eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lipnica Murowana › Budowa zespołu boisk sportowych Moje boisko - Orlik 2012 w Rajbrocie - I etap.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-06-30

Lipnica Murowana: Budowa zespołu boisk sportowych Moje boisko - Orlik 2012 w Rajbrocie - I etap.
Numer ogłoszenia: 145109 - 2008; data zamieszczenia: 30.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Lipnica Murowana, Lipnica Murowana 44, 32-724 Lipnica Murowana, woj. małopolskie, tel. 014 6852100, fax 014 6852102.

    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

    II.1) OPIS

    II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa zespołu boisk sportowych Moje boisko - Orlik 2012 w Rajbrocie - I etap..

    II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

    II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1)Budowę - BOISKA DO PIŁKI NOŻNEJ - powierzchnia całkowita 1860,00 m², szerokość - 30 mb, długość - 62 mb - drenaż, podbudowa przepuszczalna, obrzeża betonowe na ławie betonowej oddzielające sąsiednie elementy terenu od płyty boiska, nawierzchnia syntetyczna typu sztuczna trawa o właściwościach i technologii układania określonych w dokumentacji projektowej (załącznik Nr 10 do SIWZ) oraz SST (załącznik Nr 9 do SIWZ), wyposażenie: bramki aluminiowe, mocowane w tulejach (2 szt), siatki do bramek (2 szt), linie wytyczające pola boiska; Wszystkie elementy zgodne z właściwościami określonymi w dokumentacji technicznej. 2)Budowę - BOISKA DO KOSZYKÓWKI I SIATKÓWKI - powierzchnia całkowita 613,11 m², szerokość - 19,1 mb, długość - 32,1 mb - drenaż, podbudowa, nawierzchnia syntetyczna , poliuretanowa typu EPDM wykonana o właściwościach i technologii układania określonych w dokumentacji projektowej (załącznik Nr 10 do SIWZ) oraz SST (załącznik Nr 9 do SIWZ), wyposażenie do piłki koszykowej: obręcz do koszykówki (2 szt) i siatka (2 szt), obręcz uchylna wzmocniona, tablica do koszykówki z tworzywa (2 szt), mechanizm regulacji wysokości, konstrukcja do koszykówki montowana w tulejach (2 szt); wyposażenie do piłki siatkowej: słupki do siatkówki aluminiowe, wielofunkcyjne, montowane w tulejach z regulacją wysokości mocowania siatki i mechanizmem naciągowym, siatka do siatkówki, dekiel maskujący do słupków, 3)Budowę ogrodzenia terenu z bramą wjazdową i furtką wejściową - ogrodzenie terenu na słupkach stalowych mocowanych na stopach betonowych. Wypełnienie z siatki stalowej, wysokość ogrodzenia 4,0 m, rozstaw słupków co 2,5 m osadzone w stopach fundamentowych. Furtki i bramy rozwieralne. W projekcie uwzględniono montaż piłkochwytów o wys. 6,0 m. Ogrodzenie musi spełniać wymogi bezpieczeństwa. Szczegółowe rozwiązania według dokumentacji projektowej (załącznik Nr 10 do SIWZ) oraz SST (załącznik Nr 9 do SIWZ); 4)Budowę oświetlenia boisk i zasilania energetycznego zalicznikowego -- 8 słupów oświetleniowych o wys. min 9 m, na fundamentach prefabrykowanych: rodzaj, moc i rozmieszczenie wg. projektu technicznego (załącznik Nr 10 do SIWZ) oraz SST (załącznik Nr 9 do SIWZ). Projekt techniczny został opracowany w oparciu o projekt typowy narzucony przez Ministerstwo Sportu i Turystyki i realizowany z udziałem środków finansowych Ministerstwa Sportu, Marszałka Województwa Małopolskiego i Gminę Lipnica Murowana. W ramach adaptacji projektu typowego zmiany obejmują usytuowanie względem siebie poszczególnych obiektów, natomiast nie dopuszcza się żadnych zmian parametrów poszczególnych elementów zespołu boisk sportowych oraz norm zastosowanych materiałów. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki: Załącznik Nr 8 do SIWZ - Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót Załącznik Nr 9 do SIWZ - Szczegółowe Specyfikacje Techniczne wykonania i odbioru robót Załącznik Nr 10 do SIWZ - Dokumentacja projektowa Załącznik Nr 11 do SIWZ - Przedmiar robót Wymagany okres gwarancji na wykonane roboty (materiały i robociznę) wynosi 36 miesięcy od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania (bez uwag) protokołu końcowego. Wymagany okres gwarancji na trawę syntetyczną i nawierzchnię poliuretanową - 60 miesięcy.

    II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.22.21 - Roboty budowlane w zakresie budowy boisk sportowych Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.22.21 - Roboty budowlane związane z obiektami na terenach sportowych .

    II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

    II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


    II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.10.2008.

    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

    III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

    • Informacja na temat wadium: 1.Wartość wadium: dziesięć tysięcy złotych (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100). 2.Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach dopuszczonych przepisami ustawy - Prawo zamówień publicznych i określonych w SIWZ. 3.Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert. 4.Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto nr 31 85890006 0230 0000 0837 0005 w BSRz o/Nowy Wiśnicz. 5.Oryginał dokumentu (gwarancji, poręczenia) należy złożyć w kasie Zamawiającego (nie należy załączać oryginału dokumentu wadialnego do oferty). 6.Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium w sposób określony w SIWZ, zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą..

    III.2) WARUNKI UDZIAŁU

    • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają wymogi określone w art.22 ust.1 pkt.1-3 ustawy P.z.p., tj.: 1)Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej w przedmiocie zamówienia działalności lub czynności; 2)Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuję osobami zdolnymi do wykonania przedmiotowego zamówienia, tj.: a) wykonali w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, tj. dniem ukazania się ogłoszenia o niniejszym przetargu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 zadania podobne, o zakresie i charakterze porównywalnym z niniejszym zamówieniem (wykonanie boiska sportowego z nawierzchnią ze sztucznej trawy i o powierzchni nie mniejszej niż 1800 m²), z podaniem ich wartości, przedmiotu oraz daty i miejsca wykonania (wzór stanowi Załącznik Nr 5 do SIWZ). Do wykazu Wykonawca musi również dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie (referencje, protokoły odbioru, itp.), b) dysponują osobą/osobami posiadającą/posiadającymi uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalnościach: 1) konstrukcyjno- budowlanej, 2) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych. Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty ksero, potwierdzone za zgodność z oryginałem, takich uprawnień oraz zaświadczenie, wydane przez właściwą izbę samorządu zawodowego, potwierdzające wpis danej osoby na listę członków właściwej izby. 3)Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie przedmiotowego zamówienia, tj. posiadają polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej; 4)Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie przedmiotowego zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp; Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, iż Wykonawca spełnia wyżej wymienione warunki.
    • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu. Oferta powinna zawierać: 1.Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust.1 - Wykonawca składa oświadczenia, których wzór stanowią Załącznik Nr 2 oraz Załącznik Nr 3 do SIWZ . W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych: 1)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzające uprawnienia do wykonywania działań lub czynności objętych przedmiotowym zamówieniem, lub inny równoważny dokument właściwy dla kraju oferenta, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2)Aktualne zaświadczenie: właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego, właściwego Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu lub inny równoważny dokument właściwy dla kraju oferenta, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2.W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia: 1)Wykaz wykonanych robót budowlanych w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, tj. dniem ukazania się ogłoszenia o niniejszym przetargu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 zadania odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia (wykonanie boiska sportowego o nawierzchni z trawy syntetycznej i powierzchni nie mniejszej niż 1800 m² oraz boiska z nawierzchnią poliuretanową o powierzchni co najmniej 600 m²), z podaniem ich wartości, przedmiotu oraz daty i miejsca wykonania - wzór stanowi Załącznik Nr 5 do niniejszej SIWZ. Dla każdej pozycji wykazu należy załączyć dokumenty (protokoły odbioru, referencje) potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie i terminowo. 2)Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień budowlanych do kierowania robotami budowlanymi w specjalnościach:1) konstrukcyjno- budowlanej, 2) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych oraz zaświadczenie/zaświadczenia, wydane przez właściwą izbę samorządu zawodowego, potwierdzające wpis danej osoby na listę członków właściwej izby. Dokumenty mogą być przedstawione w postaci kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem) 3.W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku znajdowania się przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: 1)Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Przy składaniu ofert przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Wykonawcy mogą złożyć jedną wspólną polisę potwierdzająca, że wszyscy Wykonawcy są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków na podstawie wymaganych dokumentów i oświadczeń w oparciu o zasadę spełnia-nie spełnia.

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


    IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lipnicamurowana.pl

    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 32-724 Lipnica Murowana 44 (pok. Nr 2).

    IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.07.2008 godzina 10:00, miejsce: 32-724 Lipnica Murowana, Lipnica Murowana 44 (sekretariat)..

    IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt techniczny został opracowany na bazie projektu typowego narzuconego przez Ministerstwo Sportu, które wraz z Marszałkiem Województwa Małopolskiego i Gminą Lipnica Murowana będzie współinwestorem przedsięwzięcia. W związku z powyższym nie dopuszcza się żadnych zmian co do parametrów poszczególnych elementów kompleksu sportowego oraz norm zastosowanych materiałów. Dopuszczona została zmiana usytuowania poszczególnych obiektów względem siebie (w zależności od sytuacji terenowej i rozmiarów działki budowlanej, na której ma powstać kompleks boisk sportowych.

    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.