eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Druk sprawozdania oraz ulotek informacyjnych na potrzeby Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-06-27

Warszawa: Druk sprawozdania oraz ulotek informacyjnych na potrzeby Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów
Numer ogłoszenia: 143735 - 2008; data zamieszczenia: 27.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów, Pl. Powstańców Warszawy 1, 00-950 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5560129, fax 022 8270843.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.uokik.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Druk sprawozdania oraz ulotek informacyjnych na potrzeby Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Opis przedmiotu zamówienia 1. Część I - wydanie publikacji Sprawozdanie z działalności Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów za 2007 rok w dwóch wersjach językowych tj. polskiej i angielskiej obejmujące opracowanie graficzne (zilustrowanie zdjęciami), skład, łamanie, przygotowanie do druku i druk publikacji, oraz dostawę do siedziby urzędu, a także korektę ortograficzną, interpunkcyjną, stylistyczną wersji polskiej oraz korektę techniczną wersji polskiej i angielskiej. Wersja w języku angielskim zostanie dostarczona przez Zamawiającego. 1.1. Parametry techniczne : a) Nakład: 250 egzemplarzy wersja polska, 60 egzemplarzy wersja angielska b) Format A4 c) Ilość stron 60 stron+okładka d) kolor okładka 4+0 e) papier okładka 250+folia mat jednostronnie f) oprawa klejona g) kolor środek 4+4 h) papier środek 115 g kreda mat i) w skład opracowania graficznego publikacji wchodzi wykonanie tabel oraz ok. 20 zdjęć ilustrujących tematykę kolejnych rozdziałów oraz opracowanie graficzne okładki publikacji. j) Zamawiający nie wymaga zdjęć wykonanych specjalnie na potrzeby ww. publikacji, z zastrzeżeniem, iż zdjęcia te muszą odpowiadać problematyce publikacji i zostać przekazane łącznie z prawami do nich Zamawiającemu. k) zdjęcia wykorzystane do publikacji będącej przedmiotem zamówienia powinny stanowić własność Wykonawcy, nie powinny być ograniczone w zakresie objętym umową o udzielenie zamówienia i nie powinny naruszać praw autorskich innych osób. l) projekty graficzne obu wersji językowych mają być takie same. 1.2 Publikacja posiada własny numer ISBN. 1.3 Wykonawca po zakończeniu prac przekaże Zamawiającemu CD-R z nagraną publikacją w formacie PDF oraz zdjęcia wykorzystane w publikacji w formacie umożliwiającym późniejsze wykorzystanie w druku. 1.4 Wykonawca dostarczy publikację do siedziby Zamawiającego oraz do miejsc wskazanych przez Zamawiającego. 2. Część II 2.1. Wydanie ulotki informacyjnej pt. Oznakowanie CE 2.1.1. Parametry techniczne: a.) nakład - 5 000 b.) format - 40cm x 20,5cm, falcowany na 4 c.) liczba stron - 8 d.) papier - kreda błysk 130 g e.) kolor - 2+2 f.) na ulotce zdjęcie ilustrujące treść ulotki (dostarczone przez Wykonawcę) 2.2. Wydanie ulotki informacyjnej pt. Środki ochrony indywidualnej 2.2.1. Parametry techniczne: a.) Nakład - 5 000 b.) Format - 40cm x 20,5cm, falcowany na 4 c.) Liczba stron - 8 d.) Papier- kreda błysk 130g e.) Kolor - 2+2 f.) Na ulotce zdjęcie ilustrujące treść ulotki (dostarczone przez Wykonawcę) 2.3. Opracowanie projektu graficznego ulotek powinno być zgodne z wizualizacją UOKIK, która zostanie przekazana Wykonawcy przez Zamawiającego w dniu podpisania umowy. Wizualizacja zakłada zilustrowanie ulotek zdjęciem. 2.4. Zamawiający nie wymaga zdjęć wykonanych specjalnie na potrzeby ww. ulotek, z zastrzeżeniem, iż zdjęcia te muszą odpowiadać problematyce ulotek. 2.5 Zdjęcia wykorzystane do ulotek będących przedmiotem zamówienia powinny stanowić własność Wykonawcy, nie powinny być ograniczone w zakresie objętym umową o udzielenie zamówienia i nie powinny naruszać praw autorskich innych osób. 2.6. W ramach tej części zamówienia ulotki zostaną przesłane przez Wykonawcę do 48 odbiorców zgodnie z listą adresatów przekazaną przez Zamawiającego. Do każdego odbiorcy zostanie wysłane po 100 sztuk każdej ulotki. Resztę nakładu (po 200 sztuk każdej ulotki) Wykonawca dostarczy do siedziby UOKIK i wniesie w miejsce wskazane przez Zamawiającego. Dostawa materiałów wysyłanych pocztą odbędzie się z wykorzystaniem przesyłek poleconych. 2.7. Każda przesyłka zostanie opatrzona z zewnątrz napisem Bezpłatne publikacje nadane w imieniu UOKiK. 2.8. Koszty wysyłki publikacji powinny być wkalkulowane do ogólnej ceny zamówienia. 2.9. Wykonawca przekaże Zamawiającemu potwierdzenia nadania przesyłek. 2.10. Przesyłki, które nie zostaną odebrane przez adresatów, Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć do siedziby Zamawiającego niezwłocznie po otrzymaniu ich zwrotu. 2.11 Do każdej przesyłki Wykonawca dołączy list przewodni. Treść listu w wersji elektronicznej otrzyma od Zamawiającego. Wykonawca wydrukuje list. 3. Część III - wydanie Przewodnika po ustawie o przeciwdziałaniu nieuczciwym praktykom rynkowym obejmujące skład, łamanie, przygotowanie do druku i druk publikacji, korektę ortograficzną, interpunkcyjną, stylistyczną, dostawę do urzędu i dystrybucję publikacji do 400 odbiorców wskazanych przez urząd. 3.1. Parametry techniczne: a) Nakład: 1500 egzemplarzy b) Format B5 c) Ilość stron 40+okładka c) Kolor okładka 4+0 d) Papier okładka 250+folia mat jednostronnie e) Oprawa zszywana f) Kolor środek 2+2 3.2. W ramach zamówienia publikacje zostaną przesłane przez Wykonawcę do 400 odbiorców (po 3 sztuki) zgodnie z listą adresatów przekazaną przez Zamawiającego. Resztę nakładu (czyli 300 sztuk) Wykonawca dostarczy do siedziby UOKIK i wniesie w miejsce wskazane przez Zamawiającego. Dostawa materiałów wysyłanych pocztą odbędzie się z wykorzystaniem przesyłek poleconych. 3.3. Każda przesyłka zostanie opatrzona z zewnątrz napisem Bezpłatne publikacje nadane w imieniu UOKiK. 3.4. Koszty wysyłki publikacji powinny być wkalkulowane do ogólnej ceny zamówienia. 3.5. Wykonawca przekaże Zamawiającemu potwierdzenia nadania przesyłek. 3.6 Przesyłki, które nie zostaną odebrane przez adresatów, Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć do siedziby Zamawiającego niezwłocznie po otrzymaniu ich zwrotu. 3.7 Do każdej przesyłki Wykonawca dołączy list przewodni (który będzie musiał wydrukować), treść listu w wersji elektronicznej otrzyma od Zamawiającego. 3.8 Publikacja posiada własny numer ISBN. 4. Dotyczy wszystkich części zamówienia 4.1 Logo UOKiK zostanie dostarczone Wykonawcy w dniu podpisania umowy.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 22.10.00.00 - Drukowane książki, broszury i ulotki Kod CPV wg słownika 2008: 22.10.00.00 - Drukowane książki, broszury i ulotki .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 20.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki wymagane od Wykonawców - o zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. 5. wykonali (przed dniem wszczęcia postępowania) w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 3 zadania odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, o wartości min. 8 540 zł brutto każda (dotyczy części I i III). Przez zadania odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, Zamawiający rozumie zadania polegające na opracowaniu graficznym, składzie, łamaniu, korekcie ortograficzno-interpunkcyjnej, językowej, przygotowaniu do druku oraz druku publikacji książkowej zawierającej min. 10 stron; 6. wykonali (przed dniem wszczęcia postępowania) w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 3 zadania odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, o wartości min. 3 660 zł brutto każda (dotyczy części II). Przez zadania odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, Zamawiający rozumie zadania polegające na druku materiałów promocyjnych.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty wymagane dla potwierdzenia warunków, jakie muszą spełniać Wykonawcy oraz dokumenty wymagane dla oceny ofert w ramach stosowanych kryteriów 1. Prawidłowo wypełniony formularz oferty (załącznik nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia). 2. Podpisane oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy (załącznik nr 3 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia). 3. Prawidłowo wypełniony formularz cenowy (załącznik nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia ). 4. Aktualny wypis / odpis (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. 5. Oryginał pełnomocnictwa do złożenia oferty, lub kopia pełnomocnictwa potwierdzona przez mocodawcę lub notariusza, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. Przyjmuje się, że pełnomocnictwo do złożenia oferty upoważnia również do poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii wszystkich dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba że z treści pełnomocnictwa wynika co innego. 6. Zaparafowane istotne postanowienia umowy jako ich akceptacja (istotne postanowienia umowy stanowi załącznik nr 5 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia). 7. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed wszczęciem postępowania zadań potwierdzających spełnienie warunku, o którym mowa w pkt 1.5. (dot. Cz. I i II) oraz pkt. 1.6. (dot. Cz. II), a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że zadania te zostały wykonane należycie (dokumenty te winne być wystawione przez Zamawiającego lub odbiorcę dostawy), na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 4 do SIWZ.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uokik.gov.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów Plac Powstańców Warszawy 1 00-950 Warszawa.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.07.2008 godzina 12:00, miejsce: Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów Plac Powstańców Warszawy 1 00-950 Warszawa pok. 415.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Termin realizacji zamówienia: 20 dni roboczych od daty podpisania umowy

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wydanie publikacji Sprawozdanie z działalności Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów za 2007 rok w dwóch wersjach językowych tj. polskiej i angielskiej obejmujące opracowanie graficzne (zilustrowanie zdjęciami), skład, łamanie, przygotowanie do druku i druk publikacji, oraz dostawę do siedziby urzędu, a także korektę ortograficzną, interpunkcyjną, stylistyczną wersji polskiej oraz korektę techniczną wersji polskiej i angielskiej..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Parametry techniczne: a) Nakład: 250 egzemplarzy wersja polska, 60 egzemplarzy wersja angielska b) Format A4 c) Ilość stron 60 stron+okładka d) kolor okładka 4+0 e) papier okładka 250+folia mat jednostronnie f) oprawa klejona g) kolor środek 4+4 h) papier środek 115 g kreda mat i) w skład opracowania graficznego publikacji wchodzi wykonanie tabel oraz ok. 20 zdjęć ilustrujących tematykę kolejnych rozdziałów oraz opracowanie graficzne okładki publikacji. j) Zamawiający nie wymaga zdjęć wykonanych specjalnie na potrzeby ww. publikacji, z zastrzeżeniem, iż zdjęcia te muszą odpowiadać problematyce publikacji i zostać przekazane łącznie z prawami do nich Zamawiającemu. k) zdjęcia wykorzystane do publikacji będącej przedmiotem zamówienia powinny stanowić własność Wykonawcy, nie powinny być ograniczone w zakresie objętym umową o udzielenie zamówienia i nie powinny naruszać praw autorskich innych osób. l) projekty graficzne obu wersji językowych mają być takie same. 2. Publikacja posiada własny numer ISBN. 3. Wykonawca po zakończeniu prac przekaże Zamawiającemu CD-R z nagraną publikacją w formacie PDF oraz zdjęcia wykorzystane w publikacji w formacie umożliwiającym późniejsze wykorzystanie w druku. 4. Wykonawca dostarczy publikację do siedziby Zamawiającego oraz do miejsc wskazanych przez Zamawiającego..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.10.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 20.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wydanie ulotki informacyjnej pt. Oznakowanie CE oraz Środki ochrony indywidualnej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Wydanie ulotki informacyjnej pt. Oznakowanie CE Parametry techniczne: a.) nakład - 5 000 b.) format - 40cm x 20,5cm, falcowany na 4 c.) liczba stron - 8 d.) papier - kreda błysk 130 g e.) kolor - 2+2 f.) na ulotce zdjęcie ilustrujące treść ulotki (dostarczone przez Wykonawcę) 2. Wydanie ulotki informacyjnej pt. Środki ochrony indywidualnej Parametry techniczne: a.) Nakład - 5 000 b.) Format - 40cm x 20,5cm, falcowany na 4 c.) Liczba stron - 8 d.) Papier- kreda błysk 130g e.) Kolor - 2+2 f.) Na ulotce zdjęcie ilustrujące treść ulotki (dostarczone przez Wykonawcę) 3. Opracowanie projektu graficznego ulotek powinno być zgodne z wizualizacją UOKIK, która zostanie przekazana Wykonawcy przez Zamawiającego w dniu podpisania umowy. Wizualizacja zakłada zilustrowanie ulotek zdjęciem. 4. Zamawiający nie wymaga zdjęć wykonanych specjalnie na potrzeby ww. ulotek, z zastrzeżeniem, iż zdjęcia te muszą odpowiadać problematyce ulotek. 5 Zdjęcia wykorzystane do ulotek będących przedmiotem zamówienia powinny stanowić własność Wykonawcy, nie powinny być ograniczone w zakresie objętym umową o udzielenie zamówienia i nie powinny naruszać praw autorskich innych osób. 6. W ramach tej części zamówienia ulotki zostaną przesłane przez Wykonawcę do 48 odbiorców zgodnie z listą adresatów przekazaną przez Zamawiającego. Do każdego odbiorcy zostanie wysłane po 100 sztuk każdej ulotki. Resztę nakładu (po 200 sztuk każdej ulotki) Wykonawca dostarczy do siedziby UOKIK i wniesie w miejsce wskazane przez Zamawiającego. Dostawa materiałów wysyłanych pocztą odbędzie się z wykorzystaniem przesyłek poleconych. 7. Każda przesyłka zostanie opatrzona z zewnątrz napisem Bezpłatne publikacje nadane w imieniu UOKiK. 8. Koszty wysyłki publikacji powinny być wkalkulowane do ogólnej ceny zamówienia. 9. Wykonawca przekaże Zamawiającemu potwierdzenia nadania przesyłek. 10. Przesyłki, które nie zostaną odebrane przez adresatów, Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć do siedziby Zamawiającego niezwłocznie po otrzymaniu ich zwrotu. 11 Do każdej przesyłki Wykonawca dołączy list przewodni. Treść listu w wersji elektronicznej otrzyma od Zamawiającego. Wykonawca wydrukuje list..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.10.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 20.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Wydanie Przewodnika po ustawie o przeciwdziałaniu nieuczciwym praktykom rynkowym obejmujące skład, łamanie, przygotowanie do druku i druk publikacji, korektę ortograficzną, interpunkcyjną, stylistyczną, dostawę do urzędu i dystrybucję publikacji do 400 odbiorców wskazanych przez urząd..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Parametry techniczne: a) Nakład: 1500 egzemplarzy b) Format B5 c) Ilość stron 40+okładka c) Kolor okładka 4+0 d) Papier okładka 250+folia mat jednostronnie e) Oprawa zszywana f) Kolor środek 2+2 2. W ramach zamówienia publikacje zostaną przesłane przez Wykonawcę do 400 odbiorców (po 3 sztuki) zgodnie z listą adresatów przekazaną przez Zamawiającego. Resztę nakładu (czyli 300 sztuk) Wykonawca dostarczy do siedziby UOKIK i wniesie w miejsce wskazane przez Zamawiającego. Dostawa materiałów wysyłanych pocztą odbędzie się z wykorzystaniem przesyłek poleconych. 3. Każda przesyłka zostanie opatrzona z zewnątrz napisem Bezpłatne publikacje nadane w imieniu UOKiK. 4. Koszty wysyłki publikacji powinny być wkalkulowane do ogólnej ceny zamówienia. 5. Wykonawca przekaże Zamawiającemu potwierdzenia nadania przesyłek. 6. Przesyłki, które nie zostaną odebrane przez adresatów, Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć do siedziby Zamawiającego niezwłocznie po otrzymaniu ich zwrotu. 7. Do każdej przesyłki Wykonawca dołączy list przewodni (który będzie musiał wydrukować), treść listu w wersji elektronicznej otrzyma od Zamawiającego. 8. Publikacja posiada własny numer ISBN..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.10.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 20.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.