eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zielona Góra › Kanał Borkowski - Głuchowski - Klenica - przebudowa i odbudowa kanałów - etap I



Ogłoszenie z dnia 2007-08-17

Zielona Góra: Kanał Borkowski - Głuchowski - Klenica - przebudowa i odbudowa kanałów - etap I
Numer ogłoszenia: 143954 - 2007; data zamieszczenia: 17.08.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Lubuski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Zielonej Górze, ul. Ptasia 2B, 65-514 Zielona Góra, woj. lubuskie, tel. 068 4527604, fax (068) 327 02 08.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lzmiuw.zgora.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kanał Borkowski - Głuchowski - Klenica - przebudowa i odbudowa kanałów - etap I.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: W ramach opracowania pierwszego etapu należy wykonać dokumentację techniczną dla następującego zakresu robót: odbudowa Kanału Głuchowskiego od przepompowni Głuchów w km 0+000 do km 4+430; wykonanie kanału łączącego (kanał ulgi po trasie rowów Gł - E i Br - D) Kanał Głuchowski z Kanałem Borkowskim; odbudowa Kanału Borkowskiego od km 6+042 do km 12+820; rozbudowa rozlewiska na Kanale Głuchowskim w km 3+606 ÷ 4+430 z przeznaczeniem pod zbiornik wyrównawczy dla przepompowni Głuchów. Urobek z rozbudowy przeznaczony zostanie na modernizację obwałowań rzeki Odry na odcinku m. Ledno - m. Głęboka. Zakres opracowania dokumentacji powinien obejmować: 1. Dokumentacja geodezyjno-pomiarowa 2. Dokumentacja geologiczno-inżynierska 3. Przygotowanie materiałów do wystąpienia o wydanie decyzji o lokalizacji inwestycji celu publicznego i o środowiskowych uwarunkowaniach - 5 egz. oraz wystąpienie o wydanie tych decyzji w terminie 1 miesiąca od dnia zawarcia umowy 4. Raport oddziaływania inwestycji na środowisko - 5 egz (Termin opracowania poz. 1 ÷ 4: 30.11.2007r.) 5. Operat wodnoprawny - 3 egz. 6. Operat dendrologiczny - 5 egz 7. Projekt budowlany - 4 egz. 8. Projekt wykonawczy - 5 egz. 9. Szacunkowy operat wywłaszczeniowy - 3 egz. 10. Przedmiar robót - 5 egz. 11. Kosztorys inwestorski - 1 egz. 12. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych - 4 egz. 13. Uzyskanie pozwolenia na budowę (Termin opracowania poz. 5 ÷ 13: 30.08.2008r.)

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.23.20.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania Kod CPV wg słownika 2008: 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.08.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Wniesienie wadium nie jest wymagane.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. dysponują osobami posiadającymi uprawnienia projektowe w zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia oraz wykonali w okresie ubiegłych 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, prace projektowe odpowiadające rodzajem i wartością przedmiotowi niniejszego zamówienia 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełnienia warunków dokonana będzie w oparciu o złożoną ofertę i załączniki do niej wg zasady spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta powinna zawierać następujące dokumenty i oświadczenia: 1.Formularz oferty 2. Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, zgodne z art. 44 Pzp 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 4. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 Pzp, wystawiona nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert 5. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 Pzp, wystawiona nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert 6. Aktualne zaświadczenia z właściwego Urzędu Skarbowego oraz Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonanie decyzji właściwego organu (wystawione nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert), 7. Wykaz osób odpowiedzialnych za realizację opracowania posiadających uprawnienia projektowe w zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia (melioracyjne, hydrotechniczne, hydrologiczne, geodezyjne, geologiczne) oraz dokumenty potwierdzające ich kwalifikacje zawodowe - kserokopie uprawnień budowlanych i zaświadczenia o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa 8. Wykaz prac projektowych zrealizowanych przez oferenta w okresie ubiegłych 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających rodzajem i wartością przedmiotowi niniejszego zamówienia wraz z referencjami lub innymi dokumentami potwierdzającymi, że prace te zostały wykonane należycie. 9. Zaakceptowany przez Wykonawcę wzór umowy .

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lzmiuw.zgora.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Lubuski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Zielonej Górze, ul. Ptasia 2b, 65-514 Zielona Góra, pokój nr 102.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.08.2007 godzina 08:00, miejsce: Lubuski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Zielonej Górze, ul. Ptasia 2b, 65-514 Zielona Góra, pokój nr 102.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.