eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Baranów Sandomierski › Dostawa detalicznych ilości paliw i olejów smarowych silnikowych do pojazdów Gminnego Zakładu Użyteczności Publicznej w Baranowie Sandomierskim



Ogłoszenie z dnia 2009-01-13

Baranów Sandomierski: Dostawa detalicznych ilości paliw i olejów smarowych silnikowych do pojazdów Gminnego Zakładu Użyteczności Publicznej w Baranowie Sandomierskim
Numer ogłoszenia: 14379 - 2009; data zamieszczenia: 13.01.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Zakład Użyteczności Publicznej , ul. Langiewicza 8, 39-450 Baranów Sandomierski, woj. podkarpackie, tel. 0-15 8118076, 8118079, faks 0-15 8118095.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Zakład Budżetowy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa detalicznych ilości paliw i olejów smarowych silnikowych do pojazdów Gminnego Zakładu Użyteczności Publicznej w Baranowie Sandomierskim.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje bezgotówkową sprzedaż w okresie od dnia zawarcia umowy do 31.12.2009 r.,następujących paliw płynnych: a) benzyny bezołowiowej Pb-95, w ilości do 748 litrów, b) benzyny bezołowiowej Pb-98,w ilości do 94 litrów, c) oleju napędowego, w ilości do 29 922 litrów, oraz olejów silnikowych w ilości do 123 litrów..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 91.34.10.0 - Olej napędowy 91.34.00.0 - Oleje napędowe 91.32.10.0 - Benzyna bezołowiowa 92.11.10.0 - Oleje silnikowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy nie podlegający wykluczeniu na podstawie art.24, spełniający warunki określone w art. 22 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych ( Dz. U. z 2004 r Nr 19, poz.177) z późniejszymi zmianami oraz spełniający wymagania zawarte w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia . Zamawiający oceni spełnianie warunków udziału w postępowaniu poprzez sprawdzenie oświadczeń i dokumentów, które Wykonawca zobowiązany jest załączyć do swojej oferty..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy biorący udział w postępowaniu muszą przedstawić następujące oświadczenia:1) o spełnianiu warunków określonych w art. 22 i 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych. Wykonawcy biorący udział w postępowaniu muszą przedstawić następujące dokumenty: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2) Aktualną koncesję wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki zezwalającą na obrót paliwami ciekłymi, 3) Informację producenta o cenach paliw..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.baranowsandomierski.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gminny Zakład Użyteczności Publicznej w Baranowie Sandomierskim , 39 - 450 Baranów Sandomierski, ul. Langiewicza 8.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.01.2009 godzina 10:00, miejsce: Gminny Zakład Użyteczności Publicznej w Baranowie Sandomierskim , 39 - 450 Baranów Sandomierski, ul. Langiewicza 8.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.