eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wejherowo › budowa Stacji Uzdatniania Wody w Sopieszynie i remont (modernizacja) Stacji Uzdatniania Wody w Łężycach na terenie gm. Wejherowo

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-03-20

POZYCJA 14461

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Wejherowo: budowa Stacji Uzdatniania Wody w Sopieszynie i remont (modernizacja) Stacji Uzdatniania Wody w Łężycach na terenie gm. Wejherowo

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Urząd Gminy Wejherowo, do kontaktów: Stanisław Puzdrowski - inspektor ds. budownictwa, os. Przyjaźni 6, 84-200 Wejherowo, woj. pomorskie, tel. 058 6779701, fax 058 6779700, e-mail: sekretariat@ug.wejherowo.pl, www.ug.wejherowo.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1).

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa Stacji Uzdatniania Wody w Sopieszynie i remont (modernizacja) Stacji Uzdatniania Wody w Łężycach na terenie gminy Wejherowo 1.3) Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiot niniejszego zamówienia stanowi - zaprojektowanie, wykonanie i ukończenie robót Stacji Uzdatniania Wody (SUW) w miejscowości Sopieszyno i zaprojektowanie oraz remont ( modernizację) SUW w miejscowości Łężyce na terenie gm. Wejherowo. 1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Ujęcia wody w miejscowościach Sopieszyno i Łężyce na terenie gminy Wejherowo. 1.5) Nomenklatura 1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.24.30 - Roboty w zakresie uzdatniania wody Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.24.30 - Roboty w zakresie uzdatniania wody 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Wartość lub zakres zamówienia: Zamówienie zostało podzielone na dwie części: Część 1- Zaprojektowanie, wykonanie i ukończenie robót Stacji Uzdatniania Wody (SUW) w miejscowości Sopieszyno. Część 2 - Zaprojektowanie i remont (modernizacja) Stacji Uzdatniania Wody (SUW) w miejscowości Łężyce. Na ich wykonanie składa się: Część 1 - Budowa Stacji Uzdatniania Wody Sopieszyno pn. opracowanie dokumentacji projektowej i wykonawstwo "po klucz" Stacji Uzdatniania Wody (SUW) o wydajności Qh = 15,0 m sześc./h docelowo z możliwością rozbudowy do Qh = 30,0 m sześc./h wraz z towarzyszącą infrastrukturą oraz remont budynku hydroforni z przebudową wnętrza dla potrzeb SUW na gminnym ujęciu wody w miejscowości Sopieszyno na terenie gm. Wejherowo. Powyższa część obejmuje między innymi: 1) dokumentację projektową: - projekt budowlany, - projekt wykonawczy, - operat wodnoprawny na odprowadzenie wód popłucznych, - operat wodnoprawny na wymianę obudów studni głębinowych na typu "Lange" lub inne równoważne, - uzgodnienia branżowe, - pozwolenie na budowę; 2) roboty rozbiórkowe: - demontaż kabli elektroenergetycznych i oświetlenia, demontaż orurowania technologicznego, - demontaż drzwi wejściowych do budynku, - demontaż pomp głębinowych wraz armaturą i rurociągami oraz demontaż istniejących obudów studni głębinowych, - czyszczenie i konserwacja zbiornika hydroforowego; 3) roboty ziemne: - budowa przewodu kanalizacyjnego odprowadzającego wody popłuczne, budowa rurociągów tłocznych, - budowa osadnika wód popłucznych; 4) technologię: - dostawa urządzeń technologicznych i instalacji wraz z montażem oraz transportem, w tym: 1. pompy głębinowe (rurociągi) - 2 szt., 2. nadbudowa (przedłużenie) rury eksploatacyjnej - 2 szt., 3. kompletna obudowa typu "Lange" lub równoważne - 2 szt., 2. mikser statyczny - 1 szt., 3. aerator (mieszacz wodno-powietrzny) - 1szt., 4. sprężarka z filtrami i zbiornikiem powietrza - 1 szt., 5. zbiornik powietrza - 1 szt., 6. filtry DN 1200 (złoże, orurowanie, armatura) - 2 szt., 8. dozownik podchlorynu sodu; 5) instalacje elektryczne i automatykę: - montaż nowej instalacji elektrycznej z gniazdami zasilającymi, - montaż szafy zasilająco-sterowniczej, - montaż oświetlenia obiektu oraz rozdzielni głównej, - montaż urządzeń automatyki i sterowania całego ciągu technologicznego - praca SUW całkowicie zautomatyzowana i monitorowana na jednym stanowisku kontrolnym, - montaż instalacji sygnalizacji alarmów awarii technicznych z jednoczesnym powiadomieniem na tel. komórkowy, - montaż instalacji alarmu włamania z sygnałami optycznymi i akustycznymi o naruszeniu przestrzeni chronionej przez intruza z jednoczesnym powiadomieniem na tel. komórkowy, - montaż instalacji i sygnalizacji dla pomp głębinowych, 6) roboty budowlane i wykończeniowe w budynku - I etap: - montaż stalowych i ocieplonych drzwi zewnętrznych umożliwiających wstawienie zbiorników filtracyjnych, - ułożenie posadzki z płytek ceramicznych typu gres ok. 54 m kw., - ułożenie płytek ceramicznych na ścianach do wysokości ok. 1,6 m od posadzki, - malowanie ścian i sufitów, - montaż urządzeń grzewczych (grzejniki elektryczne), - montaż umywalki z zaworem czerpalnym i odprowadzeniem do istniejącego bezodpływowego zbiornika na terenie ujęcia, - wyposażenie SUW w urządzenia eksploatacyjne, BHP i przeciwpoż., - montaż osuszacza powietrza; 7) rozruch technologiczny: - próby wodne instalacji, armatury i zbiorników filtracyjnych, - badania fizyko-chemiczne wody, - badania bakteriologiczne wody, - badania i pomiary elektryczne, - dokumentacja powykonawcza, - instrukcje i szkolenie personelu. Część 2 - Remont (modernizacja urządzeń i instalacji) Stacji Uzdatniania Wody Łężyce pn. opracowanie dokumentacji projektowej i modernizacja "po klucz" Stacji Uzdatniania Wody (SUW) o wydajności Qh = 20,0 m sześc./h z możliwością rozbudowy do Qh = 30,0 m sześc./h wraz z towarzyszącą infrastrukturą w miejscowości Łężyce na terenie gm. Wejherowo. Powyższa część obejmuje między innymi: 1) dokumentację projektową: - projekt wykonawczy, - operat wodnoprawny na zrzut wód popłucznych, - uzgodnienia międzybranżowe, - zgłoszenie robót we właściwym organie administracyjnym; 2) roboty rozbiórkowe: - demontaż kabli elektroenergetycznych i oświetlenia (z wyłączeniem istniejącego nowego zasilania pomp głębinowych), - demontaż orurowania technologicznego wraz z instalacją przeciwpoż., - demontaż istniejących filtrów, - czyszczenie i konserwacja zbiorników hydroforowych; 3) roboty na osadniku wód popłucznych: - remont i modernizacja osadnika wód popłucznych; 4) technologię: - dostawa urządzeń technologicznych i instalacji wraz z montażem oraz transportem 1. Aerator (mieszacz wodno-powietrzny) - 1szt., 2. Sprężarka z filtrami i zbiornikiem powietrza - 1 szt., 3. Zbiornik powietrza - 1szt., 4. Filtry DN 1200 (złoże, orurowanie, armatura) - 2 szt.; 5) instalacje elektryczne i automatykę: - montaż nowej instalacji elektrycznej z gniazdami zasilającymi, - montaż szafy zasilająco-sterowniczej z uwzględnieniem sterowania pompami głębinowymi, - montaż oświetlenia obiektu oraz rozdzielni głównej, - montaż urządzeń automatyki i sterowania całego ciągu technologicznego - praca SUW całkowicie zautomatyzowana i monitorowana na jednym stanowisku kontrolnym, - montaż instalacji sygnalizacji alarmów awarii technicznych z powiadamianiem na tel. komórkowy, - montaż instalacji alarmu włamania z sygnałami optycznymi i akustycznymi o naruszeniu przestrzeni chronionej przez intruza z powiadamianiem na tel. komórkowy. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: dla części 1 i 2: okres w miesiącach: 5.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Wymagane wadium: Część 1 - 1500,00 zł. Część 2 - 1000,00 zł. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: 1. Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne muszą spełniać niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu: 1) posiadać uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku wykonawcy zobowiązani są przedłożyć następujące dokumenty: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do Ewidencji Działalności Gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do Ewidencji Działalności Gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich), b) dokumenty stwierdzające, że osoby - które będą wykonywać zamówienie - posiadają wymagane przez ustawę uprawnienia budowlane i aktualne zaświadczenia o wpisaniu na listę członków właściwej Izby Samorządu Zawodowego, 2) nie podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 19 poz. 177 z późn. zm). W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku wykonawcy zobowiązani są przedłożyć następujące dokumenty (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej wykonawców, w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich): a) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 u.p.z.p., wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 u. P.z.p., wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, c) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 3) posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponować osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia. W szczególności wykonawca musi spełniać następujące warunki (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny i kadrowy oraz łączne kwalifikacje i doświadczenie): a) posiadać przeciętne zatrudnienie w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, w wysokości nie mniejszej niż 8 pracowników. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku wykonawcy zobowiązani są przedłożyć informację na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników, sporządzoną według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do IDW (Instrukcja dla wykonawców), b) posiadać przeciętną liczebność personelu kierowniczego w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, w wysokości min. 2 osób. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku wykonawcy zobowiązani są przedłożyć informację na temat przeciętnej liczebności personelu kierowniczego, sporządzoną według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do IDW, c) posiadać co najmniej następujące narzędzia i urządzenia: koparko-ładowarka o pojemności łyżki min 0,8 m sześc. - 1 szt., zgrzewarka do rur PVC do średnicy 250 mm. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku wykonawcy zobowiązani są przedłożyć wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do IDW, d) wskaże do uczestniczenia w wykonaniu niniejszego zamówienia następujące osoby (Personel kluczowy) wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywania przez nich czynności: - kierownika budowy z uprawnieniami budowlanymi w specjalności instalacyjnej bez ograniczeń, wpisanego na listę członków właściwej Izby Samorządu Zawodowego. - kierownika robót w specjalności elektroenergetycznej z uprawnieniami budowlanymi, wpisanego na listę członków właściwej Izby Samorządu Zawodowego, - projektanta z uprawnieniami projektowymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, wpisanego na listę członków właściwej Izby Samorządu Zawodowego. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku wykonawcy zobowiązani są przedłożyć wykaz sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do niniejszej IDW oraz cv zawierające informacje na temat stawianych warunków, e) wykonał w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 roboty budowlane, których przedmiotem jest zaprojektowanie i wykonanie stacji uzdatniania wody o wydajności min 15 m sześc./h. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku wykonawcy zobowiązani są przedłożyć wykaz wykonanych robót budowlanych sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do niniejszej IDW oraz dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie, 4) znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia. W szczególności wykonawca musi spełniać następujące warunki (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniana będzie ich łączna sytuacja ekonomiczna i finansowa): a) wykonawca osiągnął: roczne obroty ze sprzedaży w ostatnich trzech latach obrotowych 150 000 zł. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku wykonawcy (każdy z wykonawców składających ofertę wspólną) zobowiązani są przedłożyć sprawozdanie finansowe, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości - również z opinią o badanym sprawozdaniu, a w przypadku ykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego - inne dokumenty określające obroty za okres ostatnich 3 lat obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres, b) posiadać środki finansowe w wysokości co najmniej 100 000 zł lub posiadać zdolność kredytową w wysokości co najmniej 100 000 zł. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku wykonawcy (każdy z wykonawców składających ofertę wspólną) zobowiązani są przedłożyć informację z banku, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, w którym posiadają podstawowy rachunek bankowy, potwierdzające posiadanie środków finansowych w wymaganej wysokości lub posiadanie przez wykonawcę zdolności kredytowej w wymaganej wysokości, c) posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku wykonawca (każdy z wykonawców składających ofertę wspólną) musi złożyć polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z wykonaniem niniejszego zamówienia, 5) złożyć oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (zgodnie z art. 44 i art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (DZ. U. Nr 19 poz. 177 z późniejszymi zmianami), sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do IDW, 6) wykonawca udzieli gwarancji na okres 36 miesięcy na wykonanie każdej części zamówienia, 7) wykonawca dla każdej części zamówienia (części 1 i części 2) winien złożyć komplet wymaganych dokumentów i załączników, 8) roboty technologiczne w części 1 i 2 zamówienia nie mogą być powierzone do podwykonania. 2. Stosownie do treści par. 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 7 kwietnia 2004 r. (Dz. U. Nr 71 poz. 646) w sprawie rodzaju dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy: 1) jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa powyżej w pkt 1.1).a), 1.2).b) i 1.2).c), składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; c) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 2) jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej w pkt 1.1).a), 1.2).a), 1.2).b) i 1.2).c), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

SEKCJA IV: TRYBY

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: 1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: dostępne do 05.05.2006, cena - 100,00 zł brutto. Specyfikację istotnych warunków zamówienia zainteresowani mogą odbierać osobiście w Referacie Budownictwa, Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Urzędzie Gminy Wejherowo, Osiedle Przyjaźni 6 w Wejherowie po uprzednim wniesieniu opłaty lub drogą pocztową po przesłaniu pisemnego zapotrzebowania z załączoną kopią przelewu opłaty za siwz. Opłatę należy wpłacić na konto Bank Millennium S.A. nr 11 1160 2202 0000 0000 6196 3915. 3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 08.05.2006 godzina 11:00. 3.3) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 08.05.2006, godzina 11:30, w siedzibie Urzędu Gminy Wejherowo, Osiedle Przyjaźni 6, Wejherowo, w sali posiedzeń nr 308.

SEKCJA V: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 2) Data wysłania ogłoszenia: 10.03.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.