eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tarnowskie Góry › Budowa kompleksu boisk przy ul. Pokoju 14 w Tarnowskich Górach w ramach programu Moje Boisko - Orlik 2012

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-06-30

Tarnowskie Góry: Budowa kompleksu boisk przy ul. Pokoju 14 w Tarnowskich Górach w ramach programu Moje Boisko - Orlik 2012
Numer ogłoszenia: 144589 - 2008; data zamieszczenia: 30.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Tarnogórski, ul. Karłuszowiec 5, 42-600 Tarnowskie Góry, woj. śląskie, tel. 032 3813786, fax 032 3813727.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.tarnogorski.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa kompleksu boisk przy ul. Pokoju 14 w Tarnowskich Górach w ramach programu Moje Boisko - Orlik 2012.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: budowę boiska do piłki nożnej o wymiarach 30,0 m x 62,0 m o pow. całkowitej 1860 m2 (pole gry 26,0 x 56,0 m) z nawierzchnią ze sztucznej trawy; budowę boiska wielofunkcyjnego o wymiarach 30 m x 50 m o powierzchni 1500 m2 do gry w piłkę ręczną, koszykówkę oraz tenis ziemny, z nawierzchnią poliuretanową; dostawę wraz z montażem modułowego systemowego budynku zaplecza - TYP STANDARD+ (powierzchnia 82,9 m2, kubatura 273,91 m 3 ); wykonanie fundamentów pod budynek zaplecza; budowę ogrodzenia terenu z bramą wjazdową, furtką, wraz z piłkochwytami; wykonanie oświetlenia boisk; budowę chodników; wykonanie drenażu odwadniającego oraz dostawę wraz z montażem trybun dla widzów na 200 oraz 100 miejsc. Dokładny zakres przedmiotowy zamówienia został opisany w specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ) w dokumentacji technicznej (załącznik nr 9 do SIWZ) zawierającej: Adaptację typowego projektu kompleksu boisk sportowych ORLIK 2012 w Tarnowskich Górach, przy ul. Pokoju 14; Projekt budowlany budowy fundamentów pod zaplecze kontenerowe wraz z dostawą i montażem kontenerów przy ZST-U w Tarnowskich Górach, ul. Pokoju 14. Adaptacja projektu typowego; Projekt budowlano-wykonawczy przyłącza kanalizacji sanitarnej dla kompleksu boisk sportowych przy ZST-U w Tarnowskich Górach, ul Pokoju 14. Adaptacja projektu typowego; Projekt budowlano - wykonawczy przyłącza wodociągowego dla kompleksu boisk sportowych przy ZST-U w Tarnowskich Górach, ul Pokoju 14. Adaptacja projektu typowego. Ponadto przedmiot zamówienia został opisany w Przedmiarze robót (załącznik nr 7 do SIWZ) oraz w Specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych zwanymi dalej STWiOR (załącznik nr 8 do SIWZ). Przedmiot zamówienia ma być wykonany w oparciu o dokumentacje przetargową i projektową, STWiOR, przedmiar robót oraz wizję w miejscu prowadzenia robót. Dokumentacja projektowa, przedmiar oraz STWiOR stanowią załączniki nr 7, 8, 9 do SIWZ. Wykonawca może zapoznać się dodatkowo z pełną dokumentacją projektową, w wersji papierowej, w siedzibie Zamawiającego (w Starostwie Powiatowym w Tarnowskich Górach, ul. Karłuszowiec 5, pokój 104).

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.22.21 - Roboty budowlane w zakresie budowy boisk sportowych Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.22.21 - Roboty budowlane związane z obiektami na terenach sportowych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.10.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: wymagane jest wniesienie wadium w wysokości 20000 pln.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a) Nie podlegają wykluczeniu z art. 24 ust. 1 i ust 2 ustawy prawo zamówień publicznych; b) Spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy prawo zamówień publicznych; c) Udzielą 60 miesięcznej gwarancji na wykonane roboty oraz zastosowane wyroby i materiały będące przedmiotem niniejszego postępowania, licząc od daty obustronnie podpisanego bezusterkowego protokołu końcowego odbioru robót; d) W ciągu ostatnich 5 lat, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, wykonali co najmniej dwie roboty budowlane dotyczące budowy boisk sportowych na otwartym terenie z nawierzchnią syntetyczną, o powierzchni boisk nie mniejszej niż 600 m2 dla każdego boiska; e) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj. posiadają polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, na kwotę minimum 200 000 zł (słownie: dwieście tysięcy złotych); f) Do wykonania zamówienia skierują osoby posiadające uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalnościach: konstrukcyjno-budowlanej, instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych oraz instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych; g) Dostarczą dokumenty i materiały potwierdzające założone przez projektanta w dokumentacji technicznej własności techniczne oferowanych nawierzchni syntetycznych (trawy syntetycznej i nawierzchni poliuretanowej) wraz z autoryzacjami ich producenta, wystawionymi dla wykonawcy na realizowaną inwestycję. Ocena spełnienia wyżej wymienionych warunków dokonana będzie na podstawie oświadczeń i dokumentów, złożonych przez Wykonawcę wraz z ofertą, zgodnie z zasadą spełnia/nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dla dokonania oceny spełnienia warunków wyszczególnionych wyżej wykonawca przedstawi następujące dokumenty: a) Wypełniony, podpisany i opieczętowany przez osobę upoważnioną (osoby upoważnione) do reprezentowania wykonawcy formularz ofertowy według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ. b) Zaparafowany lub podpisany i opieczętowany przez osobę upoważnioną (osoby upoważnione) do reprezentowania wykonawcy wzór istotnych postanowień umowy stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ. c) Aktualny lub uaktualniony odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. d) Stosowne pełnomocnictwo w przypadku, gdy nie wynika ono z dokumentu dopuszczającego do obrotu lub umowy spółki cywilnej. e) Umowę regulującą współpracę podmiotów występujących wspólnie lub list intencyjny w sprawie wspólnego wykonania zamówienia lub pełnomocnictwo dla lidera podmiotów występujących wspólnie (o ile dotyczy). f) Wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia oświadczenia, iż spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 prawo zamówień publicznych i nie podlega wykluczeniu z art. 24 ust.1 i 2 w/w. Ustawy (załącznik nr 3 do SIWZ). g) Umowa spółki cywilnej, jeśli działalność gospodarcza prowadzona jest w formie spółki cywilnej (w celu identyfikacji wspólników, stron, zasad i sposobu reprezentowania spółki). h) Wykaz, co najmniej dwóch, wykonanych robót budowlanych w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, dotyczących: budowy boisk sportowych, na otwartym terenie, z nawierzchnią syntetyczną, o powierzchni boisk nie mniejszej niż 600 m2 dla kazdego boiska, z podaniem ich wartości, przedmiotu oraz daty i miejsca wykonania wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane z należytą starannością (wg zał. nr 4 do SIWZ). i) Wykaz osób, które posiadają uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalnościach: 1) konstrukcyjno-budowlanej, 2) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych, 3) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych. Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty ksero, potwierdzone za zgodność z oryginałem, takich uprawnień oraz zaświadczenie, wydane przez właściwą izbę samorządu zawodowego, potwierdzające wpis danej osoby na listę członków właściwej izby (wg załącznika nr 5 do SIWZ). j) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS/KRUS potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. k) Kosztorys ofertowy na podstawie załączonego przedmiaru robót (załącznik nr 7 do SIWZ). Zamawiający dopuszcza, aby kosztorysy ofertowe wykonane były metodą uproszczoną. l) Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę minimum 200 000 zł (słownie: dwieście tysięcy złotych). m) Oświadczenie o podwykonawstwie (jeśli wykonawca zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, wg załącznika nr 6 do niniejszej SIWZ). n) Na nawierzchnie z trawy syntetycznej na boisko do piłki nożnej : 1) badania na zgodność z PN-EN 15330-1, lub aprobata techniczna ITB, lub rekomendacja techniczna ITB, lub wynik badań specjalistycznego laboratorium badającego nawierzchnie sportowe np. Labosport, i 2) Certyfikat FIFA (1 Star lub 2 Star) dla obiektu wykonanego z oferowanego systemu nawierzchni, lub wyniki badań laboratoryjnych potwierdzające zgodność parametrów oferowanego systemu nawierzchni z wymogami FIFA. o) Na nawierzchnie syntetycznej z poliuretanu na boisko do piłki ręcznej, koszykówki, tenisa: badania na zgodność z PN-EN 14877, lub aprobata techniczna ITB, lub rekomendacja techniczna ITB, lub wynik badań specjalistycznego laboratorium badającego nawierzchnie sportowe np. Labosport. p) Karty techniczne oferowanych nawierzchni potwierdzone przez jej producenta (dotyczy trawy syntetycznej i nawierzchni poliuretanowej). q) Aktualny atest Państwowego Zakładu Higieny dla oferowanych nawierzchni syntetycznych (dotyczy trawy syntetycznej i nawierzchni poliuretanowej). r) Autoryzacja producenta trawy syntetycznej i nawierzchni poliuretanowej, wystawiona dla wykonawcy na realizowaną inwestycję wraz z potwierdzeniem 60 - miesięcznej gwarancji udzielonej przez producenta na tą nawierzchnię. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania za granicą, to zamiast dokumentów wyszczególnionych w punkcie c) i j) winien przedstawić dokumenty, zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, oraz że nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne, albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Termin ważności dokumentów analogicznie jak w p. c) i j). Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa wyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie Wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym, organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, albo przed notariuszem odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty i oświadczenia, o których mowa wyżej mają być aktualne lub uaktualnione przez organ je wydający, przedstawione w formie oryginałów lub kopii potwierdzonych za zgodność z oryginałem przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy za wyjątkiem dokumentu pełnomocnictwa, które ma być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez notariusza lub mocodawcę. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. Brak dokumentów wymienionych wyżej spowoduje odrzucenie oferty z zastrzeżeniem art. 26 ust.3 ustawy Prawo zamówień publicznych.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.tarnogorski.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wydział Organizacyjny,Starostwo Powiatowe w Tarnowskich Górach,ul.Karłuszowiec 5 (pok.101) lub za pośrednictwem poczty po otrzymaniu pisemnego wniosku o jej przekazanie.SIWZ jest bezpłatna.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.07.2008 godzina 10:00, miejsce: Zamkniętą kopertę zawierającą ofertę należy złożyć w siedzibie Starostwa Powiatowego, 42-600 Tarnowskie Góry, ul. Karłuszowiec 5 (Kancelaria Starostwa, pok. 1)..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1.Termin wykonania zamówienia: Termin rozpoczęcia prac ustala się na dzień przekazania placu budowy, jednak nie później niż 14 dni od daty zawarcia umowy. Termin zakończenia prac ustala się na dzień 30 października 2008 roku. 2.Pracownikami uprawnionymi do kontaktów z wykonawcami są: - w kwestiach technicznych: Rafał Ulfik, tel. +48 32 381-37-66 - w kwestiach formalnych związanych z przetargiem: Iwona Penkaty, tel. +48 32 381-37-86. 3.Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Starostwa Powiatowego w Tarnowskich Górach, ul. Karłuszowiec 5 w dniu 21 lipca 2008 roku o godzinie 11:00. 4.Zamawiający nie ustanawia dynamicznego systemu zakupów. 5.Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 6.Zamawiający nie dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających. 7.Postępowanie jest prowadzone w języku polskim. 8.Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających. 9.Zamawiający dopuszcza uwzględnienie przez Wykonawcę w składanej ofercie materiałów i urządzeń równoważnych, w stosunku do wymienionych w projektach wykonawczych, w specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz w przedmiarach robót posiadających jednak parametry techniczne założone przez projektanta. 10.Rozliczenia między Zamawiającym a Wykonawcą będą prowadzone w złotych polskich. 11.Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów postępowania za wyjątkiem regulacji zawartych w art. 93, ust. 4 ustawy. 12.Postępowanie prowadzone jest w formie pisemnej. Dokumenty przekazywane za pomocą telefaksu lub drogą elektroniczną należy niezwłocznie potwierdzić pisemnie.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.