eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Potęgowo › budowa kanalizacji wodno - ściekowej w miejscowościach Poganice - Żochowo

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-05-12

Potęgowo: budowa kanalizacji wodno - ściekowej w miejscowościach Poganice - Żochowo
Numer ogłoszenia: 144354 - 2009; data zamieszczenia: 12.05.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Potęgowo , ul. Kościuszki 5, 76-230 Potęgowo, woj. pomorskie, tel. 059 8115072, faks 059 8115072.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: budowa kanalizacji wodno - ściekowej w miejscowościach Poganice - Żochowo.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje budowę kanalizacji wodno - ściekowej w miejscowościach Poganice - Żochowo. Prowadzone postępowanie dotyczy części ogólnego zadania, z którego wydzielono Etap 2 i Etap 2A do realizacji. ETAP 2 obejmuje następujący zakres rzeczowy robót: 1) przewiert pod rzeką Łupawą - 65mb 2) rurociąg tłoczny z PE O 63mm - 247mb 3) rurociąg tłoczny z PE O 90mm - 1.005mb 4) przepompownie ścieków - 3 kpl. - przedmiar robót - przepompownie ścieków - roboty montażowe 9.2 - uszczegóławia się poz. 39 - przepompownie P-1, P-2, P-3 wraz z osprzętem i pompami zgodnie z projektem budowlanym. Zamawiający wprowadza system monitoringu i wizualizacji przepompowni ścieków w technologii GSM/GPRS. Informacje podstawowe o systemie monitoringu: a) obiekt zdalny - przepompownia ścieków - wyposażony w moduł telemetryczny GSM/GPRS (posiadający możliwości: - wysyłanie zdarzeniowe pełnego stanu wejść i wyjść modułu telemetrycznego do stacji monitorującej w ramach usługi GPRS dowolnego operatora GSM, - wysyłanie zdarzeniowe wiadomości tekstowych (SMS) w przypadku powstania stanów alarmowych na obiekcie, - sterowanie pracą obiektu - przepompowni na podstawie sygnału z pływaków i sondy hydrostatycznej), który pełni funkcję sterownika oraz modemu komunikacyjnego. Informacje o stanach obiektów są przesyłane za pomocą GPRS do stacji monitorującej, która wizualizuje wszystkie monitorowane obiekty na ekranie komputera. Stacja monitorująca może być zainstalowana w dowolnym miejscu, pod warunkiem występowania zasięgu wybranego operatora GSM, a więc Zakładu Usług Publicznych w Potęgowie, ul. Głuszyńska 10. b) obiekt lokalny - stacja monitorująca zainstalowana w Zakładzie Usług Publicznych w Potęgowie. System monitoringu powinien nawiązać do istniejącego i być z nim kompatybilny. 5) przyłącza energetyczne - 3 kpl. 6) kanalizacja sanitarna z PCW O 200mm - 1.608 mb 7) kanalizacja sanitarna z PCW O 160mm - 112 mb 8) przyłącza kanalizacji sanitarnej z PCW O 160mm - 294 mb 9) sieć wodno - kanalizacyjna do budynków 17 i 17a a) kanalizacja: - rury kanalizacyjne z PCW O 200mm - 67mb - rury kanalizacyjne z PCW O 160mm - 157mb b) wodociąg: - rury z PCW O 110mm - 67mb - przyłącza wodociągowe z PE O 40mm - 166mb 10) przyłącza wodno - kanalizacyjne do budynków 25 25a a) kanalizacja: - rury z PCW O 160mm - 60mb b) wodociąg: - przyłącze z rur PE O 40mm - 62mb. ETAP 2A obejmuje następujący zakres rzeczowy robót: 1) sieć wodociągowa - rurociąg z PCW O 110mm - 2.489mb 2) roboty montażowe w istniejącej hydroforni - 1kpl. 3) przewierty pod drogą krajową Nr 6 a) przewiert Nr 1 z PE O 200mm, L = 91mb b) przewiert Nr 2 z PE O 400mm, L = 93mb 4) przyłącza wodociągowe z PE O 40mm, L = 320mb 5) sieć kanalizacyjna i przyłącza kanalizacyjne do budynku Nr 27 i świetlicy - rury z PCW O 200mm, L = 18mb - rury z PCW O 160mm, L = 80mb.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków 45.23.24.10 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej 45.23.21.50 - Roboty w zakresie rurociągów do przesyłu wody .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.07.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy zgodnie z art.22 ustawy PZP: 1) Spełniają warunki określone przepisami art.22 ust.1 ustawy PZP, tj.: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24 ustawy PZP; 2) Prowadzą działalność gospodarczą w zakresie objętym przedmiotem zamówienia. 3) Wykonali w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia co najmniej 2 zamówienia o wartości nie mniejszej niż 500 tys. zł każde, związane z budową kanalizacji, odpowiadające swoim rodzajem i złożonością przedmiotowi zamówienia i przedstawią referencje z należytego wykonania tych robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - z okresu prowadzenia działalności. 4) Dysponują 1 osobą z uprawnieniami do kierowania robotami budowlanymi w specjalności w zakresie instalacji wodno - kanalizacyjnych, posiadającą prawo pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie; 5) Dysponują odpowiednim potencjałem technicznym, tj. minimum: a) 1 koparka o pojemności łyżki min. 0,25 m3, b) 1 ciągnik kołowy, c) 1 samochód dostawczy min. 0,9 t, 6) Posiadają zdolności finansową lub kredytową na kwotę nie niższą niż 400.000 .zł (czterysta tysięcy złotych) 7) Są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę min. 400.000 zł (czterysta tysięcy złotych). Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w oparciu o dokumenty wymagane w rozdziale V niniejszej Specyfikacji metodą spełnia-nie spełnia. Wykonawcy, którzy nie spełnią choć jednego z ww. warunków, zostaną wykluczeni z postępowania, a ich oferty zostaną odrzucone..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający zgodnie z art.25 ustawy PZP wymaga, aby każdy Wykonawca złożył następujące dokumenty: 1) Odpowiednio wypełniony i podpisany formularz oferty (załącznik nr 1). 2) Szczegółowy kosztorys ofertowy wykonany na podstawie uzyskanych materiałów; 3) Oświadczenie o spełnieniu przez Wykonawcę warunków określonych w art.22 ust.1 ustawy PZP i nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art.24 ust.1 i 2 ustawy PZP (załącznik nr 2); 4) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 5) Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 6) Potencjał kadrowy (załącznik nr 3) - wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (1 osobą z uprawnieniami do kierowania robotami budowlanymi w specjalności w zakresie instalacji wodno - kanalizacyjnych, posiadającą prawo pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie) wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności. 7) Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 9.6 Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. 8) Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień oraz dowód przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa; 9) Potencjał techniczny (załącznik nr 4) - wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia wymaganych narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca. 10) Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 9.9, Wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował. 11) Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia zamówień - co najmniej 2 zamówienia o wartości nie mniejszej niż 500 tys. zł każde, polegające na budowie kanalizacji, odpowiadającej swoim rodzajem i złożonością przedmiotowi zamówienia (załącznik nr 5) z załączeniem referencji potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w okresie prowadzenia działalności; 12) Informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy na wartość min. 400.000zł (czterysta tysięcy złotych), wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 13) Polisę, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej zakresie prowadzonej działalności na kwotę min. 400.000 zł (czterysta tysięcy złotych). 14) Koncesje, zezwolenia lub licencje jeżeli ustawy nakładają obowiązek ich posiadania na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem. 15) Wskazanie przez Wykonawcę, w ofercie części zamówienia, której wykonanie będzie powierzone podwykonawcom, a także podanie nazw (firm) proponowanych podwykonawców (załącznik nr 6). Jeżeli Wykonawca nie wskaże podwykonawcy, będzie to oznaczało, iż wykona przedmiot zamówienia samodzielnie. 16) Zaakceptowany wzór umowy (załącznik nr 7); 17) Umowę regulującą współpracę podmiotów występujących wspólnie, zawierającą co najmniej upoważnienie dla jednej ze stron umowy od pozostałych stron do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu lub reprezentowania i podpisania umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego (jeżeli dotyczy). - Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów na potwierdzenie uprawnienia do wykonywania określonej działalności Wykonawca postępuje zgodnie z § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. Nr 87, poz. 605 ze zm.)..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.potegowo.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Potęgowo, ul. Kościuszki 5, 76-230 Potęgowo, pokój nr 25.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.06.2009 godzina 10:00, miejsce: sekretariat UG Potęgowo.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.