eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › remont częściowy wiaduktów drogowych zlokalizowanych w ciągu ul. Dąbrowskiego w Łodzi - remont zachodnich przęseł wiaduktów

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-03-20

POZYCJA 14428

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Łódź: remont częściowy wiaduktów drogowych zlokalizowanych w ciągu ul. Dąbrowskiego w Łodzi - remont zachodnich przęseł wiaduktów

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Zarząd Dróg i Transportu, do kontaktów: Wiesław Szczęsny, ul. Piotrkowska 175, 90-447 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6384959, fax 042 6384958, e-mail: w.szczesny@uml.lodz.pl, www.zdit.uml.lodz.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1).

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: remont częściowy wiaduktów drogowych zlokalizowanych w ciągu ul. Dąbrowskiego w Łodzi - remont zachodnich przęseł wiaduktów. 1.3) Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje: - remont konstrukcji wiaduktów. 1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Łódź, ul. Dąbrowskiego. 1.5) Nomenklatura 1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.22.11.20 - Wiadukty Kod CPV wg słownika 2008: 45.22.11.20 - Roboty budowlane w zakresie wiaduktów 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Wartość lub zakres zamówienia: Zakres zamówienia obejmuje: Remont zachodnich przęseł wiaduktów drogowych w ul. Dąbrowskiego w Łodzi - remont konstrukcji, - elementy wyposażenia wiaduktów, - nawierzchnia drogowa pobocza na wiaduktach. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w dniach: 70;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Wymagane wadium: 3 500 zł. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: A. Warunki udziału w postępowaniu 1. Warunki formalne 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy zgodnie z art. 22 ust. 1 pkt 1 Ustawy posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli Ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2. O udzielenie zamówienia nie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy podlegają wykluczeniu z postępowania w myśl art. 24 ust. 1 i 2 w związku z art. 22 ust. 1 pkt 4 Ustawy. 2. Warunki ekonomiczne i techniczne Udział w postępowaniu mogą brać Wykonawcy, którzy zgodnie z art. 22 ust. 1 pkt 2 i 3 ustawy, posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 2.1. Potencjał ekonomiczny i finansowy Aby udokumentować, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia Wykonawca musi wykazać, że: 1. Posiada aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na wartość co najmniej 300 000 PLN. W przypadku Wykonawców składających wspólną ofertę warunek określony w pkt 1 musi zostać spełniony łącznie przez wszystkich Wykonawców składających wspólną ofertę. Polisę musi posiadać każdy z Wykonawców na łączną wartość określoną powyżej. 2.2. Potencjał kadrowy 1. Wykonawca musi mieć do dyspozycji odpowiednio wykwalifikowane osoby, zdolne do wykonania zamówienia: co najmniej 1 osoba na stanowisku kierownika robót winna posiadać niezbędne uprawnienia budowlane o specjalności mostowej. 2. Wykonawcy składający wspólnie ofertę muszą łącznie spełniać w/w wymaganie. 2.3. Doświadczenie Wykonawcy 1. Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich pięciu lat (licząc wstecz od daty złożenia oferty) a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał (zakończył): - 3 roboty rodzajowo porównywalne z przedmiotem zamówienia o wartości co najmniej 200.000,00 zł każda oraz że roboty te zostały wykonane należycie. 2. Warunek wymieniony, w pkt 1 powyżej musi zostać spełniony łącznie przez wszystkich Wykonawców składających wspólną ofertę. B. Na potwierdzenie spełnienia warunków wykonawcy winni przedłożyć następujące dokumenty: 1. Dokumenty potwierdzające, że Wykonawca spełnia warunki formalne ubiegania się o zamówienie 1.1. Oświadczenie, o spełnieniu warunków art. 22 ust. 1, pkt 1-3 Ustawy zgodnie z Formularzem Nr 2. Oświadczenie to musi złożyć każdy Wykonawca lub Wykonawca Pełnomocnik Wykonawców wspólnie ubiegających się o przyznanie zamówienia. 1.2. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokumenty te muszą złożyć wszyscy Wykonawcy wspólnie ubiegający się o przyznanie zamówienia. 1.3. Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Ustawy zgodnie z Formularzem Nr 3. Oświadczenie to muszą złożyć także wszyscy Wykonawcy wspólnie ubiegający się o przyznanie zamówienia. 1.4. Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 Ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokumenty te muszą złożyć wszyscy Wykonawcy wspólnie ubiegający się o przyznanie zamówienia. 1.5. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 Ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument ten muszą złożyć wszyscy Wykonawcy wspólnie ubiegający się o przyznanie zamówienia. 1.6. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne lub zaświadczenia, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Dokumenty te muszą złożyć wszyscy Wykonawcy wspólnie ubiegający się o przyznanie zamówienia. 2. Dokumenty potwierdzające, że Wykonawca spełnia warunki ekonomiczne i techniczne ubiegania się o zamówienie. Niżej wymienione dokumenty winien przedłożyć w imieniu wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o przyznanie zamówienia ten, lub ci spośród Wykonawców, w stosunku do których niniejsza Instrukcja dla Wykonawców wymaga potwierdzenia spełnienia warunku. 2.1. Potencjał ekonomiczny i finansowy - Informacje i dokumenty potwierdzające, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 2.1.1 Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej w wysokości wymaganej w SIWZ. (Uwaga: powyższe dokumenty powinny potwierdzać dokonanie opłaty składki). 2.2. Potencjał kadrowy - Informacje i dokumenty potwierdzające fakt dysponowania przez Wykonawcę osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 2.2.1. Wykaz osób odpowiedzialnych za realizację przedmiotu zamówienia zgodnie z Formularzem Nr 4. 2.3. Doświadczenie zawodowe - Informacje i dokumenty potwierdzające, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia: 2.3.1. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia wypełniony Formularz Nr 6. 2.3.2. Dokumenty potwierdzające, że zrealizowane zamówienia zostały wykonane należycie.

SEKCJA IV: TRYBY

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: 1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: dostępne do 04.05.2006. 3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 04.05.2006 godzina 10:00. 3.3) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 04.05.2006, godzina 11:00, w siedzibie zamawiającego, pokój 308.

SEKCJA V: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 2) Data wysłania ogłoszenia: 10.03.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.