eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wielgomłyny › Przebudowa drogi gminnej nr 112554E Marianin - Myśliwczów na odcinku od miejscowości Wola Kuźniewska do miejscowości Myśliwczów zlokalizowanej na działkach oznaczonych numerami ewidencyjnymi gruntów365, 911 położonych w obrębie geodezyjnym Wola Kuźniewska, 997 położonej w obrębie geodezyjnym Kolonia Myśliwczów oraz 334 położonej w obrębie geodezyjnym Myśliwczów w gminie Wielgomłyny

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-06-06

Wielgomłyny: Przebudowa drogi gminnej nr 112554E Marianin - Myśliwczów na odcinku od miejscowości Wola Kuźniewska do miejscowości Myśliwczów zlokalizowanej na działkach oznaczonych numerami ewidencyjnymi gruntów: 365, 911 położonych w obrębie geodezyjnym Wola Kuźniewska, 997 położonej w obrębie geodezyjnym Kolonia Myśliwczów oraz 334 położonej w obrębie geodezyjnym Myśliwczów w gminie Wielgomłyny
Numer ogłoszenia: 144354 - 2011; data zamieszczenia: 06.06.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wielgomłyny , ul. Rynek 1, 97-525 Wielgomłyny, woj. łódzkie, tel. 044 7871087, faks 044 7871082.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wielgomlyny.bip.net.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa drogi gminnej nr 112554E Marianin - Myśliwczów na odcinku od miejscowości Wola Kuźniewska do miejscowości Myśliwczów zlokalizowanej na działkach oznaczonych numerami ewidencyjnymi gruntów: 365, 911 położonych w obrębie geodezyjnym Wola Kuźniewska, 997 położonej w obrębie geodezyjnym Kolonia Myśliwczów oraz 334 położonej w obrębie geodezyjnym Myśliwczów w gminie Wielgomłyny.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przebudowa drogi gminnej nr 112554E Marianin - Myśliwczów na odcinku od miejscowości Wola Kuźniewska do miejscowości Myśliwczów zlokalizowanej na działkach oznaczonych numerami ewidencyjnymi gruntów: 365, 911 położonych w obrębie geodezyjnym Wola Kuźniewska, 997 położonej w obrębie geodezyjnym Kolonia Myśliwczów oraz 334 położonej w obrębie geodezyjnym Myśliwczów w gminie Wielgomłyny, powiat radomszczański, województwo łódzkie. Zakres prac obejmuje: 1. Roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych - 2,603 km; 2. Mechaniczne profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni - 7800 m2; 3. Roboty ziemne wykonane koparkami podsiębiernymi z transportem urobku - 1100 m3; 4. Podbudowa z kruszywa łamanego warstwa dolna o grubości 15 cm po zagęszczeniu - 5500 m2; 5. Podbudowa z kruszywa łamanego warstwa górna grubości 5 cm po zagęszczeniu - 5500 m2; 6. Wyrównanie istniejącej podbudowy tłuczniem kamiennym sortowanym średnia grubość warstwy po zagęszczeniu do 10 cm 1301,405 m3; 7. Nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych warstwa ścieralna asfaltowa grubości 5 cm po zagęszczeniu - 13014,05 m2; 8. Ręczne plantowanie poboczy - 2600 m2..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia możliwość udzielenia zamówień uzupełniających wg zasad określonych w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych i zamówień dodatkowych wg zasad określonych w art. 67 ust. 1 pkt 5. Roboty uzupełniające i dodatkowe, których potwierdzona przez zamawiającego konieczność wykonania wystąpi w toku realizacji przedmiotu umowy, a których zakres finansowy nie przekroczy 50% wartości zamówienia podstawowego, Wykonawca zobowiązany jest wykonać na dodatkowe zlecenie Zamawiającego, przy zachowaniu tych samych norm, parametrów i standardów oraz cen zawartych w ofercie przetargowej po podpisaniu przez strony umowy uzupełniającej, ustalającej zakres rzeczowy, finansowy i termin realizacji

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.08.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, iż wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował następującymi narzędziami i urządzeniami tj. minimum: 1) układarka mas bitumicznych - 1 szt.: 2) koparko ładowarki - 2 szt.: 3) równiarka - 1 szt.; 4) samochody ciężarowe o ładowności powyżej 12 ton - 3 szt.; 5) walec wibracyjny - 1 szt.; 6) walec statyczny - 2 szt.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, iz wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował w okresie realizacji zamówienia minimum 15 pracownikami w tym osobami uprawnionymi do kierowania robotami budowlanymi w zakresie robót drogowych. Do wykazu osób uczestniczących w wykonaniu zamówienia wykonawca winien dołączyć kserokopie (poświadczoną za zgodność z oryginałem) ich kwalifikacji zawodowych np. uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi, uprawnienia operatorów maszyn, prawo jazdy kierowców itp. zgodnie z wykonywaną funkcją.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, iż wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że dysponuje środkami finansowymi w wysokości co najmniej 1 000 000,00 zł lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 1 000 000,00 zł lub środki własne plus zdolność kredytową na minimum 1 000 000,00 zł. W przypadku konieczności przeliczenia wartości z innej waluty należy zastosować średni kurs NBP z dnia publikacji ogłoszenia dotyczącego niniejszego przetargu.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

W szczególnie uzasadnionych przypadkach, Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy na skutek okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili wyboru najkorzystniejszej oferty lub zmiany te są korzystne dla Zamawiającego, a Wykonawca wyrazi na nie zgodę. Zmiana postanowień zawartej umowy możliwa będzie m. in. w przypadku: zmiany adresu siedziby Wykonawcy, zmiany nazwy Wykonawcy, wystąpienia nieprzewidzianych warunków atmosferycznych, konieczności wykonania robót dodatkowych nie ujętych w dokumentacji przetargowej a niezbędnych do realizacji zamówienia, rozszerzenia lub zawężenia zakresu robót będących przedmiotem zamówienia, przedłużenia terminu realizacji robót na skutek niekorzystnych dla jakości robót warunków atmosferycznych, możliwości zmiany pierwotnie przyjętych do realizacji materiałów (jeżeli nie będzie to miało wpływu na jakość przedmiotu zamówienia i nie zwiększy kosztów realizacji inwestycji.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wielgomlyny.bip.net.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Wielgomłynach, pokój nr 6, 97-525 Wielgomłyny, ul. Rynek 1.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.06.2011 godzina 10:00, miejsce: siedziba Urzędu Gminy w Wielgomłynach pokój nr 5.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.