eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bydgoszcz › PRZEBUDOWA ULIC W BYDGOSZCZY - WYKONANIE NAKŁADEK BITUMICZNYCH WRAZ Z FREZOWANIEM NAWIERZCHNI BITUMICZNYCHUL.INWALIDÓW, UL.WYSZOGRODZKA, UL.PRZEMYSŁOWA

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-08-17

Bydgoszcz: PRZEBUDOWA ULIC W BYDGOSZCZY - WYKONANIE NAKŁADEK BITUMICZNYCH WRAZ Z FREZOWANIEM NAWIERZCHNI BITUMICZNYCH: UL.INWALIDÓW, UL.WYSZOGRODZKA, UL.PRZEMYSŁOWA
Numer ogłoszenia: 143948 - 2007; data zamieszczenia: 17.08.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Miejskich i Komunikacji Publicznej, ul. Fordońska 120, 85-950 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 5822366, fax 052 5822363.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdmikp.bydgoszcz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PRZEBUDOWA ULIC W BYDGOSZCZY - WYKONANIE NAKŁADEK BITUMICZNYCH WRAZ Z FREZOWANIEM NAWIERZCHNI BITUMICZNYCH: UL.INWALIDÓW, UL.WYSZOGRODZKA, UL.PRZEMYSŁOWA.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana (art.2 ust.8 UPZP), polegająca na wykonaniu nakładek bitumicznych wraz z frezowaniem nawierzchni bitumicznych na ulicach: Inwalidów, Wyszogrodzka, Przemysłowa. 2.Przekazanie placu budowy dla wykonania frezowania i nakładek bitumicznych na ww. ulicach następować będzie sukcesywnie, tak aby nie spowodować nadmiernego utrudnienia w ruchu kołowym. 3.Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia zawiera Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych 4.Realizacja robót budowlanych zgodna ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót. ZAKRES RZECZOWY ZAMÓWIENIA: Roboty rozbiórkowe Frezowanie nawierzchni bitumicznej na głębokości 3 cm o pow. 27.200 m2, w tym: - ul.Przemysłowa - 11.600 m2, - ul.Inwalidów - 10.700 m2, - ul.Wyszogrodzka - 4.900 m2, Materiał z frezowania nawierzchni należy odwieźć w porozumieniu z Wydziałem Utrzymania Ulic Zamawiającego na miejsce wbudowania z odwozem na 10 km. Roboty wykonawcze Wykonanie nakładek bitumicznych na ulicach: - ul.Przemysłowa - 20.000 m2, - ul.Inwalidów - 18.000 m2, - ul.Wyszogrodzka - 9.500 m2, Konstrukcja nawierzchni jezdni Warstwa profilowa z mieszanek mineralno-bitumicznych betonu asfaltowego 0-18 o strukturze częściowo zamkniętej wykonanej wg PN-S-96025/2000. Technologie produkcji betonu asfaltowego opracować z zastosowaniem asfaltu D 50. Wykonanie nawierzchni -przed skropieniem emulsją powierzchnię oczyścić przy pomocy szczotki mechanicznej i sprężonego powietrza, -skropienie nawierzchni po frezowaniu emulsją asfaltową szybkorozpadową w ilości 0,5 kg/m2, -ułożenie warstwy profilowej nawierzchni, Organizacja ruchu na czas budowy Prowadzone roboty winny być oznakowane zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 roku w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa drogowego i warunków ich umieszczania na drogach: a)załącznik 1 - Szczegółowe warunki techniczne dla znaków drogowych pionowych i warunki ich umieszczania na drogach, b)załącznik 2 - Szczegółowe warunki techniczne dla urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunki ich umieszczania na drogach.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.32.52 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.52 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 35.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium w wysokości 16 000,- (słownie: szesnaście tysięcy 00/100) PLN, przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku, dopuszczonych przez Zamawiającego formach, określonych w art. 45 ust. 6 . Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego, tj. Bank Pocztowy S.A. O/Bydgoszcz - Nr konta 98 1320 1117 2031 0044 2000 0386 z adnotacją WADIUM - nakładki bitumiczne na ulicach: Inwalidów, Wyszogrodzka, Przemysłowa. Dowód wniesienia wadium należy dołączyć do oferty w następującej formie: 1.potwierdzenie wpłaty lub przelewu pieniędzy na rachunek bankowy Zamawiającego zaleca się dołączyć w formie kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę/y upoważnioną/e do reprezentowania wykonawcy, zgodnie z formą reprezentacji, określoną w rejestrze sądowym lub innym dokumencie, 2.potwierdzenie wniesienia wadium w pozostałych formach określonych w art. 45 ust. 6 UPZP - w formie oryginału dołączonego do oferty. Wadium pozostaje w dyspozycji Zamawiającego i będzie zwrócone lub zatrzymane, na zasadach i w trybie określonym w art. 46 UPZP..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy zgodnie z art. 44 UPZP spełniają warunki udziału w postępowaniu, określone przez Zamawiającego na podstawie art. 22 ust. 1 UPZP: 1.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia, potwierdzone wykonaniem, w ostatnich 5 latach przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, roboty budowlanej dotyczącej: wykonania nawierzchni bitumicznej na powierzchni nie mniejszej niż 10.000 m2, 2.dysponują potencjałem technicznym, tj. sprzętem (w liczbie i wydajności) gwarantującym przeprowadzenie robót zgodnie z zasadami określonymi w specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, 3.dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w tym minimum: 1)kierownikiem budowy, legitymującym się uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń lub drogowej, wymaganymi przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2006 r. Nr 156 poz.1118 z późn. zm.) oraz zaświadczeniem o wpisie na listę właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. Kierownik budowy może jednocześnie pełnić funkcję kierownika robót drogowych, 2)kierownikiem robót drogowych, legitymującym się uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej, wymaganymi przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2006 r. Nr 156 poz.1118 z późn. zm.) oraz zaświadczeniem o wpisie na listę właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, 4.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, w tym: 1)posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową, w wysokości nie mniejszej niż 1.000.000,- (słownie: jeden milion 00/100) PLN, 2)posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na minimalną sumę ubezpieczenia 400.000,- (słownie: czterysta tysięcy 00/100) PLN, 5.nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 uPzp. Sposób dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu. 1.Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu, zostanie dokonana zgodnie z kryterium spełnia/nie spełnia, na podstawie dokumentów lub oświadczeń dołączonych przez Wykonawcę do oferty. 2.Wykonawca zostanie wykluczony z udziału w postępowaniu przetargowym na podstawie art. 24 UPZP, gdy: 1)nie spełni chociażby jednego z warunków określonych podmiotowo, w tym progowo, 2)nie złoży wymaganych w SIWZ oświadczeń, informacji lub dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 UPZP, 3)złoży dokumenty niespełniające wymagań formalnych stawianych przez Zamawiającego lub określonych przepisami prawa (np. dokument nieaktualny, bez podpisu wykonawcy, bez potwierdzenia kopii dokumentu za zgodność z oryginałem przez wykonawcę), z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 UPZP, 4)nie spełni innych wymagań określonych w UPZP lub SIWZ, lub innych przepisach obowiązującego prawa. 3.Zamawiający wzywa wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub którzy złożyli dokumenty, o których mowa w art. 25 ust. 1, zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania; oświadczenia lub dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego, nie później niż w dniu wyznaczonym przez zamawiającego jako termin uzupełnienia oświadczeń lub dokumentów. 4.W toku oceny spełnienia warunków, Zamawiający wzywa także, w wyznaczonym przez siebie terminie, do złożenia wyjaśnień dotyczących oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1. 5.Zamawiający zawiadomi równocześnie wykonawców, którzy zostali wykluczeni z postępowania o udzielenie zamówienia, podając uzasadnienie faktyczne i prawne, z zastrzeżeniem art. 92 ust. 1 pkt. 3 UPZP. 6.Ofertę wykonawcy wykluczonego z postępowania uznaje się za odrzuconą.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Celem potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, określonych w pkt. 10.1. SIWZ, wykonawca składa przez dołączenie do oferty, w oryginale lub w formie kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę (tj. osobę/y uprawnioną/e do reprezentowania wykonawcy i składania oświadczeń woli w jego imieniu) następujące dokumenty: 1.oświadczenie, zgodnie z art. 44 UPZP, o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych przez Zamawiającego na podstawie art. 22 ust. 1 UPZP, 2.wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości powierzchni, oraz daty i miejsca wykonania, 3.dokumenty potwierdzające (np. referencja, protokół odbioru końcowego robót), że roboty budowlane przedstawione, w ww. wykazie zostały wykonane należycie, 4.wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, 5.uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń lub drogowej, 6.aktualne zaświadczenia o wpisie na listę właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, 7.informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 8.polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, 9.aktualny/e odpis/y z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie/a o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 10.aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składnia ofert, 11.aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 UPZP - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 12.aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 UPZP - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdmikp.bydgoszcz.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Miejskich i Komunikacji Publicznej, 85-950 Bydgoszcz, ul. Fordońska 120.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.09.2007 godzina 09:30, miejsce: ZDMiKP, Bydgoszcz, ul. Fordońska 120, pok.02/parter (kancelaria),.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Termin otwarcia ofert: w dniu: 07.09.2007 r. godz.: 09:45 Miejsce otwarcia ofert: ZDMiKP, Bydgoszcz, ul. Fordońska 120, pok.07/parter,

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.