eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Konopiska › Budowa chodnika w ciągu drogi wojewódzkiej nr 908 - etap III w miejscowościach Łaziec i Rększowice

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-07-03

Konopiska: Budowa chodnika w ciągu drogi wojewódzkiej nr 908 - etap III w miejscowościach Łaziec i Rększowice
Numer ogłoszenia: 144019 - 2012; data zamieszczenia: 03.07.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Konopiska , ul. Lipowa 5, 42-274 Konopiska, woj. śląskie, tel. 34 3282 057, faks 34 3282 035.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.konopiska.akcessnet.net

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa chodnika w ciągu drogi wojewódzkiej nr 908 - etap III w miejscowościach Łaziec i Rększowice.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest : Budowa jednostronnego chodnika w ciągu drogi wojewódzkiej nr 908 od km 10+374 w miejscowości Łaziec do km 11+024 w miejscowości Rększowice oraz budowę cieku przykrawężnikowego wraz z odtworzeniem nawierzchni asfaltowej w ciągu drogi wojewódzkiej nr 908 na szerokości 1,5m od km 9+454 do km 10+374 w miejscowości Łaziec po stronie zachodniej zgodnie z dokumentacją techniczną uzgodnioną przez Zarząd Dróg Wojewódzkich w Katowicach pismem nr WI/ZKOG/2211/12807/2008 z dnia 21.11.2008r. oraz standardów ZDW w Katowicach udostępnionych na stronie internetowej www.zdw.katowice.pl Zakres rzeczowy zamówienia : Roboty drogowe: 1. Roboty przygotowawcze i rozbiórkowe z transportem gruzu 2. Zdjęcie warstwy humusu grubości do 15cm 3. Roboty ziemne korytowe i nasypowe 4. Frezowanie istniejącej nawierzchni asfaltowej na szer. 1,50mb średnia grubość 6cm 5. Chodnik przyjezdniowy z kostki brukowej gr. 8cm na podbudowie tłuczniowej gr. 15cm-szer. 3,00mb ograniczony krawężnikiem 20x30cm 6. Zjazdy z kostki brukowej gr. 8cm na szer. ciągu 3,00mb na szerokości chodnika, po stronie pół-nocnej, szerokość zjazdów wg istniejących bram 3,50-5,50mb, konstrukcja: kostka brukowa koloru czerwonego gr. 8cm na podsypce cementowo-piaskowej gr. 3cm i podbudowie tłuczniowej gr. 20cm, skosy 1:1 7. Zjazdy na drogi transp. rolnego, łuki R-5,00m krawężniki 20x30cm na ławie betonowej z oporem (na zejściach obniżenie)- konstrukcja dla KR - 5 do granicy własności 8. Wyrównanie zjazdów destruktem bitumicznym w celu nawiązania z terenem do granicy własności 9. Od strony zieleńców i posesji ciąg pieszo-rowerowy ograniczony obrzeżem 8x30cm na ławie betonowej z oporem 10. Uzupełnienie betonem nawierzchni po zabudowie krawężnika tj. wypełnienie szczeliny około 20-30cm między nowo ułożonym krawężnikiem, a istniejącą konstrukcją jezdni, do spodu istniejącej podbudowy stosując przerwy dylatacyjne. 11. Naprawa nawierzchni bitumicznej na szer. 1,50mb poprzez frezowanie istniejącego asfaltu gr. 6cm, skropieniu i ponownemu ułożeniu warstwy ścieralnej z asfaltobetonu gr 6cm przy zastosowaniu taśmy bitumicznej samoprzylepnej gr. 6cm dla połączenia krawędzi nawierzchni 12. Odwodnienie ulicy poprzez wykonanie wpustów ulicznych z odprowadzeniem wód opadowych przykanalikami - kratki krawężnikowo-jezdniowe 13. Odtworzenie konstrukcji jezdni na drodze wojewódzkiej (KR-5) 14. Wykonanie ścieku ulicznego z dwóch rzędów klinkieru na uprzednio wykonanej ławie betonowej 15. Zabezpieczenie istniejącego uzbrojenia wraz z regulacją 16. Ukształtowanie przyległego terenu - humusowanie i obsianie trawą 17. Zabezpieczenie kabli energetycznych, telekomunikacyjnych - rurami 18. Zabezpieczenie gazu- rurami ochronnymi dwudzielnymi 19. Wytyczenie i inwentaryzacja powykonawcza Roboty odwadniające - kanał deszczowy: 1. Roboty przygotowawcze i rozbiórkowe z transportem gruzu 2. Roboty ziemne z transportem urobku 3. Wykonanie kanalizacji deszczowej z rur kanalizacyjnych GRP fi 400/9,0mm, fi 500/11,0mm lub rur betonowych Witros kl. C gr. śc. 70 i 75mm 60kN/mb lub równoważne na podłożu z piasku gr. 10cm 4. Studnie rewizyjne z kręgów żelbetowych fi 1200mm i fi 1500mm i włazami żeliwnymi zatrzaskowymi typ ciężki 5. Obsypanie kanalizacji deszczowej warstwą piasku na wys. 30cm ponad rurę 6. Zabezpieczenie wykopu na czas budowy 7. Drenaż z rur perforowanych fi 100mm w welonie szklanym z oprowadzeniem do proj. studni, obsypanie materiałem przepuszczalnym 8. Wytyczenie i inwentaryzacja powykonawcza.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zakres rzeczowy zamówienia : Roboty drogowe: 1. Roboty przygotowawcze i rozbiórkowe z transportem gruzu 2. Zdjęcie warstwy humusu grubości do 15cm 3. Roboty ziemne korytowe i nasypowe 4. Frezowanie istniejącej nawierzchni asfaltowej na szer. 1,50mb średnia grubość 6cm 5. Chodnik przyjezdniowy z kostki brukowej gr. 8cm na podbudowie tłuczniowej gr. 15cm-szer. 3,00mb ograniczony krawężnikiem 20x30cm 6. Zjazdy z kostki brukowej gr. 8cm na szer. ciągu 3,00mb na szerokości chodnika, po stronie pół-nocnej, szerokość zjazdów wg istniejących bram 3,50-5,50mb, konstrukcja: kostka brukowa koloru czerwonego gr. 8cm na podsypce cementowo-piaskowej gr. 3cm i podbudowie tłuczniowej gr. 20cm, skosy 1:1 7. Zjazdy na drogi transp. rolnego, łuki R-5,00m krawężniki 20x30cm na ławie betonowej z oporem (na zejściach obniżenie)- konstrukcja dla KR - 5 do granicy własności 8. Wyrównanie zjazdów destruktem bitumicznym w celu nawiązania z terenem do granicy własności 9. Od strony zieleńców i posesji ciąg pieszo-rowerowy ograniczony obrzeżem 8x30cm na ławie betonowej z oporem 10. Uzupełnienie betonem nawierzchni po zabudowie krawężnika tj. wypełnienie szczeliny około 20-30cm między nowo ułożonym krawężnikiem, a istniejącą konstrukcją jezdni, do spodu istniejącej podbudowy stosując przerwy dylatacyjne. 11. Naprawa nawierzchni bitumicznej na szer. 1,50mb poprzez frezowanie istniejącego asfaltu gr. 6cm, skropieniu i ponownemu ułożeniu warstwy ścieralnej z asfaltobetonu gr 6cm przy zastosowaniu taśmy bitumicznej samoprzylepnej gr. 6cm dla połączenia krawędzi nawierzchni 12. Odwodnienie ulicy poprzez wykonanie wpustów ulicznych z odprowadzeniem wód opadowych przykanalikami - kratki krawężnikowo-jezdniowe 13. Odtworzenie konstrukcji jezdni na drodze wojewódzkiej (KR-5) 14. Wykonanie ścieku ulicznego z dwóch rzędów klinkieru na uprzednio wykonanej ławie betonowej 15. Zabezpieczenie istniejącego uzbrojenia wraz z regulacją 16. Ukształtowanie przyległego terenu - humusowanie i obsianie trawą 17. Zabezpieczenie kabli energetycznych, telekomunikacyjnych - rurami 18. Zabezpieczenie gazu- rurami ochronnymi dwudzielnymi 19. Wytyczenie i inwentaryzacja powykonawcza Roboty odwadniające - kanał deszczowy: 1. Roboty przygotowawcze i rozbiórkowe z transportem gruzu 2. Roboty ziemne z transportem urobku 3. Wykonanie kanalizacji deszczowej z rur kanalizacyjnych GRP fi 400/9,0mm, fi 500/11,0mm lub rur betonowych Witros kl. C gr. śc. 70 i 75mm 60kN/mb lub równoważne na podłożu z piasku gr. 10cm 4. Studnie rewizyjne z kręgów żelbetowych fi 1200mm i fi 1500mm i włazami żeliwnymi zatrzaskowymi typ ciężki 5. Obsypanie kanalizacji deszczowej warstwą piasku na wys. 30cm ponad rurę 6. Zabezpieczenie wykopu na czas budowy 7. Drenaż z rur perforowanych fi 100mm w welonie szklanym z oprowadzeniem do proj. studni, obsypanie materiałem przepuszczalnym 8. Wytyczenie i inwentaryzacja powykonawcza

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania 45.23.31.21 - Roboty w zakresie budowy dróg głównych 45.24.71.10 - Budowa kanałów 45.23.21.30 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej 45.11.10.00 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.11.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie będzie żądał zabezpieczenia oferty wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są wskazać że wykonali w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonali roboty odpowiadające swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia t.j. wykonali minimum 1 zadanie polegające na wykonaniu chodnika z kostki brukowej wraz z kanalizacją deszczową o łącznej wartości brutto 950.000,00zł.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są wskazać osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności: 1) Kierownik Budowy Kwalifikacje i umiejętności: uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej lub uprawnienia równoważne do powyższych, a wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, 2) Kierownik Robót Kanalizacyjnych Kwalifikacje i umiejętności: uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji wodociągowych i kanalizacyjnych lub uprawnienia równoważne do powyższych, a wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów; Zamawiający dopuszcza łączenie funkcji przez wskazane osoby, które będą wykonywać niniejsze zamówienie, pod warunkiem, że osoba ta spełnia łącznie wymagania dla każdej z łączonych funkcji, z wyjątkiem przypadków określonych w Prawie Budowlanym.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany postanowień zawartej z Wykonawcą umowy w stosunku do treści oferty w formie aneksu do umowy w zakresie: a) zmiana terminu realizacji zamówienia (rozpoczęcia i zakończenia realizacji zamówienia). Zmiana taka może nastąpić jedynie w przypadku zaistnienia okoliczności niezależnych od stron umowy, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, itp. b) zmiany kluczowego personelu Wykonawcy w przypadku długotrwałej choroby, śmierci; zwolnień, itp; c) możliwość robót zamiennych; d) zmiana rodzaju i ilości zakresu zamówienia; e) zmiana wartości przedmiotu zamówienia spowodowana dodaniem rodzaju i ilości zakresu za-mówienia, f) zmiana adresu/siedziby Zamawiającego/Wykonawcy, g) zmiana osób występujących po stronie Zamawiającego/Wykonawcy, h) zmiana będąca skutkiem poprawy oczywistej omyłki, i) ze zmianą stawki podatku od towarów i usług (VAT).

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.konopiska.akcessnet.net
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Konopiska, 42-274 Konopiska, ul. Lipowa 5.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.07.2012 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Konopiska, 42-274 Konopiska, ul. Lipowa 5, kancelaria, parter.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.