Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-01-21
Serock: Odmładzanie, ścinanie i karczowanie drzew oraz karczowanie krzewów
na terenie Miasta i Gminy Serock w 2010 roku
Numer ogłoszenia: 14507 - 2010; data zamieszczenia: 21.01.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejsko-Gminny Zakład Gospodarki Komunalnej , ul. Nasielska 21, 05-140 Serock, woj. mazowieckie, tel. 22 782 75 73, faks 22 782 75 73.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.serock.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odmładzanie, ścinanie i karczowanie drzew oraz karczowanie krzewów na terenie Miasta i Gminy Serock w 2010 roku.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: a) odmładzanie drzew b) karczowanie drzew c) ścinanie drzew d) karczowanie krzewów 2. Obowiązkiem Wykonawcy będzie: a) wykonanie prac zgodnie ze sztuką ogrodniczą oraz zaleceniami Zamawiającego, szczególnie przy odmładzaniu drzew, b) zabezpieczenie i oznakowanie terenu prowadzonych prac przed dostępem osób trzecich zgodnie z obowiązującym prawem, c) zabezpieczenie sprzętu specjalistycznego niezbędnego do wykonywania prac, np. podnośnika o odpowiednim zasięgu, środków transportowych, urządzeń do karczowania drzew i krzewów lub inne, d) oczyszczenie i uporządkowanie terenu po przeprowadzonych pracach oraz naprawienie ewentualnych szkód powstałych w wyniku prowadzonych prac, e) wywóz oraz zagospodarowanie we własnym zakresie krzewów, gałęzi i karp powstałych podczas prowadzenia prac, f) pocięcie całości pozyskanego drewna (o średnicy powyżej 7 cm) na odcinki o długości 40 - 50 cm i przewiezienia go do Miejsko-Gminnego Zakładu Gospodarki Komunalnej w Serocku, ul. Nasielska 21. Drewno stanowić będzie własność Zamawiającego. g) zabezpieczenie ran na drzewach, powstałych w wyniku przeprowadzonych zabiegów odmładzania. W przypadku karczowania drzew, w uzasadnionych przypadkach, Zamawiający dopuszcza frezowanie karp poniżej powierzchni ziemi..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.31.00.00 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie dotyczyIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą brać udział wykonawcy, którzy: - spełniają warunki określone w art. 22 Prawa zamówień publicznych (Dz. U. Nr 19, poz. 177 z 09.02.2004 r. ze zm.) - nie podlegają wykluczeniu na podst. art. 24 ustawy - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 19, poz. 177 z 09.02.2004 r. ze zm.) - złożą kompletną ofertę, której zawartość opisana jest w punkcie poniżej, Zamawiający będzie oceniał spełnianie warunków poprzez szczegółową analizę formalną i merytoryczną złożonych ofert. Wszystkie oferty, złożone w postępowaniu, które nie dotrzymują jakichkolwiek wymagań określonych w siwz - brak dokumentu, nieodpowiednia forma dokumentu, oświadczenia lub załącznika, niedotrzymanie terminu wykonania zadania, czy terminu związania oferty - zostaną odrzucone, bądź wykonawcy, którzy złożyli oferty zostaną wykluczeni..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony i podpisany formularz oferty stanowiący załącznik nr 1 do siwz, 2. Podpisane oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych - zał. nr 2 do siwz. 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Parafowany przez Wykonawcę formularz umowy stanowiący integralną cześć niniejszej siwz - załącznik nr 3. 5. Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich trzech lat (jeżeli firma istnieje krócej, to za cały okres jej istnienia) co najmniej 3 usług, o wartości min. 30 tys. zł. (brutto) każda, odpowiadających swoim rodzajem do przedmiotu zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania (zał. Nr 4 do SIWZ) oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane z należytą starannością - referencje. B) W przypadku wnoszenia oferty wspólnej przez dwa lub więcej podmiotów należy załączyć dodatkowo następujące dokumenty i załączniki: - wszystkie dokumenty, oświadczenia informacje wymienione w punkcie 9A składane są wspólnie przez partnerów, z wyjątkiem wymienionych w punkcie 9A pkt. 2,3 które składane są przez każdego z partnerów z osobna, - pełnomocnictwo/upoważnienie do reprezentowania w postępowaniu podmiotów występujących wspólnie lub reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, wystawione zgodnie z wymogami ustawowymi, podpisane przez prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z partnerów. C) Brak jakiegokolwiek z wyżej wymienionych dokumentów lub złożenie dokumentu w niewłaściwej formie spowoduje odrzucenie oferty, bądź wykluczenie wykonawcy..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.serock.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejsko-Gminny Zakład Gospodarki Komunalnej w Serocku
ul. Nasielska 21, 05-140 Serock.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.02.2010 godzina 13:30, miejsce: Miejsko-Gminny Zakład Gospodarki Komunalnej w Serocku ul. Nasielska 21, 05-140 Serock.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa ul. Wieżowej w Poznaniu wraz z wykonaniem nasadzeń zieleni i przeprowadzeniem rocznej pielęgnacji kontraktowej
- "Kolorowy ogród sensoryczny/muzyczny przy ul. Konnej w Katowicach"
- CUW.26.7.2024 "Szkolny EkoOgród 2023-2024 przy Szkole Podstawowej nr 3 im. Bolesława Krzywoustego w Białogardzie" w ramach udzielonego dofinansowania z Wojewódzkiego Funduszu OŚiGW w Szczecinie.
- "Nowe skwery na bulwarach Rawy w Katowicach"
- "Modernizacja i doposażenie placu zabaw na Placu Pileckiego w Katowicach"
- "Rewitalizacja placu zabaw między ulicami Szarych Szeregów a Bazyliową w Katowicach"
więcej: Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.