eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wodzisław Śląski › Kapitalny remont sali gimnastycznej w Zespole Szkół Ekonomicznych im. Oskara Langego w Wodzisławiu Śl. przy ul. Szkolnej 1

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-06-06

Wodzisław Śląski: Kapitalny remont sali gimnastycznej w Zespole Szkół Ekonomicznych im. Oskara Langego w Wodzisławiu Śl. przy ul. Szkolnej 1
Numer ogłoszenia: 144720 - 2011; data zamieszczenia: 06.06.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Ekonomicznych im. Oskara Langego w Wodzisławiu Śl. , ul. Szkolna 1, 44-300 Wodzisław Śląski, woj. śląskie, tel. 32 4554056, faks 32 455 4056.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://ekonomik.bip.powiatwodzislawski.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kapitalny remont sali gimnastycznej w Zespole Szkół Ekonomicznych im. Oskara Langego w Wodzisławiu Śl. przy ul. Szkolnej 1.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest kapitalny remont wnętrza sali gimnastycznej w Zespole Szkół Ekonomicznych im. Oskara Langego w Wodzisławiu Śl. przy ul. Szkolnej 1 w zakresie wymiany podłogi z klepek parkietowych na posadzkę sportową nawierzchniowo-sprężystą z parkietu dębowego, wykonania ścianek osłonowych klinkierowych na istniejącej ścianie, wymalowania pozostałych ścian i sufitu farbami dyspersyjnymi, malowania antykorozyjnego konstrukcji stalowej stropodachu, wymiany stolarki drzwiowej wewnętrznej, zabudowy okien w otworach widowni, wymiany sprzętu sportowego oraz wymiany instalacji elektrycznych, a także wykonanie robót renowacyjnych malarskich i wymiana posadzki w korytarzu widowni sali na 1 piętrze. Ogólny zakres robót: - Roboty rozbiórkowe: demontaż sprzętu sportowego, rozbiórka podłogi z klepki parkietowej wraz z konstrukcją ślepej podłogi, demontaż stolarki drzwiowej, skucie uszkodzonych tynków, wykucia w ścianach z cegły i posadzce betonowej, usunięcie starych powłok malarskich, demontaż wywietrzników dachowych, wywóz odpadów budowlanych, itp.; - Montaż i demontaż rusztowań ramowych warszawskich przyściennych i przesuwnych; - Roboty murarskie: ścianki osłonowe z cegły klinkierowej gr. 65 mm (74,6 m2 ) zbrojone i kotwione do ściany istniejącej, uzupełnienia ścian z cegły pełnej, likwidacja otworów wentylacyjnych w stropodachu, wbudowanie prefabrykowanych nadproży drzwiowych, uzupełnienie tynków, gładź gipsowa na zamurowaniach i zabetonowaniach; - Montaż stolarki drzwiowej aluminiowej: drzwi jednoskrzydłowe pełne, drzwi dwuskrzydłowe - jedno skrzydło pełne, drugie przeszklone szkłem bezpiecznym, wraz z ościeżnicą, okuciami i akcesoriami; - Montaż okien z PCV w otworach widowni: trzyskrzydłowe rozwierane, przeszklone szkłem bezpiecznym, z ościeżnicą, okuciami i akcesoriami; - Malowanie antykorozyjne konstrukcji stalowej nośnej stropodachu emalią chlorokauczukową; - Malowanie pozostałych ścian i sufitu sali farbami lateksowymi i akrylowymi; - Skrócenie i renowacja istniejącej obudowy grzejników, drewnianej na ramie stalowej; - Wykonanie posadzki sportowej o pow. 433 m2: klepka parkietowa dębowa gr. 22 cm, klasa 1, montowana na gwoździe do ślepej podłogi z desek ułożonej na ruszcie sprężystym. Parkiet wykończony profesjonalnym lakierem do parkietów w obiektach sportowych. Malowanie linii boiskowych i loga farbą do liniowania; - Wyposażenie sali w sprzęt sportowy (dostawa i montaż): drabinki gimnastyczne podwójne, bramki drewniane do piłki ręcznej, tablice z płyty laminowanej wraz z wysięgnikami stalowymi naściennymi i obręczą z siatką do koszy, słupki aluminiowe z tulejkami i pokrywami do siatkówki wraz z siatką; - Montaż siatek ochronnych z polipropylenu na oknach i przewodach wentylacyjnych; - Wymiana instalacji elektrycznej oświetlenia i gniazd wtykowych (przewody, oprawy, osprzęt) oraz rozdzielnicy TS; Ułożenie przewodów instalacji radiowęzłowej i zasilania tablicy wyników; - Malowanie renowacyjne ścian i sufitu farbami akrylowymi oraz malowanie olejne lamperii, drzwi i krat drzwiowych w korytarzu widowni; - Ułożenie posadzek płytkowych w korytarzu widowni. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki do SIWZ, tj. projekty budowlano - wykonawcze, przedmiary robót, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót. 2. Do obowiązków Wykonawcy należy poniesienie wszystkich kosztów związanych z: - osuszaniem istniejącego podłoża betonowego i pomieszczenia sali w celu uzyskania wymaganej przy robotach parkieciarskich wilgotności względnej i dochowania tym samych umownego terminu zakończenia robót, - sprawdzeniem przez mistrza kominiarskiego drożności istniejącego przewodu kominowego wentylacyjnego, - opracowaniem planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, - opracowaniem harmonogramu rzeczowo-finansowego robót, - zorganizowaniem zaplecza socjalnego i jego utrzymaniem, - utylizacją materiałów rozbiórkowych (gruz, elementy drewniane, materiały elektroinstalacyjne) i pozostałych odpadów, - badaniami, próbami, pomiarami, itp. Niezbędnymi do odbiorów częściowych i odbioru końcowego robót. 3. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielił 36 miesięcznej gwarancji na wykonane roboty i zastosowane materiały, a na sprzęt sportowy - zgodnie z gwarancją producenta, lecz nie krótszej niż 12 miesięcznej, licząc od dnia odbioru końcowego,.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.22.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych 45.31.10.00 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych 45.44.21.00 - Roboty malarskie .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 3.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 6.000 zł (słownie: sześć tysięcy złotych) w terminie składania ofert, tj. do dnia 21.06.2011r. do godz. 11:00

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek, jeżeli wykaże się wykonaniem w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - co najmniej 1 (jednej) roboty polegającej na wykonaniu lub wymianie posadzki sportowej z parkietu o powierzchni minimum 300 m2 w obiekcie sportowym oraz załączy dokumenty potwierdzające, że wskazane roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone (np. referencje, protokół odbioru). W przypadku podmiotów ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia powyższy warunek może spełnić jeden z Wykonawców.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek, jeżeli wykaże dysponowanie co najmniej: - 1 (jedną) osobą (kierownik budowy) posiadającą uprawnienia do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń i - 1 (jedną) osobą (kierownik robót) posiadającą uprawnienia do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych bez ograniczeń. Osoby, o których mowa wyżej powinny legitymować się aktualnym zaświadczeniem wydanym przez właściwą Okręgową Izbę Inżynierów Budownictwa. W przypadku podmiotów ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia powyższy warunek mogą spełnić łącznie.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    nie dotyczy

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wraz z ofertą wypełnioną na Formularzu Oferty należy załączyć: - kosztorys ofertowy w formie kalkulacji uproszczonej z zestawieniem materiałów i sprzętu - pełnomocnictwo (upoważnienie) do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu albo w postępowaniu i zawarcia umowy (w razie wymagalności) - kserokopia dowodu wniesienia wadium

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty jedynie w trybie art. 144 ustawy Pzp pod warunkiem, że wystąpią okoliczności, których wykonawca nie mógł przewidzieć w chwili składania oferty w niżej opisanych przypadkach: - Zmiana terminu zakończenia realizacji umowy pod warunkiem, że zmiana ta wynika z wystąpienia wyjątkowo niesprzyjających zewnętrznych warunków atmosferycznych trwających ponad 5 kolejnych dni (wysoka, ponad 80% wilgotność względna powietrza, wysoka temperatura powietrza ponad +30oC), mających negatywny wpływ na mikroklimat w remontowanym pomieszczeniu, i pomimo zastosowanego osuszania mechanicznego oraz działającej wentylacji mechanicznej, nie można uzyskać wilgotności i temperatury wymaganej przy prowadzeniu robót posadzkarskich z parkietu. Wartości w/w parametrów powietrza zewnętrznego powinny być udokumentowane odczytami lokalnych stacji meteorologicznych. Przedłużenie terminu wykonania umowy, o tyle dni, ile trwały warunki atmosferyczne uniemożliwiające prowadzenie robót pod warunkiem, że utrudnienia te zostaną odnotowane w dzienniku budowy i potwierdzone przez inspektora nadzoru inwestorskiego. - Wystąpienia konieczności udzielenia zamówienia dodatkowego zgodnie z art. 67. ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, opóźniającego lub wstrzymującego realizację robót podstawowych. Zmiana terminu wykonania robót o okres odpowiadający wstrzymaniu lub opóźnieniu wykonywania robót podstawowych. - Zmiana kierownika budowy/robót pod warunkiem, że nowa osoba, której zostanie powierzone kierowanie budową/robotami będzie spełniała wymagania określone przez zamawiającego w SIWZ; Spisanie aneksu do umowy uwzględniającego dokonanie zmian. - Zmiana podwykonawcy, któremu wykonawca powierzył realizację części zamówienia, z zastrzeżeniem: Jeżeli wykonawca wykazał w ofercie spełnianie warunku dotyczącego wiedzy i doświadczenia w oparciu o zasoby dotychczasowego podwykonawcy, zamawiający może dopuścić do jego zmiany jedynie pod warunkiem, że nowy podwykonawca wykaże spełnianie warunków w zakresie nie gorszym niż dotychczasowy podwykonawca. Spisanie aneksu do umowy uwzględniającego dokonanie zmian. - Wprowadzenie podwykonawcy w sytuacji, gdy wykonawca na etapie składania ofert zaoferował samodzielne wykonanie przedmiotu zamówienia pod warunkiem, że niedopuszczenie podwykonawstwa groziłoby niedotrzymaniem przez wykonawcę umownego terminu zakończenia robót; Spisanie aneksu do umowy uwzględniającego dokonanie zmian. - Zmiana formy zabezpieczenia należytego wykonania umowy pod warunkiem zachowania ciągłości zabezpieczenia i bez zmniejszania jego wysokości, przy zachowaniu przepisu art. 148 ustawy Pzp. Spisanie aneksu do umowy uwzględniającego dokonanie zmian. 2. Zmiany określone w pkt. 1 wprowadzone będą przez zamawiającego na pisemny wniosek wykonawcy ze wskazaniem okoliczności, które miały wpływ na wystąpienie powyższych przesłanek, niezwłocznie po ich zaistnieniu.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://ekonomik.bip.powiatwodzislawski.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Szkół Ekonomicznych im. Oskara Langego, ul. Szkolna 1, 44-300 Wodzisław Śl..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.06.2011 godzina 11:00, miejsce: Zespół Szkół Ekonomicznych im. O. Langego w Wodzisławiu Śl., ul. Szkolna 1, sekretariat pokój nr 7,.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.