eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Strzelce Krajeńskie › Poprawa bezpieczeństwa komunikacyjnego poprzez przebudowę drogi powiatowej nr 1372F na odcinku Chomętowo - Osiek

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-01-18

Strzelce Krajeńskie: Poprawa bezpieczeństwa komunikacyjnego poprzez przebudowę drogi powiatowej nr 1372F na odcinku Chomętowo - Osiek
Numer ogłoszenia: 14380 - 2010; data zamieszczenia: 18.01.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Strzelecko-Drezdenecki , ul. Ks. St. Wyszyńskiego 7, 66-500 Strzelce Krajeńskie, woj. lubuskie, tel. 095 7632380, faks 095 7631126.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.fsd.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.bip.fsd.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Poprawa bezpieczeństwa komunikacyjnego poprzez przebudowę drogi powiatowej nr 1372F na odcinku Chomętowo - Osiek.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Realizacja zamówienia polega na wykonaniu nowej nawierzchni z poszerzeniem jezdni drogi powiatowej nr 1372F do 5,5 m (droga klasy L). W ramach przebudowy przewidziano przebudowę jezdni o nawierzchni asfaltowej, przebudowę urządzeń bezpieczeństwa oraz budowę zjazdów i rowów (renowacja) w granicach pasa drogowego. Stopień dostępności: droga ogólnodostępna. Początek opracowania: km 4+708,98 , Koniec opracowania: km 7+782,60 - skrzyżowanie w Osieku, Długość proj. odcinka : 3 073,62 m, Kategoria drogi: L, Kategoria ruchu KR2, Prędkość projektowa: 50 km/h, Przekrój poprzeczny na całej długości - jedna jezdnia o szerokości 5,50 m, Odwodnienie - długość rowu na terenie działki nr 376/6, która podlega konserwacji (czyszczeniu) przez Zarząd Dróg Powiatowych w Strzelcach Kraj. wynosi: L cz = 150.0 m. Lokalizacja projektowanych obiektów (droga, zjazdy, chodniki, sieci) - wg współrzędnych geodezyjnych. Odległość projektowanych obiektów od innych obiektów zostały ustalone na podstawie przepisów szczegółowych. Zestawienie projektowanych elementów: Powierzchnia nawierzchni jezdni (warstwa ścieralna) - 17 118, 0 m 2 Powierzchnia nawierzchni brukowa - 154, 0 m 2 Powierzchnia zjazdów i chodników z kostki betonowej - 1 191, 0 m 2 Powierzchnia projektowanej drogi w liniach rozgraniczenia - 41 460 m 2 Długość sieci z rur PVC O 250, O 315 ( SN 8). L = 274.4 m. Długość przyłączy z rur PVC O 200 ( SN 8). L = 38, 8 m. Lokalizacja Projektowana przebudowa drogi powiatowej nr 1372F będzie dotyczyć działek o nr ewidencyjnych: 130/2, 144 i 151. Kanalizacja deszczowa i związane z nią elementy znajdują się na działkach nr 151, 357 i 376/6. Działka nr 130/2 znajduje się w obrębie 12 Chomętowo (właściciel: Powiat Strzelecko- Drezdenecki z siedzibą w Strzelcach Kraj.); działki w obrębie 10 Osiek: nr 144 (Właściciel Gmina Dobiegniew), nr 151 (właściciel: Powiat Strzelecko-Drezdenecki), nr 376/6 (współwłasność prywatna), nr 357 (własność Skarb Państwa, władający Agencja Nieruchomości Rolnych Gorzów Wlkp.) Ochrona konserwatorska Teren inwestycji nie jest wpisany do rejestru zabytków i nie podlega ochronie konserwatorskiej Ilości robót drogowych Projektuje się przebudowę nawierzchni drogi. Ze względu na zastosowane odsadzki, nawierzchnia bez obramowania jezdni ilości powierzchni podbudowy są największe i maleją w miarę przesuwania się ku górze (Rys. nr 3) Lp. Rodzaj nawierzchni Ilość [m2]: 1. Jezdnie o nawierzchni bitumicznej (warstwa ścieralna) 17 118,0 2. Jezdnie o nawierzchni bitumicznej (warstwa wiążąca) 17 262,4 3. Nawierzchnia brukowa (77 m bruk nowy, 77 m - kamień z odzysku) 154,0 4. Chodniki o nawierzchni z kostki brukowej betonowej 595,0 5. Zjazdy o nawierzchni z kostki brukowej betonowej 596,0 Razem nawierzchnie (warstwa ścieralna) 18 463,0 Ilości nowych projektowanych elementów liniowych wynoszą: Lp. Rodzaj elementu Ilość [m]: 1. Krawężnik betonowy uliczny 300 2. Krawężnik betonowy wtopiony (opornik) 450 3. Krawężnik betonowy najazdowy 114 4. Krawężnik kamienny wtopiony 102 5. Ściek z prefabrykatów półokrągłe 271 6. Obrzeża betonowe 321. W celu dostosowania parametrów drogi do wymagań stawianych w Rozporządzeniu Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 2 marca 1999 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie przyjęto, że na całym odcinku droga powinna posiadać jezdnię o szerokości 5, 50 m (za wyjątkiem poszerzeń na łukach). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w dokumentacji technicznej, która stanowi załącznik o niniejszej specyfikacji. Sporządzenie projektu organizacji ruchu na czas trwania robót oraz pozyskanie w tym zakresie niezbędnych opinii, uzgodnień i decyzji leży po stronie Wykonawcy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest załączonej dokumentacji technicznej..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.27.30 - Roboty w zakresie kształtowania dróg i autostrad .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 10.11.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wadium należy wnieść w wysokości 100.000 zł. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: -pieniądzu, -poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, -gwarancjach bankowych, -gwarancjach ubezpieczeniowych, -poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275). Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego Bank PKO BP SA konto nr 82 1020 1967 0000 8502 0006 0822. Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275), należy złożyć w formie oryginału. Dowód wniesienia wadium należy dołączyć do składanej oferty. Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji Gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelnym podpisem (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wadium musi być wniesione najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert, tj. do dnia 12.02.2010r., do godz. 1300 . Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego. Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie Wykonawcy, który w określonym terminie nie złożył wymaganych oświadczeń lub dokumentów lub pełnomocnictw, chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. Dowód wniesienia wadium należy dołączyć do składanej oferty.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące: 1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, - Wykonawcy posiadają decyzję zatwierdzającą program gospodarki odpadami niebezpiecznymi, jeżeli wytwarzają odpady niebezpieczne w ilości powyżej 0,1 Mg rocznie albo informację o wytwarzanych odpadach oraz o sposobach gospodarowania wytwarzanymi odpadami, jeżeli wytwarzają odpady niebezpieczne w ilości do 0,1 Mg rocznie albo powyżej 5 Mg rocznie odpadów innych niż niebezpieczne. 2) posiadania wiedzy i doświadczenia, (wykaz robót -na załączonym druku), tj.; - Wykonawcy wykonali w ostatnich pięciu latach 2 zamówienia publiczne, każde z nich o wartości minimum 2.000.000 zł odpowiadających swoim rodzajem i zakresem robót stanowiących przedmiot zamówienia, - Okres udzielonej gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia powinien wynosić minimum 24 miesiące. 3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (wykaz sprzętu wg załączonego druku), (wykaz osób wg. załączonego druku) tj.: -układarka mas bitumicznych, -walec ogumiony, -walec stalowy wibr., -koparko-ładowarka, -środki transportowe, -kierownik budowy z uprawnieniami, 4) sytuacji ekonomicznej i finansowej: - wykonawcy posiadają rachunek bankowy lub rachunek w spółdzielczej kasie oszczędnościowo-kredytowej, potwierdzający wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy na kwotę 1.000.000 zł. Zamawiający wzywa wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych przez Zamawiającego oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu, lub którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo, którzy złożyli wymagane przez Zamawiającego oświadczenia i dokumenty zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba, że mimo ich złożenia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie Zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane roboty budowlane wymagań określonych przez Zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo termin składania ofert. Wykonawca ma prawo złożyć tylko jedną ofertę. Opis sposobu dokonania oceny spełnienia warunków: spełnia/ nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony formularz ofertowy (załącznik nr 1 do SIWZ), 2. Wypełniony kosztorys ofertowy - przedmiar do wyceny robót (załącznik nr 2 do SIWZ), 3. Decyzja zatwierdzająca program gospodarki odpadami niebezpiecznymi, jeżeli wykonawcy wytarzają odpady niebezpieczne w ilości powyżej 0,1 Mg rocznie albo informacja o wytwarzanych odpadach oraz o sposobach gospodarowania wytwarzanymi odpadami, jeżeli wykonawcy wytwarzają odpady niebezpieczne w ilości do 0,1 Mg rocznie albo powyżej 5 Mg rocznie odpadów innych niż niebezpieczne. 4. Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie, że wykonawcy nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy, tj., iż nie stanowią wykonawców w stosunku, do których otwarto likwidację lub których upadłość ogłoszono, z wyjątkiem wykonawców, którzy po ogłoszeniu upadłości zawarli układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli przez likwidację majątku upadłego. 5. Oświadczenie, że spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ustawy (załącznik nr 3 do SIWZ). 6. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 7. Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 8. Pełnomocnictwo, (jeżeli upoważniono osobę(y) do reprezentacji). 9. Wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone (załącznik nr 4 do SIWZ). 10. Wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami (załącznik nr 5 do SIWZ). 11. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie dysponowania tymi osobami (załącznik nr 6 do SIWZ). 12. Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzający wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 13. Opłaconej polisy, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. 14. Harmonogram rzeczowo-finansowy zgody z ceną przedłożoną w kosztorysie ofertowym (przy zachowaniu podanych terminów należy dostosować wydatki finansowe na poszczególne miesiące) (załącznik nr 9 do SIWZ). 15. Dowód wniesienia wadium..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:


  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Rękojmia i gwarancja - 10

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.fsd.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Strzelcach Kraj. ul. Ks. St. Wyszyńskiego 7 w godzinach urzędowania lub za zaliczeniem pocztowym-egzemplarz bezpłatny, a także zamówić za pośrednictwem e-mail: naczelnikrg@fsd.pl.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.02.2010 godzina 13:00, miejsce: Oferty należy złożyć w Starostwie Powiatowym w Strzelcach Kraj., ul. Ks. St. Wyszyńskiego 7, 66 - 500 Strzelce Kraj., w sekretariacie - pokój nr 103.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany w ramach Narodowego Programu Przebudowy Dróg Lokalnych 2008-20011..

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.