Ogłoszenie z dnia 2007-08-17
Zielona Góra: Kanał Zimna Woda - odbudowa i rekonstrukcja kanału w km 4+260 ÷ 13+240, gm. Dąbie
Numer ogłoszenia: 143878 - 2007; data zamieszczenia: 17.08.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Lubuski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Zielonej Górze, ul. Ptasia 2B, 65-514 Zielona Góra, woj. lubuskie, tel. 068 4527604, fax (068) 327 02 08.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.lzmiuw.zgora.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kanał Zimna Woda - odbudowa i rekonstrukcja kanału w km 4+260 ÷ 13+240, gm. Dąbie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji technicznej pt. Kanał Zimna Woda - odbudowa i rekonstrukcja kanału w km 4+260 ÷ 13+240, gm. Dąbie. Odbudowę kanału należy zaprojektować na długości ok. 9,0 km (od przepustu drogowego na drodze wojewódzkiej nr 288 w górę kanału, tj. od km 4+260 do 13+240) po istniejącej trasie z odbudową budowli piętrzących dla potrzeb nawodnień i retencji korytowej oraz budowli komunikacyjnych na duktach leśnych i drogach gruntowych przecinających kanał. Odbudowa kanału powinna uwzględniać potrzeby wodne przyległych użytków rolnych, leśnych i istniejących obiektów stawowych. Zakres opracowania dokumentacji powinien obejmować: 1. Dokumentacja geodezyjno-pomiarowa 2. Dokumentacja geotechniczna 3. Przygotowanie materiałów do wystąpienia o wydanie decyzji o lokalizacji inwestycji celu publicznego i o środowiskowych uwarunkowaniach - 5 egz. oraz wystąpienie o wydanie tych decyzji w terminie 1 miesiąca od dnia zawarcia umowy 4. Operat dendrologiczny - 5 egz. 5. Raport oddziaływania inwestycji na środowisko - 5 egz 6. Operat wodnoprawny - 3 egz. 7. Projekt budowlany - 4 egz. 8. Szacunkowy operat wywłaszczeniowy - 3 egz. (Termin opracowania poz. 1 ÷ 8: 30.11.2007r.) 9. Przedmiar robót - 5 egz. 10. Kosztorys inwestorski - 1 egz. (Termin opracowania poz. 9 ÷ 10: 30.03.2008r.) 11. Projekt wykonawczy - 5 egz. 12. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych - 4 egz. 13. Uzyskanie pozwolenia na budowę (Termin opracowania poz. 11 ÷ 13: 30.06.2008r)
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.23.20.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania Kod CPV wg słownika 2008: 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.06.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Wniesienie wadium nie jest wymagane.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. dysponują osobami posiadającymi uprawnienia projektowe w zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia oraz wykonali w okresie ubiegłych 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, prace projektowe odpowiadające rodzajem i wartością przedmiotowi niniejszego zamówienia 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełnienia warunków dokonana będzie w oparciu o złożoną ofertę i załączniki do niej wg zasady spełnia - nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta powinna zawierać następujące dokumenty i oświadczenia: 1.Formularz oferty 2. Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, zgodne z art. 44 Pzp 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 4. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 Pzp, wystawiona nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert 5. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 Pzp, wystawiona nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert 6. Aktualne zaświadczenia z właściwego Urzędu Skarbowego oraz Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonanie decyzji właściwego organu (wystawione nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert), 7. Wykaz osób odpowiedzialnych za realizację opracowania posiadających uprawnienia projektowe w zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia (melioracyjne, hydrotechniczne, hydrologiczne, geodezyjne, geologiczne) oraz dokumenty potwierdzające ich kwalifikacje zawodowe - kserokopie uprawnień budowlanych i zaświadczenia o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa 8. Wykaz prac projektowych zrealizowanych przez oferenta w okresie ubiegłych 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających rodzajem i wartością przedmiotowi niniejszego zamówienia wraz z referencjami lub innymi dokumentami potwierdzającymi, że prace te zostały wykonane należycie. 9. Zaakceptowany przez Wykonawcę wzór umowy
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lzmiuw.zgora.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Lubuski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Zielonej Górze, ul. Ptasia 2b, 65-514 Zielona Góra, pokój nr 102.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.08.2007 godzina 08:00, miejsce: Lubuski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Zielonej Górze, ul. Ptasia 2b, 65-514 Zielona Góra, pokój nr 102.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z ZIELONEJ GÓRY
- Dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby WUP w Zielonej Górze
- "Dostawa mebli i wyposażenia w ramach inwestycji : "Rozbudowa Państwowej Szkoły Muzycznej I i II st. i m. Mieczysława Karłowicza o nowy budynek edukacji artystycznej".
- Remont drogi dojazdowej do Jednostki Wojskowej w Czerwieńsku
- Rewitalizacja zabytkowego parku przy Pałacu w Zaborze, siedzibie SP ZOZ Centrum Leczenia Dzieci i Młodzieży w Zaborze
- LA.261.28.2024 Sukcesywne dostawy leków refundowanych
- NZ.261.34.2024 Sukcesywne dostawy środków ochrony osobistej oraz sprzętu jednokrotnego użytku do przygotowania leków dla Pracowni Cytostatyków.
więcej: przetargi w Zielonej Górze »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Modernizacja sieci dróg na terenie Gminy Janowiec Kościelny" w formie zaprojektuj i wybuduj
- Modernizacja świetlicy wiejskiej w miejscowości Radosze w Gminie Barciany
- Budowa biologiczno-mechanicznej oczyszczalni ścieków w Grabowie w formule zaprojektuj i wybuduj etap II
- "Budowa domu wielorodzinnego wraz z zagospodarowaniem terenu i infrastrukturą towarzyszącą" - w formule zaprojektuj i wybuduj
- Ściana oczyszczająca powietrze na budynku przy ul. Kościelnej w Czempiniu.
- "Remont łazienek wraz z instalacjami w budynku Szkoły Podstawowej nr 1 przy ul. Kilińskiego 9 w Skierniewicach"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.