eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Prudnik › Dostawa i wymiana stolarki okiennej na stolarke okienną z PCV w ilości 50 sztuk wraz z parapetami wewnętrznymi i zewnętrznymi w budynkach mieszkalnych wielorodzinnych będących własnością Gminy Prudnik

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-08-20

Prudnik: Dostawa i wymiana stolarki okiennej na stolarke okienną z PCV w ilości 50 sztuk wraz z parapetami wewnętrznymi i zewnętrznymi w budynkach mieszkalnych wielorodzinnych będących własnością Gminy Prudnik
Numer ogłoszenia: 145051 - 2007; data zamieszczenia: 20.08.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Budynków Komunalnych, ul. Piastowska 42, 48-200 Prudnik, woj. opolskie, tel. 077 4363884, fax 077 4363884.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zbkprudnik.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: Nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i wymiana stolarki okiennej na stolarke okienną z PCV w ilości 50 sztuk wraz z parapetami wewnętrznymi i zewnętrznymi w budynkach mieszkalnych wielorodzinnych będących własnością Gminy Prudnik.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest Dostawa i wymiana stolarki okiennej na stolarkę okienną z PCV w ilości 50 sztuk wraz z parapetami wewnętrznymi i zewnętrznymi w budynkach mieszkalnych wielorodzinnych będących własnością Gminy Prudnik Prace będą polegały na: - demontażu istniejącej stolarki okiennej - typu skrzynkowego, w tym 2 sztuk okien typu zespolonego wraz z ich wywozem i utylizacją, - demontażu starych parapetów wewnętrznych: drewnianych i betonowych, - demontażu parapetów zewnętrznych z blachy ocynk i cynkowej oraz z płytek ceramicznych, - wykonanie spadków podokiennych i gzymsowych zaprawy cementowej - dostawie i montażu nowej stolarki okiennej z PCV z użyciem śrub montażowych i pianki montażowo-izolacyjnej w ilości 50 sztuk, - dostawie i montażu wewnętrznych parapetów z PCV w ilości 48 sztuk, - dostawie i montażu zewnętrznych parapetów z blachy ocynk powlekanej w ilości 42 sztuk, z wpuszczeniem obróbki w tynk (przy gzymsach podokiennych z obrobieniem zaprawą) - podmurowaniu otworu okiennego w razie zaistnienia takiej potrzeby, - skuciu cegieł (przy oknach typu skrzynkowego) węgarka, - wzmocnieniu nadproży okiennych w razie zaistnienia takiej potrzeby, - uzupełnieniu tynku lub całkowitej wymianie tynku przy ościeżach zewnętrznych (w razie zaistnienia takiej potrzeby) - uzupełnieniu tynku wewnętrznego przy oknach, - pracach porządkowych po w.w robotach z wywózką gruzu i materiałów z rozbiórki na legalne wysypisko odpadów komunalnych - wywiezienie na wysypisko elementów z demontażu (przekazanie na rzecz Zamawiającego zaświadczenia o wywiezieniu na wysypisko lub oświadczenia, że zdemontowane elementy zostały wywiezione na wysypisko), - w przypadku gdy wymagana jest karta przekazania odpadu również przekazanie karty na rzecz Zamawiającego, - przekazanie złomu do skupu i rozliczenie. Wymiary okien oraz ilości i miejsce montażu określa załącznik nr 7 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia Właściwości jakie Zamawiający stawia co do przedmiotu zamówienia: - dostarczona stolarka okienna i parapety muszą być nowe, - profile muszą być wykonane z białego wysokoudarowego PCV - minimum pięciokomorowe, kolor biały - grubość ścianki zewnętrznej profilu PCV min. 2,7 mm, - ramy i skrzydła okienne muszą mieć wzmocnienie stalowe, (profil ocynkowanego), - okucia obwiedniowe z mikrowentylacją przy zamkniętym skrzydle z nierdzewną powłoką gwarantującą szczelność zgodnie z aprobatą techniczną na okucia i certyfikatem ITB zgodności na okucia, skrzydła rozwieralne winny być wyposażone w ograniczniki rozwieralności, - uszczelki przylgowe powinny być na całym obwodzie okna i odpowiadać normom Producenta, - współczynnik infiltracji powietrza musi spełniać wymogi zawarte w normie PN-91/B-02020, - współczynnik przenikania ciepła wkładu dwuszynowego nie większy niż U = 1,1 W/Km2 - wypełnienie argonem, - szyby muszą spełniać wymagania norm PN-97/B-13073 i BN-89-6821-02, - spełnione muszą być wymogi izolacyjności akustycznej - współczynnik izolacyjności akustycznej właściwej nie gorszy niż Rw 30 dB, - okna muszą spełniać wymogi szczelności na przeciekanie wody opadowej, - okna muszą posiadać atest PZH, - okna musza posiadać świadectwo o zaliczeniu użytych materiałów do materiałów trudno palnych wg normy BN-87/8826-02 - oferenci winni załączyć pełną aprobatę techniczną na system profili oraz certyfikat zgodności do aprobaty technicznej. Niezależnie należy załączyć pełną aprobatę techniczną na oferowane okucia wraz z certyfikatem zgodności. Należy także przedłożyć certyfikaty na szkło oraz atesty higieniczne na profile i materiały uszczelniające lub certyfikat zgodności zgodnie z art. 10 ustawy Prawo budowlane z dnia 07 lipca 1994 roku z późniejszymi zmianami.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 25.23.41.00 - Okna z tworzyw sztucznych Kod CPV wg słownika 2008: 44.22.11.00 - Okna Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Oryginalny kod CPV: 45.42.11.25 - Instalowanie okien z tworzyw sztucznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.11.32 - Instalowanie okien .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.11.2007.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 i nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 oraz złożą oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnianie tych warunków, z zastrzeżeniem art. 26 ust 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych. W szczególności Zamawiający wymaga, aby Wykonawcy wykazali, że: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, a zwłaszcza wykazali, że: a) wykonali w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwie roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, b) osoby, z kadry kierowniczej, nadzorującej roboty, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, należą do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa OIIB i posiadają wymagane uprawnienia do: - kierowania robotami o specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń - co najmniej 1 osoba, 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. Zamawiający dokona oceny spełniania każdego z warunków na podstawie załączonych do oferty dokumentów i oświadczeń, o których mowa w rozdziale VII SIWZ. Brak załączenia przez Wykonawcę któregokolwiek z dokumentów zostanie uznane przez Zamawiającego jako niespełnienie warunku, co będzie skutkować wykluczeniem wykonawcy z postępowania, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy. B. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, jednak każdy z Wykonawców musi załączyć do oferty dokumenty i oświadczenia, o których mowa w rozdziale VII SIWZ. Ponadto Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Jeżeli oferta Wykonawców, wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zostanie wybrana, Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych wykonawców, zgodnie z art. 23 ustawy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) oświadczenie Wykonawcy, o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ustawy, według wzoru, stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ; W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną. b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpi¬sie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzające, że profil działal¬ności wykonawcy odpowiada przedmiotowi zamówienia, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; W przypadku składania oferty wspólnej w/w dokument składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną. c) wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z danymi na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje minimum jedną osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami w branży budowlanej; W przypadku składania oferty wspólnej Wykonawcy składają jeden wspólny wykaz kadry d) dokumenty lub oświadczenia stwierdzające, że osoby, o których mowa w pdpkt c) posiadają wymagane uprawnienia tj. kopie uprawnień budowlanych oraz aktualne zaświadczenia o przynależności tych osób do OIIB; e) wykaz wykonanych co najmniej 2 robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a je¬żeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wyko¬nania, według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ oraz dokumenty (np. referencje, protokoły odbioru końcowego) potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż w ciągu ostatnich pięciu lat wykonał minimum 2 prace zbliżone zakresem do robót objętych przedmiotem zamówienia. Za pracę zbliżoną Zamawiający uzna: wymianę stolarki okiennej w budynkach mieszkalnych wielorodzinnych; W przypadku składania oferty wspólnej ww. wykaz składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną, którzy potwierdzają spełnienie warunku. f) polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. g) oświadczenie o nie karaniu w zakresie objętym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych dotyczące: prawomocnego skazania za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego. h) oświadczenie o nie zaleganiu w podatkach i opłatach i składkach na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne 2. Ponadto oferta musi zawierać następujące dokumenty: a) ofertę cenową W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument. b) pełnomocnictwo, oryginał pełnomocnictwa, podpisany przez uprawnionych przedstawicieli Wykonawcy (Współwykonawców) lub poświadczona przez nich za zgodność z oryginałem kopia pełnomocnictwa. W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument. c) kosztorys ofertowy, sporządzony zgodnie z zasadami określonymi w rozdziale XV SIWZ W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zbkprudnik.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Budynków Komunalnych ul. Piastowska nr 42 48-200 Prudnik.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: Nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: Nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.09.2007 godzina 12:00, miejsce: Zarząd Budynków Komunalnych ul. Piastowska nr 42 48-200 Prudnik sekretariat pok. nr 14.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.