eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Góra Kalwaria › DOSTAWA LEKKIEGO OLEJU OPAŁOWEGO DO SZKÓŁ PROWADZONYCH PRZEZ GMINĘ GÓRA KALWARIA W SEZONIE GRZEWCZYM 2015/2016

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-10-05

Góra Kalwaria: DOSTAWA LEKKIEGO OLEJU OPAŁOWEGO DO SZKÓŁ PROWADZONYCH PRZEZ GMINĘ GÓRA KALWARIA W SEZONIE GRZEWCZYM 2015/2016
Numer ogłoszenia: 145119 - 2015; data zamieszczenia: 05.10.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Obsługi Placówek Oświatowych , ul. Księdza Zygmunta Sajny 4, 05-530 Góra Kalwaria, woj. mazowieckie, tel. 22 7567431, faks 22 7567431.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gorakalwaria.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Zespół Obsługi Placówek Oświatowych.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA LEKKIEGO OLEJU OPAŁOWEGO DO SZKÓŁ PROWADZONYCH PRZEZ GMINĘ GÓRA KALWARIA W SEZONIE GRZEWCZYM 2015/2016.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: sukcesywna dostawa lekkiego oleju opałowego w łącznej szacunkowej ilości ok. 60 000 litrów na koszt Wykonawcy do n/w kotłowni szkół zlokalizowanych na terenie Gminy Góra Kalwaria (bezpośredni odbiorcy i płatnicy): Lp. Szkoła Adres Szacunkowa ilość oleju (w litrach) 1. Zespół Szkół w Coniewie Coniew 28, 05-530 Góra Kalwaria 17 000 2. Gimnazjum w Cendrowicach Cendrowice ul. Szkolna 4, 05-530 Góra Kalwaria 21 000 3. Szkoła Podstawowa w Dobieszu Dobiesz ul. Wolska 36, 05-530 Góra Kalwaria 22 000 Razem: 60 000 Przedstawiona ilość oleju opałowego jest wielkością szacowaną na podstawie zużycia z lat ubiegłych. Zamawiający zastrzega sobie możliwość dokonania zakupu mniejszej lub większej ilości oleju opałowego w stosunku do ilości podanej wyżej. Ewentualne zmiany ilościowe mogą być uzależnione w szczególności od: ilości posiadanych środków finansowych przez Zamawiającego oraz warunków atmosferycznych panujących w sezonie grzewczym. Ustala się minimalne wymagania dla dostarczonego oleju opałowego: Lp. Parametr Wartość Jednostka 1. Wartość opałowa nie niższa niż min. 42,60 MJ/kg 2. Skład frakcyjny: Do temp. 250 o C destyluje nie więcej niż Do temp. 350 o C destyluje nie mniej niż max. 65,00 min. 85, 00 %(v/v) %(v/v) 3. Lepkość kinetyczna w temp. 20 o C nie większa niż max. 6,00 mm2 /s 4. Temperatura płynięcia nie wyższa niż max. - 20, 00 o C 5. Pozostałość po koksowaniu z 10%-wej pozostałości dest. nie większa niż max. 0,30 %(m/m) 6. Pozostałość po spopieleniu nie większa niż max .0,01 % (m/m) 7. Zawartość siarki nie więcej niż max. 0,10 %(m/m) 8. Zawartość wody nie większa niż max. 200,00 mg/kg 9. Zawartość zanieczyszczeń stałych nie większa niż max. 24,00 mg/kg 10. Gęstość w temp. 15 o C nie większa niż max. 860,00 kg/m3 11. Temperatura zapłonu nie mniejsza niż min. 56 o C Wymagania dodatkowe Olej opałowy należy dostarczać partiami na koszt Wykonawcy do kotłowni poszczególnych szkół. Dostawy realizowane muszą być specjalistycznymi autocysternami wyposażanymi w instalację odbierającą opary, wyposażonymi w urządzenia wydawcze z systemem pomiarowym ilości wydanego oleju opałowego (licznik paliwa) z ważną legalizacją tego urządzenia. Dostawa oleju opałowego do wskazanych przez Zamawiającego szkół winna odbywać się w dni robocze w godzinach od 8:00 do 15:00 po złożeniu przez Zamawiającego zapotrzebowania na olej opałowy faxem lub mailowo. Zamawiający będzie składał zamówienia na dostawę oleju opałowego w dni robocze w godz. od 7:30 do 15:30. Przewiduje się następująca szacunkową ilość dostaw dla: Zespół Szkół w Coniewie - ok 5-6 dostaw, Gimnazjum w Cendrowicach - ok 4-5 dostaw, Szkoły Podstawowej w Dobieszu - ok 4 dostaw. Wykonawca udokumentuje poprzez dołączenie do oferty ( np. świadectwo jakości, sprawozdania z badań) podmiotu uprawnionego do kontroli jakości, że olej opałowy przedstawiony w ofercie spełnia wymogi normy jakościowej PN-C-96024:2011 Wykonawca musi wyrazić zgodę na możliwość stałej, okresowej lub wyrywkowej kontroli w niezależnym laboratorium akredytowanym przez Polskie Centrum Akredytacji zgodności dostarczonego paliwa przedstawionymi Zamawiającemu w ofercie wzorcowymi. Wykonawca musi legitymować się koncesją wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki na obrót paliwem, zgodnie z art.32 ust.1 pkt 4 Prawo energetyczne ( Dz. U. z 2012, poz. 1059, ze zm.)..

II.1.5)

V przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający w przypadku potrzeby realizacji zadań nie przewidzianych w niniejszej SIWZ przewiduje i dopuszcza możliwość udzielenia zamówień uzupełniających do 50% wartości zamówienia podstawowego.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.13.51.00 - Olej opałowy .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.04.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi posiadać aktualnie obowiązującą koncesję Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki na wykonywanie działalności gospodarczej w zakresie obrotu paliwami ciekłymi, stosownie do przepisów ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 - Prawo energetyczne (Dz. U. z 2012, poz. 1059, ze zm.)

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi dysponować minimum 1 specjalistycznym pojazdem tj. specjalistyczną autocysterną wyposażoną w instalację odbierającą opary, wyposażoną w urządzenia wydawcze z systemem pomiarowym ilości wydanego oleju opałowego (licznik paliwa) z ważną legalizacją tego urządzenia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, na kwotę nie mniejszą niż 200 000,00 zł (słownie: dwieście tysięcy złotych).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • zaświadczenie niezależnego podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawcy/ów ubiegającego/cych się o udzielenie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale bądź kopii, potwierdzonej za zgodność z oryginałem notarialnie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 98
  • 2 - Czas realizacji partii dostawy - 2

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w następujących przypadkach: gdy nastąpią zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia, gdy nastąpi zmiana podwykonawców, pod warunkiem uzyskania akceptacji Zamawiającego, gdy wystąpią zdarzenia losowe lub siły wyższe, których skutków nie da się przewidzieć, ani im zapobiec, w przypadku zmiany ustawowej stawki podatku VAT, gdy nastąpi zmiana danych adresowych Zamawiającego lub Wykonawcy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.gorakalwaria.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Obsługi Placówek Oświatowych ul. Księdza Zygmunta Sajny 4, 05-530 Góra Kalwaria (sekretariat)..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.10.2015 godzina 10:00, miejsce: Zespół Obsługi Placówek Oświatowych ul. Księdza Zygmunta Sajny 4, 05-530 Góra Kalwaria (sekretariat)..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.