eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ryglice › Remont dróg gminnych na terenie Gminy RygliceCzęść I - Remont drogi gminnej nr K200257 - Droga na Nagórze Stanaszek, nr dz. ewid. 2771, 2772, 2773, 2774, 2775 w miejscowości Lubcza w km 0+000,00 - 0+792,00, Część II - Remont drogi gminnej nr K200247 - Droga na Stadninę, nr dz. ewid. 256, 343 w miejscowości Bistuszowa w km od 0+000 - 2+400, Część III - Remont drogi gminnej nr K200250 - ul. W. Jagiełły, nr dz. ewid. 536 w miejscowości Zalasowa w km od 0+000 - 0+190

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-07-19

Ryglice: Remont dróg gminnych na terenie Gminy Ryglice: Część I - Remont drogi gminnej nr K200257 - Droga na Nagórze Stanaszek, nr dz. ewid. 2771, 2772, 2773, 2774, 2775 w miejscowości Lubcza w km 0+000,00 - 0+792,00, Część II - Remont drogi gminnej nr K200247 - Droga na Stadninę, nr dz. ewid. 256, 343 w miejscowości Bistuszowa w km od 0+000 - 2+400, Część III - Remont drogi gminnej nr K200250 - ul. W. Jagiełły, nr dz. ewid. 536 w miejscowości Zalasowa w km od 0+000 - 0+190
Numer ogłoszenia: 143811 - 2016; data zamieszczenia: 19.07.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Ryglic , ul. Rynek 9, 33-160 Ryglice, woj. małopolskie, tel. 014 6541035, faks 014 6541054.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ryglice.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.ryglice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont dróg gminnych na terenie Gminy Ryglice: Część I - Remont drogi gminnej nr K200257 - Droga na Nagórze Stanaszek, nr dz. ewid. 2771, 2772, 2773, 2774, 2775 w miejscowości Lubcza w km 0+000,00 - 0+792,00, Część II - Remont drogi gminnej nr K200247 - Droga na Stadninę, nr dz. ewid. 256, 343 w miejscowości Bistuszowa w km od 0+000 - 2+400, Część III - Remont drogi gminnej nr K200250 - ul. W. Jagiełły, nr dz. ewid. 536 w miejscowości Zalasowa w km od 0+000 - 0+190.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest remont dróg gminnych na terenie Gminy Ryglice: Część I - Remont drogi gminnej nr K200257-Droga na Nagórze Stanaszek, nr dz. ewid. 2771, 2772, 2773, 2774, 2775 w miejscowości Lubcza w km 0+000,00 - 0+792,00 w zakresie: - Wykonanie podbudowy w korycie pod naruszonymi krawędziami nawierzchni asfaltowej z kruszywa łamanego dolomitowego, - Oczyszczenie i skropienie istniejącej warstwy konstrukcyjnej nawierzchni asfaltowej, - Mechaniczna ścinka poboczy, - Wykonanie warstwy wiążącej - wyrównawczej średniej gr. 4 cm z mieszanki mineralno - asfaltowej, - Wykonanie nawierzchni z mieszanki mineralno-asfaltowej warstwa ścieralna gr. 4 cm, - Uzupełnienie poboczy do niwelety jezdni kruszywem łamanym dolomitowym, - Odmulenie koparką rowów, - Remont istniejących przepustów betonowych. Część II - Remont drogi gminnej nr K200247 - Droga na Stadninę, nr dz. ewid. 256, 343 w miejscowości Bistuszowa w km od 0+000 - 2+400 w zakresie: - Oczyszczenie i skropienie istniejącej warstwy konstrukcyjnej nawierzchni asfaltowej, - Mechaniczna ścinka poboczy, -Wykonanie warstwy wiążącej - wyrównawczej średniej gr. 4 cm z mieszanki mineralno - asfaltowej, - Wykonanie warstwy ścieralnej gr 4 cm z mieszanki mineralno-asfaltowej, - Uzupełnienie poboczy do niwelety jezdni kruszywem łamanym z zagęszczeniem mechanicznym. Część III - Remont drogi gminnej nr K200250 - ul. W. Jagiełły, nr dz. ewid. 536 w miejscowości Zalasowa w km od 0+000 - 0+190 w zakresie: - Oczyszczenie i skropienie istniejącej warstwy konstrukcyjnej nawierzchni asfaltowej, - Mechaniczna ścinka poboczy, - Wykonanie warstwy wiążącej - wyrównawczej średniej gr. 5 cm z mieszanki mineralno - asfaltowej, - Wykonanie warstwy ścieralnej gr. 5 cm z mieszanki mineralno-asfaltowej, - Uzupełnienie poboczy do niwelety jezdni, - Remont istniejącego przepustu betonowego. Szczegółowy zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia oraz sposób wykonania określony jest w załącznikach do niniejszej SIWZ, tj.: specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót, przedmiarze robót _kosztorysie ofertowym (osobno dla każdej z części) oraz mapie z zakresem robót(osobno dla każdej z części), a także we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ. Przy wykonywaniu przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest stosować wyroby budowlane wprowadzone do obrotu zgodnie z przepisami odrębnymi (art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. prawo budowlane, tekst jednolity z 2010r., Dz. U. Nr 243, poz.1623 z późn. zm.). Dokumenty potwierdzające wprowadzenie do obrotu należy przedstawić do wglądu w trakcie realizacji, a komplet przekazać przed odbiorem końcowym..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.30.00-9.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 10.10.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. W niniejszym postępowaniu Zamawiający żąda wniesienia wadium, przed upływem terminu składania ofert, w wysokości: a) dot. Części I: 2 500,00 zł (słownie: dwa tysiące pięćset złotych), b) dot. Części II: 6 000,00 zł (słownie: sześć tysięcy złotych), c) dot. Części III: 1 200,00 zł (słownie: jeden tysiąc dwieście złotych). 2. Wadium może być wnoszone w formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp. 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na wskazany rachunek bankowy Zamawiającego w Banku Spółdzielczym Rzemiosła w Krakowie, Oddział w Ryglicach, ul. Ks. J. Wyrwy 3 nr: 67 85890006 0050 0000 0084 0002. W tytule przelewu należy podać: Wadium do przetargu ZP.271.1.27.2016, dot. Części .... Dowód wpłaty wadium należy dołączyć do oferty. Uwaga: jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 5.Wadium wnoszone w formie niepieniężnej należy zdeponować w oryginale w Urzędzie Miejskim w Ryglicach, ul. Rynek 9, 33-160 Ryglice na Dzienniku Podawczym - parter, a do oferty załączyć uwierzytelnioną kopię dokumentu wadialnego. 6. Zwrot i zatrzymanie wadium będzie następować na zasadach określonych w art. 46 ustawy Pzp.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia (wzór zał. nr 2 do SIWZ).

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek posiadania wiedzy i doświadczenia zapewniającego wykonanie zamówienia, jeżeli Wykonawca wykaże wykonanie w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 zamówienia w zakresie i złożoności porównywalnej z przedmiotem niniejszego zamówienia - roboty związane z wykonywaniem nawierzchni bitumicznych dróg o długości co najmniej: - Część I - 400 m, - Część II - 1200 m, - Część III - 100 m. Zamawiający nie wymaga informacji o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia (wzór zał. nr 2 do SIWZ)

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, jeżeli Wykonawca: - wykaże dysponowanie kierownikiem robót budowlanych, posiadającym uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2013 poz. 1409 ze zm.) lub odpowiadające im równoważne uprawnienia w tej specjalności, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów - zgodnie z polskim Prawem Budowlanym. Kierownik o ww. specjalności musi legitymować się co najmniej trzyletnim doświadczeniem zawodowym na tym stanowisku. - oświadczy, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia (wzór zał. nr 2 do SIWZ)

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek posiadania wiedzy i doświadczenia zapewniającego wykonanie zamówienia, jeżeli Wykonawca wykaże wykonanie w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 zamówienia w zakresie i złożoności porównywalnej z przedmiotem niniejszego zamówienia - roboty związane z wykonywaniem nawierzchni bitumicznych dróg o długości co najmniej: - Część I - 400 m, - Część II - 1200 m, - Część III - 100 m. Zamawiający nie wymaga informacji o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie.;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1)formularz ofertowy - wzór załącznik nr 1 do SIWZ, 2) kosztorys ofertowy - wg wzoru stanowiącego załącznik do SIWZ,3) jeżeli uprawnienie do reprezentacji osoby podpisującej ofertę nie wynika z załączonych do oferty dokumentów, do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo lub dokument, z którego będzie wynikać uprawnienie do podpisywania oferty,4)pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik,5)Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b Pzp zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddaniami mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia. Dokument, z którego będzie wynikać zobowiązanie podmiotu trzeciego powinien wyrażać w sposób wyraźny i jednoznaczny wolę udzielenia Wykonawcy, ubiegającemu się o zamówienie odpowiedniego zasobu oraz wskazać: a)jaki jest zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, b)w jaki sposób zostaną wykorzystane zasoby innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, c)jakiego charakteru stosunki będą łączyły Wykonawcę z innym podmiotem, d)jaki jest zakres i w jakim okresie inny podmiot będzie brał udział przy wykonywaniu zamówienia. Dokument ten wymagany jest w formie oryginału. 6) dowód wniesienia wadium.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - Gwarancja - 5

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonał wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia w trakcie realizacji zawartej umowy co najmniej jednej z następujących okoliczności: 1) przesunięcie terminu wykonania robót będzie możliwe w przypadku: a) wystąpienia robót dodatkowych, przewidzianych w art. 67 ust. 1 pkt. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, b) wystąpienia szczególnie niesprzyjających warunków atmosferycznych, których nie można było wcześniej przewidzieć, uniemożliwiających wykonanie przedmiotowego zamówienia zgodnie z technologią (temperatura, opady) na wniosek Wykonawcy, c) działania siły wyższej mającej wpływ na termin wykonania zamówienia, (np. działanie sił przyrody huragan, powódź, pożar; stan wojenny, stan wyjątkowy itp.), 2) w przypadku zmiany urzędowej wysokości stawki podatku VAT, na wniosek Wykonawcy lub Zamawiającego, zostanie sporządzony aneks do umowy uwzględniający zmiany wartości wynikające z tego tytułu. 3) w przypadku zmiany osób, przy pomocy których Wykonawca realizuje przedmiot umowy, na inne spełniające warunki określone w niniejszej SIWZ. Zmiana ta jest możliwa na osoby spełniające wymogi SIWZ, a dla skutecznej zmiany niezbędne jest uzyskanie pisemnej zgody Zamawiającego na zaproponowaną osobę.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ryglice.pl/bip
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Ryglicach, 33-160 Ryglice, ul. Rynek 9, pok. 17.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.08.2016 godzina 09:30, miejsce: Urząd Miejski w Ryglicach, 33-160 Ryglice, ul. Rynek 9, Dziennik Podawczy - parter.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Część I - Remont drogi gminnej nr K200257-Droga na Nagórze Stanaszek, nr dz. ewid. 2771, 2772, 2773, 2774, 2775 w miejscowości Lubcza w km 0+000,00 - 0+792,00.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest remont dróg gminnych na terenie Gminy Ryglice: Część I - Remont drogi gminnej nr K200257-Droga na Nagórze Stanaszek, nr dz. ewid. 2771, 2772, 2773, 2774, 2775 w miejscowości Lubcza w km 0+000,00 - 0+792,00 w zakresie: - Wykonanie podbudowy w korycie pod naruszonymi krawędziami nawierzchni asfaltowej z kruszywa łamanego dolomitowego, - Oczyszczenie i skropienie istniejącej warstwy konstrukcyjnej nawierzchni asfaltowej, - Mechaniczna ścinka poboczy, - Wykonanie warstwy wiążącej - wyrównawczej średniej gr. 4 cm z mieszanki mineralno - asfaltowej, - Wykonanie nawierzchni z mieszanki mineralno-asfaltowej warstwa ścieralna gr. 4 cm, - Uzupełnienie poboczy do niwelety jezdni kruszywem łamanym dolomitowym, - Odmulenie koparką rowów, - Remont istniejących przepustów betonowych. Szczegółowy zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia oraz sposób wykonania określony jest w załącznikach do niniejszej SIWZ, tj.: specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót, przedmiarze robót _kosztorysie ofertowym (osobno dla każdej z części) oraz mapie z zakresem robót(osobno dla każdej z części), a także we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ. Przy wykonywaniu przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest stosować wyroby budowlane wprowadzone do obrotu zgodnie z przepisami odrębnymi (art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. prawo budowlane, tekst jednolity z 2010r., Dz. U. Nr 243, poz.1623 z późn. zm.). Dokumenty potwierdzające wprowadzenie do obrotu należy przedstawić do wglądu w trakcie realizacji, a komplet przekazać przed odbiorem końcowym..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.30.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.10.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Gwarancja - 5

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Część II - Remont drogi gminnej nr K200247 - Droga na Stadninę, nr dz. ewid. 256, 343 w miejscowości Bistuszowa w km od 0+000 - 2+400.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest remont dróg gminnych na terenie Gminy Ryglice: Część II - Remont drogi gminnej nr K200247 - Droga na Stadninę, nr dz. ewid. 256, 343 w miejscowości Bistuszowa w km od 0+000 - 2+400 w zakresie: - Oczyszczenie i skropienie istniejącej warstwy konstrukcyjnej nawierzchni asfaltowej, - Mechaniczna ścinka poboczy, -Wykonanie warstwy wiążącej - wyrównawczej średniej gr. 4 cm z mieszanki mineralno - asfaltowej, - Wykonanie warstwy ścieralnej gr 4 cm z mieszanki mineralno-asfaltowej, - Uzupełnienie poboczy do niwelety jezdni kruszywem łamanym z zagęszczeniem mechanicznym. Szczegółowy zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia oraz sposób wykonania określony jest w załącznikach do niniejszej SIWZ, tj.: specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót, przedmiarze robót _kosztorysie ofertowym (osobno dla każdej z części) oraz mapie z zakresem robót(osobno dla każdej z części), a także we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ. Przy wykonywaniu przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest stosować wyroby budowlane wprowadzone do obrotu zgodnie z przepisami odrębnymi (art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. prawo budowlane, tekst jednolity z 2010r., Dz. U. Nr 243, poz.1623 z późn. zm.). Dokumenty potwierdzające wprowadzenie do obrotu należy przedstawić do wglądu w trakcie realizacji, a komplet przekazać przed odbiorem końcowym..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.30.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.10.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Gwarancja - 5

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Część III - Remont drogi gminnej nr K200250 - ul. W. Jagiełły, nr dz. ewid. 536 w miejscowości Zalasowa w km od 0+000 - 0+190.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest remont dróg gminnych na terenie Gminy Ryglice: Część III - Remont drogi gminnej nr K200250 - ul. W. Jagiełły, nr dz. ewid. 536 w miejscowości Zalasowa w km od 0+000 - 0+190 w zakresie: - Oczyszczenie i skropienie istniejącej warstwy konstrukcyjnej nawierzchni asfaltowej, - Mechaniczna ścinka poboczy, - Wykonanie warstwy wiążącej - wyrównawczej średniej gr. 5 cm z mieszanki mineralno - asfaltowej, - Wykonanie warstwy ścieralnej gr. 5 cm z mieszanki mineralno-asfaltowej, - Uzupełnienie poboczy do niwelety jezdni, - Remont istniejącego przepustu betonowego. Szczegółowy zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia oraz sposób wykonania określony jest w załącznikach do niniejszej SIWZ, tj.: specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót, przedmiarze robót _kosztorysie ofertowym (osobno dla każdej z części) oraz mapie z zakresem robót(osobno dla każdej z części), a także we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ. Przy wykonywaniu przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest stosować wyroby budowlane wprowadzone do obrotu zgodnie z przepisami odrębnymi (art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. prawo budowlane, tekst jednolity z 2010r., Dz. U. Nr 243, poz.1623 z późn. zm.). Dokumenty potwierdzające wprowadzenie do obrotu należy przedstawić do wglądu w trakcie realizacji, a komplet przekazać przed odbiorem końcowym..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.30.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.10.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Gwarancja - 5

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.