eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Brzeg › Usługa ochrony osób, mienia i obiektu Urzędu Skarbowego w Brzegu, konwojowania wartości pieniężnych oraz obsługa automatycznej centrali telefonicznej Urzędu



Ogłoszenie z dnia 2008-06-27

Brzeg: Usługa ochrony osób, mienia i obiektu Urzędu Skarbowego w Brzegu, konwojowania wartości pieniężnych oraz obsługa automatycznej centrali telefonicznej Urzędu
Numer ogłoszenia: 143521 - 2008; data zamieszczenia: 27.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Skarbowy w Brzegu, ul. Składowa 2, 49-305 Brzeg, woj. opolskie, tel. 077 40 05 201, fax 07740 05 202.

    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

    II.1) OPIS

    II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa ochrony osób, mienia i obiektu Urzędu Skarbowego w Brzegu, konwojowania wartości pieniężnych oraz obsługa automatycznej centrali telefonicznej Urzędu.

    II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

    II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Świadczenie całodobowej usługi ochrony fizycznej osób, mienia i siedziby Urzędu Skarbowego w Brzegu przy ul. Składowej 2, konwojowanie wartości pieniężnych w dniach pracy Urzędu oraz całodobowa obsługa automatycznej centrali telefonicznej Urzędu w okresie od dnia 31.07.2008r. od godz.18:00 do 31.01.2010r. do godz.18:00.

    II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.61.00.00 - Usługi ochroniarskie Kod CPV wg słownika 2008: 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie Oryginalny kod CPV: 60.12.21.60 - Usługi transportu chronionego Kod CPV wg słownika 2008: 60.10.00.00 - Usługi w zakresie transportu drogowego .

    II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

    II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


    II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 18.

    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

    III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


    III.2) WARUNKI UDZIAŁU

    • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: OPIS WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności określonej przedmiotem zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, e) złożą formularz ofertowy wraz z wymaganymi dokumentami, oświadczeniami, załącznikami oraz zaświadczeniami, f) spełniają określone ustawą Prawo zamówień publicznych oraz niniejszą specyfikacją wymagania. 2. Oferta Wykonawcy wykluczonego uznana zostanie za odrzuconą. 3. Zamawiający odrzuci ofertę, jeżeli: a) jest niezgodna z ustawą, b) jej treść nie odpowiada treści SIWZ, c) jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, d) zawiera rażąco niska cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, e) została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, f) zawiera omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, których nie można poprawić na podstawie art.88, lub błędy w obliczeniu ceny, g) wykonawca w terminie 7 dni od dnia otrzymania zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki rachunkowej w obliczeniu ceny, h) jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów. 4. O wykonawcach, którzy zostali wykluczeni z postępowania oraz wykonawcach, których oferty zostały odrzucone, zawiadomieni zostaną wszyscy wykonawcy, którzy złożyli oferty, niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty. OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIENIA TYCH WARUNKÓW 1. Ocena spełnienia warunków odbędzie się zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia, na podstawie złożonych wraz z ofertą dokumentów. 3. Z treści wymaganych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż wyżej wymienione warunki Wykonawca spełnił. 4. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy występujący wspólnie. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 5. Wykonawcy samodzielnie składający ofertę oraz każdy z wykonawców składających wspólną ofertę musi spełnić warunek niewykluczenia z postępowania opisany w art.24 ust. 1 pkt.1-9 ustawy prawo zamówień publicznych. 6. Brak jakiegokolwiek wymaganego oświadczenia lub dokumentu lub złożenie go w niewłaściwej formie (np. kopia dokumentu nie poświadczona za zgodność z oryginałem) spowoduje wykluczenie wykonawcy z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego (art.24 ust.2 pkt.3 Pzp) 7. Złożenie przez wykonawcę nieprawdziwych informacji, mających wpływ na wynik postępowania spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania, na podstawie art.24 ust.2 pkt.2 ustawy prawo zamówień publicznych.
    • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności objętych przedmiotem zamówienia oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy, do oferty należy dołączyć, w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę następujące dokumenty: 1. aktualną na dzień złożenia oferty koncesję potwierdzającą posiadanie uprawnień do wykonywania usług ochrony osób i mienia oraz konwojowania wartości pieniężnych, 2. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3. aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego (w przypadku spółki jawnej zaświadczenie z Urzędu Skarbowego powinno być wystawione na spółkę) oraz zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, albo zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4. aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt.4-8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 5. aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt.9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę oraz doświadczenie, a także dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, do oferty należy dołączyć w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem z datą poświadczenia przez Wykonawcę następujące dokumenty: 6. wykaz usług ochrony i konwojowania wykonanych w obiektach administracji rządowej i samorządowej, bądź wykonanych u podmiotów mających w swoim zakresie działania obsługę petentów (np. banki, oddziały ZUS itp.), a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zmówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, do wykazu należy załączyć dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie. 7. wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia wraz z dokumentami, stwierdzającymi, że ww. osoby posiadają uprawnienia do wykonywania usług ochrony osób i mienia oraz konwojowania wartości pieniężnych. 8. oświadczenie Wykonawcy o dysponowaniu niezbędnymi do wykonania zamówienia urządzeniami, w tym umundurowaniem dla pracowników ochrony, środkami przymusu bezpośredniego, środkami łączności bezpośredniej zapewniającej połączenie z firmą macierzystą oraz pojazdami do wykonywania przewozu wartości pieniężnych, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 14.10.1998 r. w sprawie zasad i wymagań, jakim powinna odpowiadać ochrona wartości pieniężnych przechowywanych i transportowanych przez przedsiębiorców i inne jednostki organizacyjne oraz innych mających wpływ na zwiększenie skuteczności ochrony. W celu potwierdzenia warunku znajdowania się przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia do oferty należy dołączyć w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem z datą poświadczenia przez Wykonawcę następujące dokumenty: 9. polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej oraz ubezpieczenie od rabunku gotówki transportowanej podczas konwoju. W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia wymagania wynikające z art. 22 ust. 1-4 ustawy zobowiązany jest dołączyć do oferty: 10. Oświadczenie o spełnieniu warunków, o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy Prawa zamówień publicznych

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


    IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.izba-skarbowa.opole.pl

    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Skarbowy w Brzegu 49-305 Brzeg ul. Składowa 2.

    IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.07.2008 godzina 12:00, miejsce: Urząd Skarbowy w Brzegu 49-305 Brzeg ul. Składowa 2 pok. A27.

    IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 20 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.