Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-08-17
Sosnowiec: Dostawa sprzętu rehabilitacyjnego dla pacjentów po udarze mózgu - tj. komputerowy system do leczenie afzaji (afasystem) , łóżko rehabilitacyjne do intensywnej opieki medycznej z materacem, łóżka rehabilitacyjne z materacem, platforma stabilometryczna do ćwiczeń równowagi oraz podnośnik nosidłowy elektryczny.
Numer ogłoszenia: 143563 - 2007; data zamieszczenia: 17.08.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny Nr 5 im. Św. Barbary w Sosnowcu, pl. Medyków 1, 41-200 Sosnowiec, woj. śląskie, tel. 032 3682012, 3682449, fax (032) 368 20 12.
- Adres strony internetowej zamawiającego: WWW.WSS5.PL
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu rehabilitacyjnego dla pacjentów po udarze mózgu - tj. komputerowy system do leczenie afzaji (afasystem) , łóżko rehabilitacyjne do intensywnej opieki medycznej z materacem, łóżka rehabilitacyjne z materacem, platforma stabilometryczna do ćwiczeń równowagi oraz podnośnik nosidłowy elektryczny..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu rehabilitacyjnego dla pacjentów po udarze mózgu - tj. komputerowy system do leczenie afzaji (afasystem) , łóżko rehabilitacyjne do intensywnej opieki medycznej z materacem, łóżka rehabilitacyjne z materacem, platforma stabilometryczna do ćwiczeń równowagi oraz podnośnik nosidłowy elektryczny (liczba pakietów 5). Szćzegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ).
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.19.21.30 - Łóżka z silnikiem Kod CPV wg słownika 2008: 33.19.21.30 - Łóżka z silnikiem Oryginalny kod CPV: 33.19.62.00 - Sprzęt dla osób niepełnosprawnych Kod CPV wg słownika 2008: 33.19.62.00 - Sprzęt dla osób niepełnosprawnych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 5.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 28.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy (opis warunków udziału w postępowaniu): -spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy, -niewykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy, -którzy dołączą do oferty lub zgodnie z art. 26 ust. 3 ustawy uzupełnią w wyznaczonym przez zamawiającego terminie dokumenty i oświadczenia, o których mowa w pkt 4 SIWZ lub uzupełnią dokumenty o których mowa w pkt. 4 SIWZ zawierające błędy Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie oświadczeń i dokumentów złożonych przez wykonawców. Oświadczenia i dokumenty będą badane pod względem formalnoprawnym oraz pod względem ich aktualności, a także czy informacje w nich zawarte potwierdzają spełnienie wymagań zamawiającego. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w systemie plus - minus (spełnia, nie spełnia).
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie, zgodne z art. 22 ust. 1 i art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych wg wzoru stanowiącego Załącznik Nr 3 do SIWZ. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 2 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się w/w dokumentów, zastępuje je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wss5.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny nr 5 im. św. Barabary w Sosnowcu, ul. Plac Medyków 1 , 41-200 Sosnowiec , Dział Zamówień Publicznych pokój B-1-6.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.08.2007 godzina 09:00, miejsce: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny nr 5 im. św. Barabary w Sosnowcu, ul. Plac Medyków 1 , 41-200 Sosnowiec , pokój B-1-3.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny nr 5 im. św. Barabary w Sosnowcu, ul. Plac Medyków 1 , 41-200 Sosnowiec , Kancelaria pokój D-1-1
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet nr 1 - komputerowy system do leczenia afazji (afasystem) lub równoważny.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet nr 1 - komputerowy system do leczenia afazji (afasystem) lub równoważny - 1 szt - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 4.1 do SIWZ..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.96.11.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet nr 2 - łóżko rehabilitacyjne do internsywnej opieki medycznej z materacem - 1 szt..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet nr 2 - łóżko rehabilitacyjne do internsywnej opieki medycznej z materacem - 1 szt. - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 4.2 do SIWZ..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.21.30-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet nr 3 - łóżka rehabilitacyjne z materacem.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet nr 3 - łóżka rehabilitacyjne z materacem - 7 szt. -Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 4.3 do SIWZ..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.21.30-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet nr 4 - platforma stabilometryczna do ćwiczeń równowagi.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet nr 4 - platforma stabilometryczna do ćwiczeń równowagi -1 szt - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 4.4 do SIWZ..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.62.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet nr 5 - podnośnik nosidłowy elektryczny.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet nr 5 - podnośnik nosidłowy elektryczny - 1 szt - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 4.5 do SIWZ..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.62.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z SOSNOWCA
- Budowa drogi przeciwpożarowej wraz z budową chodnika przy Sportowej Szkole Podstawowej nr 17 ul. Zamkowa 17 w Sosnowcu
- BUDOWA BUDYNKU MIESZKALNEGO WIELORODZINNEGO ZLOKALIZOWANEGO W SZCZEKOCINACH-PRZY UL. POLNEJ - powtórzone postępowanie
- dostawa PRODUKTÓW LECZNICZYCH, ŚRODKÓW SPOŻYWCZYCH SPECJALNEGO PRZEZNACZENIA ŻYWIENIOWEGO I WYROBÓW MEDYCZNYCH, KONTRASTÓW DO DIAGNOSTYKI OBRAZOWEJ DO TK
- ZP-2200-25/24 DOSTAWA ODCZYNNIKÓW DO BADAŃ IMMUNOCHEMICZNYCH I BIOCHEMICZNYCH
- Projekt i budowa dla zadania "Budowa czterech boisk na terenie Stadionu Ludowego przy ul. Kresowej w Sosnowcu"
- Opracowanie dokumentacji projektowej budowy pasa włączenia i wyłączenia na ciągu drogi DK94 w ramach zadania pn.: "Rozbudowa i przebudowa DK 94 w Sosnowcu - Etap II"
więcej: przetargi w Sosnowcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostosowanie budynku świetlicy wiejskiej w Karbowie na potrzeby Klubu Senior + oraz osób z niepełnosprawnościami
- Likwidacja barier architektonicznych i komunikacyjnych w Urzędzie Gminy Wydminy
- Poprawa dostępności informacyjno - komunikacyjnej oraz dostępności architektonicznej w budynkach UM Biłgoraj
więcej: Łóżka z silnikiem »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.