eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rawa Mazowiecka › Poprawa dostępności komunikacyjnej do drogi woj. Nr 725 - przebudowa drogi powiatowej nr 4106E na odc. Wólka Lesiewska-Ossa, remont drogi powiatowej nr 4105E na odc. Wólka Lesiewska - Rosławowice

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-04-29

Rawa Mazowiecka: Poprawa dostępności komunikacyjnej do drogi woj. Nr 725 - przebudowa drogi powiatowej nr 4106E na odc. Wólka Lesiewska-Ossa, remont drogi powiatowej nr 4105E na odc. Wólka Lesiewska - Rosławowice
Numer ogłoszenia: 144710 - 2014; data zamieszczenia: 29.04.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Powiatu Rawskiego , pl. Wolności 1, 96-200 Rawa Mazowiecka, woj. łódzkie, tel. 046 8144631, faks 046 8144631.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatrawski.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Poprawa dostępności komunikacyjnej do drogi woj. Nr 725 - przebudowa drogi powiatowej nr 4106E na odc. Wólka Lesiewska-Ossa, remont drogi powiatowej nr 4105E na odc. Wólka Lesiewska - Rosławowice.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Poprawa dostępności komunikacyjnej do drogi woj. Nr 725 - przebudowa drogi powiatowej nr 4106E na odc. Wólka Lesiewska-Ossa, remont drogi powiatowej nr 4105E na odc. Wólka Lesiewska - Rosławowice w ramach programu pn: Narodowy Program Przebudowy Dróg Lokalnych - ETAP II Bezpieczeństwo- Dostępność - Rozwój oraz realizowany częściowo ze środków budżetu Województwa Łódzkiego w ramach Programu pn; Budowa/ modernizacja dróg dojazdowych do gruntów rolnych w 2014r Obejmuje: Przebudowę drogi powiatowej nr 4106E na odc. Wólka Lesiewska-Ossa od km 0+060 do km 0+500 zgodnie z dokumentacją projektową, w zakresie: - poszerzenie jezdni: podbudowa z kruszywa - 1134,70 m2;warstwa wiążąca z bet.asfalt.-947,50 m2; - warstwa przeciwspękaniowa - 2124,00 m2; - wyrównanie profilu bet.asfalt. - 132,75 t; - warstwa ścieralna z bet. asfalt. gr.4,0 cm - 2275,00 m2; - punktowe elementy odblaskowe - 160 szt ; - tablice prowadzące dwustronne U-3e - 6 szt; - barieroporęcze U-11e z elementami odblaskowymi U-1c (na istniejącym przepuście) - 40 m; - ścieki betonowe - 888,00 m; - oznakowanie pionowe -7 szt. ; - oznakowanie poziome - 4,5 m2.; - ścinanie i uzupełnianie poboczy - 666,00 m2 Remont drogi powiatowej nr 4105E Rossocha-Zuski na odc. Wólka Lesiewska-Rosławowice od km 16+085 do km 18+390 - 2305m zgodnie z dokumentacją projektową , w zakresie: - wyrównanie profilu betonem asfaltowym - 943,05 t; - warstwa ścieralna z betonu asfaltowego gr.4,0 cm - 12400,00m2; - barieroporęcze U-11e z elementami odblaskowymi U-1c - 44 m; - ścieki betonowe - 18,00 m; - studzienka ściekowa - 1 szt; - oznakowanie pionowe - 41 szt; - oznakowanie poziome - 16,35 m2; - powierzchnie ostrzegawcze na przejściach dla pieszych - 8,40 m2; - ścinanie i uzupełnianie poboczy - 3457,5 m2 ; - oczyszczenie rowów - 1807,0 m; - remont przepustu - 8 m; - oczyszczenie przepustu - 8 m; - wymiana opraw oświetleniowych - 23 szt.; - zatoka autobusowa ; - chodnik w obrębie przejścia dla pieszych - 22,0 m2 ; - progi zwalniające - 2 szt.; - uporządkowanie pasa drogowego po wykonanych robotach, - wykonanie operatu inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej wykonanych robót związanych z Przebudowa drogi powiatowej nr 4106E koszty te należy uwzględnić w cenie ofertowej. Operat należy wykonać zgodnie ze standardami technicznymi określonymi w rozporządzeniu Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 9 listopada 2011r. w sprawie standardów technicznych wykonywania geodezyjnych pomiarów sytuacyjnych i wysokościowych oraz opracowywania i przekazywania wyników tych pomiarów do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego (Dz.U.2011.263.1572), Rozporządzeniem Ministra Gospodarki Przestrzennej i Budownictwa z dnia 21 lutego 1995r. w sprawie rodzaju i zakresu opracowań geodezyjno -kartograficznych oraz czynności geodezyjnych obowiązujących w budownictwie. (Dz.U. Nr 25 poz. 133) wraz z późn. zmianami oraz ustawą z dnia 17 maja 1989r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (Dz.U.2010.193.1287). Operat powstały w wyniku niniejszej usługi należy skompletować i przekazać do P.O.D.G.K w Starostwie Powiatowym w Rawie Mazowieckiej oraz przekazać 2 egz. Zamawiającemu; Materiały z rozbiórki, w tym gruz i zanieczyszczenia oraz nieprzydatny nadmiar gruntu stanowią własność Wykonawcy i winny być usunięte poza teren budowy, przy przestrzeganiu przepisów ustawy z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach (Dz.U z 2012 poz. 21 ze zmianami). Wykonawcę obciążają wszelkie obowiązki i koszty wynikające z przepisów ustawy o odpadach. Wykonawca robót jest zobowiązany do opracowania projektu organizacji ruchu na czas robót na koszt własny. Wykonawca jest ponadto zobowiązany do wykonania i utrzymania na własny koszt wykonanego oznakowania tymczasowego robót przez cały okres realizacji, a także jego demontażu po robotach i powinien to uwzględnić w cenie ofertowej. Przed przystąpieniem do robót - w dniu przekazania terenu Wykonawca przedstawi Zamawiającemu zatwierdzony projekt organizacji ruchu na czas prowadzenia robót (zgodnie z obowiązującymi przepisami).

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40 - Roboty drogowe 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.09.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Przystępując do przetargu Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: 20 000,00 PLN, słownie dwadzieścia tysięcy złotych, w terminie do dnia 15.05.2014r. godz. 11:00

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał min. 2 roboty budowlane, obejmujące swoim rodzajem roboty budowlane stanowiące przedmiot zamówienia, wyszczególniony w kosztorysie ofertowym oraz opisie przedmiotu zmówienia w tym: roboty drogowe związane z wykonaniem nawierzchni z masy mineralno-bitumicznej na powierzchni min. 10 000,00 m2 każda. Wraz z załączeniem dowodów dotyczących czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone (min. 2 dokumenty).

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował sprzętem niezbędnym do wykonania zamówienia tj. (minimalna wymagana liczba jednostek): - stacjonarna WMB min 100 Mg/h lub zapewnienie dostawy mieszanki min-bitum. z tego typu wytwórni - szt. 1 ; - rozkładarka przeznaczona do układania mieszanki z automatycznym sterowaniem i podgrzewaną deską - szt. 1 ; - walec ogumiony - 1 szt; - walec stalowy wibracyjny średni - 2 szt; - zagęszczarka mechaniczna - 1 szt; - koparka - 1 szt;

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował osobami legitymującymi się kwalifikacjami zawodowymi, doświadczeniem i wykształceniem odpowiednim do funkcji, jakie zostaną im powierzone. W związku z tym Wykonawca przedstawi w ofercie kandydata na stanowisko kierownika budowy w specjalności drogowej, do realizacji zadania objętego niniejszym zamówieniem posiadającego min. 2 lata doświadczenia potwierdzonego wykazem robót na których pracował oraz posiadającego uprawnienia drogowe lub konstrukcyjno - budowlane w zakresie niezbędnym do wykonania przedmiotu zamówienia lub odpowiadające im ważne uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów w tym zakresie, który pełnił funkcję kierownika budowy lub kierownika robót przy min. 2 robotach budowlanych polegających na budowie, przebudowie, rozbudowie, remoncie dróg, wraz z informacją o podstawie dysponowania tą osobą.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Istotne postanowienia niniejszej umowy będą mogły zostać zmienione w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy jeżeli wystąpią okoliczności których nie można przewidzieć w chwili zawarcia umowy i będą one dotyczyć następujących przypadków: 1) mających wpływ na termin wykonania zamówienia: a) zdarzeń losowych niezależnych od Stron takich jak np.: strajk, pożar, odcięcie zasilania, brak wody, trzęsienie ziemi, powódź i inne żywioły, b) konieczności przeprowadzenia robót, których wykonanie stało się konieczne na skutek sytuacji niemożliwej wcześniej do przewidzenia - wykonania robót dodatkowych lub konieczności wykonania robót zamiennych, c) wystąpienia długotrwałych warunków atmosferycznych takich, w których nie można realizować robót ze względów technologicznych, d) konieczności pozyskania dodatkowych uzgodnień lub decyzji administracyjnych, e) powstania potrzeby przeprowadzenia dodatkowych badań lub ekspertyz, f) zmiany dokumentacji, g) w przypadku przedłużania się czasu trwania procedur przetargowych i administracyjnych; 2) możliwa jest zmiana umowy w zakresie podwykonawstwa, za uprzednią zgodą Zamawiającego: możliwe jest powierzenie podwykonawstwa innej części zamówienia niż wskazane w ofercie Wykonawcy, a także zmiana podwykonawcy na etapie realizacji robót o ile nie sprzeciwia się to postanowieniom Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia; 3) w przypadku zmiany stawki powszechnie obowiązującego podatku VAT, 4) zaistnienia omyłki pisarskiej lub rachunkowej; 2. Termin wykonania zamówienia może ulec wydłużeniu o okres trwania przeszkody uniemożliwiającej realizację robót, o której mowa w ust.1 pkt. 1. O braku możliwości dotrzymania terminu Wykonawca obowiązany jest niezwłocznie powiadomić pisemnie Zamawiającego, wskazując jednocześnie wraz z uzasadnieniem nowy termin wykonania robót. Zamawiający zatwierdzi lub odrzuci proponowany przez Wykonawcę okres przedłużenia terminu wykonania robót w terminie 7 dni roboczych od daty otrzymania powiadomienia Wykonawcy. Okres przedłużenia terminu wykonania robót zostanie potwierdzony przez Strony w aneksie do umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiatrawski.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Rawie Mazowieckiej Wydział Infrastruktury ul.Tomaszowska 8 p. nr 4.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.05.2014 godzina 11:00, miejsce: w Starostwie Powiatowym w Rawie Mazowieckiej; Plac Wolności 1; pok. Nr 1 Kancelaria..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Narodowy Program Przebudowy Dróg Lokalnych - ETAP II Bezpieczeństwo- Dostępność - Rozwój oraz realizowany częściowo ze środków budżetu Województwa Łódzkiego w ramach Programu pn; Budowa/ modernizacja dróg dojazdowych do gruntów rolnych w 2014r.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.