eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowy Sącz › Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającegozmianę sposobu użytkowania i remont części budynku użyteczności publicznej Dom Żołnierza położonego w Nowym Sączu - Aleje Wolności 40 ( dz. Nr 72/3, obręb 88 ) dla potrzeb Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w No

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-06-30

Nowy Sącz: Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: zmianę sposobu użytkowania i remont części budynku użyteczności publicznej Dom Żołnierza położonego w Nowym Sączu - Aleje Wolności 40 ( dz. Nr 72/3, obręb 88 ) dla potrzeb Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Nowym Sączu
Numer ogłoszenia: 144774 - 2008; data zamieszczenia: 30.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Nowym Sączu, ul. Staszica 1, 33-300 Nowy Sącz, woj. małopolskie, tel. 018 4434545, fax 018 4434545.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pwsz-ns.edu.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: zmianę sposobu użytkowania i remont części budynku użyteczności publicznej Dom Żołnierza położonego w Nowym Sączu - Aleje Wolności 40 ( dz. Nr 72/3, obręb 88 ) dla potrzeb Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Nowym Sączu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zamówienia obejmuje wykonanie : a) robót zbrojarskich, b) betonowania, c) robót murowych, d) konstrukcji drewnianych, e) robót wykończeniowych, f) instalacji elektrycznych wewnętrznych ( instalacje elektryczne wewnętrzne, wewnętrzne linie zasilające, montaż tablic rozdzielczych, montaż przewodów, montaż opraw, montaż osprzętu, pomiary instalacji elektrycznych, instalacje teletechniczne, instalacje elektryczne zasilania komputerów, okablowanie strukturalne, pomiary instalacji elektrycznych), g) instalacji wentylacji mechanicznej wraz ze źródłem ciepła Szacunkowa wartość : 400.000,00 PLN (bez należnego podatku VAT).

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.44.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych związanych ze szkolnictwem wyższym Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.44.00 - Roboty budowlane w zakresie obiektów budowlanych związanych ze szkolnictwem wyższym Oryginalny kod CPV: 45.31.00.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne Oryginalny kod CPV: 45.33.12.10 - Instalowanie wentylacji Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.12.10 - Instalowanie wentylacji .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.10.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: nie wymagane.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art.22 ust.1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych oraz SIWZ. 1.1Zamawiający dokona sprawdzenia spełnienia przez wykonawców wymogów określonych w Prawie zamówień publicznych i SIWZ w zakresie kompletności i jakości oferty, a mianowicie pod uwagę będą brane oferty zawierające: komplet ważnych oświadczeń i dokumentów wymaganych niniejszą specyfikacją . 1.2. W zakresie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności i nie podlegania wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy : pod uwagę będą brane oferty , w których udokumentowano : zgodność prowadzonej działalności gospodarczej z zakresem objętym zamówieniem, niekaralność ( na podstawie zaświadczeń z Krajowego Rejestru Karnego, nie zaleganie z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne (na podstawie zaświadczeń z Urzędu Skarbowego, ZUS lub KRUS). 1.3.W zakresie dysponowania osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia pod uwagę będą brane oferty, w których udokumentowano wymagane prawem budowlanym uprawnienia niezbędne do realizacji zamówienia tzn. pod uwagę będą brane ofert, do których załączono zaświadczenia o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa oraz wymagane prawem budowlanym uprawnienia pokierowania robotami w specjalności : a) budowlano - konstrukcyjnej, b) sieci , instalacji i urządzeń elektrycznych oraz elektroenergetycznych, c) sieci , instalacji i urządzeń wentylacyjnych. 1.3.1. Kierownik budowy branży budowlano-konstrukcyjnej legitymować się musi minimum 10 letnim stażem pracy, licząc od daty wydania uprawnień budowlanych do dnia wyznaczonego przez Zamawiającego na składanie ofert. 1.3.2. W zakresie dysponowania osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia pod uwagę będą brane oferty w których wykazane będzie średnioroczne zatrudnienia pracowników w przeliczeniu na pełne etaty w okresie ostatnich trzech lat, a przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie , w ilości nie mniejszej niż 20 pracowników rocznie 1.4. W zakresie posiadanej niezbędnej wiedzy i doświadczenia : pod uwagę będą brane oferty, w których wykazano, że wykonawca w ciągu ostatnich 5-ciu lat ( z terminem zakończenia nie wcześniej niż w roku 2003 ), pełniąc funkcję Wykonawcy uczestniczył w realizacji nie mniej niż 3 zakończonych zamówień związanych z rozbudową , przebudową, modernizacją budowli zaliczanych do klasy 126 Polskiej Klasyfikacji Obiektów Budowlanych (ogólnodostępne obiekty kulturalne, budynki o charakterze edukacyjnym, budynki szpitali i zakładów opieki medycznej oraz budynki kultury fizycznej) w tym jednego z zakresu i rozmiaru odpowiadającego wartością przedsięwzięciu będącemu przedmiotem zamówienia. 1.5.W zakresie sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia pod uwagę będą brane oferty, w których wykonawca wykaże, że jego firma jest stabilna finansowo w stopniu zapewniającym ciągłość realizacji zamówienia, tzn. pod uwagę będą brane oferty, w których udokumentowano posiadanie polisy ubezpieczeniowej od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 400.000 zł, W przypadku oferty wspólnej przy sprawdzaniu spełnienia warunków wymaganych przez Wykonawców punkty 1.3 - 1.5 sprawdzane będą łącznie ( pod uwagę będzie brany łączny potencjał Oferentów składających ofertę wspólną ) natomiast punkty 1.1. i 1.2 - indywidualnie dla każdego podmiotu składającego ofertę wspólną ( każdy z Oferentów obowiązany jest złożyć komplet wymaganych dokumentów i oświadczeń ). 1.6 Zamawiający zastrzega sobie prawo szczegółowego sprawdzenia stanu faktycznego z przedłożonymi dokumentami i oświadczeniami, w tym również poprzez wezwanie Oferenta do wyjaśnienia dokumentów.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz ofertowy . 2. Kserokopia aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, poświadczona za zgodność z oryginałem przez Oferenta. W przypadku Oferenta będącego Spółką Cywilną obowiązuje załączenie umowy spółki. W przypadku Oferentów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zgodnie art.23 ustawy Pzp obowiązuje również załączenie umowy regulującej współpracę tych podmiotów. 3.W przypadku składania ofert przez dwa lub kilka podmiotów (tj. osób fizycznych, osób prawnych oraz jednostek organizacyjnych nie posiadających osobowości prawnej) oferty wspólnej (Konsorcjum) do oferty musi być załączona umowa konsorcjum, z której wynikać będzie w szczególności : * jednoznaczne określenie wspólnego przedsięwzięcia gospodarczego obejmującego swoim zakresem przedmiot zamówienia, * zobowiązanie do złożenia oferty wspólnej i realizacji zamówienia publicznego w przypadku wyboru oferty, * określenie sposobu reprezentacji wszystkich podmiotów, w tym wskazanie podmiotu wiodącego, uprawnionego do podpisania oferty, umowy oraz bezpośredniego kontaktowania się i współdziałania z Zamawiającym, * czas obowiązywania umowy, który nie może być krótszy niż termin realizacji zamówienia. 4. Doświadczenie w zakresie realizacji rozbudowy, przebudowy, modernizacji w latach 2003/2004/2005/2006/2007 budowli zaliczanych do klasy 126 Polskiej Klasyfikacji Obiektów Budowlanych (ogólnodostępne obiekty kulturalne, budynki o charakterze edukacyjnym, budynki szpitali i zakładów opieki medycznej oraz budynki kultury fizycznej) w tym jednego z zakresu i rozmiaru odpowiadającego wartością przedsięwzięciu będącemu przedmiotem zamówienia. Za robotę budowlaną odpowiadającą wartością robocie budowlanej stanowiącej przedmiot zamówienia, Zamawiający uzna taką robotę, której wartość była większa lub równa 80% wartości kosztorysu ofertowego (brutto). 5. Kwalifikacje techniczne. 6. Wykaz osób i podmiotów przewidzianych do realizacji zamówienia. 7. Informacje na temat średniorocznego zatrudnienia pracowników w przeliczeniu na pełne etaty w okresie ostatnich trzech lat, a przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie , w ilości nie mniejszej niż 20 pracowników rocznie 8. Kserokopia uprawnień zawodowych kierownika budowy w specjalności konstrukcyjno- budowlanej, poświadczone za zgodność z oryginałem przez Oferenta. 9. Kserokopia uprawnień zawodowych kierownika budowy w specjalności sieci , instalacji i urządzeń elektrycznych oraz elektroenergetycznych poświadczona za zgodność z oryginałem przez Oferenta, 10. Kserokopia uprawnień zawodowych kierownika budowy w specjalności sieci , instalacji i urządzeń wentylacyjnych poświadczona za zgodność z oryginałem przez Oferenta, 11. Kserokopie zaświadczeń właściwego oddziału Izby Inżynierów Budownictwa potwierdzające przynależność kierowników budowy do Izby na dzień składania ofert, poświadczone za zgodność z oryginałem przez Oferenta. 12. Kserokopii aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art.24, ust. 1, pkt. 4 - 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych - wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, poświadczona za zgodność z oryginałem przez Oferenta. 13. Kserokopii aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24, ust.1, pkt.9 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych - wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, poświadczona za zgodność z oryginałem przez Oferenta. 14. Kserokopii aktualnego zaświadczenia Naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzającego, że Oferent nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, poświadczona za zgodność z oryginałem przez Oferenta. 15. Kserokopii aktualnego zaświadczenia oddziału Ubezpieczeń Społecznych potwierdzającego, że Oferent nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, poświadczona za zgodność z oryginałem przez Oferenta. 16. Oświadczenie Oferenta o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, 17. Pisemne referencje potwierdzające terminowe i dobre jakościowo wykonanie rozbudowy, przebudowy, modernizacji w latach 2003/2004/2005/2006/2007 budowli zaliczanych do klasy 126 Polskiej Klasyfikacji Obiektów Budowlanych (ogólnodostępne obiekty kulturalne, budynki o charakterze edukacyjnym, budynki szpitali i zakładów opieki medycznej oraz budynki kultury fizycznej) z zakresu i rozmiaru odpowiadających wartością przedsięwzięciu będącemu przedmiotem zamówienia, poświadczone za zgodność z oryginałem przez Oferenta. 18. Ubiegające się o zamówienie publiczne spółki z o.o. muszą przedłożyć uchwałę wspólników upoważniającą do zaciągnięcia zobowiązania lub umowę spółki, o ile wartość zamówienia dwukrotnie przekracza wartość kapitału spółki ( art.230 Kodeksu Spółek ). 19. Kserokopia polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że Oferent jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej , w zakresie działalności będącej przedmiotem zamówienia publicznego (budownictwo) o wartości nie mniejszej niż 400.000,00 PLN. 20. Harmonogram rzeczowo-finansowy. 21. Upoważnienie do podpisania oferty, o ile nie wynika to z innych dokumentów zawartych w ofercie. 22. Dokument dotyczący utajnienia informacji ważnych dla interesów handlowych Oferenta. 23. Kosztorys ofertowy opracowany metodą kalkulacji szczegółowej.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.pwsz-ns.edu.pl/ftp/ogloszenia/remontDZ.rar

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedziba Zamawiającego : Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Nowym Sączu - ul. Staszica 1 (pokój nr 211 - II piętro). Odpłatność za Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia : 200,00 PLN.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.07.2008 godzina 08:45, miejsce: Kancelaria Ogólna Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej , 33-300 Nowy Sącz - ul. Staszica 1, woj. małopolskie, (pokój nr 16 - parter).

IV.3.5) Termin związania ofertą: 18.08.2008.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.