ust. III.3.5. niniejszego ogłoszenia może polegać na zasobach innych podmiotów, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b Ustawy. W przypadku, o którym mowa w zdaniu pierwszym, Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2)

przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: tak, adres strony, na której będzie prowadzona: Aukcja elektroniczna odbędzie się na przeznaczonej do tego celu stronie internetowej Urzędu Zamówień Publicznych, znajdującej się na Platformie aukcji elektronicznej UZP pod adresem: http://aukcje.uzp.gov.pl.3.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1.Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian w treści umowy w przypadku, jeżeli nastąpi zmiana technologii wykonania robót lub urządzeń i materiałów używanych do ich wykonania, pod warunkiem uzyskania zgody Zamawiającego i projektanta, a zmiana ta jest korzystna dla Zamawiającego i nie spowoduje zmiany wynagrodzenia ryczałtowego. 2.Zamawiający przewiduje możliwość (po wcześniejszej akceptacji) wydłużenia terminu wykonania umowy w przypadku: a.wystąpienia okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności: dotyczących nieterminowego przekazania terenu budowy, wadliwości dokumentacji projektowej polegającej na niezgodności dokumentacji PB-W z przepisami prawa lub zasadami wiedzy technicznej, które mają wpływ na należyte wykonanie lub niewykonanie umowy, b.przedłużających się procedur administracyjnych (dłuższych niż terminy przewidziane prawem) mających wpływ na termin wykonania przedmiotu umowy, nie leżących po stronie Wykonawcy, c.ujawnienia wykopalisk, znalezisk archeologicznych, niewybuchów, niewypałów uniemożliwiających wykonanie robót, w zakresie niezbędnym do wykonania umowy, d.uzasadnionych zmian w zakresie pełnienia funkcji kierowników robót/ budowy, legitymujących się co najmniej równoważnymi kwalifikacjami, określonymi w warunkach przetargowych, e.konieczności zlecenia robót zamiennych, f.konieczności udzielenia zamówień dodatkowych, g.wydania przez organy administracji decyzji lub zaleceń, h.zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa, i.wystąpienia przeszkód o obiektywnym charakterze (zdarzenia nadzwyczajne, zewnętrzne, niemożliwe do zapobieżenia, a więc mieszczące się w zakresie pojęciowym tzw. siły wyższej, klęski żywiołowej), j.konieczności wprowadzenia innych zmian do przedmiotu zamówienia, jeżeli z obiektywnych okoliczności nie można ich było przewidzieć na etapie przed zawarciem umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.policja.waw.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wersję elektroniczną bezpłatnie z ww strony internetowej oraz płatną wersję papierową na pisemny wniosek wykonawcy. Cena SIWZ - 1 zł. za stronę + ewentualne koszty wysyłki.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.05.2014 godzina 12:00, miejsce: Komenda Stołeczna Policji, ul. Nowolipie 2, 00-150 Warszawa..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.