eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Płock › Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek i telefaksów dla potrzeb prokuratur okręgu płockiego



Ogłoszenie z dnia 2011-01-12

Płock: Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek i telefaksów dla potrzeb prokuratur okręgu płockiego
Numer ogłoszenia: 14373 - 2011; data zamieszczenia: 12.01.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Prokuratura Okręgowa w Płocku, pl. Obrońców Warszawy 8, 09-404 Płock, woj. mazowieckie, tel. 024 2674560, faks 024 2674580.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek i telefaksów dla potrzeb prokuratur okręgu płockiego.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1) Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek i telefaksów dla potrzeb prokuratur okręgu płockiego. 2) Dostawa materiałów eksploatacyjnych powinna odbywać się na koszt własny Wykonawcy, w terminie do 3 dni roboczych od chwili otrzymania zlecenia wraz z wniesieniem do miejsca wskazanego przez Zamawiającego w budynku Prokuratury Okręgowej w Płocku przy Placu Obrońców Warszawy 8. 3) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w formularzu cenowym, który stanowi załącznik nr 2 do SIWZ. 4) Zadeklarowana przez Wykonawcę w ofercie jako przedmiot zamówienia dostawa, powinna być wykonana przy użyciu odpowiedniej klasy i rodzaju sprzętu oraz osób posiadających niezbędne kwalifikacje i doświadczenie zawodowe, a także posiadać określone obowiązującym prawem oraz opisane przez Zamawiającego w formularzu cenowym - stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ, parametry i właściwości. 5) Dostarczone kasety z tonerem, wkłady drukujące, wkłady atramentowe, głowice drukujące, bębny obrazowe i światłoczułe muszą być materiałami nowymi, pochodzącymi od producenta danego urządzenia, do którego są przeznaczone (dotyczy zadania 1 i 2) lub materiałami równoważnymi (dotyczy zadania 3). 6) W przypadku wycofania z produkcji któregokolwiek z zaoferowanych materiałów Zamawiający zastrzega sobie prawo do wyboru materiału zamiennego o zbliżonych parametrach i cenie zgodnej lub niższej z zaoferowaną w ofercie. 7) Za materiały równoważne należy uznawać materiały fabrycznie nowe, których jakość, parametry techniczne, w tym wydajność, jest co najmniej taka, jak materiałów oryginalnych producenta urządzenia. Materiały równoważne muszą być fabrycznie nowe w całości, czyli przy ich produkcji musi być wykorzystane 100 % nowych części. Żadna z części np. bęben światłoczuły, obudowa, wałek podający , listwa zbierająca, wałek magnetyczny, głowica drukująca, toner, atrament, tusz, śrubki, sprężynki oraz pozostałe części, nie były wykorzystywane w formie pierwotnej w całości lub w części w innym produkcie. Materiały nie mogą mieć śladów poprzedniego używania i uszkodzenia, nie mogą być regenerowane albo refabrykowane oraz muszą pochodzić z bieżącej produkcji. Materiały eksploatacyjne stosowane muszą zapewniać prawidłową pracę urządzenia, w szczególności informować o pozostałej ilości tonera oraz o ilości stron pozostałych do wydrukowania. Materiały eksploatacyjne muszą być wyposażone w przewidziane elementy elektroniczne, tzw. chipy, zgodne z wymaganiami producenta urządzenia. Tonery muszą posiadać taśmę zabezpieczającą. 8) Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp. Wykonawca, który oferuje rozwiązania równoważne jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego produkty spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć wraz z ofertą dokument wystawiony dla producenta produktów potwierdzający, że zaoferowane materiały eksploatacyjne spełniają parametry jakościowo-wydajnościowe określone wg pomiarów wykonanych zgodnie z metodologią: 8.1) ISO/IEC 19752 - normą dotyczącą kaset z czarnym tonerem do drukarek laserowych; 8.2) ISO/IEC 19798 - normą dotyczącą kaset z kolorowym tonerem do drukarek laserowych; 8.3) ISO/IEC 24711 - normą dotyczącą wkładów drukujących z czarnym i kolorowym tuszem do drukarek atramentowych. 9) Materiały nie mogą ograniczać pełnej współpracy z programem drukarek i kserokopiarek monitorującym stan zasobników z tuszem lub tonerem. 10) Materiały nie mogą powodować ograniczeń funkcji i możliwości drukarek, kserokopiarek i telefaksów oraz jakości wydruku wyspecyfikowanych w warunkach technicznych producenta drukarek, kserokopiarek i telefaksów. 11) Materiały wykazane w formularzu cenowym muszą być dostarczone w oryginalnych opakowaniach producenta oraz posiadać zabezpieczenia, które pozwalają na prawidłowe przechowywanie oraz bezpieczny transport: 11.1) winny posiadać na opakowaniu indywidualny kod nadany przez producenta oraz powinny mieć wypisane wszystkie typy drukarek, kserokopiarek, z którym dany materiał jest kompatybilny, czyli dopuszczony do stosowania, 11.2) winny posiadać na produkcie indywidualny kod producenta umożliwiający jednoznaczną identyfikację. 12) Dostarczone materiały eksploatacyjne powinny być fabrycznie nowe i muszą posiadać termin ważności (przydatności) do użycia nie krótszy niż 12 miesięcy, licząc od dnia ich dostarczenia do siedziby Zamawiającego. 13) Każde urządzenie jest chronione gwarancją naprawy w przypadku uszkodzenia spowodowanego zastosowaniem zaoferowanego produktu. W przypadku uszkodzenia urządzenia Zamawiającego na skutek wadliwego działania dostarczonego przez Wykonawcę materiału eksploatacyjnego, Wykonawca zobowiązany jest do naprawy urządzenia na własny koszt, w nieprzekraczalnym terminie do 7 dni kalendarzowych od daty zgłoszenia awarii. 14) Wykonawca zobowiązuje się do bezpłatnego odbioru wszystkich zużytych materiałów eksploatacyjnych dostarczonych wcześniej do Zamawiającego. Odbiór zużytych pojemników będzie następował, po pisemnym zgłoszeniu w terminie do 3 dni roboczych. W związku z powyższym cena materiałów eksploatacyjnych powinna uwzględniać wartość zwróconych zużytych materiałów. Wykonawca zobowiązany jest poddać utylizacji zwrócone, zużyte materiały eksploatacyjne, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w tym zakresie. Zamawiający nie będzie ponosił żadnych kosztów ani odpowiedzialności. 15) Przed podpisaniem umowy z wybranym Wykonawcą, Zamawiający poprosi o dostarczenie do wglądu losowo wybrane materiały eksploatacyjne. 16) Zamawiający zastrzega sobie prawo do zakupu mniejszej ilości towaru, niż podana w formularzu cenowym i z tego tytułu nie będą przysługiwały Wykonawcy żadne roszczenia poza roszczeniem o zapłatę za już dostarczony towar. Ilości wyszczególnione w formularzu cenowym zostały podane w oparciu o zużycie z ostatnich 12 miesięcy i przewidywane potrzeby na kolejne 12 miesięcy. Należy traktować je orientacyjnie. Służą do wyboru najkorzystniejszej oferty. Faktyczne dostawy będą odbywały się według zamówień związanych z potrzebami Zamawiającego w trakcie trwania umowy. Umowa wygasa po upływie terminu obowiązywania lub po wykorzystaniu kwoty umowy.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.51.10 - Toner do drukarek laserowych/faksów 30.12.51.00 - Wkłady barwiące 30.12.51.20 - Toner do fotokopiarek .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa:

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.12.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PARTNER PREMIUM Salata Sawczak i S-ka spółka jawna, Ul. Graniczna 46, 09-407 Płock, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 35620,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 32485,35

  • Oferta z najniższą ceną: 32485,35 / Oferta z najwyższą ceną: 35426,36

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa:

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.12.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • SOFTHARD S.A., Ul. Padlewskiego 18c, 09-402 Płock, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 109550,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 118479,08

  • Oferta z najniższą ceną: 118479,08 / Oferta z najwyższą ceną: 126150,46

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa:

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.12.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • AMAD Sp. z o.o., Ul. Łąkowa 31, 05-092 Łomianki, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 41245,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 25540,66

  • Oferta z najniższą ceną: 25540,66 / Oferta z najwyższą ceną: 39935,48

  • Waluta: PLN.

Część NR: 4   

Nazwa:

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.12.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PARTNER PREMIUM Salata Sawczak i S-ka spółka jawna, Ul. Graniczna 46, 09-407 Płock, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3700,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1610,40

  • Oferta z najniższą ceną: 1610,40 / Oferta z najwyższą ceną: 1638,80

  • Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytanie o cenę na podstawie art. 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Przedmiotem zamówienia są dostawy materiałów eksploatacyjnych powszechnie dostępnych o ustalonych standardach jakościowych

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.