eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowa Ruda › Dostawa wraz z montażem automatycznej sygnalizacji alarmowej pożaru, oddymiania klatek schodowych dla Domu Wypoczynkowego w Nowej Rudzie przy ul. Kłodzkiej 18.

Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.



Ogłoszenie z dnia 2009-05-12

Nowa Ruda: Dostawa wraz z montażem automatycznej sygnalizacji alarmowej pożaru, oddymiania klatek schodowych dla Domu Wypoczynkowego w Nowej Rudzie przy ul. Kłodzkiej 18.
Numer ogłoszenia: 143598 - 2009; data zamieszczenia: 12.05.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Turystyczno-Sportowe Spółka z o.o. , ul. Kłodzka 16, 57-402 Nowa Ruda, woj. dolnośląskie, tel. 0-74 872 60 10, faks 0-74 872 6212.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.centrum.ng.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Sp. z o. o..

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa wraz z montażem automatycznej sygnalizacji alarmowej pożaru, oddymiania klatek schodowych dla Domu Wypoczynkowego w Nowej Rudzie przy ul. Kłodzkiej 18..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem automatycznej sygnalizacji alarmowej pożaru, automatycznego i ręcznego systemu oddymiania klatek schodowych dla Domu Wypoczynkowego w Nowej Rudzie przy ul. Kłodzkiej 16. Szczegółowy zakres zamówienia, określa dokumentacja techniczna (w części I i II opracowania), stanowiąca dodatek nr 3 do niniejszej SIWZ. Oryginał w/w dokumentów do wglądu w siedzibie zamawiającego od poniedziałku do piątku w godzinach od 10.00 do 15.00. Zamawiający dodatkowo przewiduje montaż monitoringu wizyjnego o postaci 8 kamer wewnętrznych montowanych po 2 szt. na każdej kondygnacji, 1 szt. kamery zewnętrznej oraz rejestratora cyfrowego. Minimalne parametry techniczne: kamera zewnętrzna : - kamera kolorowa, dzień-noc z mechanicznym filtrem IR, 560 linii kolor 0,01 lux 700 linii mono, 0,01 lux, mikrof. OSD-menu, 4 programowych stref prywatności, 90-230 Vac - obiektyw 1/3 CS, super jasny, Varifocal 3-8,5 mm F/1.0, przystosowany do pracy z promiennikami podczerwieni, Auto Iris, sterowanie DC, manualny zoom, specjalne szkło ED - aluminiowa obudowa zintegrowana z oświetlaczem IR LED kąt 300 dystans 80-100 m, IP 66, grzałka, wentylator, czujnik zmierzchowy, otwierana górna pokrywa, zasilanie 230 V AC (lub 24 VAC PRH -5480), uchwyt z przepustem kablowym do wszystkich typów kamer. Kamery wewnętrzne: kamera kolorowa, przetwornik 1/3, rozdzielczość 540 linii PAL, czułość 0,15 luxa w kolorze przy obiektywie o jasności F1,3, wbudowany obiektyw z AL o ogniskowej 3-9mm F1.4, kąt widzenia 90 st-31st, automatyczna kontrola wzmocnienia, ATW, obudowa kopułowa, 3-osiowe mocowanie kamery, wbudowane złącze monitora serwisowego, zasilanie 12 V. Rejestrator cyfrowy 16 kanałowy Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych z zastosowaniem innych materiałów i urządzeń pod warunkiem, że zaproponowane urządzenia i materiały będą posiadały parametry nie gorsze niż te, które przedstawiono w projekcie technicznym. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wskazać, że oferowane przez niego materiały i urządzenia spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. W takim wypadku Wykonawca musi załączyć dane techniczne wykazujące ich parametry oraz odpowiednie obliczenia. Materiały podstawowe powinny być składowane zgodnie z wymaganiami wytwórców..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.21.00 - Instalowanie przeciwpożarowych systemów alarmowych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 6 000,00 zł (słownie złotych: sześciu tysięcy złotych). Wadium należy wnieść w formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy, tj.: pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dna 9 listopada 2000r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr z 2007 Nr 42, poz. 275). Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. Wadium w pieniądzu należy wnieść na konto Zamawiającego: BPH S. A. Oddział Kłodzko Nr: 88 1060 0076 0000 3200 0134 6548 W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu za termin wniesienia uznaje się chwilę uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. Wadium wnoszone w innych dopuszczonych przez Zamawiającego formach należy złożyć w oryginale w kasie Urzędu Miasta Nowa Ruda. Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 4 ustawy, a jego oferta zostanie odrzucona na podstawie art. 24 ust. 4 ustawy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający określa poniższe warunki udziału w postępowaniu, które muszą spełnić wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia: 1.posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności; 2.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, a)wykonywali, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonują dostawy lub usługi w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie Zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej trzy dostawy lub usługi odpowiadające swoim rodzajem i wartością usługą stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców;. Za taką samą wartość dostawy lub usługi Zamawiający uznaje dostawę lub usługę odpowiadającą wartości co najmniej 100 000,00 złotych. Za taki sam rodzaj Zamawiający uzna wykonanie montażu sygnalizacji alarmowej ppoż, instalacji monitoringu wizyjnego lub instalacji elektrycznych. b)Wykonawca musi dysponować osobami posiadającymi uprawnienia w specjalności instalacje elektryczne w stopniu wystarczającym do kierowania budową lub innymi robotami budowlanymi. Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty ksero, potwierdzone za zgodność z oryginałem, takich uprawnień oraz aktualne zaświadczenie, wydane przez właściwą izbę samorządu zawodowego, potwierdzające wpis danej osoby na listę członków właściwej izby. 3.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia a)posiadają Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z wykonaniem zamówienia na kwotę nie niższą niż 250 000 zł: 4.nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia [art. 22 ust. 1 pkt 4) ustawy]. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w sposób spełnia / nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający żąda od wykonawców oświadczeń i dokumentów (w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez osobę upoważnioną do reprezentowania wykonawcy) w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu. Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu przedstawiono poniżej: 1.Warunek posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności: Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.Warunek posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz potencjału technicznego, a także dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: wykaz wykonywanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie Zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej trzy dostawy lub usługi odpowiadające swoim rodzajem i wartością usługą stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców (wzór stanowi Załącznik Nr 2 do SIWZ). Do wykazu Wykonawca musi również dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie (referencje, protokoły odbioru, itp.) Wskazanie w ofercie min 1 pracownika posiadającego niezbędne uprawnienia budowlane w specjalności instalacje elektryczne w stopniu wystarczającym do kierowania budową lub innymi robotami budowlanymi, oraz dołączenie zaświadczenia, wydanego przez właściwą izbę samorządu zawodowego, potwierdzające wpis danej osoby na listę członków właściwej izby (dokumenty mogą być przedstawione w postaci kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem). 3.Warunek znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z wykonaniem zamówienia na kwotę nie niższą niż 250 000 zł. 4.Warunek nie podlegania wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia: Oświadczenie o spełnianiu warunków art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych; UWAGA: Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia [art. 23 ust. 1 ustawy]. W takim przypadku, zamawiający żąda potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu łącznie przez wykonawców składających ofertę - dotyczy warunków nr: 2 i 3. Dla warunków nr 1 i 4 osobno dla każdego z wykonawców, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.centrum.ng.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba Zamawiającego: Centrum Turystyczno Sportowe Sp. z o. o. ul. Kłodzka 16, 57-402 Nowa Ruda.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.05.2009 godzina 12:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego: Centrum Turystyczno Sportowe Sp. z o. o. ul. Kłodzka 16, 57-402 Nowa Ruda.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.