eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kaczory › Robotybudowlane pt. Wykonanie instalacji wentylacji z elementami klimatyzacji w budynku administracyjnym nadleśnictwa , lokalizacja :64-810 Kaczory, ul Koscielna 17

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-08-17

Kaczory: Robotybudowlane pt. Wykonanie instalacji wentylacji z elementami klimatyzacji w budynku administracyjnym nadleśnictwa , lokalizacja :64-810 Kaczory, ul Koscielna 17
Numer ogłoszenia: 144483 - 2007; data zamieszczenia: 17.08.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Nadleśnictwo Kaczory, ul. Kościelna 17, 64-810 Kaczory, woj. wielkopolskie, tel. 067 2831461, fax 067 2831461.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pila.lasy.gov.pl/kaczory

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowosci prawnej- lasy państwowe.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Robotybudowlane pt. Wykonanie instalacji wentylacji z elementami klimatyzacji w budynku administracyjnym nadleśnictwa , lokalizacja :64-810 Kaczory, ul Koscielna 17.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie instalacji wentylacji mechanicznej z elementami klimatyzacji w pomieszczeniu sali narad, serwerowni , w pomieszczeniach na piętrze orza instalacji wentylacji grawitacyjnej w pomieszczeniu archiwum i pomieszczeniach piwnicznych na podstawie dokumentacji technicznej.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.30.00.00 - Roboty w zakresie instalacji budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach Oryginalny kod CPV: 45.33.12.10 - Instalowanie wentylacji Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.12.10 - Instalowanie wentylacji Oryginalny kod CPV: 45.33.12.30 - Instalowanie sprzętu chłodzącego Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.12.30 - Instalowanie urządzeń chłodzących .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 60.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: 1.Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie 3 000 zł przed upływem terminu składania ofert w jednej z form określonych w art. 45 ust 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r - Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2006 r.Nr 164 poz 1163 , Nr 170 , poz 1217 i Nr 227, poz 1658 oraz z 2007 r Nr 82 poz 560 ). 2. W przypadku wniesienia wadium w pieniadzu wykonawca wpłaca wadium przelewem na rachunek bankowy nr BS Kaczory nr 85 89450002 0010013320000010 z dopiskiem wadium. Zamawiajacy postuluje załączenie do oferty potwierdzonej kopii dokumentu stwierdzającego dokonanie przelewu na rachunek bankowy zamawiającego. W przypadku wniesienia wadium w innej formie wykonawca załącza do oferty kopię dokumentu stwierdzającego wniesienie wadium i załącza oryginał tego dokumentu w sposób umozliwiający dokonanie odłączenia i zwrotu oryginału dokumentu bez uszkodzenia oferty..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy , którzy spełniaja warunki udziału w postępowaniu określone w art 22 ust 1 i nie podlegają wykluczeniu na podstawie art 24 ust 1 i 2 oraz złożą dokumenty potwierdzające spełnienie tych warunków , z zastrzeżeniem art 26 ust 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r - Prawo zamówień publicznych. W szczególności zamawiający wymaga aby wykonawcy wykazali, że: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynnosci , jeżeli ustawy nakładają obowiazek posiadania takich uprawnień ; 2)posiadają niezbędną wiedzę i doswiadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postepowania o udzielenie zamówienia. Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu: A.Zamawiajacy dokona oceny spełnienia kazdego z warunków na podstawie załączonych do oferty dokumentów , o któtych mowa w ust. 3. Brak załączenia przez wykonawcę któregokolwiek z dokumentów zostanie uznane przez zamawiającego jako niespełnienie warunku , co będzie skutkować wykluczeniem wykonawcy z postępowania z zastrzeżeniem art 26 ust 3 p.z.p. B.Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia , jednak każdy z wykonawców musi załączyć do oferty dokumenty, o których mowa w SIWZ. Ponadto wykonawcy wspólnie ubiegajacy się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Jeżeli oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia , zostanie wybrana , zamawiający będzie żądał przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych wykonawców , zgodnie z art. 23 p.z.p. C.Ofertę wykonawcy wykluczonego uzanje się za odrzuconą.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 3. 1.Wypelniony załacznik nr 1 - formularz OFERTA 2. Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalnosci gospodarczej uprawniającej do wystepowania w obrocie prawnym zgodnie z art 27-31ustawy z dnia 19 listopada 1999 r Prawo działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niz 6 miesiecy przed upływem terminu składania ofert.Zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej musi posiadać adnotację właściwego organu wydającego to zaświadczenie o aktualności zapisów - dokonaną j.w. Dodatkowo 1. spółki cywilne i jawne - umowa spółki, 2. spółki z ograniczoną odpowiedzialnoscią - uchwała wspólników - dotycząca zadania objętego zamówieniem - uprawniająca zaciaganie zobowiązania do świadczenia o wartości dwukrotnie przewyzszającego wysokość kapitału zakładowego lub umowa spółki , kiedy złożenie takiej uchwały jest zbędne. 3. Umowa regulujaca współpracę podmiotów występujących wspólnie (np. konsorcja - umowa o konsorcjum na zadania objęte zamówieniem) zawierająca: - zapisy o solidarnej odpowiedzialności, - czas trwania umowy, - podmiot wiodący - lidera - przedmiot zamówienia 3. Oświadczenia o: - sposobie realizacji zamówienia ( czy wyłacznie siłami własnymi lub na podstawie podwykonawców ). - posiadanych środkach do realizacji tego zamówienia ( wykonawca załaczy do oferty informację z banku , w którym wykonawca posiada rachunek , potwierdzający wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy w wysokości 100 000 zł , dokumenty nie mogą być wystawione wcześniej niz 3 miesiące przed terminem składania ofert. - okresie odpowiedzialnosci z tytułu rękojmi za wady wykonanych robót, - okresie gwarancji jakosci na wykonane roboty, - uporzadkowaniu terenu po zakończeniu robót, - ubezpieczeniu budowy od odpowiedzialnosci cywilnej, - terminie wykonania zamówienia, zaakceptowaniu warunków zapłaty określonych w rozdziale III pkt 2, - wykonaniu robót budowlanych zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 27 sierpnia 2002 r w sprawie szczegółowego zakresu i formy planu bezpieczeństwa i ochrony oraz szczegółowego zakresu rodzajów robót budowlanych , stwarzających zagrożenie bezpieczeństwa i zdrowia ludzi ( Dz.U. z 2002 r Nr 151 poz 1256). - dokonaniu wizji lokalnej na terenie robót objętych zamówieniem (nalezy podac datę odbytej wizji lokalnej). 4.Zaświadczenia o nie zaleganiu , zwolnieniu , odroczeniu (lub rozłozeniu na raty zaległych płatności) płatnosci należnych podatków , opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne wystawione przez właściwy terenowo oddział Urzędu Skarbowego i Zakładu Ubezpieczeń Społecznych - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5. Wykaz co najmnie 2 wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pieciu lat odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 100 000 zł każda z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania . 6. Wypełnione załaczniki: - oświadczenie w trybie art 24 u Pzp, - oświadczenie w trybie art 22 u Pzp 7.Wykaz podwykonawców i powierzonej im częsci zamówienia. 8. Kosztorysy ofertowe opracowane na podstawie załączonych przedmiarów robót - metoda szczegółową. 9. Kopia dowodu wniesienia wadium. 10. Wykaz kadry kierowniczej wraz z niezbędnymi uprawnieniami lub kwalifikacjami oraz dla kadry kierowniczej sprawującej samodzielne funkcje w budownictwie kopię wpisu na OLIiB. 11Każda z firm wspólnie składających ofertę złozy nastepujace dokumenty: - zaświadczenie uprawniajace do wystepowania w obrocie prawnym, - zał nr 2,3,4,5,6,7,8,9 Wykonawca ma obowiazek złożyc dokumenty w formie oryginału lub kopii poswiadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pila.lasy.gov.pl/kaczory

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 64-810 Kaczory , ul Kościelna 17.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.09.2007 godzina 10:00, miejsce: sekretariat nadlesnictwa ul Kościelna 17 , 64-810 Kaczory.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.