eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Starachowice › Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn. Przebudowa ul. Łazy w Starachowicach wraz z budową kanału deszczowego

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-09-13

Starachowice: Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn. Przebudowa ul. Łazy w Starachowicach wraz z budową kanału deszczowego
Numer ogłoszenia: 145220 - 2016; data zamieszczenia: 13.09.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 162615 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Starachowice, ul. Radomska 45, 27-200 Starachowice, woj. świętokrzyskie, tel. 41 273 82 75, faks 41 273 82 75.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn. Przebudowa ul. Łazy w Starachowicach wraz z budową kanału deszczowego.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania Przebudowa ul. Łazy w Starachowicach wraz z budową kanału deszczowego Zamówienie obejmuje świadczenie usługi w okresie realizacji inwestycji oraz w okresie rękojmi za wady, polegającej na koordynacji, zarządzaniu, kontroli, nadzorowaniu i rozliczeniu robót budowlanych, w tym ewentualnych robót dodatkowych, uzupełniających i zamiennych. Główny zakres robót budowlanych objętych nadzorem: przebudowa ul. Łazy na odcinku 200 mb - nawierzchnia z kostki betonowej gr. 8 cm jezdni, chodnika i zjazdów o łącznej powierzchni - ok. 1600 m2, budowa kanału deszczowego z rur PVC O 200 mm o długości 231 m, przebudowa telekomunikacyjnej linii kablowej oraz przyłączy telekomunikacyjnych kolidujących z drogą. Szczegółowo zakres robót budowlanych opisuje dokumentacja projektowa załączona do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia na wykonanie robót budowlanych. Ww. dokumenty znajdują się na stronie internetowej Zamawiającego bip.um.starachowice.pl Okres rękojmi za wady wynosić będzie, zgodnie z ofertą wykonawcy robót budowlanych - 60 lub 72 lub 84 miesiące od dnia odbioru końcowego nadzorowanych robót budowlanych. W załączeniu projekt umowy, w której określono szczegółowo m. in. przedmiot zamówienia, terminy realizacji, zasady rozliczenia i płatności a także obowiązki Wykonawcy nadzoru inwestorskiego, w tym m. in. 1. Zapewnienie dyspozycyjności każdego z członków zespołu nadzoru inwestorskiego - możliwość pobytu na placu budowy w każdym czasie w którym będą prowadzone roboty. 2. Bieżąca kontrola oraz sprawdzanie pod względem merytorycznym i rachunkowym dokumentów rozliczeniowych sporządzonych przez Wykonawcę robót (wynagrodzenie Wykonawcy robót jest wynagrodzeniem kosztorysowym), uczestniczenie wraz z przedstawicielem Wykonawcy robót w sporządzaniu książki obmiaru. Osoby pełniące nadzór inwestorski muszą posiadać dostęp do elektronicznych programów kosztorysowych oraz umiejętność ich obsługi w celu rozliczania wykonanych robót. 3. Sporządzanie i przedstawianie Zamawiającemu protokołów konieczności dla robót dodatkowych (w tym zamówień dodatkowych i uzupełniających) oraz robót zamiennych. 4. Przygotowanie informacji do sporządzenia dowodów przekazania - przejęcia na majątek środków trwałych OT..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.70.00 - Nadzór nad robotami budowlanymi .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.08.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ZAKŁAD OBSŁUGI INWESTYCJI EKO INWEST Krystyna Wiorek, ul. Wapiennikowa 19A, 25-112 Kielce, kraj/woj. świętokrzyskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 6104,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 2999,00

  • Oferta z najniższą ceną: 2999,00 / Oferta z najwyższą ceną: 6027,00

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.