eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mieroszów Sokołowsko › Przebudowa kotłowni olejowej na kotłownię opalaną paliwem stałym oraz montaż automatyki

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-06-30

Mieroszów Sokołowsko: Przebudowa kotłowni olejowej na kotłownię opalaną paliwem stałym oraz montaż automatyki
Numer ogłoszenia: 144036 - 2008; data zamieszczenia: 30.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Sanatoria Dolnośląskie sp. z o.o., ul. Parkowa 3, 58-350 Mieroszów Sokołowsko, woj. dolnośląskie, tel. 0-74 8458391, fax 0-74 8458237.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zoz.sokolowsko.info.pl/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa kotłowni olejowej na kotłownię opalaną paliwem stałym oraz montaż automatyki.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji projektowej i zgodnie z dokumentacją przeprowadzenie prac remontowo - budowlanych w celu zaadaptowania nieużywanego pomieszczenia na kotłownię opalaną paliwem stałym oraz prac montażowych w kotłowni olejowej w celu połączenia funkcjonalnego z kotłownią na paliwo stałe w budynku Szpitala Orzeł Biały przy ul. Parkowej 3 w Sokołowsku 2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje : - wykonanie dokumentacji projektowej na zaadaptowania pomieszczenia na kotłownię opalaną paliwem stałym oraz modernizację kotłowni olejowej w celu połączenia funkcjonalnego z kotłownią na paliwo stałe - odłączenie jednego z kotłów olejowych od instalacji kominowej i c.o., - demontaż wkładu kominowego, - demontaż starych czopuchów, - powiększenie otworu do montażu kotła - odtworzenie ściany, - montaż kotła opalanego paliwem stałym (eko-groszek) wraz z osprzętem i podłączenie go do układu z kotłem olejowym, - montaż układu pompowego, - podłączenie wymiennika ciepła wraz z technologią kotłowni, - montaż naczynia wzbiorczego, - montaż czopuchu i połączenie z istniejącym kominem ceramicznym 30x30 cm, - montaż układu uzupełniania wody do kotła opalanego paliwem stałym z istniejącej stacji uzdatniania wody, - wykonanie instalacji AKPiA w kotłowni opalanej paliwem stałym i istniejącej kotłowni olejowej umożliwiającej współpracę ww kotłowni, - roboty elektryczne (podłączenie elektryczne, oświetlenie pomieszczenia), - montaż drzwi stalowych do pomieszczenia kotła opalanego paliwem stałym, - malowanie sufitu i ścian, - wykonanie przepustów w miejscach przejść rur przez ściany, - wykonanie instalacji wentylacyjnej, - niezbędne roboty towarzyszące, porządkowe (w pomieszczeniu kotłowni i pomieszczeniu składu opału), - usunięcie i unieszkodliwienie odpadów powstałych w wyniku przeprowadzonych robót zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa - rozruch i przekazanie do eksploatacji, - przeszkolenie przyszłego personelu kotłowni, - usługi serwisowe w okresie gwarancyjnym, - uzyskanie wszelkich opinii, pozwoleń (pozwolenie na budowę, na użytkowanie jeśli będą wymagane) i innych dokumentów wymaganych przepisami szczególnymi.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.33.11.10 - Instalowanie kotłów Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.11.10 - Instalowanie kotłów Oryginalny kod CPV: 74.23.20.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania Kod CPV wg słownika 2008: 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.09.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: 3 000 zł.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy mający prawo występowania w obrocie prawnym i spełniający niżej wymienione warunki: a. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b. Posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - dysponują przynajmniej : - po jednej osobie posiadającej uprawnienia do projektowania w branżach: sanitarnej i elektrycznej w zakresie objętym zamówieniem, - po jednej osobie posiadającej uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w branżach: sanitarnej i elektrycznej. c. Posiadają doświadczenie w realizacji robót odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, tzn. w ciągu ostatnich 5 lat (2003-2007), a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizowali, co najmniej 2 zamówienia o wartości nie mniejszej niż 300.000,00 zł brutto każde, w których przedmiotem każdego zadania była modernizacja, rozbudowa lub budowa kotłowni węglowej wraz z wykonaniem projektu. d. Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; - posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości 500.000,00 zł - są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie przedmiotowego zamówienia. e. Nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych składa następujące dokumenty: - Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. - Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych. - Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie z zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. - Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 Prawa zamówień publicznych. - Oświadczenie do postępowania o zamówienie publiczne z art. 24 ustawy prawa zamówień publicznych - Koncesja, zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym niniejszym zamówieniem publicznym. W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: - Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności wraz z dokumentami stwierdzającymi, że osoby te posiadają wymagane przepisami Prawa budowlanego uprawnienia (decyzję o nadaniu uprawnień, aktualne zaświadczenie o wpisie na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego). - Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed wszczęciem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, obejmujący swoim rodzajem roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. W celu potwierdzenia spełnienia warunku dotyczącego sytuacji ekonomicznej i finansowej wykonawcy, zapewniającej wykonanie zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: - Informacja z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej , w którym wykonawca posiada rachunek potwierdzający wysokość posiadanych środków finansowych co najmniej 500.000,00 zł lub zdolność kredytową wykonawcy nie mniejszą niż 500.000,00 zł wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem składania ofert. - Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie przedmiotowego zamówienia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.zoz.sokolowsko.info.pl/

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sanatoria Dolnośląskie sp. z o.o. 58-350 Mieroszów - Sokołowsko ul. Parkowa 3.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dot

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dot

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.07.2008 godzina 10:00, miejsce: Sanatoria Dolnośląskie sp. z o.o. 58-350 Mieroszów - Sokołowsko ul. Parkowa 3 sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dot

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.