eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Cielądz › TERMOMODERNIZACJA KOMPLEKSU BUDYNKÓW OBEJMUJĄCEGO BUDYNEK URZĘDU GMINY I OŚRODKA ZDROWIA W CIELADZU

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-06-30

Cielądz: TERMOMODERNIZACJA KOMPLEKSU BUDYNKÓW OBEJMUJĄCEGO BUDYNEK URZĘDU GMINY I OŚRODKA ZDROWIA W CIELADZU
Numer ogłoszenia: 144212 - 2008; data zamieszczenia: 30.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy w Cielądzu, 96-214 Cielądz, woj. łódzkie, tel. 046 8152429, fax 046 8152352.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.cieladz.bipst.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: TERMOMODERNIZACJA KOMPLEKSU BUDYNKÓW OBEJMUJĄCEGO BUDYNEK URZĘDU GMINY I OŚRODKA ZDROWIA W CIELADZU.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem robót budowlanych jest wykonanie termomodernizacji budynku oraz prac związanych z termomodernizacją 1. Ocieplenie ścian piwnic i ścian zewnętrznych budynku Urzędu Gminy 2. Ocieplenie ścian fundamentowych ścian zewnętrznych budynku Ośrodka Zdrowia 3. Ocieplenie ostatniego stropu budynku Urzędu Gminy wełną mineralną 4. Wymiana okien i drzwi zewnętrznych w obu budynkach 5. Renowacja balustrad schodowych 6. Wykonanie nowej balustrady schodów głównych budynku Urzędu Gminy 7. Montaż daszków z poliwęglanu 8. Wykończenie schodów zewnętrznych gresem mrozoodpornym 9. Wykonanie nowej opaski z kostki przy budynku 10.Wykucie otworu w ścianie piwnicy i zamontowanie w nim kratki wentylacyjnej i wentylatora o wydajności 150 m 3/h 11. Zamontowanie maty oczyszczającej do obuwia przed wejściem głównym do budynku Urzędu Gminy 12. Roboty różne związane z termomodernizacją budynku tj. niezbędne demontaże , wykonanie nowych obróbek blacharskich, demontaż i ponowny montaż elementów (tablice, uchwyty do flag itp.) znajdujących się na elewacji budynku, demontaż ist. zwodów piorunochronnych i zamontowanie nowych wraz ze złączami kontrolnymi i badaniami skuteczności uziemienia po wykonaniu robót zasadniczych, przebudowa zewnętrznych tablic rozdzielczych i złączy urządzeń elektrycznych i telekomunikacyjnych oraz demontaż punktach świetlnych i montaż po wykonaniu robót zasadniczych , przebudowa zadaszenia nad wejściem głównym do budynku Urzędu Gminy w związku z ociepleniem ściany, przebudowa (odsunięcie od muru) wpustów rur spustowych. 13. Inne roboty związane z termomodernizacją opisane w projekcie termomodernizacji

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne Oryginalny kod CPV: 45.11.10.00 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.10.00 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne Oryginalny kod CPV: 45.32.10.00 - Izolacja cieplna Kod CPV wg słownika 2008: 45.32.10.00 - Izolacja cieplna Oryginalny kod CPV: 45.41.00.00 - Tynkowanie Kod CPV wg słownika 2008: 45.41.00.00 - Tynkowanie Oryginalny kod CPV: 45.44.21.00 - Roboty malarskie Kod CPV wg słownika 2008: 45.44.21.00 - Roboty malarskie Oryginalny kod CPV: 45.26.13.20 - Kładzenie rynien Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.13.20 - Kładzenie rynien Oryginalny kod CPV: 45.32.00.00 - Roboty izolacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.32.00.00 - Roboty izolacyjne Oryginalny kod CPV: 45.42.11.00 - Instalowanie drzwi i okien i podobnych elementów Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.11.00 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów Oryginalny kod CPV: 45.26.00.00 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.00.00 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze Oryginalny kod CPV: 45.23.32.22 - Roboty w zakresie chodników Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania 45.36.21.00 - 45.36.21.00 Oryginalny kod CPV: 45.43.10.00 - Kładzenie płytek Kod CPV wg słownika 2008: 45.43.10.00 - Kładzenie płytek .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.10.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Wymagane wadium w wysokości 4000 zł.(słownie cztery tysiące złotych).

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 7.1 O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki zawarte w art.22 prawo zamówień publicznych oraz nie dotyczy ich żadna z sytuacji opisanych w art. 24 prawo zamówień publicznych. 7.2 Warunki wymagane od wykonawców ubiegających się o zamówienie publiczne: 1) posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznymi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 7.3 Okoliczności wykluczające z udziału w postępowaniu : Z ubiegania się o udzielenie zamówienia wyklucza się : 1)Wykonawców, którzy w ciągu ostatnich trzech lat przed wszczęciem postępowania wyrządzili szkodę, nie wykonując zamówienia lub wykonując je nienależycie, a szkoda ta nie została naprawiona do dnia wszczęcia postępowania, chyba, że niewykonanie lub nienależyte wykonanie jest następstwem okoliczności, za które wykonawca nie ponosi odpowiedzialności. 2)Wykonawców, w stosunku do których otwarto likwidację lub których upadłość ogłoszono. 3)Wykonawców którzy zalegają z uiszczaniem podatków i opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, z wyjątkiem przypadków, kiedy uzyskali przewidzianą prawem zgodę na zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 4) Osoby fizyczne oraz osoby prawne, których urzędującego członka organu zarządzającego skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia,przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych. 5)Spółki jawne, których wspólnika prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych 6) Spółki partnerskie, których partnera lub członka zarządu prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych. 7)Spółki komandytowe oraz spółki komandytowo-akcyjne, których komplementariusza prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych 8) Osoby prawne, których urzędującego członka organu zarządzającego prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inneprzestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych 9) Podmioty zbiorowe, wobec których sąd orzekł zakaz ubiegania się o zamówienia, na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary 10) Wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust.1 pkt. 1-3 11)Wykonawców, którzy wykonywali czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności 12) Wykonawców, którzy złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynikpowadzonego postępowania 13) Wykonawców, którzy nie złożyli oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnienie tych warunków lub złożone dokumenty zawierają błędy z zastrzeżeniem art. 26 ust.3 14)Wykonawców, którzy nie wnieśli wadium w tym również na przedłużony okres związania ofertą, lub nie zgłosili się na przedłużenie okresu związania ofertą. Kryteria kwalifikacyjne dla Wykonawców, przystępujących do przetargu : 7.3.1 Wykonawca winien być firmą (lub osobą fizyczną) zarejestrowaną, zdolną do wykonania określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia robót, co winien potwierdzić Wypis z Rejestru Przedsiębiorców lub inne właściwe dokumenty załączone do oferty (zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej) 7.3.2 Wykonawca winien nie zalegać z opłatami na rzecz Urzędu Skarbowego oraz Zakładu Ubezpieczeń Społecznych 7.3.3 Wykonawca powinien mieć personel posiadający odpowiednie kwalifikacje i doświadczenie do wykonania robót objętych przetargiem 7.3.4 Wykonawca powinien wykonać roboty własnymi siłami 7.3.5 Nie dopuszcza się zlecenia prac podwykonawcom 7.4 Oferty przedłożone przez Wykonawcę będącego Konsorcjum muszą spełniać dodatkowo wymogi: 7.4.1 Oferta winna zawierać wszystkie dokumenty lub oświadczenia wymagane na podstawie punktu 8 SIWZ. Formularze dotyczące doświadczeń for. 6,7,8 składane są dla całego Konsorcjum 7.4.2 Do oferty należy dołączyć umowę konsorcjum, w której oświadcza się ,że wszyscy partnerzy ponoszą solidarną odpowiedzialność za realizację zamówienia, zaś Lider jest upoważniony do zaciągania zobowiązań w ramach realizacji zadania. 7.4.3 Wszyscy partnerzy Konsorcjum są zobowiązani zostać w Konsorcjum przez cały okres realizacji zadania co winno być zapisane w umowie Konsorcjum 7.4.4 W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Oferta winna być podpisana w sposób prawie zobowiązujący wszystkich partnerów. Pełnomocnictwo(poświadczone notarialnie) do podpisywania oferty winno być doręczone do oferty (formularz 4) 7.4.5 Wykonawca może uczestniczyć tylko w jednej ofercie czy to indywidualnie czy jako partner w Konsorcjum. W przeciwnym wypadku dana oferta zostanie wykluczona z postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 8.1 Na potwierdzenie spełnienia wymaganych przez Zamawiającego warunków wykonawca zobowiązany jest złożyć do oferty następujące informacje,dokumenty i oświadczenia : d o k u m e n t y w y m a g a n e 1) Formularz oferty - sporządzony zgodnie z formularzem załączonym do SIWZ (zał. nr 1) 2) oświadczenie (zał. nr 2 ) 3) oświadczenie ,że Wykonawca spełnia wymogi określone w art. 22 ust 1 art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 3) 4) kreso wniesienia wadium 5) Pełnomocnictwo ( zał. 4) 6) Informacja o wykonawcach stanowiących Konsorcjum ( zał. 5) -jeżeli dotyczy 7 ) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej , jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 8) aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzające ,że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne, lub społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Zaświadczenie nie może być wystawione wcześniej niż na 3 miesiące przed terminem składania ofert. 9) Wykaz wykonywanych robót budowlanych w okresie ostatnich 3 lat (2005,2006,2007 wraz z referencjami - min 3 )przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, odpowiadającym swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonywania , oraz załączeniem dokumentów potwierdzających , że roboty te zostały wykonane należycie (zgodnie z załącznikiem Nr 6 -wzór ) 10)Personel -wykaz osób i podmiotów które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu załączyć ważne zaświadczenie o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa (zgodnie z załącznikiem nr 7- wzór ) 11) wykaz niezbędnego do wykonania sprzętu i urządzeń jakimi dysponuje wykonawca (zgodnie załącznikiem nr 8 - wzór ) 12) kosztorys - przedmiar (materiały przetargowe) 13) zaparafowany projekt umowy. 14) Udzielenie gwarancji na minimum 36 miesięcy

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.cieladzbipst.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Cielądzu 96-214 Cielądz w godzinach pracy od poniedziałku do piątku w godz. od 8,00 do 16,00 nieodpłatnie.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.07.2008 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy w Cielądzu 96-214 Cielądz pok. Nr 9.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.