To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2015-10-01
Koszalin: Zamówienie uzupełniające prowadzone w trybie z wolnej ręki do zamówienia podstawowego pn. Przebudowa drogi wojewódzkiej nr 163 na odcinku Czaplinek - Wałcz - etap II Machliny - Glinki
Numer ogłoszenia: 143435 - 2015; data zamieszczenia: 01.10.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 245278 - 2015r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Województwo Zachodniopomorskie - Zachodniopomorski Zarząd Dróg Wojewódzkich, ul. Szczecińska 31, 75-122 Koszalin, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3427831, faks 094 3424328.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zamówienie uzupełniające prowadzone w trybie z wolnej ręki do zamówienia podstawowego pn. Przebudowa drogi wojewódzkiej nr 163 na odcinku Czaplinek - Wałcz - etap II Machliny - Glinki.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych przy realizacji projektu pn.: Przebudowa drogi wojewódzkiej nr 163 na odcinku Czaplinek - Wałcz - etap II Machliny - Glinki wynikających z: 1) Protokołu Konieczności Nr 8 z dnia 17.07.2015r. polegające na montażu barier energochłonnych na przebudowywanym odcinku w km 25+200 do km 25+600 SL. 2) Protokołu Konieczności Nr 9 z 17.07.2015r. polegające na wzmocnieniu konstrukcji parkingu zlokalizowanego w km 25+150 SP. 3) Protokołu Konieczności Nr 11 z dnia 17.07.2015r. polegające na formowaniu i zagęszczeniu nasypów z gruntu zagęszczanego i transportem gruntu zagęszczanego oraz z wykonaniem schodkowania skarp.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego na lata 2007 - 2013.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.09.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- COLAS Polska Spółka z o.o., ul. Nowa 49, 62-070 Palędzie, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 370753,83 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 377886,20
Oferta z najniższą ceną: 377886,20 / Oferta z najwyższą ceną: 377886,20
Waluta: PLN .
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Uzasadnienie prawne: - zamówienie zostaje udzielone w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego - umowa na zamówienie podstawowe została zawarta w dniu 24.07.2014r. dotychczasowemu wykonawcy robót budowlanych; Wykonawca: COLAS Polska Sp. z o.o., ul. Nowa 49, 62-070 Palędzie; - wartość zamówienia uzupełniającego nie przekracza 50% wartości zamówienia podstawowego - wartość zamówienia podstawowego wynosi 26 726 305,50 PLN, wartość zamówienia uzupełniającego 370 753,83 PLN, co stanowi 1,39 % wartości zamówienia podstawowego; - zamówienie polega na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, zamówienie polega na powtórzeniu pozycji kosztorysowych nr 33; 42; 44; 69; - zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego, ogłoszenie o zamówieniu nr 2014/S 084-145427 z dnia 30.04.2014r.; - zamówienie uzupełniające było przewidziane w specyfikacji istotnych warunków zamówienia dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego. Uzasadnienie faktyczne: Roboty opisane w: 1) Protokole Konieczności nr 8 z dnia 17.07.2015r. - na odcinku przebudowywanej drogi roboty prowadzono w sąsiedztwie terenu podmokłego, W trakcie wizji lokalnej przeprowadzonej w dniu 16.06.2015r. z udziałem przedstawicieli Zamawiającego, Zarządzającego Projektem oraz Wykonawcy robót stwierdzono, iż z uwagi na sytuację wysokościową i geometrię drogi, w celu zapewnienia bezpieczeństwa uczestników ruchu, zachodzi konieczność montażu dodatkowych barier energochłonnych na odcinku 400m. Roboty polegają na powtórzeniu robót z pozycji nr 69 Wycenionego Przedmiaru Robót. 2) Protokole Konieczności Nr 9 z dnia 17.07.2015r. - z uwagi na częste użytkowanie parkingu przez użytkowników drogi, postanowiono, że aby zapewnić bezpieczeństwo i obsługę podróżujących, należy wzmocnić konstrukcję parkingu poprzez ułożenie warstwy podbudowy z MCE gr. 10 cm oraz warstwy ścieralnej z SMA gr. 4cm. Roboty polegają na powtórzeniu robót z pozycji nr 42 i 44 Wycenionego Przedmiaru Robót. 3) Protokole Konieczności 11 z dnia 17.07.2015r. - polegają na formowaniu i zagęszczeniu nasypów z gruntu zagęszczanego wraz z transportem gruntu zagęszczanego oraz na wykonaniu schodkowania skarp. Podczas realizacji robót stwierdzono, że istniejące pobocza nie mają szerokości wymaganej projektem, tj. 1,5m. W związku z tym, aby uzyskać projektowaną szerokość poboczy, należy wykonać poszerzenia korony drogi z uzupełnieniem skarp, a tym samym wykonać nasyp z materiałów zagęszczalnych. Roboty polegają na powtórzeniu robót z pozycji nr 33 Wycenionego przedmiaru Robót
INNE PRZETARGI Z KOSZALINA
- Przebudowa DW 171 odc. Sikory - Czaplinek
- Urządzenie dróg płytami: Część nr 1: Remont ulicy Kwiatowej w Koszalinie Część nr 2: Remont ulicy Migdałowej w Koszalinie - etap II Część nr 3: Remont ulicy Mirtowej 1-11C w Koszalinie
- Usługa koszenia oraz podkaszania trawników na terenie miasta Koszalina
- Poprawa bezpieczeństwa ruchu w ciągu DW 114 w m. Police i m. Trzebież poprzez regulację włazów studni rewizyjnych i wpustów ulicznych kanalizacji deszczowej.
- Remonty cząstkowe MMA na gorąco na terenie RDW w Białogardzie
- Wykonywanie usług ochrony fizycznej i dozoru mienia w budynkach położonych w Koszalinie przy Alei Monte Cassino 2, ul. Połczyńskiej 24 oraz ul. Kościuszki 7, w okresie 2 lat.
więcej: przetargi w Koszalinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Poprawa stanu nawierzchni dróg Powiatu Krakowskiego: "Rozbudowa drogi powiatowej nr 2157K w miejscowości Pielgrzymowice w km 3+407,91 - km 4+150,95"
- Budowa systemu naśnieżania na terenie Dolnośląskiego Centrum Sportu Polana Jakuszycka na działkach nr 414/1, 414/2 i 400, obręb 0008 Szklarska Poręba.
- Modernizacja ul. Kościuszki (boczna) w Chełmku
- "Poprawa infrastruktury drogowej na terenie Gminy Janów"
- "Remont dróg gminnych w Gminie Olszyna"
- Remont dróg wewnętrznych na terenie sołectwa Gierczyn
więcej: Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.