eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Naruszewo › Dostawa lekkiego samochodu ratowniczo-gaśniczego dla OSP Kozarzewo

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-06-27

Naruszewo: Dostawa lekkiego samochodu ratowniczo-gaśniczego dla OSP Kozarzewo
Numer ogłoszenia: 143745 - 2008; data zamieszczenia: 27.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy w Naruszewie, Naruszewo 19A, 09-152 Naruszewo, woj. mazowieckie, tel. 023 6631018.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugnaruszewo.bip.org.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa lekkiego samochodu ratowniczo-gaśniczego dla OSP Kozarzewo.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego lekkiego samochodu ratowniczo-gaśniczego dla OSP Kozarzewo. Samochód powinien posiadać certyfikat zgodności Centrum Naukowo-Badawczego Ochrony Przeciwpożarowej im. Józefa Tuliszkowskiego, ul. Nadwiślańska 213, 05 - 420 Józefów k/Otwocka w rozumieniu przepisów o systemie oceny zgodności lub pozytywną opinię CNBOP albo inny odpowiadający im dokument wymagany obowiązującym prawem. Wymagania sprzętowe i warunki techniczne zostały określone w złączniku do SIWZ. Pozostałe warunki zostały przedstawione we wzorze umowy.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 34.14.42.10 - Wozy strażackie Kod CPV wg słownika 2008: 34.14.42.10 - Wozy strażackie .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 10.11.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Dostawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt. 1- 4 PZP, tj.: 1.1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej w przedmiocie zamówienia działalności lub czynności; 1.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 1.3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Zamawiający oceni, czy Dostawca spełnia warunki, o których mowa w pkt. 1, na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, określonych w art. 22 ust. 1 PZP i na podstawie złożonych wraz z ofertą dokumentów żądanych przez Zamawiającego potwierdzających spełnianie tych warunków, o których mowa w pkt. XI SIWZ. 3. Z treści dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że Dostawca w/w warunki spełnił. 4. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie: Dostawca spełnia lub nie spełnia poszczególne warunki. 5. Zamawiający wezwie Dostawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu, lub którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba, że mimo ich uzupełnienia oferta Dostawcy podlegać będzie odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Dostawca zobowiązany jest do złożenia niżej wymienionych dokumentów: 1. Oświadczenie Dostawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 oraz dotyczące art. 24 ust. 1 i 2 PZP - załącznik nr 3 do SIWZ. (W przypadku składania oferty wspólnej w/w oświadczenie składa każdy z Dostawców składających ofertę wspólną.) 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (składany dokument winien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) w celu potwierdzenia, że Dostawca posiada uprawnienia do wykonywania działalności objętej zamówieniem (potwierdzenie warunku z pkt. X ppkt. 1.1). (W przypadku składania oferty wspólnej w/w dokument składa każdy z Dostawców składających ofertę wspólną.) 3. Zaświadczenie z właściwego Urzędu Skarbowego, potwierdzające, że Dostawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji urzędu skarbowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (potwierdzenie warunku z pkt. X ppkt. 1.1). (W przypadku składania oferty wspólnej w/w dokument składa każdy z Dostawców składających ofertę wspólną.) 4. Zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzające, że Dostawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji Oddziału ZUS lub KRUS, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (potwierdzenie warunku z pkt. X ppkt. 1.1). (W przypadku składania oferty wspólnej w/w dokument składa każdy z Dostawców składających ofertę wspólną.) 5. Wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia; z podaniem ich wartości, przedmiotu, daty dostawy i odbiorcy oraz załączeniem dokumentów potwierdzających należyte wykonanie dostaw (potwierdzenie warunku z pkt. X ppkt. 1.2.) - załącznik nr 4 do SIWZ. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Dostawca wykaże, iż w ciągu ostatnich 3 lat wykonał minimum 2 dostawy samochodów pożarniczych o wartości nie mniejszej niż 90.000,00 zł każda. (W przypadku składania oferty wspólnej w/w wykaz składają ci z Dostawców składających ofertę wspólną, którzy potwierdzają spełnienie warunku. Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Dostawcy składający ofertę wspólną będą spełniać go łącznie.)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ugnaruszewo.bip.org.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Naruszewie, Naruszewo 19A, 09 - 152 Naruszewo, pokój nr 6.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.07.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Naruszewie, Naruszewo 19A, 09 - 152 Naruszewo, sekretariat Urzędu.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zakup finansowany ze środków Prezydium Zarządu Oddziału Wojewódzkiego Związku OSP RP woj. mazowieckiego, oraz środków własnych

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.