eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wiśniew › Dowóz uczniów z terenu Gminy Wiśniew do Zespołu Oświatowego w Wiśniewie, Przedszkola Samorządowego w Wiśniewie w roku szkolnym 2013/2014 wraz zapewnieniem opieki podczas przewozu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-07-16

Wiśniew: Dowóz uczniów z terenu Gminy Wiśniew do Zespołu Oświatowego w Wiśniewie, Przedszkola Samorządowego w Wiśniewie w roku szkolnym 2013/2014 wraz zapewnieniem opieki podczas przewozu
Numer ogłoszenia: 144461 - 2013; data zamieszczenia: 16.07.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wiśniew , ul. Siedlecka 13, 08-112 Wiśniew, woj. mazowieckie, tel. 0 25 641 73 13, faks 0 25 641 73 13.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wisniew.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dowóz uczniów z terenu Gminy Wiśniew do Zespołu Oświatowego w Wiśniewie, Przedszkola Samorządowego w Wiśniewie w roku szkolnym 2013/2014 wraz zapewnieniem opieki podczas przewozu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje świadczenie usług transportowych w zakresie dowozu i odwozu uczniów autobusem, o liczbie miejsc siedzących co najmniej 48 do (z) Zespołu Oświatowego w Wiśniewie, Przedszkola Samorządowego w Wiśniewie przy ul. Tadeusza Kościuszki 54, wraz z zapewnieniem opieki podczas przewozu w roku szkolnym 2013/2014 z uwzględnieniem przerw określonych w przepisach w sprawie organizacji roku szkolnego. Realizacja przedmiotu zamówienia dotyczy 187 dni nauki. Zamawiający dopuszcza dowożenie i odwożenie uczniów na podstawie biletów miesięcznych wraz zapewnieniem opieki podczas przewozu na trasach określonych w załączniku nr 6a do SIWZ. Trasy autobusu dowożącego uczniów do Zespołu Oświatowego w Wiśniewie, Przedszkola Samorządowego w Wiśniewie przebiegają przez miejscowości wg kolejności: Trasa A - Wólka Wołyniecka - Myrcha - Stok Wiśniewski - Myrcha - Wólka Wiśniewska - Mościbrody - Wiśniew Kolonia - Wiśniew ul. Kościuszki 54. Długość trasy A - 14 km. Trasa B - Wiśniew ul. Kościuszki 54 - Wólka Wołyniecka - Myrcha - Stok Wiśniewski - Myrcha (skrzyżowanie) - Wólka Wiśniewska - Mościbrody - Wiśniew Kolonia - Wiśniew ul. Kościuszki 54. Długość trasy C - 23 km. Trasa C - Wiśniew ul. Kościuszki 54 - Gostchorz - Tworki - Wiśniew ul. Kościuszki 54. Długość trasy D - 10 km. Trasy autobusu odwożącego uczniów z Zespołu Oświatowego w Wiśniewie przebiegają przez miejscowości wg kolejności: Trasa D - Wiśniew ul. Kościuszki 54 - Gostchorz - Tworki - Wiśniew ul. Kościuszki 54. Długość trasy E - 10 km. Trasa E - Wiśniew ul. Kościuszki 54 - Wiśniew Kolonia - Mościbrody - Wólka Wiśniewska - Myrcha (skrzyżowanie)- Stok Wiśniewski - Myrcha - Wólka Wołyniecka - Wiśniew ul. Kościuszki 54. Długość trasy F - 23 km. Trasa F - Wiśniew ul. Kościuszki 54 - Gostchorz - Tworki - Wiśniew ul. Kościuszki 54. Długość trasy G - 10 km. Trasa G - Wiśniew, ul. Kościuszki 54 - Wiśniew Kolonia- Mościbrody - Wólka Wiśniewska - Myrcha (skrzyżowanie) - Stok Wiśniewski - Myrcha - Wólka Wołyniecka. Długość trasy H - 14 km. a) Łączna - dzienna długość trasy (suma tras od A do G) wynosi - 104 km. b) Przybliżona liczba dni, w których będzie realizowany dowóz (odwóz) - 187. c) Liczba przewożonych uczniów na każdej z tras wynosi max do 48, a łączna dzienna liczba uczniów dowożonych około 143 i w trakcie roku szkolnego może ulegać zmianom. d) Realizacja przewozu uczniów możliwa jest jednym autobusem. e) Zamówienie obejmuje wyjazd ze wskazanego przez Zamawiającego miejsca, przejazd wyznaczoną trasą z przystankami (jeden lub dwa w każdej z wymienionych na trasie miejscowości) dla wsiadających (wysiadających) uczniów i przybycie do Zespołu Oświatowego w Wiśniewie w odpowiednim czasie przed rozpoczęciem zajęć lekcyjnych oraz odwiezienie uczniów po zajęciach. f) Harmonogram dowozu i odwozu stanowi załącznik do umowy. g) Zamawiający zastrzega możliwość zmiany godzin dowozu i odwozu (zawartych w harmonogramie) w trakcie realizacji zamówienia, zmiany kolejności wykonywanych tras, zmianę tras. h) Wykonawca winien zapewnić realizację zamówienia w sposób elastyczny, co oznacza szybką reakcję i dyspozycyjność Wykonawcy na wypadek nagłych zmian w przywozach i odwozach uczniów. i) W ramach zamówienia Wykonawca ma obowiązek zapewnić opiekuna dla dzieci na czas przejazdu autobusem. j) Cena zaoferowana w postępowaniu obejmować będzie wszystkie koszty związane z utrzymaniem, eksploatacją i ubezpieczeniem pasażerów, kierowcy i autobusu oraz kosztami związanymi z zapewnieniem opieki podczas przewozu uczniów. k) Pojazd/y do przewozu uczniów muszą być dostosowane do ilości przewożonych uczniów zapewniając każdemu z nich miejsce siedzące oraz oznaczone przez Wykonawcę w sposób przewidziany dla oznakowania autobusów przewożących dzieci szkolne. Autobusy wyznaczone do realizacji zadania mają być sprawne technicznie - posiadać aktualne badania techniczne. W okresie jesienno-zimowym pojazdy dowożące i odwożące dzieci - muszą być ogrzewane. Wymagania formalne: 1) Wykonawca obowiązany jest w dniu podpisania umowy do spełnienia następujących wymagań: a) posiadania uprawnień do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Wykonawca spełni warunek w sytuacji kiedy wykaże że, posiada zezwolenie lub licencję na prowadzenie działalności w zakresie transportu drogowego osób, b) posiadania wiedzy i doświadczenia, c) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Wykonawca spełni warunek sytuacji kiedy wykaże, że dysponuje minimum jednym autobusem o liczbie miejsc siedzących minimum 48 w pełni sprawnym z aktualnym przeglądem technicznym oraz dysponuje minimum jedną osobą posiadającą kwalifikacje zawodowe w zakresie przewozu osób, d) spełnia warunki dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej, e) nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego z powodu nie spełniania warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy PZP. Warunki techniczne wymagane przy wykonywaniu przedmiotu zamówienia: 1) Zamawiający wymaga, aby przez cały okres realizacji umowy Wykonawca dysponował pojazdami wymaganymi do realizacji zadania. 2) Pojazdy powinny być w pełni sprawne, posiadać aktualne badania techniczne, być dopuszczone do ruchu oraz oznakowane widoczna nazwą przedsiębiorcy i numerem jego telefonu. 3) W razie awarii pojazdu Wykonawca zobowiązany jest zapewnić pojazd zastępczy o zbliżonych parametrach..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający nie wyklucza możliwości wystąpienia zamówień uzupełniających o których mowa w art. 67 ust.1 pkt. 6 u.Pzp w zakresie dowozu uczniów do szkoły ale nie przekraczające swoją wartością 50% wartości zamówienia podstawowego.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.13.00.00 - (1) Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób 63.51.20.00 - Usługi sprzedaży biletów podróżnych i pakietów wycieczkowych .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 10.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający w przedmiotowym postepowaniu nie wymaga wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca spełni warunek w sytuacji kiedy wykaże że, posiada zezwolenie lub licencję na prowadzenie działalności w zakresie transportu drogowego osób

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczegółowego warunku i za jego spełnienie uzna złożone przez Wykonawce oświadczenie o pełnieniu warunków okreslonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca spełni warunek sytuacji kiedy wykaże, że dysponuje minimum jednym autobusem o liczbie miejsc siedzących minimum 48 w pełni sprawnym z aktualnym przeglądem technicznym.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczegółowego warunku i za jego spełnienie uzna złożone przez Wykonawce oświadczenie o pełnieniu warunków okreslonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczegółowego warunku i za jego spełnienie uzna złożone przez Wykonawce oświadczenie o pełnieniu warunków okreslonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zmiany umowy mogą nastąpić w następujących okolicznościach: a) zaistnienia, po zawarciu umowy, przypadku siły wyższej, przez którą, na potrzeby niniejszego warunku rozumieć należy zdarzenie zewnętrzne wobec łączącej strony więzi prawnej: - o charakterze niezależnym od stron, - którego strony nie mogły przewidzieć przed zawarciem umowy, - którego nie można uniknąć ani któremu strony nie mogły zapobiec przy zachowaniu należytej staranności, - której nie można przypisać drugiej stronie; Za siłę wyższą warunkującą zmianę umowy uważać się będzie w szczególności : powódź, pożar i inne klęski żywiołowe, zamieszki, strajki, ataki terrorystyczne, działania wojenne, nagłe załamania warunków atmosferycznych, nagłe przerwy w dostawie energii elektrycznej, promieniowanie lub skażenia: b) Zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia lub świadczenia stron; c) Z uwagi na zmianę podwykonawcy; d) zaistnienia okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności spowodowanych sytuacją finansową, zdolnościami płatniczymi lub warunkami organizacyjnymi lub okolicznościami, które nie były możliwe do przewidzenia w chwili zawarcia umowy - zmianie może ulec termin realizacji Umowy oraz terminy wynikające z harmonogramu. e) ograniczenie umowy; f) zmiana umowy dotycząca zmiany wynagrodzenia na skutek zmniejszenia zakresu. 3. Zamawiający zastrzega możliwość rozwiązania niniejszej umowy z wykonawcą w przypadku zaistnienia okoliczności nie dających się przewidzieć w chwili jej zawarcia za uprzednim jedno miesięcznym okresem wypowiedzenia.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wisniew.e-bip.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Wiśniew ul. Siedlecka 13 08-112 Wiśniew pokój nr 8.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.07.2013 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Wiśniew ul. Siedlecka 13 08-112 Wiśniew Kancelaria - pokój nr 8.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.