eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nakło nad Notecią › "Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Urzędu Miasta i Gminy Nakło nad Notecią w 2017 roku"

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-01-26

Ogłoszenie nr 14527 - 2017 z dnia 2017-01-26 r.

Nakło nad Notecią: "Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Urzędu Miasta i Gminy Nakło nad Notecią w 2017 roku"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 373882-2016


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 312-2017, 1614-2017


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Nakło nad Notecią, krajowy numer identyfikacyjny 092350895, ul. Ks. Piotra Skargi   7, 89-100  Nakło nad Notecią, państwo Polska, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 52 386 79 01, faks 52 386 79 02, e-mail malgorzata.balzer@umig.naklo.pl, cybulska.emilia@umig.naklo.pl
Adres strony internetowej (URL): www.bip.naklo.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

"Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Urzędu Miasta i Gminy Nakło nad Notecią w 2017 roku"

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

ZP.271.20.2016

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowymi zagranicznym na rzecz Urzędu Miasta i Gminy Nakło nad Notecią obejmujące w szczególności: 1. Przesyłanie i dostarczanie listów zwykłych nierejestrowanych i listów poleconych, w obrocie krajowym, gabaryt A i B, gdzie : - list zwykły nierejestrowany - rozumie się jako przesyłkę nierejestrowaną nie będącą przesyłka najszybszej kategorii. - list polecony - rozumie się jako przesyłkę rejestrowaną nie będącą przesyłką najszybszej kategorii. 2. Przesyłanie i dostarczanie listów zwykłych nierejestrowanych priorytetowych i listów poleconych priorytetowych w obrocie zagranicznym , gabaryt A, gdzie: - list zagraniczny zwykły priorytetowy nierejestrowany - rozumie się jako przesyłkę nierejestrowaną będącą przesyłka najszybszej kategorii w strefie A UE. -list zagraniczny polecony priorytetowy - rozumie się jako przesyłkę rejestrowaną będącą przesyłką najszybszej kategorii w strefie A UE. 3. Przesyłanie i doręczanie listów poleconych za potwierdzeniem odbioru rejestrowanych, w tym priorytetowych w obrocie krajowym i zagranicznym, gabaryt A i B, gdzie: - list polecony za potwierdzeniem odbioru - rozumie się jako przesyłkę rejestrowaną nie będącą przesyłką najszybszej kategorii przyjętą za potwierdzeniem nadania i doręczenia za pokwitowaniem odbioru. - list polecony za potwierdzeniem odbioru priorytetowy - rozumie się jako przesyłkę rejestrowaną będącą przesyłką najszybszej kategorii przyjętą za potwierdzenie m nadania i doręczenia za pokwitowaniem odbioru. - list zagraniczny polecony priorytetowy za potwierdzeniem odbioru - rozumie się jako przesyłkę rejestrowaną będącą przesyłką najszybszej kategorii przyjętą za potwierdzeniem nadania i doręczenia za pokwitowaniem odbioru w strefie A UE. Wymiary przesyłek listowych: Gabaryt A - to przesyłka o wymiarach: Minimum - wymiary strony adresowej nie mogą być mniejsze niż 90 x 140mm, Maksimum - żaden z wymiarów nie może przekroczyć wysokości (grubości) 20mm, długości 325mm, szerokości 230mm; Gabaryt B - to przesyłka o wymiarach: Minimum - jeśli choć jeden z wymiarów przekracza wysokość (grubość) 20mm lub długość 325mm lub szerokość 230mm, Maksimum - suma długości, szerokości i wysokości (grubości) 900mm, przy czym największy z tych wymiarów (długość) nie może przekroczyć 600mm. Wszystkie wymiary przyjmuje się z tolerancją +/-2mm; 4. Przesyłanie i doręczanie paczek ekonomicznych ponad 2 kg do 5 kg oraz ponad 5 kg do 10 kg - rozumie się paczkę rejestrowaną, niebędącą przesyłką listową, o masie do 20 000 g i wymiarach, z których żaden nie może przekraczać 2000 mm albo, które nie mogą przekroczyć 3000 mm dla sumy długości i największego obwodu mierzonego w innym kierunku niż długość; 5. Przesyłanie i doręczanie listów z zadeklarowaną wartością (list wartościowy) - rozumie się jako przesyłki listowe z zadeklarowaną wartością od 50 złotych oraz wartością powyżej 50 zł do 140 zł; 6. Przesyłanie i doręczanie przesyłki kurierskiej - rozumie się jako przesyłkę listową będącą przesyłką rejestrowaną doręczoną adresatowi w gwarantowanym terminie i określonej godzinie, gdzie wyszczególnia się godzinę 9:00 i godzinę 12:00; 7. Doręczenie przesyłek pocztowych zwróconych po wyczerpaniu możliwości ich dostarczenia adresatom; 8. Bezpłatna możliwość śledzenia przesyłki rejestrowanej przez Internet.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 64110000-0
Dodatkowe kody CPV: 64112000-4, 64113000-1

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17/01/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT
Waluta


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Poczta Polska S.A.,  ,  ul. Rodziny Hiszpańskich 8,  00-940,  Warszawa,  kraj/woj. mazowieckie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 129455,60
Oferta z najniższą ceną/kosztem 129455,60
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 129455,60
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.