Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-06-30
Gdynia: Naprawa niszczarek wraz z dostawą części, sprawa 333/JW4024/2008
Numer ogłoszenia: 144516 - 2008; data zamieszczenia: 30.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 4024, ul. Strażacka 2-8, 81-912 Gdynia, woj. pomorskie, tel. 058 6265076, fax 058 6265076.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Wojskowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Naprawa niszczarek wraz z dostawą części, sprawa 333/JW4024/2008.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa części zamiennych wraz z montażem i naprawą niszczarek będących w posiadaniu zamawiającego Usługa winna być wykonana zgodnie z obowiązującymi normami oraz wiedzą i doświadczeniem technicznym. Przez zakup części zamiennych wraz z instalacją zamawiający rozumie zakup części w zależności od bieżących potrzeb wynikających z napraw niżej wymienionych niszczarek. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia potrzeb ilościowo-asortymentowych części zamiennych oraz do ± 10% zmiany ilościowej w zamawianym asortymencie
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 50.31.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji maszyn biurowych Kod CPV wg słownika 2008: 50.31.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji maszyn biurowych Oryginalny kod CPV: 30.12.40.00 - Części i akcesoria do maszyn biurowych Kod CPV wg słownika 2008: 30.12.40.00 - Części i akcesoria do maszyn biurowych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający odstępuje od żądania wniesienia wadium..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (dalej u Pzp): a)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; c)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2.Zamawiający w toku sprawdzania ofert dokona oceny spełnienia przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu wg kryterium spełnia / nie spełnia na druku ZP - 17, kolejno dla każdego z wymaganych warunków, oraz zgodności z treścią SIWZ. Zamawiający dokona w/w czynności wyłącznie na podstawie analizy złożonej oferty wraz z wymaganymi oświadczeniami i dokumentami, z zastrzeżeniem treści art. 26 ust 3 u Pzp. 3.Przez ocenę dokumentów należy rozumieć ich badanie w zakresie ustalonym przez prawo, tj. przeprowadzenie analizy w kontekście: czy dany dokument został wystawiony przez podmiot lub organ uprawniony do jego wystawienia, czy dokument został wystawiony w okresie ustalonym przez prawo (nie później niż), czy zawiera on informacje wymagane dla tego dokumentu, czy adresatem tego dokumentu jest wykonawca uczestniczący w przedmiotowym postępowaniu, czy kserokopia załączona przez wykonawców w miejscu oryginału została potwierdzona /za zgodność/ przez osoby uprawnione lub pełnomocnictwa udzielonego przez osoby uprawnione, itp. 4.Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz zgodności oferty z treścią SIWZ, prowadzona zostanie wyłącznie na podstawie analizy złożonej oferty wraz z wymaganymi oświadczeniami i dokumentami, z zastrzeżeniem treści art. 26 ust. 3 u Pzp. 5.Wykonawca musi przedstawić ofertę zgodną z treścią SIWZ, wyjaśnieniami do SIWZ oraz jej modyfikacją. 6.Z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wykluczeni zostaną wykonawcy, co do których zastosowanie mają przepisy art. 24 ust.1-10, art. 24 ust. 2 pkt. 1- 4 ustawy Prawo zamówień publicznych. 7.Zamawiający powiadomi wykonawcę o wykluczeniu z postępowania o udzielenia zamówienia, podając uzasadnienie faktyczne i prawne, a jego ofertę uzna za odrzuconą.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oświadczenie o spełnianiu warunków zawartych w art. 22 ust. 1 i art. 24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2.Oryginał lub kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3.Oświadczenie, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków w US oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne w ZUS czy KRUS.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 40
- 2. kryterium roboczogodzina - max. 60 pkt. - 60
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mw.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: JEDNOSTKA WOJSKOWA 4024- (budynek sztabu JW 4024 - pok.nr 2 parter) ul. Strażacka 2-8 81-912 Gdynia.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.07.2008 godzina 10:30, miejsce: JEDNOSTKA WOJSKOWA 4024- Kancelaria (budynek sztabu JW 4024 - II piętro) ul. Strażacka 2-8 81-912 Gdynia Kancelaria JW 4024 czynna jest od poniedziałku do piątku w godz.: 730 - 11:00 oraz 1300.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z GDYNI
- Przedłużenie gwarancji platformy serwerowo - sieciowo - macierzowej na potrzeby MOPS w Gdyni
- Wykonanie inwentaryzacji przyrodniczej obszaru Natura 2000 Zatoka Pucka i Półwysep Helski PLH220032 obejmującego wody Zatoki Puckiej
- SUKCESYWNE DOSTAWY ODCZYNNIKÓW, KALIBRATORÓW, KONTROLI I AKCESORIÓW WRAZ Z DZIERŻAWĄ 2 ANALIZATORÓW DO KOAGULOLOGII DO LOKALIZACJI W WEJHEROWIE
- Usługa cateringowa - serwis lemoniad
- Dostawa komputerów przenośnych i replikatorów portów usb
- Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia "Pracownik ds. sprzedaży w branży odnawialnych źródeł energii z egzaminem ECDL"
więcej: przetargi w Gdyni »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi utrzymania ciągłości drukowania, serwisu i zapewnienie funkcjonowania urządzeń drukujących na potrzeby Centralnego Szpitala Klinicznego Uniwersytetu Medycznego w Łodzi
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych.
- Dzierżawa urządzeń wielofunkcyjnych na potrzeby Urzędu Miasta Kołobrzeg, Centrum Usług Społecznych w Kołobrzegu i Kołobrzeskiego Instytutu Kultury i Promocji
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.