eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gliwice › Uszycie na miarę wraz z dostawą kompletnego umundurowania dla 65 pracowników (w tym 21 kobiet) Regionalnego Zarządu Gospodarki Wodnej w Gliwicach.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-06-30

Gliwice: Uszycie na miarę wraz z dostawą kompletnego umundurowania dla 65 pracowników (w tym 21 kobiet) Regionalnego Zarządu Gospodarki Wodnej w Gliwicach.
Numer ogłoszenia: 144690 - 2008; data zamieszczenia: 30.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Gliwicach, ul. Sienkiewicza 2, 44-100 Gliwice, woj. śląskie, tel. 032 7774926, fax 032 7774999.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.rzgw.gliwice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Administracja rządowa niezespolona.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Uszycie na miarę wraz z dostawą kompletnego umundurowania dla 65 pracowników (w tym 21 kobiet) Regionalnego Zarządu Gospodarki Wodnej w Gliwicach..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Uszycie na miarę wraz z dostawą kompletnego umundurowania dla 65 pracowników (w tym 21 kobiet) Regionalnego Zarządu Gospodarki Wodnej w Gliwicach, z zakresem obejmującym: - zdjęcie miary, dokonanie przymiarki wszystkich szytych elementów mundurów w siedzibie Zamawiającego lub miejscu wskazanym przez Zamawiającego (po wcześniejszym telefonicznym uzgodnieniu z zamawiającym terminu i miejsca), - dostarczenie przez Wykonawcę gotowych kompletów mundurów do siedziby Zamawiającego, - wykonanie ewentualnych poprawek krawieckich (po zgłoszeniu takiej konieczności przez Zamawiającego). Przedmiot zamówienia powinien być wykonany zgodnie z dołączonym Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 13 stycznia 2004r (w sprawie mundurów pracowników regionalnych zarządów gospodarki wodnej) (Dz.U. z 2004 nr 13, poz.114) - załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji, w którym określono elementy składowe i wzór munduru z uwzględnieniem m.in. rodzaju i koloru materiału, wzoru emblematów i dystynkcji. Do uszycia marynarek, spodni i spódnic winna być użyta tkanina elanowełna typu gabardyna o gramaturze 480.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 18.11.50.00 - Mundury Kod CPV wg słownika 2008: 35.81.11.00 - Mundury strażackie .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 17.11.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a) spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych, w tym nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 w/w ustawy, a także spełniają warunki określone w niniejszej specyfikacji, b) posiadają doświadczenie niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia, potwierdzone należytym zrealizowaniem w okresie ostatnich 3-ch lat przed wszczęciem postępowania (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) minimum 2-ch zamówień o podobnym charakterze i wartości do przedmiotu zamówienia. - Jako podobne do przedmiotu zamówienia będą uznawane usługi dotyczące szycia mundurów o wartości brutto nie mniejszej niż 60 % ceny ofertowej brutto zawartej w ofercie. Zamawiający dokona oceny spełniania tych warunków zgodnie z formułą (spełnia - nie spełnia) na podstawie oświadczeń i dokumentów zawartych w ofercie, zgodnie z wymaganiami określonymi w niniejszej specyfikacji. Niespełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy lub odrzuceniem oferty.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) Wypełniony i podpisany formularz oferty-wg załącznika nr 2 do niniejszej SIWZ. b) Oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych - wg załącznika nr 3. c) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wykonawcy będącego spółką cywilną obowiązuje załączenie umowy spółki. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 ustawy - Prawo zamówień publicznych, obowiązuje również załączenie stosownego pełnomocnictwa. d) Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3-ch lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) podobnych zamówień - wg załącznika nr 4; - z załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie (np. listy referencyjne). e) Informacja wskazująca części zamówienia, których wykonanie wykonawca powierzy podwykonawcom, o ile zachodzi taka okoliczność - wg załącznika nr 5.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rzgw.gliwice.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedziba zamawiającego: Gliwice, ul. Sienkiewicza 2 Wydział Zamówień Publicznych - pokój 210.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.07.2008 godzina 12:00, miejsce: siedziba zamawiającego:44-100 Gliwice, ul. Sienkiewicza 2, sekretariat - pokój 207.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.