Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2016-07-19
Rybnik: Świadczenie usług zwalczania śliskości i odśnieżania dróg wojewódzkich i powiatowych w sezonie zimowym 2016/2017
Numer ogłoszenia: 144381 - 2016; data zamieszczenia: 19.07.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych , ul. Jankowicka 49, 44-200 Rybnik, woj. śląskie, tel. 32 4227478, 4227874, faks 32 4227479.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.zdp.powiatrybnicki.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług zwalczania śliskości i odśnieżania dróg wojewódzkich i powiatowych w sezonie zimowym 2016/2017.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług związanych ze zwalczaniem śliskości i odśnieżaniem dróg wojewódzkich i powiatowych utrzymywanych przez Zarząd Dróg Powiatowych w Rybniku w sezonie zimowym 2016/2017 przy użyciu sprzętu do zimowego utrzymania wraz z obsługą. Pracami związanymi z zimowym utrzymaniem dróg kieruje Zamawiający poprzez system dyżurów prowadząc stały monitoring stanu dróg i pogody. Akcja zimowa prowadzona będzie z bazy terenowej Zamawiającego zlokalizowanej przy ul. Zwycięstwa w Stanowicach. Zamawiający według potrzeb będzie wydawał dyspozycje dotyczące zakresu prac i czynności do wykonania oraz rodzaju potrzebnego do zimowego utrzymania dróg sprzętu na zasadzie ustnego lub telefonicznego wezwania do pracy. Materiał do zwalczania śliskości zimowej zapewni Zamawiający. Wykonawca zobowiązany jest do wyposażenia się w środki łączności przewodowej, bezprzewodowej i faksu oraz do udostępnienia ich numerów Zamawiającemu w dniu podpisania umowy. Przedmiot zamówienia został podzielony na 11 zadań..
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 11.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 01.11.2016.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W przypadku składania oferty na Zadanie nr 1,2,3,4,5 wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał minimum jedno zamówienie polegające na zimowym utrzymaniu dróg publicznych o wartości minimum 50 000,00 zł (słownie: pięćdziesiąttysięcyzłotych brutto)
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W przypadku składania oferty na Zadanie nr 1,2,3,4,5 wykonawca musi dysponować na każde wybrane zadanie następującym sprzętem: 1szt - piaskarko-solarka z nośnikiem wyposażonym w pług oraz zbiorniki na solankę, 2szt - nośniki wyposażone w pługi. Wymagania względem sprzętu na Zadanie nr 1,2,3,4,5: nośnikami muszą być samochody o ładowności minimum 8t, pojemność zasobnika na materiały sypkie minimum 4m3, urządzenie do zraszania solanką ze zbiornikami na solankę o pojemności minimum 1500l, w zestawie: nośnik + piaskarko-solarka + pług wymagany jest pług lemieszowy z dociskiem hydraulicznym, natomiast w zestawach: nośnik + pług wymagane są pługi lemieszowe z dociskiem hydraulicznym lub pneumatycznym, podawanie materiału sypanego na talerz rozrzucający musi być wykonywane za pomocą podajnika taśmowego (nie dopuszcza się wyposażenia w podajnik ślimakowy). W Zadaniu nr 5 piaskarko-solarka musi być dodatkowo wyposażona w system umożliwiający uruchomienie posypu drogi na postoju. W przypadku składania oferty na Zadanie nr 6 Wykonawca musi dysponować następującym sprzętem: 1szt - kołowa ładowarka teleskopowa wyposażona w wysięgnik teleskopowy z łyżką gładką bez zębów o pojemności łyżki od 1 m3 do 2 m3. W przypadku składania oferty na Zadanie nr 7,8 Wykonawca musi dysponować na każde wybrane zadanie następującym sprzętem: 1szt- kołowa ładowarka o pojemności łyżki minimum 2 m3. W przypadku składania oferty na Zadanie nr 9 Wykonawca musi dysponować następującym sprzętem: 1szt - równiarka samojezdna. W przypadku składania oferty na Zadanie nr 10 Wykonawca musi dysponować następującym sprzętem: 1szt - ciągnik kołowy wyposażony w pług lemieszowy z dociskiem hydraulicznym o mocy minimum 100 KM z napędem na cztery koła. W przypadku składania oferty na Zadanie nr 11 Wykonawca musi dysponować następującym sprzętem: 2szt - ciągniki o łącznej rzeczywistej masie całkowitej do 1,5t, wyposażone w pług czołowy z maksymalną szerokością do 1,3m, silnik o mocy od 15 do 55 KM, oraz napęd na cztery koła, z rozstawem kół do 1,3m.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1.Dokumenty, w tym pełnomocnictwo, wskazujące uprawnienie (umocowanie) do podpisania i złożenia oferty względnie innych dokumentów - jeżeli dotyczy, 2.Pisemne zobowiązanie podmiotów do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia - jeżeli dotyczy, 3.Oświadczenie o przynależności do grupy kapitałowej.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 95
- 2 - Wiek pojazdu - 5
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zdp.powiatrybnicki.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Powiatowych , 44-200 Rybnik ul. Jankowicka 49, pokój 16.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.08.2016 godzina 09:00, miejsce: Zarząd Dróg Powiatowych , 44-200 Rybnik ul. Jankowicka 49, pokój 14.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie 1 - usługa polegająca na odśnieżaniu i zwalczaniu śliskości dróg, obszar: Knurów, Kuźnia Nieborowska, Przerycie, Sośnicowice, Rudy, Kuźnia.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie obejmuje zwalczanie śliskości i odśnieżanie dróg w okresie od 01.11.2016r. do 15.04.2017r. przy użyciu następującego sprzętu: - 1szt - piaskarko-solarka z nośnikiem wyposażonym w pług oraz zbiorniki na solankę, - 2szt - nośniki wyposażone w pługi..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.11.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Wiek pojazdu - 5
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie 2 - usługa polegająca na odśnieżaniu i zwalczaniu śliskości dróg, obszar: Bełk, Orzesze, Przegędza, Stanowice, Szczejkowice, Świerklany, Jankowice.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie obejmuje zwalczanie śliskości i odśnieżanie dróg w okresie od 01.11.2016r. do 15.04.2017r. przy użyciu następującego sprzętu: - 1szt - piaskarko-solarka z nośnikiem wyposażonym w pług oraz zbiorniki na solankę, - 2szt - nośniki wyposażone w pługi..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.11.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Wiek pojazdu - 5
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie 3 - usługa polegająca na odśnieżaniu i zwalczaniu śliskości dróg, obszar: Stanowice, Szczygłowice, Książenice, Leszczyny, Czerwionka, Dębieńsko, Bełk, Palowice, Szczejkowice.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie obejmuje zwalczanie śliskości i odśnieżanie dróg w okresie od 01.11.2016r. do 15.04.2017r. przy użyciu następującego sprzętu: - 1szt - piaskarko-solarka z nośnikiem wyposażonym w pług oraz zbiorniki na solankę, - 2szt - nośniki wyposażone w pługi..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.11.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Wiek pojazdu - 5
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie 4 - usługa polegająca na odśnieżaniu i zwalczaniu śliskości dróg, obszar: Rydułtowy, Rzuchów, Pstrążna, Raszczyce, Markowice, Adamowice, Bogunice,.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie obejmuje zwalczanie śliskości i odśnieżanie dróg w okresie od 01.11.2016r. do 15.04.2017r. przy użyciu następującego sprzętu: - 1szt - piaskarko-solarka z nośnikiem wyposażonym w pług oraz zbiorniki na solankę, - 2szt - nośniki wyposażone w pługi..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.11.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Wiek pojazdu - 5
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zadanie 5 - usługa polegająca na odśnieżaniu i zwalczaniu śliskości dróg, obszar: Jejkowice, Szczerbice, Sumina, Lyski, Nowa Wieś, Gaszowice, Piece, Łuków, Czernica.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie obejmuje zwalczanie śliskości i odśnieżanie dróg w okresie od 01.11.2016r. do 15.04.2017r. przy użyciu następującego sprzętu: - 1szt - piaskarko-solarka z nośnikiem wyposażonym w pług oraz zbiorniki na solankę, - 2szt - nośniki wyposażone w pługi..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.11.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Wiek pojazdu - 5
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zadanie 6 - usługa polegająca na załadunku na inne jednostki sprzętowe materiałów do posypywania dróg oraz pryzmowanie materiałów ładowarką w bazie terenowej Zamawiającego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie obejmuje załadunek na inne jednostki sprzętowe materiałów do posypywania dróg oraz pryzmowanie materiałów kołową ładowarką teleskopową w bazie terenowej Zamawiającego zlokalizowanej przy ul. Zwycięstwa w Stanowicach w okresie od 01.11.2016r. do 15.04.2017r..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.63.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.11.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Wiek pojazdu - 5
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Zadanie 7 - usługa polegająca na odśnieżaniu dróg wojewódzkich ładowarką.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie obejmuje odśnieżanie dróg wojewódzkich utrzymywanych przez ZDP Rybnik w okresie od 01.11.2016r. do 15.04.2017r. przy użyciu ładowarki (1szt.) o pojemności łyżki minimum 2 m3. Ładowarka wraz z obsługą będzie wykorzystywana do pracy w przypadku wystąpienia bardzo trudnych warunków atmosferycznych np. do poszerzania miejsc zawianych..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.11.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Wiek pojazdu - 5
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Zadanie 8 - usługa polegająca na odśnieżaniu dróg powiatowych ładowarką.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie obejmuje odśnieżanie dróg powiatowych w okresie od 01.11.2016r. do 15.04.2017r. przy użyciu ładowarki (1szt.) o pojemności łyżki minimum 2 m3. Ładowarka wraz z obsługą będzie wykorzystywana do pracy w przypadku wystąpienia bardzo trudnych warunków atmosferycznych np. do poszerzania miejsc zawianych..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.11.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Wiek pojazdu - 5
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Zadanie 9 - usługa polegająca na odśnieżaniu dróg wojewódzkich i powiatowych równiarką samojezdną.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie obejmuje odśnieżanie dróg wojewódzkich utrzymywanych przez ZDP Rybnik oraz dróg powiatowych w okresie od 01.11.2016r. do 15.04.2017r. przy użyciu równiarki samojezdnej (1szt.). Równiarka wraz z obsługą będzie wykorzystywana do pracy w przypadku wystąpienia bardzo trudnych warunków atmosferycznych np. do poszerzania miejsc zawianych..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.11.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Wiek pojazdu - 5
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Zadanie 10 - usługa polegająca na odśnieżaniu dróg wojewódzkich ciągnikiem kołowym.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie obejmuje odśnieżanie dróg wojewódzkich nr 923 na trasie Raszczyce-Żytna-Nowa Wieś-Dzimierz-Pstrążna-Rzuchów oraz DW 935 na trasie Rzuchów-Rydułtowy w okresie od 01.11.2016r. do 15.04.2017r. przy użyciu ciągnika kołowego (1szt.) o mocy minimum 100 KM z napędem na cztery koła wyposażonego w pług lemieszowy z dociskiem hydraulicznym. Ciągnik kołowy z pługiem wraz z obsługą będzie wykorzystywany do pracy w przypadku wystąpienia bardzo trudnych warunków atmosferycznych np. do poszerzania miejsc zawianych..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.11.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Wiek pojazdu - 5
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Zadanie 11 - usługa polegająca na odśnieżaniu chodników dróg wojewódzkich i powiatowych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie obejmuje odśnieżanie chodników dróg powiatowych i wojewódzkich w okresie od 01.11.2016r. do 15.04.2017r. przy użyciu ciągników (2szt) o łącznej rzeczywistej masie całkowitej do 1,5t, wyposażonych w pług czołowy z maksymalną szerokością do 1,3m, silnik o mocy od 15 do 55 KM, oraz napęd na cztery koła, z rozstawem kół do 1,3m..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.11.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Wiek pojazdu - 5
INNE PRZETARGI Z RYBNIKA
- Dostawy mięsa, wędlin i ryb
- Bieżące utrzymanie chodników i poboczy w ciągu dróg powiatowych w zakresie robót naprawczych i remontowych
- Przebudowa Pawilonu XVIII-etap I
- Dostawa kompresora CNG
- Zmiana organizacji ruchu na ulicy Żorskiej w zakresie wyznaczenia pasów rowerowych
- Dostawa papieru kserograficznego, materiałów biurowych i sprzętu biurowego
więcej: przetargi w Rybniku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa kompleksowego sprzątania, doczyszczania i bieżącego utrzymania czystości w siedzibie Urzędu Dzielnicy Bemowo w Warszawie, przy ul. Powstańców Śląskich 70 wraz z przyległym terenem zewnętrznym
- Wykonanie usługi polegającej na utrzymaniu ładu i porządku na nieruchomościach zarządzanych przez Zarząd Budynków Mieszkalnych w Suwałkach TBS sp. z o.o.
- Usługi sprzątania budynku Terenowego Oddziału RCKiK w Nowym Sączu przy ul. Sienkiewicza 55 oraz utrzymanie w czystości terenów zewnętrznych należących do RCKiK w Krakowie oraz TO w Nowym Sączu
- Świadczenie usługi w zakresie kompleksowego sprzątania powierzchni biurowej w budynkach i lokalach Sądu Rejonowego w Bielsku Podlaskim oraz utrzymania przylegających terenów zewnętrznych.
- UTRZYMYWANIE PORZĄDKU I CZYSTOŚCI NA PODWÓRKACH, PLACACH, CHODNIKACH, TARGOWISKU, CIĄGACH PIESZYCH, PRZYSTANKACH AUTOBUSOWYCH, NA TERENIE CMENTARZA WOJENNEGO
- Świadczenie usługi sprzątania pomieszczeń w budynkach (obiektach) zlokalizowanych w Gdańsku, będących w zarządzie Hevelianum.
więcej: Usługi odśnieżania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.