eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Koszalin › Zamówienie uzupełniające prowadzone w trybie z wolnej ręki do zamówienia podstawowego pn. Przebudowa drogi wojewódzkiej nr 163 na odcinku Czaplinek - Wałcz - etap II Machliny - Glinki

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-10-01

Koszalin: Zamówienie uzupełniające prowadzone w trybie z wolnej ręki do zamówienia podstawowego pn. Przebudowa drogi wojewódzkiej nr 163 na odcinku Czaplinek - Wałcz - etap II Machliny - Glinki
Numer ogłoszenia: 143435 - 2015; data zamieszczenia: 01.10.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 245278 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Województwo Zachodniopomorskie - Zachodniopomorski Zarząd Dróg Wojewódzkich, ul. Szczecińska 31, 75-122 Koszalin, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3427831, faks 094 3424328.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zamówienie uzupełniające prowadzone w trybie z wolnej ręki do zamówienia podstawowego pn. Przebudowa drogi wojewódzkiej nr 163 na odcinku Czaplinek - Wałcz - etap II Machliny - Glinki.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych przy realizacji projektu pn.: Przebudowa drogi wojewódzkiej nr 163 na odcinku Czaplinek - Wałcz - etap II Machliny - Glinki wynikających z: 1) Protokołu Konieczności Nr 8 z dnia 17.07.2015r. polegające na montażu barier energochłonnych na przebudowywanym odcinku w km 25+200 do km 25+600 SL. 2) Protokołu Konieczności Nr 9 z 17.07.2015r. polegające na wzmocnieniu konstrukcji parkingu zlokalizowanego w km 25+150 SP. 3) Protokołu Konieczności Nr 11 z dnia 17.07.2015r. polegające na formowaniu i zagęszczeniu nasypów z gruntu zagęszczanego i transportem gruntu zagęszczanego oraz z wykonaniem schodkowania skarp.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego na lata 2007 - 2013.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.09.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • COLAS Polska Spółka z o.o., ul. Nowa 49, 62-070 Palędzie, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 370753,83 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 377886,20

  • Oferta z najniższą ceną: 377886,20 / Oferta z najwyższą ceną: 377886,20

  • Waluta: PLN .


ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Uzasadnienie prawne: - zamówienie zostaje udzielone w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego - umowa na zamówienie podstawowe została zawarta w dniu 24.07.2014r. dotychczasowemu wykonawcy robót budowlanych; Wykonawca: COLAS Polska Sp. z o.o., ul. Nowa 49, 62-070 Palędzie; - wartość zamówienia uzupełniającego nie przekracza 50% wartości zamówienia podstawowego - wartość zamówienia podstawowego wynosi 26 726 305,50 PLN, wartość zamówienia uzupełniającego 370 753,83 PLN, co stanowi 1,39 % wartości zamówienia podstawowego; - zamówienie polega na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, zamówienie polega na powtórzeniu pozycji kosztorysowych nr 33; 42; 44; 69; - zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego, ogłoszenie o zamówieniu nr 2014/S 084-145427 z dnia 30.04.2014r.; - zamówienie uzupełniające było przewidziane w specyfikacji istotnych warunków zamówienia dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego. Uzasadnienie faktyczne: Roboty opisane w: 1) Protokole Konieczności nr 8 z dnia 17.07.2015r. - na odcinku przebudowywanej drogi roboty prowadzono w sąsiedztwie terenu podmokłego, W trakcie wizji lokalnej przeprowadzonej w dniu 16.06.2015r. z udziałem przedstawicieli Zamawiającego, Zarządzającego Projektem oraz Wykonawcy robót stwierdzono, iż z uwagi na sytuację wysokościową i geometrię drogi, w celu zapewnienia bezpieczeństwa uczestników ruchu, zachodzi konieczność montażu dodatkowych barier energochłonnych na odcinku 400m. Roboty polegają na powtórzeniu robót z pozycji nr 69 Wycenionego Przedmiaru Robót. 2) Protokole Konieczności Nr 9 z dnia 17.07.2015r. - z uwagi na częste użytkowanie parkingu przez użytkowników drogi, postanowiono, że aby zapewnić bezpieczeństwo i obsługę podróżujących, należy wzmocnić konstrukcję parkingu poprzez ułożenie warstwy podbudowy z MCE gr. 10 cm oraz warstwy ścieralnej z SMA gr. 4cm. Roboty polegają na powtórzeniu robót z pozycji nr 42 i 44 Wycenionego Przedmiaru Robót. 3) Protokole Konieczności 11 z dnia 17.07.2015r. - polegają na formowaniu i zagęszczeniu nasypów z gruntu zagęszczanego wraz z transportem gruntu zagęszczanego oraz na wykonaniu schodkowania skarp. Podczas realizacji robót stwierdzono, że istniejące pobocza nie mają szerokości wymaganej projektem, tj. 1,5m. W związku z tym, aby uzyskać projektowaną szerokość poboczy, należy wykonać poszerzenia korony drogi z uzupełnieniem skarp, a tym samym wykonać nasyp z materiałów zagęszczalnych. Roboty polegają na powtórzeniu robót z pozycji nr 33 Wycenionego przedmiaru Robót

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.