To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-05-08
Jastrzębie-Zdrój: Świadczenie usług porządkowych w wydzielonej części Wojewódzkiego Szpitala Rehabilitacyjnego dla Dzieci w Jastrzębiu Zdroju.
Numer ogłoszenia: 145426 - 2012; data zamieszczenia: 08.05.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 101898 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Rehabilitacyjny dla Dzieci w Jastrzębiu Zdroju, ul. Kościuszki 14, 44-330 Jastrzębie-Zdrój, woj. śląskie, tel. 32 4761451, faks 32 4761727.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług porządkowych w wydzielonej części Wojewódzkiego Szpitala Rehabilitacyjnego dla Dzieci w Jastrzębiu Zdroju..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: świadczenie usług porządkowych w wydzielonej części szpitala o powierzchni 1683 m2 od poniedziałku do soboty- wykaz pomieszczeń stanowi zał. nr 6 do SIWZ. świadczenie usług porządkowych w wydzielonej części szpitala o powierzchni 509,03 m2 w soboty, niedziele i święta- wykaz pomieszczeń stanowi zał. nr 7 do SIWZ. Przedmiot zamówienia stanowią usługi bieżącego utrzymania czystości i dezynfekcji w wyszczególnionych pomieszczeniach - sale pacjentów, administracja, szatnie, ciągi komunikacyjne, windy. Sprzątanie pomieszczeń i powierzchni szpitalnych powinno być przeprowadzone w sposób planowy z ustaleniem sposobu i kolejności czyszczenia powierzchni wraz z całym wyposażeniem. 3.2. szczegółowy opis zakresu prac i sposobu ich wykonania określają załączniki do niniejszej specyfikacji: zał. nr 8 do SIWZ - wymagania sanitarne i ogólne zasady wykonywania usług; zał. nr 9 do SIWZ - zakres prac objętych przedmiotem zamówienia: zał. nr 10 do SIWZ - plan higieny na 2012 rok. 3.3. świadczenie usług porządkowych odbywać się będzie w godzinach od 6:00 do 22:00 w systemie dwuzmianowym po 8 godzin z zagwarantowaniem ciągłego utrzymania w czystości pomieszczeń objętych zamówieniem. 3.4.Zamawiający udostępni nieodpłatnie pomieszczenie gospodarcze oraz media potrzebne do realizacji zamówienia tzn. wodę, energię. 3.5.Wykonawca oprócz środków myjąco-dezynfekujących niezbędnych do wykonania usługi, zapewni ze swej strony worki na śmieci, papier toaletowy, ręczniki jednorazowe, mydło w kostkach i mydło w płynie w ilości gwarantującej należyte wykonanie przedmiotu zamówienia. Wymagania: - środki myjąco-dezynfekujące - w ilości gwarantującej należyte wykonanie usługi - worki na odpady komunalne w kolorze niebieskim, na odpady medyczne w kolorze czerwonym- w zależności od zużycia - zgodnie z obowiązującą w szpitalu Procedura szczegółowego postępowania z odpadami stanowiącą zał. nr 11 do SIWZ; - papier toaletowy: rolka o szerokości 9cm i długości 150m, dwuwarstwowy- w ilości gwarantującej należyte wykonanie usługi; - ręcznik jednorazowy: wymiary 33cm x 24cm, 180 szt w opakowaniu, jednowarstwowy - w ilości gwarantującej należyte wykonanie usługi; - mydło z środkiem dezynfekcyjnym oraz mydło w kostce - w ilości gwarantującej należyte wykonanie usługi. 3.6. do czyszczenia powierzchni mogą być wykorzystane wyłącznie preparaty dopuszczone do stosowania , posiadające atesty oraz pozytywną opinię PZH i przeznaczone do czyszczenia danego rodzaju powierzchni, nadające się do stosowania w zakładach opieki zdrowotnej. 3.7. odpady będą składowane wyłącznie do pojemników w miejscu wyznaczonym przez Zamawiającego. Za wywóz nieczystości odpowiedzialny jest Zamawiający. 3.8. Zamawiający przewiduje prawo opcji (do 20 % wartości zamówienia podstawowego), polegające na świadczeniu przez Wykonawcę usług stanowiących przedmiot niniejszego zamówienia w zakresie je przekraczającym. W przypadku skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji, wynagrodzenie Wykonawcy netto będzie obliczane wg wzoru: ilość m2 pow. sprzątanej x stawka netto za 1m2 pow. sprzątanej = wynagrodzenie netto za usługę objętą prawem opcji.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.12.00 - Usługi sprzątania budynków 90.91.13.00 - Usługi czyszczenia okien .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.05.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 4.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- F.U. Cleaner Barbara Ciemięga, ul. Długa 17B, 44-330 Jastrzębie Zdrój, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 679150,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 8500,00
Oferta z najniższą ceną: 8500,00 / Oferta z najwyższą ceną: 17727,99
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z JASTRZĘBIA ZDROJU
- Poprawa parametrów technicznych ul. Srebrnej w Jastrzębiu-Zdroju
- Remont sal rozpraw, pomieszczeń biurowych i socjalnych w budynku Sądu Rejonowego w Jastrzębiu - Zdroju (I etap)
- Poprawa parametrów technicznych ul. Pochyłej w Jastrzębiu-Zdroju
- Poprawa parametrów technicznych ul. Oliwkowej w Jastrzębiu-Zdroju.
- Przebudowa ul. Świerklańskiej w Jastrzębiu-Zdroju
- Sukcesywne dostawy chleba do Zakładu Karnego w Jastrzębiu-Zdroju
więcej: przetargi w Jastrzębiu Zdroju »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa mycia okien i elewacji w budynkach Wydziału Transportu Politechniki Warszawskiej
- Usługa utrzymania czystości w obiektach Sądu Rejonowego w Łasku oraz obsługę szatni
- Usługa sprzątania pomieszczeń biurowych oraz utrzymania w czystości terenu przed obiektami Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Gdańsku
- Wykonanie usługi polegającej na utrzymaniu ładu i porządku na nieruchomościach zarządzanych przez Zarząd Budynków Mieszkalnych w Suwałkach TBS sp. z o.o. - Rejon 3
- Usługa sprzątania na nieruchomościach stanowiących własność RTBS "Administrator" Sp. z o.o.
- USŁUGA KOMPLEKSOWEGO SPRZĄTANIA BUDYNKÓW AKADEMII IM. JAKUBA Z PARADYŻA Z SIEDZIBĄ W GORZOWIE WIELKOPOLSKIM
więcej: Usługi sprzątania budynków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.